.

Täällä taas yksi pettynyt yrittäjä. Kp1 voi merkata mulle ja yk4 lähti käyntiin (n)

Tiedätte varmaan tunteen, kun tulee jo vahva usko siihen että nyt on tärpännyt? Mulla oli alavatsakipuja lauantaista asti ja tietenkin päädyin lukemaan ties kuinka monta juttua siitä, miten juuri se on alkuraskauden merkki. Ja noin viikko oviksen jälkeen tuli pientä veritippaa, jonka tulkitsin kiinnittymisvuodoksi. Näitä oireita en tosiaan edes kuvitellut vaan ne ihan oikeasti oli :ROFLMAO: Mihinkään ei siis voi luottaa. Miten sitä vaan osaisi olla innostumatta ennen kuin ne menkat on oikeasti myöhässä?

Nyt harkitsen, että hommaisko ovistestejä vai ei. Pari jäljellä. Mistä ostatte niitä yleensä? Itse tilasin ne ekat Raskauskeijusta, mutta kai kaupastakin yhtä hyviä saa? Raskauskeijun liuskaraskaustestit ei kuulemma ainakaan ole kovin luotettavia, joten seuraavan rtestin aion hakea kyllä kaupan puolelta..

@Wintersun hyvä kun saitte lähetteen! Ne menee niin, että yksityiselle puolelle tarvii olla 6kk yritystä, että ottavat tutkimuksiin ja kunnalliselle 12kk. Moni tuttu käynyt yksityisellä kun on päässyt nopeammin.. Mutta kaksi viikkoa ei ole pitkä aika onneksi odottaa! :)
 
@kuus+1 kyllä mä sanoisin että on plussa! Ite sain ihan maximissaan tuommosen ovisplussan, kun kerran kokeilin niitä parissa kierrossa :).

@Toiveikas89 voi harmi:(. Uskon, jos vielä on tuollaisia lupaavia oireita ollut!

Te joilla on lapsia jo ennestään! Onko teillä imetysaikana tullut verta ilman että menkat olis alkanu? Hieman ihmettelen, kun tuli tuossa nelisen päivää sitten valkovuodon joukossa hieman kirkasta verta pyyhkiessä, että mikä voisi olla syynä(n). Limakalvot ei ole kuivat. Ajattelin, että voisi olla kiinnittymisvuotoa, kun esikoisesta tuli samalla tavoin ja tein jo malttamattomana negatestin:D
 
@kuus+1 Minunkin mielestä näyttää ainakin lähes plussalta, voihan olla et yön aikana esim olis tullu vielä tummempi, joskus nuo on niin vähästä kiinni! Nyt vaan tallettelemaan! ;)

@Toiveikas89 Tuo on niin p*skaa! Just ku on aina NIIN VARMAT merkit niin mieli lähtee jo ajattelemaan tulevaa raskautta, on pettymyskin niin kova sitten jos menkat alkaa. Ja sulla vielä tollasia oireita, joita hankala keksiä! Voisko olla, että siinä on jotain yritystä ollu? Mä oon tykännyt pc:n ovistesteistä, ainoa liuskatesti, millä saan vahvemmat plussaviivat! Saa ihan prismasta yms. oisko joku 8€ 10kpl.

On: eilen illalla vihloi taas alavatsaa, väsytti kamalasti ja palelsi nukkumaan mennessä. Mutta jotenkin toivo kuitenkin alkanut hiipua...
 
@Toiveikas89 Se on ihan uskomatonta, miten todellisia oireita sitä voikaan "kuvitella". Tsemppiä tähän kiertoon!

@Wintersun Kiitos ahkeralle listan päivittäjälle (täältä on niin kätsä käydä kattomassa oma kp, kun ei aina meinaa pysyä perässä). Toivottavasti teille löytyy apua!

@miniminimini Sun oireet kuulostaa kyllä lupaavalta. (y)

Omanapa: Missä mun ovis viipyy ?!?! (n)(n):cry: en siis käytä testejä mutta aiemmissa kierroissa kivut on sen kyllä (ainakin oletettavasti) paljastaneet..Nyt ei mitään:(
 
@Toiveikas89 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :(:unsure: Mulla on ollut muutamassa kierrossa myös täysin varmat raskausmerkit, mutta menkat alkanut kuitenkin, mutta sitten taas se plussakierto oli täysin oireeton menkkojen poisjääntiin asti, ja olis plussaan asti täysin varma siitä että ei tärpännyt. Eli siis oireettomuus viittasi mulla plussaan, eikä toisinpäin.:confused:

@Wintersun Toivotaan että siellä gynellä selviäisi heti jotain ja että olis joku helppo homma hoitaa :love:(y)

@tofu_ Mulla on viimeisestä imetysajasta 9-vuotta ehtinyt jo vierähtää, mutta kun koitan muistella niin ei mulla mun mielestä tullut vuotoa sinä aikana. Toki ei kyllä edes yritetty lasta silloin ja taisi olla ehkäisykin käytössä. Mulla alkoikin menkat vasta muistaakseni joku 8kk synnytyksen jälkeen.(n)

On: Uskoisin että ovis olis tänään, mutta odotan vielä huomisen aamun lämpöjä, ennen kuin päivitetään mut piinaamaan. Munis nippailut on ainakin olleet kovia tänään, ja tuntuu että vuoronperään polttelee molemmilta puolilta. Talletuksia on ollut kyllä riittämiin tässä kierrossa, eli siitä se ei voi ainakaan jäädä kiinni. ;):ROFLMAO:
Kierto on kyllä aika pitkä, koska jos ovis on tänään kp 21, niin kierrosta tulee 35päiväinen. Mahtaakohan olla enään normaalin rajoissa tuo? o_O

Piinailusta tulee tässä kierrossa "helpompaa", koska olen matkoilla dpo9-dpo12, ja en aio ottaa testejä yhtään mukaan. :sneaky::rolleyes: Tai näin mä nyt sanon :whistle:;)
 
Mäkin hyppään tänne mukaan. Esikoinen 2/17. Kierto ei vielä kunnolla käynnissä. Yhet epämääräset (lue niukkaakin niukemmat) menkat takana ja nyt sitten toiveet korkeella et kierto lähtis käyntiin. Taustalle siis toistaiseksi.

@tofu_ mäkin imetän edelleen!

Josko ostais ovistestejä et pääsis kierrosta perille. Esikoista yritettiin vuoden päivät ja terot piti ottaa jo avuksi ku kierrot oli kaikkea 30-100pv.. Koitan lueskella teidän juttuja vaikka en ehkä ehdi kirjoitellakaan paljoa.
 
Tervetuloa uusille! (y)

On nämä kyllä kirjaimellisesti piinapäivät, kauhea kropan kuullostelu ja analysointi vaikkei edes kiinnittyminen ole voinut näillä päivillä tapahtua :ROFLMAO: hulluksi tässä tulee jo heti alkuun :D
 
Tervetuloa uusille :)

Mulla ei tällä hetkellä mitää kummempaa kerrottavaa oo :ROFLMAO: Sovellus ennustaa menkkojen alkua lauantaille, joten eiköhän ne vkl ala tai viimestää maanantaina. Ei oikein jaksa uskoa että tärppi olis käyny (n)
 
@miniminimini kiitos tsempistä! Itsekin jäin pohtimaan voisiko kyseessä olla kemiallinen raskaus, selittäisi oireet. Alalla oleva kaveri valisti, että kemiallisia raskauksia on tosi paljon ja n.50% hedelmöittyneistä munasoluista ei vaan jatka kehittymistä ja menkathan sieltä sitten tulee..

@kuus+1 kiitos tsempistä! Päätinkin nyt etten enää tulkitse mitään oireita! Tai en ainakaan anna itseni uskoa, että mikään tarkoittaa yhtään mitään. Paitsi se, että menkat on myöhässä! Tämän kun taas vaan piinailuviikoilla muistaisi! Mites siellä piinailut sujuu?

@Eppis27 Tiedän ton tunteen! Tuntuu todella, että on monta juttua mitkä pitäisi olla valmiina ennen vauvaa. Mulla on sama tilanne kuin sulla, ettei vakityötä ole saatavilla vielä aikoihin. Mies onneksi hyvässä työssä. Ja eletään valtaisan remontin keskellä, jonka sekaan en vauvaa haluaisi. Tavoitteena onkin saada hommat mahd pitkälle ennen! (y)
 
@Toiveikas89 En ole alkanut vielä piinailemaan, odotan ensin että lämmöt nousee jotta tiedän varmasti oviksen menneen.
Vatsaa ja munasarjoja polttanut, kirvellyt ja jomottanut niin kovin tänään että varmaan jalkapallojoukkueen verran muniksia irronnut tänään :ROFLMAO::ROFLMAO:
Voi kumpa tällä kertaa tärppäsi :unsure::love: enkä pistäisi pahakseni vaikka useampikin tulisi kerralla :LOL::LOL::LOL:
 
@tofu_ Menkat oli aikalailla kuukausi sitten. Tässä just jännään et tuleeko koska seuraavat ja tuleeko. Loppu yösyönnit kun esikko 1v niin siitä n. 1kk alkoi. Oli vaan tosi niukat ku siteeseen ei mitään mut vessassa käydessä sit. Nyt kyllä syönyt taas yöllä että saa nähä katosko kierto taas eli lisää jännitysmomenttia. Muuten ei mitään vuotoa jälkivuodon jälkeen.
 
@Toiveikas89 täällä piinailut sujuu siten, et oon "varma" alavatsan vihlonnan perusteella että tärppi on käynyt - tänään hätähousuissani testasin tyylipuhtaan negan tälleen dpo8! :D Huomenna aamulla uusinta, jos ei menkat ala.

Toisessa hetkessä ku menkkajuilii oon ihan VARMA menkoista, toisessa hetkessä ku vihloo, oon varma raskaudesta :D Tää piinailu on kyllä niin sitä itseään.
 
Noh, pienestä epätoivon hetkestä huolimatta ovis tuli kuitenkin eilen! Ja oli kyllä niin tuskainen olo taas monta tuntia.. Mutta ajattelin vaan että hyvä näin, tapahtuupahan jotain! (y)

Eli mut voi lisätä piinailijoihin (jännäää!!) tänään perjantaina DPO1.:)
 
@Wintersun :love: korjaisitko samalla mun tiedot. Vielä ei siis ole dpo1, koska lämmöt oli tänäänkin vielä alhaalla, ja plussa tuli eilen.
Tänään oli aamulla voimakasta jomotusta ja poltetta, eli uskoisin että oli nyt aamulla ovis.
Elikkä jos voisit päivittää kp22/36. Ja eikös nyt sitten ole dpo0, jos ovis on tänään, huomenna sitten dpo1? (n)
 

Yhteistyössä