.

iK
@Miina- Tosi paljon tsemppiä teille myös ❤❤! Toivottavasti pian plussaa kuuluisi!

ON: Mä rupesin miettimään että missäköhän vaiheessa mun kierto nyt oikein on... edelliset kuukautiset olivat 28.6-1.7 alkoi jo kp26, ja mitä ilmeisimmin kyseessä olikin hyvin varhaisen km vuotoa. Pientä vuoteluahan sitten jatkui tässä vielä siellä sun täällä, gynellä todettu nyt tilanteen kohdussa olevan hyvä.

Mutta mitenköhän kierto nyt menee. Kohdun limakalvon paksuus on nyt alle 3cm. Tämmösen tekstin löysin; ”Kohdun limakalvon paksuus ja rakenne vaihtelevat kuukautiskierron mukaan. Ultraäänitutkimuksella voidaan selvittää kohdun limakalvon tila ja siten arvioida estrogeenivaikutusta. Ilman estrogeenia limakalvo on hyvin ohut, alle 5 millimetriä, ja estrogeenin vaikuttaessa kuukautiskierron keskivaiheilla noin 10 millimetriä. Alkion kiinnittymiselle otollinen limakalvon paksuus on vähintään 6–7 millimetriä.”

Jotenkin aattelin että tässä olis taas pian vuotelua käsillä mutta että oliskohan sittenkin tilanne, että tuliskin vielä ovis... Vai voiko tosta edes päätellä mitään? Pitäsköhän hakea ovistikkuja ekaa kertaa ikinä? Limakalvot on kyllä ainakin nyt kuivat kuin sahara....
 
Täällä vaihtui jo kp1ksi. :(
Kierto jäi 26pv. Olavin menetyksen jälkeen kierrot on lyhentyneet mun normi 27/28sta.
Lisäksi olen saanut menkkakipuni takaisin; ärsyttävää.

Miksi meille ei suoda raskautta ? Ja miksi en osaa relata. Eihän tässä periaatteessa kauaa oo edes mennyt kun Olavi syntyi 2.2. Ja alkoikohan mun menkat sit maaliskuun alussa. Eli onko tää nyt siis yk6 joka alkaa.

Tän kaiken paskan päälle meidän auto paloi eilen. Eli ollaan nyt sit ilman autoa kuuden hengen perheenä. Kaikki kesäloman kotona puuhailut on jääneet tuon romun rikkoontumisen takia kun se on jouduttu hinaan kolmesti huoltoon kesälomareissulla kotiin palatessa. Eikä se kotiin asti sit edes jaksanut edes.
 
Kiitos @kolava ja @iK ❤

Suosittelen ovulaatiotestejä @iK , auttanut itseä paljon renkaan käytön jälkeen kun tuntuu että kierto vaihtelee. Km jälkeen vielä enemmän voisi olla apua.

@Eufemia85 pahoittelut uudesta kierrosta! Tutut fiilikset kun uusi kierto tulee aina vaan toisensa perään :unsure: kyllä teitä koetellaan kunnolla, kovasti tsemppiä ja jaksamista autottomuuteen ja kaikkeen muuhunkin ❤
 
  • Tykkää
Reactions: iK
@Wintersun kotitesti mittaa vaan siittiöiden lukumäärää ja se kahdessa testissä vähäinen. Klinikalla tietysti saa sen liikkuvuuden selville ja pelastais tilanteen. Ei se määrä vaan se laatu ;)
On kyllä hurjan pitkä tuo teidän luku :(

@Toiveikas92 en varsinaisesti plussannut mutta veikkaan että jotain saattoi olla alulla. Oviksen jälkeen jatkui limat n.viikon ja reilusti valkovuotoa vielä tunti ennen menkkojen alkua. Yleensä mulla aina menee lähes kuivaksi heti oviksen jälkeen.

Hyvin outo kierron alku.. vasta tänään tipahti lämmöt tuolta lähemmäs 37 asteesta 36.1:een, nyt jo kp 4 ja vuotokin hiipumaan. Liekö nämä helteet pitäneet tähän asti yllä. (Alkais muuten riittää jo mulle :cautious: )
 
Hei te, jotka olette plussanneet:

Onko teillä miten muuttunut vuoto hedelmöittymisen jälkeen?

Mietin vaan ku selailen näitä Flon vaihtoehtoja että mitähän nämä eri vaihtoehdot mahtaa olla:whistle:
Itsellä ainakaan ei tunnu olevan muutoksia, ihan normi valkovuotoa todella vähän kyllä, ainakin toistaiseksi ja muutenkin suht oireetonta menoa etta vähän pelottaa :unsure::unsure:
 
Hei te, jotka olette plussanneet:

Onko teillä miten muuttunut vuoto hedelmöittymisen jälkeen?

Mietin vaan ku selailen näitä Flon vaihtoehtoja että mitähän nämä eri vaihtoehdot mahtaa olla:whistle:
mulla 5+1 niin valkovuoto lisääntynyt samantapaiseksi kuin ovulaation aikana, plussan aikaan oli vähäistä, plussaa ennen samoin. Jokainen on tietty erilainen:cautious:
mulla eka oire oli tosiaan toi vessassa ravaaminen ja aivan kamala itku herkkyys, rinnat myös kipeytyi ihan eritavalla kuin ennen menkkoja :cautious: clearbluen digiä suosittelen(y)
 
Kiitos teille tsempeistä ja tuesta @Tiutau13 ja @Miina- :love:
@Toiveikas92 toivotaan ettei meillä kummallekkaan vaan tule täti kylään sunnuntaina :love:

En kyllä pysyisi järjissäni ilman teitä (y) luen melkein joka päivä kaikkien kuulumiset eikä tosiaan ole ketään ulkopuolista kelle viitsisi puhua yrityksestä.

Toissakierrossa oli 2 päivää myöhässä menkat ja sain sen herkän testin haalean viivan. Toissakierrossa dpo 12 päivänä laski sykkeet. Nyt jännittää laskeeko huomenna taas sykkeet ja menkat alkaa myöhässä vai mikä ihme tässä on. Sykkeet on pysyneet nyt samassa lukemassa 3 päivää. Eli ei nousekkaan enää.. kolme päivää on myös tuntunut joka ilta että menkat voisi alkaa minä hetkenä vaan. Ei kovaa kipua mutta painetta ja inhottavaa tunnetta. Ota näistä nyt selvää. Muut PMS oireet loistaa poissaolollaan.
 
Heipat kaikille. Täällä on syöty teroluteja ja odoteltu ovista ja toisaalta pelätty kun olen lukenut niiden estävän ovulaation. Nyt tuntuisi kivuista että se vihdoin olisi kuitenkin tulossa...Viikon myöhässäo_O
Ihmetyttää ja toisaalta helpotus josko tämä ei olisikaan hukkakierto. Tosin ei olla maksimaalisesti päästy hyödyntämään. Mutta vähän kuitenkin.
Tikut loppui joten en päässyt testaamaan, eikä vuotokaan kyllä ole ovismaista mutta tutut säryt oli tänään. Luotan näillä tiedoilla siihen. Eli mulle voi laittaa la 21.7 dpo 2
Onko kenelläkään kokemusta terolutista?
Tai myöhäisestä ovulaatiosta? Onkohan edes mahdollista raskautua(n)

 
@Momon
Teroluteista en osaa oikein mitää sanoo, mutta mulla kai jollain asteikolla myöhäinen ovulaatio, nytkin kp27 vasta ovulaatio, mutta kyllä mä joltain palstalta luin että jotkut oli raskautunu kp33 ovulaatiostao_O

Eli eiköhän se oo ihan mahdollista raskautua:)

Onko sulla nyt mitkä Kpt?
 
Mulla on kaapissa pari rfsu-testiä, joiden herkkyys 25. Kannattaako niitä tehdä ennen kun menkat on myöhässä, voisivatko näyttää raskautta jo esim. dpo10? Mulla nyt neljättä päivää rinnat tuolta sivuilta kipeänä. Se ei tunnu koko ajan, mutta välillä sattuu ihan itsestään ja painaessa ainakin sattuu. Vai onko ne kipeät just siks kun painelen?! :LOL: Nyt on jotenkin tosi positiivinen fiilis, että ehkä onkin tärpännyt kun tämä tissikipu on nyt jotain ihan uutta. Mutta voihan se olla, että tipun korkealta ja kovaa.. Luulisin, että tänään dpo9, mutta en ole piinailijoissa kun ei ole varmaa tietoa.
 
Kuinka niin odotan testailua kuin kuuta nousevaa: näin viime yönä unta että tein tänä aamuna (dpo7) raskaustestin ja pärähti leffaviivat!:ROFLMAO: olin saletti että nyt tulee muuten sit kaksoset ku hormonit on jo katossa!:LOL:
Aamulla herättyäni sit taistelin pääni sisällä itseni kanssa ja testasin :unsure: puhdas nega , kas kummaa hei!!:LOL: mut onpa verrokkitesti (taas) ;) huomenna alkais suunnitellusti testaus - tosin yritän luistaa siitä rangaistuksena tän aamuisesta sortumisesta:whistle: nyt nimittäin ei tikut riitä (enää 3kpl) reissulle jos yhden tekee päivässä. Tai sit ajelen johonki pierusaharaan ostamaan lisää.. on meinaan tuppukylä tämä paikka niin puolet ihmisistä ainakin tunnen!:X3:
 
Kuinka niin odotan testailua kuin kuuta nousevaa: näin viime yönä unta että tein tänä aamuna (dpo7) raskaustestin ja pärähti leffaviivat!:ROFLMAO: olin saletti että nyt tulee muuten sit kaksoset ku hormonit on jo katossa!:LOL:
Aamulla herättyäni sit taistelin pääni sisällä itseni kanssa ja testasin :unsure: puhdas nega , kas kummaa hei!!:LOL: mut onpa verrokkitesti (taas) ;) huomenna alkais suunnitellusti testaus - tosin yritän luistaa siitä rangaistuksena tän aamuisesta sortumisesta:whistle: nyt nimittäin ei tikut riitä (enää 3kpl) reissulle jos yhden tekee päivässä. Tai sit ajelen johonki pierusaharaan ostamaan lisää.. on meinaan tuppukylä tämä paikka niin puolet ihmisistä ainakin tunnen!:X3:
Mä tein tänään negan ja huomenna testaan varmaan jo frerin. Oon lähdössä huomenna itekin pois, eikä testausmahdollisuutta kuin ehkä ti illalla vasta!
 
Onnea @Janet88 :love:

Täällä sykkeet palautumassa normaaliksi pc tulos dpo 12 nega. Eli jään odottelemaan menkkoja :cry:voisitko ihana wintersun napata minut pois piinailijoista. Miksi tuntuu että kaikki muut lisääntyy vaan nappia painamalla :( Ja tarkoitan tällä lähipiiriä, kavereita ja muita tuttuja.
 
Muakin ahdistaa ja ärsyttää, kun tuntuu, että kaikenmaailman huumeenkäyttäjät saa vahinkovauvoja. Ja me kaikki täällä tikutellaan oviksia, seurataan lämpöjä ja oireita jne. Ei mene nallekarkit tasan.

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :cry:

Flo appia käyttäville kysymys: miten tulkitsette nuo eri vuototyypit? Onko kirkas ovulaatiolima? Entä nuo muut vaihtoehdot? En oikein tunnu hoksaavan minkä väristä ja näköistä ja tuntuista minkäkin noista pitäisi olla (n)
 

Yhteistyössä