.

Mulla pitäisi tänään olla ovis, ja ovislimatkin tuli kellon tarkasti, mutta ovistesti puhdasnega! Me siis tjottaillaan nyt, ei aktiivisesti yritetä, mutta flo muistutti tänään ovismahdollisuudesta niin päätin kokeilla. Voikohan siis olla et ovis olis ollut jo eilen, ja sen takia nyt nega? Vai voisko olla kun testinäyte vain hetken rakossa ollut iltavirtsa? Mietin vaan että ovuloinkohan sitten nyt ollenkaan. :eek:
 
@Wintersun oon vasta yhden kierron tikutellut plus tämä, eli ei kovin pitkää seurantaa takana. Viime kierrossa oli pari päivää flon ehdotuspäivän jälkeen! Nyt kuitenkin mahtavat ovislimat tänään, joka on mulla aina aika huomattava. Mutta pitää tikutella vielä parina päivänä, jos ei plussaa niin ehkä sitten meni jo, tai ovuloimaton kierto.

Sain nyt keikistettyä ukon kuitenkin vaikkei aktiiviyritetä vaan tjottaillaan "rennoin" mielin joitain kuukausia. :) Eli taustalla pysyn, meillä siis ukko ei halua vielä täysimittaista yritystä mutta vauvaa molemmat toivotaan. Hankala tilanne kun itsellä ajatukset yrityksessä päivittäi mutta ymmärrän miehen pointin.
 
@Kiemura tuohan kuulostaa hyvältä! Nuin se pitäiskin olla :X3: meillä oli niiin jäykkää peittojen heiluttelu miehen osalta, selvästi jännitti. Tämä 3pv ennen ovista ja seuraavat päivät juoksi melkein minua karkuun, ku joinain ressittöminä päivinä saattaa kahdesti päivän aikana tapahtua ja on aivan mahtavaa.. Mitä opin tästä,noh etten ainakaan kerro enään koska ovuloin (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Vilmalotta
Tuo on niin kurjaa kun ei edes pääse piinailemaan. Mutta toivon että ensi kierrosta sitten! En nyt voi meidän tilanteita verrata, mutta ymmärrän kyllä turhautumisesi. Mulla kun taas ovis tapahtuu, mutta sitten piinailu loppuu kesken kun n. Dpo 5 romahtaa lämmöt ja dpo 7 alkaa tiputteluvuoto. Et kun tietää ettei mitään toivoa ole :unsure:
On kyllä tosi kurja tilanne, noin lyhyellä luteaalivaiheella raskautuminen on aikas mahdotonta.. :(
Tsemppiä!
 
Onpas täällä ollut ihanan vilkasta keskustelua! Ja niin hyviä kuin huonoja uutisia! Tsemppiä tasaisesti kaikille uusiin kiertoihin joutuneille, niille ketkä ei pääse nyt syystä tai toisesta vielä piinailemaan ja muillekin!

@Nemmiina - mikäs siellä tilanne?

@valdemaria täällä sulle kohtalotoveri, mullakin kierrot välillä venyneet tosi pitkiksi, ennen keskenmenoa keskimäärin 30-35 päivää, nyt edellinen 27 päivää josta olin ihan fiiliksissä, nyt taas jo 29pvää, eikä merkkejä vielä menkoista.. Lisäksi inhottaa et niin epäsäännöllistä.

@Önnö - kivasti olit bongannu oviksen, mulla on vähä sama havainto, et kivut on huipussaan kun ovis - jos saan sen tikutettua, tuntuu et just joku max 12h on the hetkeen plussasta. Oon ollu huomaavinani myös sen, että jos juon greippimehua ni tunnen oviksen paremmin. Nyt kun tässä taukokierrolla en juonut, se ei ollu niin selvä!

ON: täällä kierto vetelee (toivottavasti) viimeisiään, kp29 nyt, eli kierrot heittelee edelleen. Aloittelin nyt jo greippimehua litkimään, jospa se auttaisi sitten virallisessa yk2-kierrossa km:n jälkeen.. vaikka on tavallaan ollut ihanan "stressivapaata" olla testaamatta ovista ja yrittämättä tää kierto, ni kyllä se vauvan kaipuu vaan on valtava! Toivotaan, että tärppää pian, koska heinäkuun la huolestuttaa.. et jos sillonkaan ei vielä mitään ole...

Onko muut huomanneet greippimehun (tai jonkun muun) vaikutusta kierron pituuteen?
Syy kysymykselleni: Edelliskierrossa vetelin helokkiöljyä+greippimehua+foolihappoa ni ovis tulis siellä kp 15 hujakoilla, nyt kun en niin aktiivisesti noita "käyttänyt" niin vasta kp 19 olin bongaavinani ovista..
 
Täällä oireilu loppunut, noi aiemmat oireet oli ilmeisesti päälle yrittävä vatsatauti :LOL: lapset siis sairastu meillä siihen, itse en ykännyt mutta vointi meni aika huonoksi muuten. Nyt on jo taas pirteämpi ja parempivointisempi olo. Mites piinailijat, koska meinasitte testata?
 
Heippahei! Niin se on siirryttävä pikkuhiljaa tälle puolelle. Tänään dpo13 r-testi (ja o-testi) niin negaa että häikäisee(n) ei tullut joulukuun vauvaa meille. Yritys on periaatteessa tjot -meiningillä, mitä nyt minä merkkailen menkkoja flo:hon ja oon pari kiertoa tikuttanu ovista . Eli sanoisinko että miehen puolesta tjottaillen, minä optimoin mahdollisuuden:LOL:

Pysyttelen taustailijana nyt ainakin menkkojen alkuun , ehkä lähempänä ovista sitten listaudun. Mutta täällä ollaan, hengessä mukana :LOL:
Taustalle: Tiutau13
 
Mulla kroppa taitaa toden teolla sekoilla. Kunnon OVISoireet iski kehiin tälleen kp 30! Pistoa, painetta, limaa.. jopa haluja. öööö, WHAT? Huvikseen kyllä teen yhden ovistesin nyt aamupäivällä, et tuleeko plussa.. mitähän hittoa. Niinku pahoin pelkäsin, ni kierto tais todenteolla sekottua keskenmenon takia :( ..ja sehän se ei kovin hyvää lupaa.
 
More info: Ovistestissä (Vieläpä RFSU-merkkinen, mihin en ennen plussaa saanut) SELVÄ plussa. Mitäs nyt? Uskaltaako tämmösestä näin pitkästä kierrosta yrittää?
Mulla tuli ovisplussa (ihan myös CB kaksoishormonitestiin) kp 37, ja toissapäivänä dpo11 tuli raskaustestiin selvä haamu joka eilen vahvistunut :love:

toki vielä on tosi aikasta ja menkatkin alkais vasta to-la välillä, eli mitä tahansa voi vielä tapahtua, mutta kannattaa ehdottomasti hyödyntää(y) esikoinen sai alkunsa myös pitkästä kierrosta, siinä muistaakseni sain ovisplussan kp27, ja se raskaus meni hyvin :)
 
Mulla tuli ovisplussa (ihan myös CB kaksoishormonitestiin) kp 37, ja toissapäivänä dpo11 tuli raskaustestiin selvä haamu joka eilen vahvistunut :love:

toki vielä on tosi aikasta ja menkatkin alkais vasta to-la välillä, eli mitä tahansa voi vielä tapahtua, mutta kannattaa ehdottomasti hyödyntää(y) esikoinen sai alkunsa myös pitkästä kierrosta, siinä muistaakseni sain ovisplussan kp27, ja se raskaus meni hyvin :)

Ihana! Onnea plussasta <3 Ehkä mäkin sitten yritän houkutella miehen puuhiin! Ja jos tää ennustaakin menkkoja ni sit ennustaa. Jotenki vaan niin selkeät oireet et en edes yllättynyt tosta plussasta! Ja harvoin noin tummaa testiviivaa saan, joten pakko elimistössä on JOTAIN tapahtua.
 
  • Tykkää
Reactions: Minamona
@Tiutau13 älä heitä pyyhettä kehään ennen kuin menkat alkaa! Mie luin tuolta toisesta ketjusta että päivää ennen menkkojen alkua näytti vielä negaa, onko sulla nyt menkkaoloja? Taustailu tekee kyllä varmasti hyvää. Mulla on tuo dpo väärin tässä nyt siis vasta dpo13, eilen menkkamaisesti jomotteli. Mutta odotan jo niitä menkkoja, join eilen saunasiidereitäkin kun voin. :devil: ihmeellinen paine ja turvotus alavatsasta katosi jo muutama päivää sitten.
 
Pahoittelut hiljaiselosta jota olen nyt alkukierron viettänyt. Oon kyllä lähes päivittäin käynyt lukemassa muiden kuulumisia, mutta yrittänyt itse hieman "rentoutua" tässä yrittämisessä, koska huomasin viime kierrossa että olin kovin stressaantunut vauvan teosta ja päähän ei muita ajatuksia mahtunutkaan. Nyt on tilanne paljon parempi, koen että en juurikaan nyt ole stressannut asiasta.
Nyt menossa kp 13? luultavasti. Ovistesti oli sunnuntaina (jolloin aloitin testauksen) aika tumma mutta ei siis kuitenkaan plussa, ja maanantaina jo vaaleampi ja vaalentunut koko ajan. Luulen että lähtee uudestaan tummumaan lähipäivinä.
Tässä kierrossa on käytössä vadelmanlehtitee, Preseed, vitskut, ovistestit ja miehen "voimapillerit" :ROFLMAO::LOL:
Talleteltu on n.joka toinen päivä taktiikalla koko kierto tähän asti. :p:love:
Oon koittanut olla miettimättä mitään "oireita tai tuntemuksia" sen enempää, koska ne ei johda muuhun kuin armottomaan googlaamiseen kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta.
Tulis nyt kevät ilmat takaisin, koska sekin saa ajatukset pois vauvan teosta :geek::)

Tsemppiä kaikille ja keväisiä plussatuulia (y):)
Palaan viimeistään silloin kun saan ovisplussan, jos sellaisen saan :rolleyes:o_O
 
@Tiutau13 älä heitä pyyhettä kehään ennen kuin menkat alkaa! Mie luin tuolta toisesta ketjusta että päivää ennen menkkojen alkua näytti vielä negaa, onko sulla nyt menkkaoloja? Taustailu tekee kyllä varmasti hyvää. Mulla on tuo dpo väärin tässä nyt siis vasta dpo13, eilen menkkamaisesti jomotteli. Mutta odotan jo niitä menkkoja, join eilen saunasiidereitäkin kun voin. :devil: ihmeellinen paine ja turvotus alavatsasta katosi jo muutama päivää sitten.
Kiitos lilmi optimistisuudesta, mutta hanat aukeskin jo tänään. Päivää aikaisemmin kuin yleensä(n) eipä siinä, parempi sekin kuin negatestit eikä menkkoja:oops: nyt pitää taas keräillä ittensä pettymyksen kuopasta ja yrittää elää kevyin mielin , ovikseen asti ainakin:LOL: tammikuun alkupuoliskon vauva oliskin vielä ihan jees, mutta helmi-huhtivauva taas loppuraskauden kannalta aika HC :cautious: mulla kun katoaa tasapaino kasvavan mahan myötä :confused: eipä siinä, aina kun menkat alkaa niin "seuraavan kuun vauva" ei ookkaan enää niin huono kuin mitä on aiemmin ajatellut:ROFLMAO: jostain syystä mulla on halu saada marrasvauva, mutta se mahis meni jo kuukausi sitten ja seuraavaan marrasvauvaan on mahdollisuus vasta hirrrrrmu pitkän ajan päästä..:X3: joten tammivauvakin ois hyvä!!!:whistle:
 
@Tiutau13 no voi itku. :( Mulla tulee menkkojen myötä semmonen tavallaan helpotus, ei siksi että ei tulekkaan vauvaa vaan katse vahvasti tulevaan ja seuraavaan kiertoon. Meillähän on nyt vasta ensimmäinen yrityskierto, reilu puoli vuotta ehkäisynä oli keskeytetty yhdyntä ja kroppa aika sekaisin hormonaalisen ehkäisyn jälkeen niin luulin joka kuukausi olevani raskaana, tein negatestejäkin. Kerran työterveyslääkärissä kamalassa infuenssassa kieltäydyin jopa lääkkeistä kun kuvittelin olevani raskaana, aivan kamalaa kuinka luulotautinen ihminen voi olla! Mutta toisaalta tuo harmitus ja masennus menkoista johti siihen, että mies suostui vihdoin jättämään pois tuon keskeytetyn yhdynnän. (y) Katse vain etiäpäin ja toiv kesällä olis jo jotain mitä odottaa :love:
 
Kevät vauva olis ihana, kun sitten kesällä pystyisi jo olemaan ihan kunnolla ulkona :D Mulla tää kierto menis vielä joulu-tammikuun vaihteeseen. KP 9/26 nyt ja varmaan huomenna aloitan tikuttelun, kun ovis ollut viime kierroissa 13-15 välillä.
 
@Minamona - onnea paljon! <3

ON: Täällä eilen tosiaan oli todella selkeä ovis: kunnon kivut ja paine, kirkasta limaa, ovistestiT (juujuu, neljä :D) kaikki tasavahvoja/vahvempia viivoja! Ja hyödynnettiin sitten! Tänään on olo munasarjoissa jo rauhallisempi, edelleen pientä pistoa mutta suurimmat jomotukset on väistynyt yön aikana, luulen ovulaation olleen yöllä/aamulla/nyt päivällä viimeistään, koska ekaa kertaa ikinä myös seksi vähän sattui tai se paine minkä se aiheutti!

Varovaisin mielin lähden piinailemaan, mietityttää että tää kierto on normaalia pitempi ja alkukierrosta oli kovia lääkkeitä, että onkohan nyt irtoava munis kovin laadukas edes.. No, katsotaan. Jos tästä tuliskin tulosta, oon varmaan aivan överipaniikissa, koska lähtötilanne ei optimaalinen.. Toisaalta, ennen keskenmennyttä raskautta oli just vastaava kierto, josta tuli kemiallinen ja sit "onnistunut" raskaus joka meni sit kuitenkin kesken.. Will see.


Mut mulle voi siis laittaa tälle päivää nyt DPO0 ja laittaa listalle sittenkin jo nyt :D
 
@Minamona - onnea paljon! <3

ON: Täällä eilen tosiaan oli todella selkeä ovis: kunnon kivut ja paine, kirkasta limaa, ovistestiT (juujuu, neljä :D) kaikki tasavahvoja/vahvempia viivoja! Ja hyödynnettiin sitten! Tänään on olo munasarjoissa jo rauhallisempi, edelleen pientä pistoa mutta suurimmat jomotukset on väistynyt yön aikana, luulen ovulaation olleen yöllä/aamulla/nyt päivällä viimeistään, koska ekaa kertaa ikinä myös seksi vähän sattui tai se paine minkä se aiheutti!

Varovaisin mielin lähden piinailemaan, mietityttää että tää kierto on normaalia pitempi ja alkukierrosta oli kovia lääkkeitä, että onkohan nyt irtoava munis kovin laadukas edes.. No, katsotaan. Jos tästä tuliskin tulosta, oon varmaan aivan överipaniikissa, koska lähtötilanne ei optimaalinen.. Toisaalta, ennen keskenmennyttä raskautta oli just vastaava kierto, josta tuli kemiallinen ja sit "onnistunut" raskaus joka meni sit kuitenkin kesken.. Will see.


Mut mulle voi siis laittaa tälle päivää nyt DPO0 ja laittaa listalle sittenkin jo nyt :D
Kiitos :love:

Tsemppiä piinailuun, toivottavasti tärppää! Täällä kyllä ihan sama pelko, että on ihan vahnentunut munasolu kun mulla ovis vasta kp37 :unsure: tietääköhän joku vaikuttaako myöhäinen ovis munasolun laatuun oikeasti vai onko se vaan oman päättelyn tulosta? yritän nyt kuitenkin olla stressaamatta ja mennä päivä kerrallaan (y)
 
@Minamona - onpas rohkaisevaa kuulla, et raskutuminen sulla onnistunut vaikka pitkä kierto!

Mä en oo löytänyt mitään varmaa tietoa, että munis ois huonompi, varsinkin kun se oviksen ja kk-välinen aika on tarpeeksi pitkä, väh 9-10 päivää. Jossain oli et se munasolu joka irtoaa niin on todellisuudessa aloittanut kehittymisen jo 6-9kk sitten, eli en jaksa uskoa että loppupeleissä muutamilla päivillä on väliä. ainakaan toivottavasti! Jään seuraileen, miten sulla etenee- tuu välissä kertoon kuulumisia <3
 
@Wintersun koska pääset lääkäriin asian tiimoilta?? Onnea @Minamona ootkohan nyt eka plussannut tästä pinosta :giggle: hyi ku pelottavaa tämä menkkojen odottaminen! Tänään pitäis flon mukaan alkaa ja viime yönä töissä tuntu jo että nyt on röörit auki (anteeksi) ja nyt lorahtaa ja kunnon menkkajomoja mutta ne meni ohi, ei ole kuiten eka kerta ku menkkaoireita on montapäivää! Dpo10 testasin sen puhtaan negan eli kyllä ne menkat sieltä tulee, nyt dpo14 ja testejä ei enää ole. Onko kukaan muu piinailemassa ihan näillä näppäimellä?
 

Yhteistyössä