.

@Appelsiiniomena Onko sulla ennen ollu myöhässä? Teitkö monta testiä? Ompa tympiää tuohan kuulostaa kyllä lupaavalta mutta on nämä kyllä niin ihmeelisiä juttuja ku ei yhtään tiedä. Mulla flo näyttää sittenkin että 1päivän myöhässä mutta vasta kiertopäivä 27 ja välillä alkanu vasta 29. Mulla ei oo ollu koskaan myöhässä menkat, nooh pari päivää ootella tässä myöhästyykä nytkään.
 
Täällä odotellaan menkkoja. Vois kyllä alkaa jo, niin pääsis tästä olosta:( Naama kukkii, monta päivää ollut kovia menkkakipuja ja nyt on rinnat järkyttävän kipeet, eli ihan normaalit PMS-oireet mulle. Raskauteen en usko tässä kierrossa kun ei ovista löytynyt ja makuuhuoneen puolella oli tosi hiljaista. Salaa toivon, että toukokuussa tärppäisi:love: Kesällä on tiedossa ulkomaanmatka, mutta kaippa siellä uskaltaa olla pieniin päin, jos niikseen tulee.
@kuus+1 mulla oli kanssa aluksi hirveä stressi ovulaatiosta ja yhdynnöistä ja ties mistä. Nyt onneksi hieman rauhoittunut tämä meininki pään sisällä, kun on kaikkea muuta kivaa tiedossa :)
 
Onnea paljon @Minamona :love: taisin onnitella jo aiemmin vaikka mitä tuo haittaa :ROFLMAO:(n)

@Wintersun toivottavasti pian saat selvyyttä/apua tilanteeseen! Soittoajat on kyllä ärsyttäviä..o_O

Ällövaroitus! :LOL: Mä olen ihan ulalla että mitä tapahtuu. Nyt kun kierto ehkäisyn jälkeen epäselvä niin alotin ovistestailut eilen, täysin blanco oli. Ajatus oli jättää tänään testi väliin mutta aamulämpö romahti 0,4 astetta ja vuoto on muuttunut todella rajusti runsaaseen limaan, tyhjennysvuotokaan ei ole kokonaan ohi vielä..kipuja/polttoja on mahassa ja selässä. Tein ovistestin sitten äsken ja muutosta aika paljon. Kuinkahan kauan lämmön romahduksesta menee ovikseen? Ja kuinkahan jo nyt, kp 9 :eek: kuva testistä linkissä.

https://aijaa.com/3szvPH
 
Aika hauskan näkösiä kuo kiinatestit! Mitä kautta tilasit @Nemmiina? :X3: menksulit alkaa aika varmasti huomenna eli siis tänään, lämpö tipahti 36.7->36.2. Jännästi tuo flo muutti kuukautisennustetta kun eka ei pitäny paikkaansa, kuinka hyvin teillä ennustaa tuo flo nuo jutut? Laskeekohan tuo sovellus aina menkat alkavaksi dpo14?
 
Mulle nuo lämmöt on ihan hepreaa, ois kiva kommentoida mut ei vaan osaa :D Meillä ei digimittaria ollenkaan ni en sit oo lähtenyt sille tielle.

Syökö teillä miehet foolihappoa vai ootteko vaan yrittänyt ite "kikkoja"?
Mä varmaan paasaan tästä lopunikäni, mutta sekä naiselle että miehelle vitaminilisät ja foolihappo on yhtä tärkeitä. Jo ihan parin vitamiinin puutos edes lievästi, alentaa siittiöiden ja siemennesteen laatua ja lisillä tilanteen korjaantuminen vie 3kk kuten naisillakin. Siittiöillä ja munasoluilla kestää siis 3kk kehittyä kypsäksi.
Eli napakasti pyydätte miestä syömään ravintolisänsä päivittäin. :D
 
  • Tykkää
Reactions: miniminimini
@Wintersun ja @viipulainen - mun pitänee kans miestäni patistaa syömään enemmän vitskuja. Ollaan kyllä molemmat siinä vähän kehnoja :D Nyt foolihappoa ja mä monivitamiinia sentään popsinu säännöllisesti.

Eilen tai toissapäivänä siis ovis, tänään TOSI KOVAA pistoa alapäähän, ja kovaa painetta ja pissaamiskipua. Mitähän tää on...? Onko muilla koskaan ollu?
 
Vielä varmaan uusia mahtuu mukaan? :)
Ite oon 27v ja mies 28v, haaveissa on toinen yhteinen lapsi. Minulla itellä on aiemmasta suhteesta tyttö 09/08 ja nykyisen miehen kanssa poika 11/16. Poikaa yritettiin aikalailla tasan vuosi saada aluille, kerettiin jo miettiä lääkäriin lähtöä tutkimaan onko jotain ongelmaa lapsen saannin suhteen mutta juuri ennen sitä sitten tärppäsi. Toivon mukaan tämä seuraava ei antaisi yhtä pitkään odotuttaa itseään :)

Not Alone / Ya 01/18
 
Mun lämpökäyrä heittelee ees taas. Nytkin lämpöä 37.o_O
Taidan tulla kipeeksi vaan.
Toissapäivänä sain haalean haamun testiin, mutta eilen aamulla ei näkynyt mitään. Illalla taas herkkään ilmestyi joku toooooooosi toooooooosi haalea viiva ja tänään en oo testannuytkaan.
Todella huono olo koko ajan, mutta tänään myös vähän menkkamaisesti juilii.:cry:
Kp 27/29
En siis tikuttanut ovista niin dpot ei oo varmaa tässä vaiheessa. Mut flon mukaan olis dpo 12.
 

Attachments

@Wintersun ja @viipulainen - mun pitänee kans miestäni patistaa syömään enemmän vitskuja. Ollaan kyllä molemmat siinä vähän kehnoja :D Nyt foolihappoa ja mä monivitamiinia sentään popsinu säännöllisesti.

Eilen tai toissapäivänä siis ovis, tänään TOSI KOVAA pistoa alapäähän, ja kovaa painetta ja pissaamiskipua. Mitähän tää on...? Onko muilla koskaan ollu?
Koska moni mies on tunnetusti hirveen vaikee saada nielee vitamiinipillereitä, suosittelen Mivitotal Man liuosta. Sen voi sekottaa vaikka mehuun tai mihin vaan. Ja on optimoitu miehien tarpeeseen ja muistaakseni sisälsi foolihaponkin. :)
Netistä kannattaa lueskella eri vitamiinien vaikutuksista hedelmällisyyteen, niistä oli iso apu kun alko oikeasti olla yritys siinä pisteessä, että se on kaikki peliin tai ei mitään. Mies luki myös ja kyllä ne sai sen silmät auki, koska noh, eräänlainen miehisyyden mitta taitaa olla omien sukusolujen laatukin.:whistle::LOL:


Ja tohon kipuiluun, mulla se oli normaali oire kun kohdunkaula kiinteytyi oviksen jälkeen, aiheutti painetta alavatsalla myös ja samaan syssyyn ovuloineen puolen munasarja kipuili.
Mä tykkäsin lukea sitä ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen-ja lopputulos?? -ketjua yritysaikana. Aika paljon sitä tietty yritti kierrosta toiseen hakea niitä samoja oireita plussanneiden kanssa, mutta osaltaan sai sit kyllä palauteltua itseään maan tasalle mikä oli mun pääkopalle hyvä myös.:D

@Nasunen87 mulla alko ne toispuoliset nippailut ja jomotukset kanssa noillamain kunnolla..saatto niitä olla aieminkin, mutta saatoin blokata ne sivuun ajatuksista.:rolleyes:

Ja joo, en kuulu enään tänne, mutta ehdin luoda vahvan kiintymyssuhteen tälle puolelle enkä osaa pysyä poissa sitten millään.:oops:
 

Yhteistyössä