.

Pikainen omanapainen tiedotus tähän väliin. Täällä dpo11.. Tein dpo9 negan ja nyt en uskalla testata enää..Vasta jos menkat on myöhässä. Minkäänlaisia oireita kun ei ole.. Mitä nyt tuntuu että menkat varmaan alkaa pian ku kaikki ärsyttää .. Flo ennustaa että to alkais.

Seurailen teidän kaikkien tilanteita ahkerasti ja tsempit jokaiselle omaansa. (y)
 
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :unsure:

Tervetuloa uudet ja tsemppiä piinailijoille  (y)
Vähän omanapailua ja anteeks siitä..
Täällä kp 22, valkovuotoo on jonkun verran ja vessas saanu käydä useesti ja ummetusta, turvotus .. Toki oon lisännyt vedenjuontia niin varmaan siks :unsure: :LOL: eilen huomasin myös, että tuli valkovuotoo ja ovis tyyppistä limaa :eek:
Eilen tein lumitöitä ja rupes pistelee ja välillä nippailuja :cautious: iltalämmöt ollu 36,8 ny parina iltana, en oo kauhiasti täs kierros ees mittaillu (n)
Flo ennustaa et menkat 22.1.. :unsure:
Jotenki tekis mieli testata mut enpä tiiä viittiikö :confused:

Plussatuulia kaikille toivon ❤
 
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :unsure:

Tervetuloa uudet ja tsemppiä piinailijoille  (y)
Vähän omanapailua ja anteeks siitä..
Täällä kp 22, valkovuotoo on jonkun verran ja vessas saanu käydä useesti ja ummetusta, turvotus .. Toki oon lisännyt vedenjuontia niin varmaan siks :unsure: :LOL: eilen huomasin myös, että tuli valkovuotoo ja ovis tyyppistä limaa :eek:
Eilen tein lumitöitä ja rupes pistelee ja välillä nippailuja :cautious: iltalämmöt ollu 36,8 ny parina iltana, en oo kauhiasti täs kierros ees mittaillu (n)
Flo ennustaa et menkat 22.1.. :unsure:
Jotenki tekis mieli testata mut enpä tiiä viittiikö :confused:

Plussatuulia kaikille toivon ❤
Mullakin oli ummetusta muutaman päivän ajan, oisko lupaava oire? ;):LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik
Heippa kaikki!

Täällä ilmoittautuu yksi uusi listoille. KP 13/27, tänään dpo 0 ja yk 6. Olen seurannut tätä palstaa säännöllisesti loppukesästä lähtien, kuitenkaan kirjoittamatta tänne.

Nyt on pakko sen verran kertoa, miten mukavaa on ollut seurata jokaisen matkaa. Olin tänään koko päivän koulutuksessa, töiden puolesta ja huvitti miten pöydän alla selailin ryhmää aina välillä, jotta näin miten @Miina- testailut eteni. Ihanaa :love:

Onnea kaikille yritykseen!
 
@Miina- Onnea haamulaisesta ja superpaljon vauvaliimaa!! :love::love:

@Beibihaaveilija Ymmärrän että pelko on suuri, mutta kuten moni sanoikin niin voi aivan hyvin olla harmitonta vuotoa ja oireiluthan tunnetusti vaihtelee. Tsemppiä, toivotaan ilouutisia ultraan ❤

@W.we Voi höh!! Voimia :unsure: Sais teillekin jo plussa tulla! :love:

@janskusdff Sunkin testiä odottelen mielenkiinnolla :love:

Täällä on niin paljon porukkaa ja paljon viestejä että kaikille ei pysty kommentoimaan takaisin. Kuitenkin ilo lukea sitä miten porukka tsemppaa toisiaan ❤ Nyt kunnon plussarysäys tähän ketjuun kiitooooos! :love:
 
Olipas 9h aikana tullut paljonpaljo tekstiä! (y)
@Miina- onnea ja tarrasukkia:love:
@W.we pahoittelut uudesta kierrosta:cry: harmittavasti teillä lomailuun ja hääpäivään sitten vuoto sattunut:confused:
@Beibihaaveilija toivottavasti ultrassa kaikki hyvin, ja vuodot normaaleja!!
@janskusdff toivottavasti ei vuoto ala(y)
@lillium toivottavasti oireet lupaavat hyvää!

En muista keille kaikille vielä piti laittaa, mutta tervetuloa uusille:) ja piinailijoille paljon tsemppiä(y)

Aamulla unohdin laittaa,et huomiselle kp2/29. Vieläkin ärsyttää kun oli niin lupaavia nivuskipuja mitä ei aikaisemmin ollut, mutta menkkakivut ne alkoikin sitten kolme päivää etuajassa, kun normaalisti vaan samana päivänä:mad: mä kans vähän puhuin miehelle, että voisi käydä simppatesteissä jos seuraavassakaan kierrossa ei tärppää,lupasi ainakin miettiä :whistle:
 
Täällä on niin moni laittanut tsemppejä, että meinaa ihan itku tulla. :love:

Vuodon yltyessä kovaksi ja vatsakramppien voimistuessa oli pakko soittaa päivystykseen. Päästiin Naistenklinikalle tarkistukseen, vaikka epäilivätkin vahvasti keskenmenoa. Ylläri olikin suuri, kun ultraava lääkäri pyysi kurkkaamaan ruutua: "katsokaas kuka täällä möyrii. ja ihan oikeassa paikassaa kohdun sisällä" hetken päästä hän pyysi katsomaan uudelleen ruutua: "ja tiedättekö mikä tämä on". Mun mies vastasi, että syke. Ultraava lääkäri vaan hymyili ja sanoi: "kyllä vain. hänellä on kaikki hyvin ja sydän pamppailee tasaiseen tahtiin. teidän vauvanne elää ja hän kasvaa juuri kuten pitää."

Vuoto oli lopulta siis täysin harmitonta ja kaikki on hyvin ainakin toistaiseksi. :barefoot: menen takaisin syyskuisiin ja koitan napata teistä ison joukon mukanani sinne. (y) kiitos vielä kaikille ihanista sanoista. Toivotaan, ettei tule syytä enää palata tänne. Vaikka olettekin parhautta. <3
 

Yhteistyössä