.

PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)

Joulukuu 2018:

1986/13, Pandanen (yk 1), Emppu-93 (yk 3), Kathii (ya 8/18), Cara-mel (yk 4), Muropaketti

Tammikuu 2019:

Rimaleli (ya 7/16), Laima (yk 6), Pyrykkä (yk 2), Rosmariini86 (yk 1), ReiRei85 (yk 2), Veeja (yk 3), Miina- (yk 11)
 
@Liilja samaa minäkin mietin "myöhäisestä" plussasta. Mulla on menossa kp 39/28-31, viimeksi testasin viime perjantaina ja negahan se, tai väritön viivan paikka ilmestyi. Mitään sellaisia raskausoireita ei ole mitä mulla oli keskenmennenneessä viime kesänä. Tosin parina aamuna oon yökkinyt pönttöön, mutta voi johtua tukkoisuudestakin kun nuha ollut päällä. En oo nyt uutta testiä enää tehnyt kun tätiä odottelen, ärsyttäviä kun kierto niin sekaisin. Odottelen että alkais menkat että saan aloittaa letrot ekaa kertaa, mutta ei :mad: En tiedä, pitäiskö huomenna tuhlata vielä yksi testi kaiken varalta. Oon 6 tammikuuta kirjannut ylös 2 terävää kipu tuikkasua joka meinas vetää kaksin kerroin, jonkin ajattelin sen olevan korkeintaan kiinnittymiseen liittyvää, mutta entä jos olikin vasta ovis? Tallettelutkin olisi sopinut siihen sopivasti..
 
  • Tykkää
Reactions: Liilja
@_minävain_ Rehellisesti sanottuna meinasin sanoa sulle edellisestä testistä, että mun mielestä on vaan hämäävä testi. Tämän päivän testi on kuitenkin jo ihan selkeä viiva, ei edes haamu! Voi onneksi olkoon ja tarrasukkia. :love:

@Pioni85 Toi testi ei kyllä mun kokemuksen mukaan anna mitään turhia viivoja. Toi sun ylempi on jo niin vahva viiva, että varmasti jonkun toisen merkin testillä saisit selkeän plussan. Etkä tarvitsisi edes aamupissaa. Uutta testiä kehiin!! :love:(y)


Täällä voisi sanoa km vuodon virallisesti loppuneen. Eilen tuli aamulla vain hiukan rusehtavaa limaa ja sen jälkeen ei ole tullut mitään. :giggle: Raskaustesti näyttää edelleen haamua.. mutta hormonilla kai kestää vähän pidempään laskea? Ajattelin vietellä kyllä miehen tänään, kun vielä olen sairaslomalla ja kotona. Jos aiempiin kiertoihin uskominen, niin ovis alkaisi lähentyä.. :rolleyes:
 
Oliks muilla kokemusta sofi-raskaustestistä (liuska), et näyttääkö viivanpaikkoja? Pari vastausta tuli... Mie tunnen itteni sen verran hyvin, et rupeen testaamaan taas jo dpo 6... Vaikka jokainen raskaus on yksilöllinen... Miulla on vaan hyvin vahva tunne siitä et nyt olis tärpänny... Kuopuksesta sain haalean haamun jo dpo 6-7.
Mie ja miun kuvitelmat... Tietysti ees ollu mikään ovulaatiokaan viime viikonloppuna...

Ärsyttää iha suunnattomasti :cautious:
 
@haaveilija92 Oireet oli. Tuli ovislimat... Ja siitä seuraavana päivänä alkoi kivut. Nyt olis sen mukaan dpo 3.

Lopetin pillerit 13 päivää sitten kesken liuskan. Vieläkään ei mitään vuotoja. Luin jostain et nainen saattas olla hyvinkin hedelmällinen pillereiden lopetuksen jälkeen, kun siellä on oikein roppakaupalla munasoluja odottamassa... Mie niin toivon, ettei vuoto alakaan...

Voipi olla et on toiveet vähän turhan optimistisia nyt. Pitäs ottaa asenne et pessimisti ei pety...
 
@Ilonetsijä Toivottavasti saatte oviksen hyödynnettyä (y)

@alfred.j.kwak Ihanasti sun poika sanonut :love: Hänestä tulee varmasti hyvä isoveli :love: Meillä on tokaluokkalainen puhunut jo jonkin aikaa, että kaikilla muilla on pikkusisarus tai lemmikki, mutta hänellä ei kumpaakaan :LOL: Ja on kysynyt oisko mahdollista, että mulle vielä joskus tulisi vauva mahaan. Ite oon miettinyt, että aika iso muutoshan se pikkusisaruksen tulo lapselle olisi, kun on sen melkein vuosikymmenen jo elänyt ainoana lapsena. Mutta uskon, että muutos olis silti enemmän positiivinen kuin negatiivinen (y)

@lillium Hieno viiva :love:

@_minävain_ Hienosti on tosiaan vahvistunut :love:

@Pioni85 Kyllähän siinä jotain näkyy, jännittävää :love:

@Beibihaaveilija Onnea vuodon loppumisesta (y)

Täällä on tänään dpo 8-9. Yritän olla ajattelematta asiaa ja keskittyä kaikkeen muuhun :LOL: Testata aion ens viikolla, jos ei oo menkat alkaneet.
 
@quinque mie sain kuopuksen kohdalla haalean viivan jo dpo 6-7. Siitä on jäänyt se päähän, et aina vois testata dpo 6 lähtien... :D Mut sillon oli kyllä kaikki oireetkin jo niin selviä, että periaatteessa jo tiesin testin näyttävän plussaa. Kunnon plussa tuli sitten dpo 12... Ja siinä kului varmaan toistakymmentä testiä silloin :D
 
@Pioni85 minä taas poikotoin one stepin raskaustestejä.
Tein aamulla ihan huvikseen ovistestin seurana sen ja selkeä viivanpaikka näkyi pimeässä kylppärissä, luonnon valossa vielä selkeämpänä.
laitan myös toisen kuvan muutaman kierron takaa jonka tein kp3 tavallisten menkkojen jälkeen

Toivottavasti sinulla on vauvamasussa :love:
 

Attachments

@quinque Miulla näytti esikoisen kohdalla plussaa vasta kun kuukautiset oli myöhässä miltei 2 viikkoa... Että sellasia erojakii sitä voi olla yhen ihmisen kohdalla. Niinhän ne sanoo, että raskaudet on kaikki erilaisia.

Keskimmäisen kohdalla plussasin klassisesti kun kuukautiset oli 2 päivää myöhässä. Voi kumpa nytkin jaksais vaan odottaa... Päätin kyllä että testaan taas jo dpo6 :D
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom

Yhteistyössä