.

Voimia @Alinah92 ja toivotaan että pistokset tuottaa tulosta!

Mulla nyt kp1 ja yk3. Kierron pituus siis nyt pillereiden jälkeen ollut 35-41 päivää. Menkat oli tällä kertaa iloinen yllätys, kun olin jo soittamassa lääkäriaikaa että tarviin lääkkeet että keho heräisi uuteen kiertoon. Ovistestejä on kaapissa, ja ajattelin niitä alkaa ”tuhlata” jo tässä kierrossa, vaikkei olekaan mitään aavistusta oviksen ajankohdasta - tai toki juuri siksi. Life-appi ennustaa ovista kp21:lle, joten ainakaan ennen kp14 en aio testailla.
 
Voimia @Alinah92 ja toivotaan että pistokset tuottaa tulosta!

Mulla nyt kp1 ja yk3. Kierron pituus siis nyt pillereiden jälkeen ollut 35-41 päivää. Menkat oli tällä kertaa iloinen yllätys, kun olin jo soittamassa lääkäriaikaa että tarviin lääkkeet että keho heräisi uuteen kiertoon. Ovistestejä on kaapissa, ja ajattelin niitä alkaa ”tuhlata” jo tässä kierrossa, vaikkei olekaan mitään aavistusta oviksen ajankohdasta - tai toki juuri siksi. Life-appi ennustaa ovista kp21:lle, joten ainakaan ennen kp14 en aio testailla.
Kiitos! Toivotaan! :)

Tsemppiä uuteen kiertoon!
 
Ymmärrän tuon ärsytyksen @Wintersun. Mulla näytti ovistestit tässä kierrossa 5 päivää tolta, mutta ei vahvistunut enempää. Sitten meni hermo ja lopetin testailun :ROFLMAO: Missään vaiheessa en myöskään oloista huomannut, että ovis olisi ollut. Tänään on kovia vatsakipuja, että eiköhän ne menkat sieltä kohta kuitenkin tule :rolleyes:

Edit. Hei tulipa noista lämpökäyristä mieleen..Mittaatteko siis ihan tavallisella digitaalimittarilla? Ja suusta vai suolesta? :LOL: Tekis mieli itsekin mittailla, josko tulis luotettavampaa dataa, kuin ovistesteillä. Mitäs jos herää eri aikaan aamulla, tai unohtaa mitata? Meneekö ihan plörinäksi koko kierto sitten?
 
Oon kans miettiny tota, että jos herää eriaikaan et miten mittaus sit... Että onko yhtä luotettava vai pitääkl mun herätä vapaa päivisinki klo 7 mittaan lämpö:D
Viel en oo alkanu mittaileen ku km vuotoo on viel. Mut sit alotan ku raskaustesti on taas nega :)
 
Täällä dpo9 oireita tuntuu olevan, mutta niin on ollu viime kierroissakin. Kummallisin tuo paine ja täys olo aivan alavatsassa, eilen seksin aikanakin tuntui joku möykky :unsure:. Käytiin ravintolassa syömässä sen jälkeen oli paha olo ja väsymys, röyhtäilyttää, mutta voi toki johtua vain rasvasesta ruuasta.
 
Liittyisin joukkoon
Olen seuraillut jo jonkun kuukauden ja nyt päätin hypätä mukaan. Neljäs toiveissa minulle ja miehelle ensimmäinen.
Lapset jo isoja koululaisia ja teinejä.Tuntuu kuin ensimmäistä kertaa olisi tällä matkalla, siitä on niin kauan aikaa.o_O
Piinailu vaihtui pari päivää sitten yllättäen yk3 :(
Jo joku osaava haluaisi lisätä listalle (n)

Momon 2/26-32/yk3

 
Eilen juotu "kiinnittymispunkkua" :LOL: onpa iso ero noiden ovistestien kanssa :eek: Tästä kierrosta mulla ei oo vielä ollut mitään muita oloja kuin selvästi tunnistettavat ovislimat ja kivut . Viimekierrossa oli pahoinvointia ja kärttyisyyttä senkin edestä. Ensviikon lopulla pääsis jo testailee :whistle: Vaikka peittojen heiluttelut osuneet tässä kierrossa todella kohdilleen, on jotenkin sellainen olo, että ei ole tärppiä tullut. Hyvää pääsiäislauantaita kaikille :coffee:
 
Minäkin eilen join punaviiniä lampaanpaistin kanssa, oli hyvää. Sit meninki myöhään illalla salille polttaa kaloreita. Tänään taas ois tarkotus mennä, viikolla taas on hypoxia ja hypoxi päivinä ei saa salilla käydä.

Niin toivoisin luomuplussaa, mutta se nyt näyttää olevan täysin mahdottomuus.
 
Taidan minäkin hypätä tänne tuolta 2018 ketjusta, en usko että tässä enää plussaa saadaan tälle vuodelle. Tänään dpo10 ja kolme testiä näytti negaa.

Meillä tulossa leikkaus viikon päästä ja voi olla että ensi kiertoa ei päästä hyödyntämään. Ehkä hyväkin vähän rentoutua ja yrittää olla stressaamatta. Parin viikon päästä tulossa reissukin niin jos sais vähän ajatuksia muualle. :)
 
@Lilmi89 kierrot on ollut vaihtelevia syyskuisen keskenmenon jälkeen 24-30 keskiarvoisesti n 27 päivän kierrot. Luteaalivaihe mulla n.13-15 päivän luokkaa joten sillä saralla ei pitäisi olla ongelmia raskautua

Eikä ainakaan vielä startannut uusi kierto ja tuhruilukin loppui illalla eikä tänään ole näkynyt mitään edes pyyhittäessä :cautious: mut lievää menkkajomotusta kyllä on yhä. Illalla aattelin testata varmuuden vuoksi jos ei hanat aukee ennen sitä
 
@Wintersun, aika hurja ero kyllä noissa testeissä! Mulla on vaan noita One stepejä, kun en ole mitään kalliimpia viitsinyt hankkia ainakaan toistaiseksi… Nyt tänään, kp17, viimein melko tumma viiva, aika samanlainen kuin sun kuvassa, mutta ei siis lähelläkään kontrollin tummuutta. Tänään aamulla myös aivan hirveä alaselkäjomotus ja katsoin edellisen kierron oireita, niin olin merkinnyt ovispäivälle ja sitä seuraavalle kovat selkäkivut. Nyt myös nippailee oudosti vasemman munasarjan kohdilta. Ovis siis ehkä tänään/huomenna. Teen ainakin vielä huomenna testin, niin näen ehkä, tummeneeko vielä vai haalistuuko jo sitten.

kp17
 
Viimeksi muokattu:
Mie kans tein dpo10 varoiksi negatestin, ettei menisi aivan kyttäämiseksi nämä viimeiset kiertopäivät, pikku ressiksi meni tämä yrittäminen! Ei muuta ku nyt rauhassa menkkoja odottelemaan :sick: toivoisin kyllä yhtä rauhallista oireetonta kiertoa, kyllä oli taas dpo5 alkaen vaikka mitä jomotuksia ja turvotuksia.
 
Mulla ennen plussaa oli viikon menkkamaista kipua mahassa ja tissit tuli kipeeks heti oviksen jälkeen. Monta päivää odotin menkkoja ja valkovuotooki aina holahteli nii, että olin jo varma, että menkat alko. Dpo 13 sain illalla haamun onestepin ei-herkkään testiin ja dpo 14 testasin pc:llä aamulla ja selvä viiva siihen tuli. Tää siis tosin meni kesken viime sunnuntaina. Yleensä aina mulla tulee ennen menkkoja kieleen sellanen kipee kohta (afta..? Tms), mut tossa plussakierrossa ei tullu ja sen tajusin siis vasta muutama päivä plussa testin jälkeen. Kahvi alko maistuun pahalle myös samana päivänä ku menkkojen ois pitäny alkaa, mut pysty viel juomaan. Parin päivän päästä ei pystyny enää ilman yökkiä :D Silti oli pakko kokeilla joka aamu :D
Kauheesti ei oireet ennen plussaa kyllä eronnu normi pms-oireista. Ainoostaa siis se, että tissit kipeyty jo niin aikasi (normisti 5-7pv ennen menkkoja) ja menkkajuilinnat alko kans monta päivää aikasemmi ku yleensä ennen menkkoja (normisti juilinnat alkaa 1-3pv ennen).
 
Niin justiin.. Mie muistan kans että viimeksi ku itellä meni kans kesken 2v sitten ni kahvi ällötti, muita oireita ei ollu. Noh tämä kierto on nyt taputeltu vahva fiilis on nyt siitä. Onneksi on kevät nostattaa kyllä mielialaa :love:
 
Joo testasin onestepeillä negoja varmaa ma-ke aamuina, ke iltana haamu ja to aamuna pc:llä plussa :)
Yritys jatkuu heti uudestaan. Lääkäri sano heti kun oli todennu keskenmenon, että yritystähän voi jatkaa sitten heti, eikä tarvii odottaa kuukautisia väliin. Ovistestit saapuu varmaan ens viikolla niin alan ovista tikuttaan sitten kuk raskaustesti taas nega. Nyt en oo testaillu rtestillä mut ma aamuna ajattelin testata. Viime maanantaina hcg oli viel 250.
 
@Päppyrä on tää naisen keho niin ihmeellinen. Nyt kun aloin miettimään niin mulla kaks edellistä raskautta (päättyvät molemmat keskenmenoon) meni niin että oviksesta plussaan ei kummempia oireita, dpo11-12 alkoi menkkamaiset kivut ja varauduinkin jo vuotoon mut plussat sieltä tulikin.
 

Yhteistyössä