.

Kaikkee sitä. Vuodin niin paljon että lopulta päädyin illalla sairaalaan. Ja siis kun sanon paljon niin istuin 3h pöntöllä ja ihan vuoti vaan koko ajan ja hyytymiä. Lopulta mies pakotti soittamaan ja sairaalaan sit lähdin.
Joku suoni vuoti siis kohdunsuulla leepin jäljillä ja leikkaussaliin jouduin, nukutuksessa polttivat. Nyt sit jäin tänne yöksi. Tokkurassa olen vielä.
No hui! Tsemppiä ❤
 
Kaikkee sitä. Vuodin niin paljon että lopulta päädyin illalla sairaalaan. Ja siis kun sanon paljon niin istuin 3h pöntöllä ja ihan vuoti vaan koko ajan ja hyytymiä. Lopulta mies pakotti soittamaan ja sairaalaan sit lähdin.
Joku suoni vuoti siis kohdunsuulla leepin jäljillä ja leikkaussaliin jouduin, nukutuksessa polttivat. Nyt sit jäin tänne yöksi. Tokkurassa olen vielä.
Voi kamala! :eek: Onneksi ottivat sut tosissaan! Tsemppiä nyt sinne! Oot mielessä! :love:(y)
 
Koska haluan oppinsa seuraamaan myös mun luteaalivaihdetta, niin pistä @Wintersun sun mut myös piinailijoihin viimeisen kerran kunniaksi :ROFLMAO: Oletetaan, että ovulaatio ois ollut sunnuntaina kp 16, niin tänään DPO 3. Tallettelut miehen reissun takia heikot, dpo -3, 1 ja 2... joten toiveet ei kovin korkealla... mahdollisen ens oviksen aikaan olenkin sitten minä reissussa 4pv, joten huhhuh. Mutta toisaalta tää kuvaa meidän arkea, tätä tää on...(n)
 
@Wintersun Hui mikä tilanne, paljon tsemppiä toipumiseen! Joko teidän vastoinkäymiset voisi olla jo takana! :love:Ja seuraavaks vain pelkkiä hyviä uutisia teille useampi vuosi näin alkuun esimerkiksi:love:!

On: Dietti lähteny hyvin käyntiin ja mässäilyturvotusta on kadonnut nyt jo mukavasti. Tänään lenkkeilyä ja kaverin näkemistä :)
Edelleen ei muita oireita kun tissikipu. Vasta dpo4 menossa, että ei ihmekkään:D Saharafiiliksiä ei ainakaan vielä ole näkynyt alakerrassa, mutta kerkiää nekin vielä tuleen tässä.

Wintersun joo siis tää tissikipu on kamalaa ja iltasin kun ottaa rintsikat pois tuntuu, että tissit tippuu:DTai siis sillai mää kuvaan sitä hyvin epämiellyttävää tunnetta:ROFLMAO:
 
Kiitos mun puolesta kaikille vertaistuesta ja onnea yritykseen jokaiselle tasapuolisesti.
Erityisesti @Wintersun :love:

Ajattelin ensin että pitäisin taukoa mut ei mun iässä enää asioita mietitä, tai ainakaan lykätä. Tykkäsin tästä parin viimekierron tahdista, en koe stressaavani, mut en kyl pistä asiaa jäihinkään. Toivottavasti te loput siirrytte plussanneisiin, mä jatkan tuolla 2020ryhmässä ja osan kanssa sit nähdään kuitenkin siellä (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutiti
Hui kauhea @Wintersun !! Onneksi soitit ja pääsit sairaalaan! Paljon tsemppiä! Nyt toivottavasti vuoto loppuu kokonaan ja kohta kääntyy uusi sivu!:) paljon kiitos myös listan päivityksestä! :)
Viime vuoden toukokuussa tänne liityin intopinkeenä ja uuden äärellä ja valitettavasti mullakin vuoto taas tänään alkoi ja joudun siirtymään 2020 ryhmään, en ois kyllä uskonut:( oon aika varma ettei luomuvauvaa meille tule, ja sain soittoajan lääkärille vasta melkeen kuukauden päähän.. ja sen jälkeen varmaan vasta lähete lähtee eteenpäin.
Pahoittelut myös muille kellä uus kierto alko, nähdään sitten seuraavassa ryhmässä, toivottavasti sitten heti plussataan!(y)
 
Ai kamala mikä tilanne ollu @Wintersun :eek: onnex ei sitte kuitenkaan mitään vielä vakavampaa ollu.

Pahoittelut uusista kierroista:cry: ensi kierto teidän:love:

Toivottavasti maholliselle kiinnittymiselle ei käy mitään kun tappo migreeni iski ja joutunu 2x500mg panodolia vetää ja uhkaavasti vielä kolmas yötä vaste.. ei dillä että kauhee luotto plussaan olis mutta toivossa on hyvä elää:rolleyes:
 
@Wintersun voi ei, onpa hurja tilanne :eek: Tsemppiä kovasti ja onneksi ei ollu vakavampaa :love: toipumista (y) :love:

Täällä kp 14, tänään on pupuiltu ja toissapäivänä kans :) Saa nähdä jos perjantaina sit uudestaan ku huomenna on taas töitä ja tuun pe vasta kotiin :unsure:
Voikun ois ihana päästä plussanneiden joukkoon vihdoin sitten :love: Mutta voipi olla et 2020 ryhmään sitten joutuu...
 
Toivottavasti migreeni ei iske pahana! Ja kiitos! Ei e onneksi vakavempaa, tai no olisi voinut olla jos en olis ajoissa siellä lut ei ehtinyt!
Toivottavasti migreeni ei iske pahana! Ja kiitos! Ei e onneksi vakavempaa, tai no olisi voinut olla jos en olis ajoissa siellä lut ei ehtinyt![/QUOTE
Kyllä tuo pötkölleen veti että ei nii käy päähän.. kolmatta lääkettä en onnex tarvinnu ottaa..
 
Aika hassu fiilis olla vikana tän vuoden listassa jännäilemässä :oops:

Nyt dpo 3 ja valkovuoto on vaan yltyny, yleensä tässä vaiheessa on jo ihan kuivaa. Yritän olla ajattelematta oloja liikoja. Vaikea uskoa että tärppi olisi voinut käydä, no katsotaan :p
 

Yhteistyössä