.

@Wintersun itsekin aattelin, että oisko ovis ollut jo silloin torstaina. Jatkoin kuitenkin testailua ja tänään pärähti tämmönen :giggle:
https://aijaa.com/niWOnv

Mulle voi laittaa dpo 0 koska eiköhän ovis ole tässä tänään tai ensi yönä. Vai onko se dpo -1 jos tänään on ovisplussa? Saatetaan jopa päästä miehen kanssa hyödyntämään :love: Nyt on kyllä niin kipeät munikset, ettei tekis mieli kun maata :ROFLMAO::poop:

Onnea kaikille plussaneille! :love: Kunnon plussa aalto menossa täällä:love:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos @Miina- ! :love: toivottavasti on huomenna vahvempi viiva, onhan tässä kuitenkin kaikki vielä tosi epävarmaa näin alussa! Kuhan pääsis menkkojen alkamispäivän ohi alkuun :ROFLMAO:

Onnea @Eppis27 , hyvältä näyttää! :love: mä en tänää saanu vielä pregcheckii ku ihan hailuran miniviivan näkyviin, toivottavasti huomenna täälläkin näkyis siinä jo paremmin!

@miniminimini ultrassa näkyy kyllä, onko siellä munasolu kasvamassa, irtoamaisillaan lähipäivinä tai onko jo irronnut - silloin munasolun paikalla näkyy keltarauhanen :) näin oon itse ainakin ymmärränyt.
 
Voi vitsit, mahtava plussa-aalto kyllä menossa!! Onnea @Noups ja @Eppis27!

@Helmi30, testasin tänäkin aamuna (mun ei pitäis ostaa testejä..). Nyt ei ollu herkkä, joten en ihmettele puhdasta negaa. Nyt yritän olla testaamatta ainakin huomisen. :whistle: Jos kiertopäivien mukaan miettis, niin menkkojen pitäis alkaa vasta viikon päästä, mutta jos yhtään olot piti paikkaansa, niin nyt olis tulossa lyhyt kierto ja menkkoja odotan maanantaille.

Olen ruennut näkemään raskauteen liittyviä unia.(n) Toissayönä itkin kun muut sai vauvoja ja me ei. Viime yönä sain plussan testiin, mutta kun pyysin miestä katsomaan, niin se testi rupesikin yhtäkkiä vilkkumaan ja siinä muuttui kuviot niin, ettei se ollutkaan enää plussa. Muutenkin tuntuu, että näen koko ajan raskaana olevia tai vaunuja työntäviä. Kova kaipuu olis jo päästä tuntemaan ne pienet potkut..
 
Onpas taas tullut plussia, ihanaa :love:
Onnea!

Tuntuu kyllä pitkältä tää aika, että voisi ees alkaa testailemaan tai tuntemaan ”oireita”. Tänään alapää jomottanut ja vatsaa vihlonut, mutta voi kuulua ihan vaan oviksen jälkeisiin hormooneihin. Ei taas muista, mitä kaikkea tuntemuksia sitä kiertoon kuuluukaan kun melkein tasan kaksi vuotta edellisistä :LOL: jos tässä kierrossa plussaisin tulisi kuopukselle ja tulokkaalle tosi lähelle tasan kaksi vuotta ikäeroa. Kuopus siis tammikuinen 2017. Hassua kun niin selvästi muistissa kahden vuoden takaiset jännäilyt, samoina päivinä. Silloin tein plussa testin äitienpäivänä, vois siihen tähdätä nytkin :sneaky: aika hyvä äitienpäivälahja nimittäin.
 
@Wintersun en tiennytkään tota, että luteaalivaihe on yleensä sama! Mistään hormoneista ei kropan pitäisi olla sekaisin, koska hormonaalista ehkäisyä ei ole ollut kahteen vuoteen eikä aiempia raskauksia. Oon tätä ennen tikutellut vain yhden kierron, mutta silloin kyllä sain plussan ja menkat alkoivat dpo12 eli 11 päivää jäi siinä väliin.. Kyllä välillä itseasiassa mulla onkin ollut 30pv kiertoja, joten eihän tuo mahdotonta olisi. Kiitos toivonkipinästä!:)

Toivottavasti tekin saatte toivon kipinän taas lääkärikäyntien myötä!

@lilia88 Me näköjään jännätään samoilla päivillä! :ROFLMAO:
 
Ihana plussa-aalto ja odottajienkin puolelle oli ilmestynyt Tammikuisten ketju :love::unsure:

Mä oon lueskellu päivittäin näitä tekstejä, mutta haluun silti jotenkin pysyä etäällä ettei tästä tulis liian vaikeeta eikä suorituspaineet lisääntyis.

Tää kierto on muuten ollu samanlainen kuin aiemmat, mutta semmosia menkkatuntemuksia on ollu jo useamman päivän aina välillä ja erityisesti sillonku rakko ollu täynnä. Tänään on ollu kuitenkin jo tosi kipee alavatsa ja oon tässä koko päivän menkkoja odotellu. Tuntuu, että kyllä ne sieltä tulee koska tosiaan mitään klassisia raskausoireita ei oo. Usein tää kirjottelu tänne on kuin taikaiskusta saanu sit kierron loppumaan(n)

Pc:n testejä oon tehny nyt useamman ja niissä kaikissa on näkyny semmonen haamujen viivanpaikan esiäidin ja isän sekotus, josta ei ota mitään muuta selvää kuin sen _ettei se ole vahvistunut yhtään mihinkään_, joten luulen että mulla on vaan erityisen tehokkaat viivalasit päässä.:cry:

Jatkan piinailua. Tsemppejä kanssapiinailijoille ja kärsivällisyyttä niille joiden kierto on vasta alussa.
 
@Helmi30 ja @vuuti niin toivon, että teillekin plussat piirtyvät testeihin! :love: @vuuti oon kanssa nähny tosi paljon raskaana olo/vauva/plussatesti unia. Se onni siinä unessa ja sitten, kun herää ja huomaa, ettei ollutkaan totta... Yksi yö näin unta, että mulla oli laastari kädessä missä oli kaksi viivaa. Se oli mitannut mun verestä, että oon raskaana :ROFLMAO:

@Wintersun voi hyvin olla, että huomenna taas testaan mielenkiinnosta... :whistle: tähän testailuun tulee riippuvuus :ROFLMAO:
 
@Nelliida tsemppiä piinailuun! Voi kun sinnekin plussa ilmaantuisi testiin! Toivotaan, että ois hcg vaan hitaammin nousevaa sorttia :love: ootko kokeillu herkkää testiä? Mulla ei esim pc 25 herkkyydellä testi vielä näyttänyt, kuin just iiihan hailuran mini viivan, jota ei varmaa kukaan muu ois nähny :ROFLMAO: mutta 10 herkkyydellä testi näytti haaleaa plussaa. Mulla on just tuollasta menkkajuilinta oiretta ollut, välillä helpottaa ja välillä vihloo kovempaa. Täysi rakko tuntuu pahentavan.
 
Tein muiden plussa-aallosta innostuneena tänään sekä 10 että 25 testin ja kummastakaan en erottanut mitään, puhtaat negat. Eli nyt asennoidun uuteen kiertoon ti-ke akselilla, fiilis on sellainen että luotan tuon negatuloksen säilyvän.

Jos jotain positiivista tästä kierrosta, niin ovulaatio löytyi ja lutaalivaihe vaikuttaisi olevan hyvän mittainen, sillä en usko että menkat tänään (dpo12) alkaa. Lisäksi mies on tämän kierron aikana innostunut enemmän yrittämisestä ja varmaan myös ymmärtänyt paremmin, ettei se vauva tosiaan putkahda välttämättä heti ehkäisyn jättämisen jälkeen maailmaan.
 
Upea plussa-aalto :love: onnea ja tarrasukkia :barefoot:

Täällä ei tarvinnut aamulla testata kun kp1 yk7 lähti käyntiin :cry::cry::cry: alkaa olla hiukan epätoivoinen olo, itku herkässä jälleen kun tuntuu että ei tule onnistumaan ikinä

Pitää keräillä itseään taas nämä vuotopäivät ja katsoa asioita sen jälkeen uudelleen
 
Ihanaa, että täällä tulee paljon plussia! :love::love: Onnea kaikille plussanneille :)


Omaanapaa, Flo ennustaa ovista huomiselle. Tänä aamuna oli sellaiset selkäkivut, että varmaan pitää paikkansa. Tässä nyt nämä pari kiertoa ollut päivää tai kahta ennen ovista ihan järkyttävät alaselkäkivut ja on pakko nousta aamulla aikasin ylös sängystä, kun tuntuu että selkä on aivan jumissa, eikä pysty olemaan mitenkään päin. Aamun ovistesti oli kuitenkin vielä nega. Katson illalla uudestaan ja sitten huomenna, mutta viime kierrossa ovis oli kyllä sen verran selkeä, että jos nytkin on, niin ihan sama, mitä testit näyttää :LOL:

Kohta siis alkaa elämän ensimmäiset oikeat piinapäivät täällä. Jännää, mutta toistaiseksi ei kyllä ole toiveet mitenkään korkealla, en vaan jotenkin usko, että yk1 voisi mitenkään tärpätä, mutta parin viikon päästähän se sitten nähdään :barefoot::)
 
Ihanaa, että täällä tulee paljon plussia! :love::love: Onnea kaikille plussanneille :)


Omaanapaa, Flo ennustaa ovista huomiselle. Tänä aamuna oli sellaiset selkäkivut, että varmaan pitää paikkansa. Tässä nyt nämä pari kiertoa ollut päivää tai kahta ennen ovista ihan järkyttävät alaselkäkivut ja on pakko nousta aamulla aikasin ylös sängystä, kun tuntuu että selkä on aivan jumissa, eikä pysty olemaan mitenkään päin. Aamun ovistesti oli kuitenkin vielä nega. Katson illalla uudestaan ja sitten huomenna, mutta viime kierrossa ovis oli kyllä sen verran selkeä, että jos nytkin on, niin ihan sama, mitä testit näyttää :LOL:

Kohta siis alkaa elämän ensimmäiset oikeat piinapäivät täällä. Jännää, mutta toistaiseksi ei kyllä ole toiveet mitenkään korkealla, en vaan jotenkin usko, että yk1 voisi mitenkään tärpätä, mutta parin viikon päästähän se sitten nähdään :barefoot::)
Kyllä se voi hyvinkin tärpätä yk1 :llä :love: Mulla on kolme raskautta alkanut niin. Nyt sitten ei enää tunnukkaan tärppäävän niin helpolla, toki ikää on nyt päältä 31 ja silloin oli 10 vuotta vähemmän. :cautious:

Onnea kaikille ihanista plussauutisista :love::love:

Lupasin tulla kertomaan homeopaatti käynnistä ja @Wintersun siitä jo kyselikin. Eli siis olin homeopaatilla perjantaina. Homeopaatti haastatteli mua melkein 2,5h, ja kyseli siis kaikesta kaiken. Sairauksista, luonteesta, perhetaustoista... siis varmasti kaiken muun paitsi pankkikortin tunnusluvun :LOL::LOL:
Sitten se tekee sen perusteella mulle coctailin sopivista lääkkeistä. Sain myös solumineraaleja tukemaan solujen normaalia toimintaa (y) Saan lääkkeet ens torstaina (niitä ei ole hyvä käyttää kun on menkat). Nyt on siis kp4 menossa. Kävin taas ostaa greippimehua ja vadelmanlehtitee käytössä myös.
 
Pahoittelut @SandraB uuteen kiertoon joutumisesta.. :unsure:

Eihän sitä @Önnö koskaan tiedä vaikka tärppäisikin ekalla :p

ON: oviksen bongailun haasteista tossa valittelin loppuviikosta. No eilen näytti ovistesti plussaa ja eilen illalla ja tänään aamulla juilikin sitten oikein kunnolla. Hämmentävää tässä nyt vaan on se, että to ja varsinkin pe juili oikea puoli niin paljon, että olin varma oviksen olleen silloin. Plussa tulikin sit vasta eilen MUTTA eilen ja tänään juili vasen puoli. Mietinkin nyt siis sitä mahdollisuutta, että ehkä molemmilta puolilta on voinut munasolu irrota :ROFLMAO: Tiedän, että se on mulla mahdollista kun olen samaisen tilanteen itse gynen ultrassa viime kesänä nähnyt ja oli juuri tän saman munasarjan vuoro silloin. Jännää :ninja:

Greippimehua vaan napaan, jotta limakalvot on kunnossa!:D
 
Kiitos kaikille muuten onnitteluista!! :love:

Pahoittelut @SandraB uudesta kierrosta ja @Helmi30 negatesteistä :cry:

@Wintersun pitihän se testi aamulla heti tehä :ROFLMAO: mulla ei ollu enää herkkiä, joten pregcheckin liuskatestillä testasin. Eilen siis en saanut pc:hen näkyviin tyylii mitää, mutta tänään tuli haalea viiva! Et ainaki vois olettaa hcg:n nousseen tämän perusteella! Harmi kun ei ollu herkkää testiä, niin ei voinu sitä vertailla :unsure: tossa kuvassa viiva on tosi haalea taas, livenä oli kyl ihan vaaleanpunainen ja kauempaakin näkyi. Oireita on. Voi kun viiva ois huomenna vahvempi :love: ostin herkän testin huomiselle.
 

Attachments

@Noups tuo on ainaki ihan selkeä, kun oot saanu sen jopa kameralla näkymään =) toivotaan viivojen vahvistumista(y)

@Wintersun kiitos tsempistä:love: toivon toki itekkin että tulisi kunnon haamu tai plussa, mutta aika epätodennäköseltä jotenkin tuntuu, kun olokin on niin oireeton.

@kuus+1 kiva kun kerroit tosta homeopaattikäynnistä. Mielenkiintoiselta kuulostaa. Täytyy pitää mielessä jos nää yrityskerrat tästä nyt vielä kovasti kasvaa

----------------------------------

Koko päivän oon ootellu taas menkkoja alkavaksi, mutta sitten salaa iloinnu kun ei ookkaan vielä alkaneet. Tosin huomenna vasta laskureiden mukainen alkamispäivä. :unsure:
 
Pahoittelut @SandraB :unsure:

@Nelliida toivottavasti jäisi tulematta ja plussa testiin vielä tulisi! (y)

Tikkujen mukaan ovis olisi tuloillaan päivää ennen kuin viime kierrossa, samanlainen viiva tuli kp 10 kuin nyt kp 9. Mietityttää onko tuolla greipillä näin päin vaikutusta vai onko kierto edelleen sekaisin o_O entäs jos kierto lyhenee entisestään :eek:

Mitenkäs te lämpöjen mittaajat, onko tietoa kertooko lämpökäyrä näin alkukierrossa jostain? Varsin tasaista näyttää nyt olevan kun viime kierrossa näytti enemmänkin sydänkäyrältä :D
 
Noniin oli ne hailurat sitten jotain haamujen haamuja, koska nyt aamulla tuli pc:n testiin selkeä haamu lähes heti. Mieletön tunne :cry::love:

Mutta koska kaikesta pitää selkeesti löytää negatiivista, niin nyt sitten jännään alkaako kuitenkin menkat, vahvistuuko viiva ja tuleeko keskenmenoa. Kiva.
 
  • Tykkää
Reactions: MannaL

Yhteistyössä