.

Nyt on kyllä täysin tunne ettei ole tärppi käyny.. tein tänää testin ja en nää siinä kyllä mitään :cry: toki tänään vasta dpo9 ehkä . En tikuttanu ovista.. menkkojen määrä alkaa tulevana sunnuntaina että onhan tässä aikaa mutta olis tullu edes haamulainen.. pelkään että taas kemiallinen.. viime kierrossa mulla näky aika myöhään se plussa ja sit alkoki vuoto.. no ei auta ku odotella,todellinen piinaviikko (n)
 
@empuska Mää yritin lopettaa tupakointia jo marras-joulukuussa nikotiinipurkalla ja ei toiminu, poltin satunnaisesti kavereilta pummattuja ja pari pv ennen joulua ostin "stressiaskin" joka sitte venähti reilun viikon tupakan ostoon. Sitten päätin, että 1.1 lopetan tupakoinnin ja kaverilta sain sähkötupakan. 3.1 poltin kaverilta kaks tupakkaa vielä ja 5.1 ostin sähköröökiin nikotiinittoman nesteen. Ja se toimi! Yhtäkään nikotiinipurkkaa en ole ton jälkeen syönyt tai tupakkaa polttanut. Sähkötupakkaaki poltan vain 2-4 kertas päivässä. Mun kokemus siis on, että nikotiini pois niin tupakoinnin lopetus on helpompaa. Ja sähkötupakka ilman nikotiinia siihen pahimpaan polttamisen himoon. Oon polttanut 12vuotta... Välillä ollut 1kk pätkiä polttamatta, mutta aina ratkennut. Nyt menossa vasta 2viikkoo ja 2päivää ilman nikotiinia joten lopputuloksesta vaikee sanoo vielä :)
 
Jos tärppi suodaan niin lopetan tai vähennän reilusti. Onnea plussista ja pahoittelut uusista kierroista. Tänään rfsu anto tyyli puhtaan negan joten enää en usko plussaan. Uutta kiertoa odotellessa(alkas jo ni sais yrittää uuellee)
 
Meitä tupakoitsijoita on kyllä tosi monta, pelkäsin jo sitä että kaikki ovat täällä jotain raivoraittiita ja lynkkaavat miut heti, koska tupakoin vielä vaikka toivotaan vauvaa :whistle: Huh, onneksi on muitakin! :LOL:
Mä niin ymmärrän sua, itekin pelännyt asiasta puhua, kun pelkään tuomiota:whistle: mut toivotaan et kaikki meistä plussaa pian ja heivaa röökit(y):LOL: oikea terveysteko ois raskaus :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Miina-
Mä niin ymmärrän sua, itekin pelännyt asiasta puhua, kun pelkään tuomiota:whistle: mut toivotaan et kaikki meistä plussaa pian ja heivaa röökit(y):LOL: oikea terveysteko ois raskaus :ROFLMAO:
Terveysteko nimenomaan, hahaha! :LOL: Mie kyllä lupasin jo viime vuonna itselleni ja miehelle, että lopetan tupakoinnin ennen kun tulen raskaaksi, sitä on niin hartaudella vedetty melkein 15vuotta. :poop::( Ja jos miun mies voi lopettaa yli 20 vuoden nuuskan käytön, niin kyllä miekin pystyn lopettamaan, aivan varmasti! (y)(y) Ja nykyinen kuntokuuri, ruokavalio ja raskaushaaveet motivoi. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
Onnea valtavasti @toivojatintti , sekä @lillium . Molemmilla ihanat viivat siellä. :love:

Hyvä asenne @Beaatta (y)

Itse vähän intoilen toiselta kannalta. Alla r-testit. Ylempi on lauantailta, alempi tältä aamulta. Raskaushormoni alkaa selkeästi väistyä kehosta. Nyt jo kolmatta päivää pelkkää ruskeaa tuhrua, ei verta ollenkaan. Jokohan kohta uskaltaisi heilutella peittoja. :love: Kyllä mä varmaan kokeilen niitä ovistestejäkin tässä kierrossa. Nyt kuitenkin vasta Kp7 ja mulla ovis aiemmin ollut kp 15-16. Eiköhän siihen mennessä ehdi edellisen raskauden hormonit väistyä. :)
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Miina-

Yhteistyössä