.

Mäkin tuun omanapaileen tänne:)

Viime viikolla bongasin otoksen keskiviikkona, onneks se tuli ees.. meinas jo alkaa usko loppuun:unsure:

Nyt dpo6 ja kp 33/37 (flon mukaan)

Ei oireita, ei sitten millään mallisiao_O mutta toki niitä ehtii vielä tässä keksimään itselleen :LOL::cautious:
 
Paljon onnea ihanista plussista @Sasusa ja @maloon :love::love:

@Miina- Välillä sun kuvissa näen jotain hailukkaa viivaa, jännäilen sun puolesta tätä erikoista tilannetta (n)

Itsellä kp31 ja tänään taas täysin blanko r-testi. Turhauttaa.
@chili_ Tervetuloa! Ikävä kokemus sulla taustalla. Saako kysyä miten pitkällä olit jo raskaudessa?
Kiitos <3 Viikkoja oli 9+3, kun huomattiin, ettei enää näy sykettä. Alkio vastasi kooltaan kuitenkin vain 6+4. Ja jotenkin sen vain tiesin, ettei kaikki ole ainakaan samallalailla, kuin esikoisen aikana. Aika onneksi auttaa ja nyt sitten uudella yrityksellä :)
 
Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille!
Täällä on tylsin vaihe menossa, huomenna ois kp8, ja ovikseen vielä pari viikkoa. :coffee:
Heittäydyin villiksi ja tilasin sitä pre-seed-liukkaria testiin :ROFLMAO:
Heippa! Kiinnostaa, mikä liukkari kyseessä? Otaksun, että jotenkin "avittaa" vauvayrityksissä? :D liityin juuri, joten en kaikkia tekstejä ole nähnyt :)
 
Huomenna dpo 6 mulla eli ke tai torstai alkaa tiputteluvuoto. Ja lauantaina viimeistään käynnistyy kierto. Täytyy taas alkaa aamulämpöjä mittailemaan.

Tervetuloa @chili_ ! Mitkä kp:t menossa niin saan lisättyä listaan! Pahoittelut keskenmenosta!

@Miina- milloin sulla se viimeinen ovisplussa oli testissä? Voisko se olla sittenkin se oikea? Kuivassa näkyi jotain.
Tsemppiä gynen odotteluun! Toivottavasti kuitenkin tilanne selviää ennen sitä!

@rubikinkuutio Tsemppiä oviksen odotteluun! (y)

@Keppihevonen4 voi mitä kaikkea sinulla jo on ollut! Kaikki kuitenkin on hyvin? Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin jatkossa! :love: tarrasukkia!

@Hemppanen no oho miten on käynyt! Nyt on korjattu!
Kiitos <3 Nyt on kp7/28-29 meneillään ja yrityskerta on kait nyt se 1. :)
 
Viimeksi muokattu:
@Miina- ja eikun uuteen yritykseen vaan! Ois se plussa tietenki parempi ollut nyt(n)

@Keppihevonen4 voi jösses että sua on koeteltu :confused: on tosiaan sisupakkaus sulla matkassa, toivotaan että pysyy loppuun aati!(y)

Aika menee hullun hitaasti! Tekis mieli jo testata:ROFLMAO: vasta dpo5 tänään (n) ainaki oon valeraskaana TAAS jos en muuten: oikea tissi on superkipeä, varsinkin nänniä jomottaa:LOL: samoin paha olo on, eilen en oikein uskaltanut syödäkkään kun olis lentänyt laatta:LOL: voihan naisen aivot ja kroppa!:poop::ROFLMAO:
 
iK
Kiitos kaikki! Nyt on olo jo parempi ja selkeämpi. :)

Eilen kävin tosiaan verikokeissa (hcg) ja sen tulos oli negatiivinen. Hyvä juttu nyt tähän kohtaan, puhdistaa pöytää. Tänään olin sillä samalla ihanalla gynellä kuin aikaisemmin (erityäin hyvä!) ja sanoi että kohtu on siisti, limakalvo nyt noin 3mm, eli km on ollut niin varhainen ettei tosiaan juurikaan vuotoja oo nyt ollut enää ja se on ollut ilmeisemmin vähyydessään ihan riittävää. Ilmeisesti mitään ”pusseja” ei ollut edes ehtinyt muodostua. Kuitenkin enemmän kuin vaan kemiallinen, näin ymmärsin. Kauniista ja siististä kohdusta nyt puhui . Reilu vko sitten oli vielä kohdussa nähtävillä ”jotain kalvostoa”.

Välillä on ollut tosiaan nyt viikon sisään oikealla puolella alavatsaa outoa tärinäkipua, ja siellä olikin sitten joku, noin 2cm kysta. Sanoi ettei tuki mitään ja täysin haitaton ja vaaraton, yleensä vain itsekseen lyhistyy pois. Jos kuukauden päästä vielä tuntuu outoja kipuja jotka vaivaa ennen kaikkea omaa mieltä niin sitten vois käydä näytillä. Muutoin kaikki siistit ja tuubit auki ja follikkeleita näkyvissä. Onkos paljon kokemuksia kystoista?

Hyvä mieli jäi kaiken kaikkiaan. Siskollani on ollut paljon just näitä itsekseen tulevia ja meneviä kystia. Varmaan samantyyppistä nyt sitten. Koitan olla vaivaamatta päätäni ja uskon gyneä ettei tämä ole mikään este raskaudelle. Nyt vaan sitten vapaasti muhinoimaan! Vähän ootan kyllä nyt menkkoja ja uutta kiertoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay
Huomisen listaa kun päivität niin laitatko @Wintersun suoraan kp 3, kiitos :)

Mä en oikeen tiedä pitäiskö mun perua se gyneaika vai mennä ultraan.. meillä on 1 maksuton käynti vuodessa ja tuona varattuna aikana vasta kp 11. Jotenkin tuntuu turhalta käyttää se nyt mutta toisaalta taas jos näkis tulevaa ovista tms.

Taas pääsee tilaamaan testejä ja preseediä lisää. Ei kovin korkeella usko tähän kiertoon ole mutta kai se on yritettävä :unsure:
 
@iK mulla oli kysta joskus aikoinaan, 5-6 cm ja oli jo niin kipeä että haittasi kävelyä. Sain siihen terolutit (muistaakseni) ja kontrollissa se olikin jo kutistunut pois.

Mullekin tuli papavastaus, tarkemmin määrittämättömiä hyvänlaatuisia solumuutoksia, ei kuitenkaan syövän esiasteita. Ja häviävät itsestään yleensä n. vuoden kuluttua jolloin kontrolli. Raskautta voi yrittää huoletta.
 
  • Tykkää
Reactions: iK
iK
@iK mulla oli kysta joskus aikoinaan, 5-6 cm ja oli jo niin kipeä että haittasi kävelyä. Sain siihen terolutit (muistaakseni) ja kontrollissa se olikin jo kutistunut pois.

Mullekin tuli papavastaus, tarkemmin määrittämättömiä hyvänlaatuisia solumuutoksia, ei kuitenkaan syövän esiasteita. Ja häviävät itsestään yleensä n. vuoden kuluttua jolloin kontrolli. Raskautta voi yrittää huoletta.
No hyviä uutisia papasta! Se on aina niin huojentavaa. ❤

Joo on nuo kystat kyllä yleisiä. Eiköhän niitä ole itelläkin ollut ennenkin, nyt vain osui ultra sopivasti, niin näkyi sielläkin. Lukaisinkin että oma on vielä melko pieni kysta. Pitää toivoa ettei kasvakaan. Nyt ei ole ollut edes tärinäkipua, eli oliskohan jo pienentymässä.
 
Heippa! Kiinnostaa, mikä liukkari kyseessä? Otaksun, että jotenkin "avittaa" vauvayrityksissä? :D liityin juuri, joten en kaikkia tekstejä ole nähnyt :)
Joo, pari tällä palstalla oli sitä kokeillut, niin tilasin myös sitä nyt sitten. o_O
"Liukuvoide raskautta suunnitteleville. Preseed liukuvoide suojaa siittiöitä ja auttaa siittiöitä liikkumaan siemennesteessä. Parantaa raskaaksi tulemisen mahdollisuutta." Näin siitä kerrotaan :D
 
Moikka! Päätimpä nyt tulla mukaan tähän ketjuun taustalle. Vauvakuume täällä jo taas, kovasti haluttaisiin esikoiselle pikkusisarus jo ensi vuodelle, eli ~2 v ikäerolla :) Esikko syntynyt siis 10/17 ja on nyt näin ollen 8,5kk. Tätä ekaa puuhailtiin 1,5vuotta, mutta jospa toinen haluaisi tulla nopeampaa. Nyt kuitenkin vielä se tilanne että kierto ei ole vielä alkanut, joten ei pääse kunnolla yrittään. Että täällä toistaiseksi näin päin että toivotaan niiden menkkojen alkavan ;) Pitäis mennä kyllä jo nukkumaan ennen kun toi mun jo olevassa oleva vauvani jo herääkin, tyhmyyttäni jäin taas valvomaan, luin 15 ekaa sivua ketjusta ja tuhlasin mun hyvän unipätkän:ROFLMAO::sleep:
 
Tervetuloa @muropaketti!

@iK ja @Appelsiiniomena , hienoa että teillä papa normaali! Toivottavasti @iK teillä tärppäisi pian uudelleen. Onneksi kohdalle sattui hyvä gyne, että jäi hyvät fiilikset.

@Keppihevonen4 , toivottavasti teidän pieni sitkeä jaksaa loppuun asti ja pääsisit pian nauttimaan raskaudestasi, hurjan paljon huolta ollut alussa. Tsemppiä ja voimia!

Täällä nyt ehkä dpo8, 2 päivää sitten huomasin, että tissit ovat kipeytyneet sivuilta ja valkkaria tulee ehkä normaalia enemmän ja naamassa nyt jo 7 finniä. Voi kunpa.. Aika kuluu taas hurjan hitaasti.
 
@Keppihevonen4 Sulla on todellinen taistelija siellä! Voimia ja toivottavasti helpottuu pian!

@Miina- Onnea uuteen kiertoon! Raastavan pitkä kierto sulla ollut!

@Toiveikas92 Aika lyhyt luteaalivaihe sulla jos jo su alkaisi uusi kierto. Toivottavasti ei ala. Oletko kauan yrittänyt?

Mulla 6 dpo ja heräsin vasemman nännin ja sen "takaosan" arkuuteen ja alavatsan paineentunteeseen. Myös lämmöt kohonneet eilisestä 0.3 astetta. Sykkeet alhaalla edelleen 55 leposyke. Eipä muuta... Enpä kyllä luota mihinkään oireisiini, kun niitä on negakierroissakin niin vaihtelevasti. Ehkä jos sykkeet pomppaisi reilusti ylös, niin...:rolleyes:
 
@VauvaHaaveilija89 voi kökkö (n) on kuitenkin vielä mahdollisuuksia plussaan (y)

@Naturamama täällä myös paineen tunnetta alavatsalla:eek: varsinkin nukkumaan laittaessa oli outoa kun mahallaan ei meinannut voida olla. Sattui tonne vähän niinkuin nivusten etuosaan. Mulla yksi alkuraskauden oireista on ollut juurikin tuossa kohtaa repäisykivut. Kyllähän tässä toiveet nousee ja meinasin jo aamulla sortua testaamaan:ROFLMAO: onneksi en, sillä vasta 6dpo:LOL: samoin oon joutunut nousemaan yöllä pissalle , mutta sen voi hyvin laittaa helteen + runsaan juomisen piikkiin:X3: ai ja nyt on vasen tissi kipeä, aiemmin ollut oikea:ROFLMAO:
 
@Tiutau13 Meillä siis sama kierto ja samat oireet. Tämähän käy jännäksi. :LOL:

@Toiveikas92 Ei siinä varmaan sitten mitään, jos gyne ei ole puuttunut. Oletko siis ihan varma, että ovuloit silloin, etkä esim pari päivää aiemmin. Minulla kaikki appit yrittää yleensä ehdottaa ovista kp 15-17, vaikka ovuloin kp 13-14.:confused: Sehän voisi selittää myös, ettei ole käynyt tärppiä jos ovis onkin mennyt joka kerta jo ohi... Toisaalta, eihän teillä niin kauan ole edes yritystä, että pitäisi stressata. Kyllä se plussa tulee! :love:
 
@Naturamama
Joo ei meillä oo ollu pitkää yritystä, ja se kai on aika ihmisestä kii että kuinka pitkän luteaalivaiheen vaatii. Jotenkin oon ymmärtäny et vissii 9pv on se "ehdoton" minimi?

Tai sit oon yrittäny itteeni vaan rauhoitella Tämmöisellä keksityllä asialla:oops:

Mutta aika varma oon ovulaation tapahtuma-ajankohdasta kun mä sen tikulla bongasin ja sit pv sen jälkeen kävin gynellä ja se sano et keltarauhaset näkyy ok.


Mutta tiedä häntä:sick::censored:
 
  • Tykkää
Reactions: Naturamama
iK
Vauvakuume taas tänään sai ihan uuden merkityksen kun esikoisen (syksyllä 3v) kanssa pengastettiin hänen pieniä vaatteitaan, joita oon jättänyt säästöön. Voiiiii miten pikkuisia vauvat onkin, sitä ei voi käsittää! :love::love: Tahtoo pienen puettavan .
 
Täällä ekasta ovisplussasta dpo10 ja raskaustesti nega. Tai no viivanpaikkaa kiinan halpistestit näyttäny useemman päivän. Ovistestit plussaa joka päivä. Veikkaan kierron olevan sekasin keskenmenosta ja että ei ovulaatio ole päässyt tapahtumaan. Lämmöt sahaa eestaas.

Jestas miten hurja tilanne @Keppihevonen4 tsemppiä!

Ja @Miina- oli varmaan sulla sit kiinnittymisyritys!
 
Paljon oon pohtinut sitä kemiallisen mahdollisuutta ja lueskellut asiasta. Edelleen pyörii mielessä se simppojen kotitestin negatiivisuus, vaikka mikään luotettava välttämättä olekaan. Klinikka aukee kuun vaihteessa ja sinne pitäs näyte viedä..en tiedä kumpaa jännittää enemmän, mua vai miestä :unsure:
Epävarmuus mahdollisuuksista on todella raastavaa ja tuntuu turhauttavalta vaikka suhteellisen alussa mennään.

Hienoa että papat kunnossa @Appelsiiniomena ja @iK

Pahoittelut negoista @VauvaHaaveilija89 ja @Keijukuningatar , onneksi vielä suht aikaista ja ehtii muuttua :)
 
@Miina- varmasti jännittää! On nuo kuitenkin isoja juttuja. Epävarmuus on kyllä kaikkein syövintä, tsemppiä teille!

@Keijukuningatar onpa ikävää, jos on noin sekaisin kierto :unsure: Toivottavasti tasaantuu mahdollisimman nopsaa!

Täällä ei taaskaan mitään uutta. Piinailu kuluu uskomattoman hitaasti. Mies jo tuossa kysyi, että voisiko testin tehdä maanantaina. Oli turhautunut ukko, kun vastasin, että vasta aikaisintaan parin viikon päästä edes kannattaa. Ja silloinkaan ei välttämättä näy. Hulluksi tässä kyllä tulee, kun itkettää vauvoja ulkona nähdessä. Tänään näin pienen tyttövauvasöpöläisen. Ei varmaan ollut edes paria kuukautta vanha. Voi kun oli niin pieni :cry: Tahdon pian oman käärön syliin!
 

Yhteistyössä