.

Juuri kun pääsin sanomasta, ettei mitään näy, niin hanat aukesi :ROFLMAO: Tästä siis vihdoin ja viimein lähtee yritys ja voi siirtää taustailijoista varsinaiselle listalle. Kiertojen pituuksista ei oikein tietoja, kun tosiaan vasta 2 luomukiertoa takana, eka 27pv ja tämä nyt 31pv.
kp1/27-31, yk1, ya 4/18
 
Jee @Önnö tervetuloa mukaan yrittäjiin! Samoin @yoona ja @Lilja<3 tervetuloa mukaan :)

Täällä mennään kp18 ja ovista odotellen. Testeissä toistaiseksi hailuja viivoja, mutta vahvistumaan päin:geek: tähän kiertoon ei kummallakaan ole tiedossa työreissuja lähipäiville, joten ovis tulee toivottavasti hyvin hyödynnettyä :rolleyes:
 
Tervetuloa uusille :)

@tofu_ kyllä minunki silmää ainaki välillä haaleaa viivaa näkyy. Eikun vaan uutta testiä kehiin ;)

@Wintersun kurjaa kyllä tuo odottelu. Tuommosissa asioissa pääkopps taitaa kehitellä kaiken maailman pahimpia skenaarioita ymym. Toivotaan että kaikki olis kuitenki kunnossa (y) tsemppiä teille :)

ON: ei edelleenkää menkkoja eikä mitään olojakaan. Mieheltä kysyin millon testataa, vastas että kahen viikon päästä :ROFLMAO::ROFLMAO: sillon ainaki menkat ois myöhässä. Pakko varmaan huomenna mennä testiä ostamaan jos ei ala :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: tofu_
Tervetuloa taas kaikki uudet, kiva kun saadaan paljon keskustelijoita mukaan!

@Wintersun, tsemppiä sinne. Ei ihme että teidän tilanne saa kaikenlaiset ajatukset mieleen. Toivottavasti saatte pian tietää jotain, epätietoisuushan on se pahin. Sitten kun on faktaa, ja jos joku ongelmakohta löytyy, niin onneksi nykyään on monia apukeinoja tarjolla.

@Önnö, tsemppiä yritykseen!
 
Kiitos @viipulainen ja @Wintersun kokemuksen jaosta. Tuota pre seedin määrää juuri mietinkin. Varsinaisesti kun sille ei ole tarvetta ettei vallan sängyltä luiskahda :LOL:
Täytyy muistaa ensikierrossa ottaa kaapista käyttöön asti.
Mistä olette vadelmanlehtiteetä ostaneet/kenen valmistajan? En ole löytänyt... on tainnut olla kaikki vain vadelma aromilla maustettuja(n)
 
Huoh, tylsästi nyt aamuun omaanapaa, palaan myöhemmin kommentoimaan. Mutta aina vaan puhdasta negaa, en jaksa enää uskoa plussaan, aiemmin oon jo tässä kohtaa tabu digiin 1-2vkoa nyt ei haamun haamua! Ja yleensä myös viimeistään tänään kuuluisi alkaa menkay mutta kiitos keskenmenojen, kierto nyt päälle 40päivää...
 
Pre-seed, ollut meillä esikoisen aikaan just tärppikierrossa, nyt tän kakkosen yrityksessä joka kierrossa eli siis kaksi alkanutta raskautta myös.

Vadelmalehtiteetä oon ostanu ihan Clipperin!

Yhdessä kierrossa vedin urakalla greippimehua ja helokkiöljyä --> sain kierron aisoihin ja oviksen ajoissa kp 16 tuntumassa, nyt kierto veny yli neljään kymmeneen päivään, ideoita, miten sitä vois lyhentää?
 
@Not alone onnea!:love:

@Lilja<3 vadelmanlehtitee vaikuttaa lantion alueen verenkiertoon vahvistaen sitä. Sen myötä myös vahvistaa kohtua ja sen lihaksia. Monissa maissa sitä juodaan helpottamaan kuukautiskipuja muunmuassa, mutta myös hedelmällisyyttä lisäämään sekä raskauden viimeisille viikoille vahvistamaan kohtua synnytys supistuksia varten.
Eli kun verenkierto paranee, ravinteet kerääntyy paremmin kohdun limakalvoille ja lihaksia ajatellen, kohtu saa enemmän hapekasta verta joka sitten auttaa lihaksia pysymään skarppina=lievempiä kramppeja mutta tehokkaammin tyhjentyvä kohtu.
Tämän vuoksi tuota ei suositella juotavaksi ennen vikoja raskausviikkoja, sillä tosiaan stimuloi kohtua ja mahdollisia supistuksia mikäli niitä on jo varhain. :)

Toi Clipperin tee on hyvää, mutta jos haluaa ihan 100% niin mä suosittelen irtoteenä Helsinki Wildfoods merkin lehteä. Eli laitetaan teepalloon sitä lehtisilppua ja haudutellaan.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja<3
Kiitos kaikille :love: sekava meininki kyllä, yllättyny plussasta ja samalla järkyttävän onnellinen. Tietysti myös pelottaa pysyykö pieni kyydissä loppuun asti. Varsinki ku on kolmas raskaus sitä miettii että voiko oikeesti kolme kertaa onnistua kaikki.

@Miina- joo, tuli kyllä niin tumma viiva ettei tuosta voi erehtyä :ROFLMAO:
 
@Not alone nykyään oon ihan rauhallinen asian suhteen, mutta silloin alussa kun vuosi, kaksi ja kolme oli mennyt niin itkin jatkuvasti ja olin katkera kaikille jotka raskautui jne. Sit tajusin että tää ei oo yhtään mua. Joskus 5v yrityksen jälkeen piti lopettaa se yrittämällä yrittäminen, kun ei pää kestänyt. No nyt siis ollaan tässä ja toivotaan että päästään hoitoihin ja onnistutaan saamaan se vauva. Toki jos ei niin kai senkin kanssa oppii elämään. Mut eipä tarvi jossitella.

@vuuti kiitos! Epätietoisuus on tosiaan pahinta. Toivotaan että selviää jotain, ja se olisi semmoista että voidaan tehdä jotain.
Voisin veikata että moni samanlaisessa tilanteessa oleva ajattelee samalla tavalla. Eikä se väärin ole, kyllähän omia tunteita pitää saada käsitellä oli se tapa millainen tahansa. Mahravan asenteen kyllä olet ottanut tuohon asiaan, ei voi edes kuvitella miten sekasi itse olis. Toivon sydämmeni pohjasta että hoidoista on hyötyä ja teillekin ihme suodaan :love:
 

Yhteistyössä