.

@Noups hieno viiva on. Mulla tästä meidän kuopuksesta ei tullut ikinä tuon vahvempaa viivaa, vaikka kuinka testailin. Itsekin olin ihan ihmeissäni kun kahdesta edellisestä tullut aikaisin jo vahvat plussat. Mutta kyllä niillä haaleillakin plussilla syntyy oikein tarmokkaita lapsia :LOL:
Sitten kannataa vasta alkaa huolestua, jos saman merkin testin viiva alkaisi huomattavasti haalentumaan. Ja siinäkin vielä muistaa, että pissan vahvuus jne. vaikuttaa. Tästä kolmannesta mä en ees saanut esim. viikkotestillä mitään, vaikka muissa jo ainakin haaleat plussat.
 
Onnea @Sennay hyvistä tuloksista! :)

Hieno viiva @Noups :love: varmasti myllertää mielessä, koitahan nauttia silti :)

@miniminimini mä en muista juurikaan oireita kun raskauksista 7 ja 5 vuotta :ROFLMAO: mutta molemmista olen tuntenut kiinnittymisen voimakkaana kipuna, esikoisen kohdalla säikähdin mitä tapahtuu mutta kuopuksen kohdalla tajusin heti mistä on kyse :sneaky:
:p Sitä tulee varmasti näissäkin kierroissa vahdattua haukkana.

Ovistikut loppu, kai se on pakko hakee lisää :unsure: ei kyllä kauheen luottavainen fiilis kun kivut katos lähes kokonaan, limat vähentynyt olemattomaan ja lämmöt edelleen alhaalla..
Greipin juonti loppuu tänään.
 
@Sennay (y) puhtaasta papakokeesta!

@mimmik tervetuloa mukaan!

@Ensikatse olipas asiaton kommentti gyneltä :eek: tsemppiä uuteen kiertoon! :love:

On: kp 15 (normaalisti ovis on kp10-14) eikä vieläkään ovista, vv näyttäis muuttuneen oikeaan suuntaan, mutta sitä kipua odotellessa.. Eilen nousi illalla lämpö 37, joka on mulle tosi epätavallista, parina päivänä oon ollut herkästi pahoinvoiva. Mikäköhän ihme kierto tämä nyt on olevinaan o_O
 
@Sennay hienoa, että papa-kokeessa ei näkynyt mitään!

@Ensikatse Olipa törkeästi sanottu! Älä ota kuitenkaan liikaa itseesi. Joudun työssäni välillä soittelemaan lääkäreille ja tuntuu, että heidän ulosantinsa on välillä vähän tökeröä. Tuttuni on töissä sairaalassa ja on kertonut, että välillä lääkäreiltä tulee semmosia sammakoita suusta, että ihan hirvittää. Ja siis ihan potilaiden kuullen. Mikään ei tietenkään oikeuta puhumaan tuolla tavalla asiakkaalle! :(

@Toiveikas89 Mulla alko kanssa tänään alavatsanippailu! :LOL: Tuntuu oikealla puolella (alavatsalla) ja välillä vasemmalla. Tai ehkä tämä on enemmän paineen tunnetta o_O Oviksen aikaankin nippaili molemmin puolin, kun yleensä nippailee vain vasemmalta.

Menispä päivät nopeesti :ROFLMAO:
 
En tiedä minne mun viesti jäänyt, kun tietokoneella ihan varmana kävin täällä ja sitä viestiäni ei löydy mistään. Mutta kuulumisia siinä viestissä oli ja tässä ne nyt tulee uudestaan!
Tänään lääkäri soitti ja hormooni verikokeiden tulokset on normaalit, mutta syytä ei tiedetä miksei letrozolit ole antanut mitään vastetta. Ei niillä saatu kasvatettua follikkeleita.. Mutta aloitetaan nyt silti pistoshoidot seuraavasta kierrosta. Aloitan primolutit taas 11.5 ja syön 10 päivän ajan ja kun vuoto alkaa soitan hoitopaikkaan ja saan ohjeistukset/opastukset pistelyyn.

Poiminta omakannasta: FSH 6.6, LH 3.3 eli normaalit. Käyttänyt ed. kierrossa Primolut:a 10 vrk, sillä vuoto. Neuvotaan käyttämään uusi Primolut 10 vrk 11.5. alkaen, ilmoittautuu FSH- OI - hoitoon alkavasta vuodosta. Aloitus- UÄ + pistosohjaus tuolloin. Alustavasti annokseksi Gonal-F 62,5 IU/ vrk, UÄ noin 7 vrk pistosten aloittamisesta
 
@lilia88 joo miksi on vasta dpo4 o_Oo_O:LOL: ja miksi nyt jo muka tuntuu alavatsa nippailuja (melkein koko päivän!!) :ROFLMAO: on tää kuumeilu hurjaa touhua!

Onko muut kokeneet ongelmalliseksi sen, että kun elellään kierron loppua, jolloin ei vielä tiedä tärpistä, että jos joku tuttu ketä ei vauvahaaveista tiedä, pyytää drinkeille? Sen yhden nyt toki voi otta, mut kun sitäkään ei välttämättä mielellään ota ihan loppukierrossa jos tärppiä epäilee. Oon ite lähös työporukalla reissuun dpo6, jossa alkoholia varmastikin ihmiset juo ja munkin oletetaan jotain ottavan (n) onneksi oon menossa autolla, joten pystyn perustelee hyvin etten yhtä enempää ota. Kun tosiaan en halua työkavereille tilannetta selittää tyyliin "Oon ehkä raskaana mut en viel tiiä..":whistle: toivottavasti joku ymmärsi :D
 
  • Tykkää
Reactions: Cara-mel
@Wintersun lisää vaan jos viittit :)

Ontää kuumeilu kyllä hurjaa, ku tuntuu et välillä nippailua o_O:unsure: mutta joo ny pitää vaan kärsivällisesti oottaa,et kunnolla toi mies lämpenis ja alettais yrittää ;) ollaan puhuttu et jos kesäkuussa mut viimestää vissiin heinäkuussa o_O:)
 
@Toiveikas89 oon miettinyt juuri tuota! Mulla on tulossa koulusta valmistuminen kesäkuun eka vkl ja jos nyt ei tärppää niin sillon ois flon mukaan ovis joten ei haittaa, mut sit yk4 on mun kolmekymppiset just dpo8-9 :eek::confused: mun kavereille ei tuu menee läpi mikään selitys juomattomuudesta :D:ROFLMAO:
 
@Ensikatse No jo on ollut gyne:mad: Itse kävin myös loppuvuodesta ja kerroin vauvahaaveista ja pohdin ikää (38). Gyne oli ihana ja sanoi että en vielä ole vanha...Toki kyseli kuinka pian on aiemmat raskaudet alkaneet yms. Mutta oli hyvin positiivinen.
Itse en ollut ikääni niin kovin edes miettinyt ettäkö se voisi olla este...Toki nyt kun yrityskerrat lisääntyy niin laittaa miettimään onnistuuko. Mutta yritän vielä pitää positiivisuutta yllä.
Jos lääkäri kerran sanoi etteI ikää ole "liikaa".
 
Siis mitähän nyt tapahtuu? Äsken tuli sellainen määrä limaa alakerrasta että ihan ”säikähdin”. Ehkä se ovulaatio on vasta nyt? Ens viikolla pitäisi jo menkkojen alkaa, mutta toisaalta tää on vasta eka oikea kierto synnytyksen jälkeen, että voihan se olla miten pitkä vaan.
Voi perse mä sanon, nyt vaan enempi jännäiltävää. Tänään päivällä olin jo ihan varma että menkat alkaa parin päivän sisällä, sen verran huonolla tuulella oon ollut. Mutta nyt siis pitäisi mahdollisesti odottaa menkkoja vielä pidempään. Ja koittaa hyödyntää tääkin ”ovis” jos se sitä nyt sitten on.

Ei oo helppoa tää naisen elo (n)
 
@Persikka123 tsempit teille yrittämiseen! Täällä kohtalontoveri, meillä nyt yrittämistä takana 14 kiertoa, kuulostaa niin hurjalta!

@Ensikatse järkyttävää toimintaa gyneltä!! :eek: en ihmettele, että on ollut paha mieli lähtiessä. Tsemppiä teille yrittämiseen (y)

@Alinah92 toivottavasti hoidot tuottaa tulosta ja pääsette piinailemaan (y)

ON: Täällä jouduttu taaaas uuteen kiertoon, mulle voi päivittää 05.05 listaan kp3/29-32 & yk15. Vaikka tähän valmistautuu joka kerta niin kyllä se vaan joka kerta yhtä paljon harmittaa :cry: Jokohan tää alkanut kierto vois meidänkin kohdalla olla se kauan kaivattu plussakierto :unsure::love:
 
@Persikka123 tsempit teille yrittämiseen! Täällä kohtalontoveri, meillä nyt yrittämistä takana 14 kiertoa, kuulostaa niin hurjalta!

@Ensikatse järkyttävää toimintaa gyneltä!! :eek: en ihmettele, että on ollut paha mieli lähtiessä. Tsemppiä teille yrittämiseen (y)

@Alinah92 toivottavasti hoidot tuottaa tulosta ja pääsette piinailemaan (y)

ON: Täällä jouduttu taaaas uuteen kiertoon, mulle voi päivittää 05.05 listaan kp3/29-32 & yk15. Vaikka tähän valmistautuu joka kerta niin kyllä se vaan joka kerta yhtä paljon harmittaa :cry: Jokohan tää alkanut kierto vois meidänkin kohdalla olla se kauan kaivattu plussakierto :unsure::love:
Kiitos! Eiköhän noilla vahvemmilla lääkkeillä päästä eteenpäin! Laskin että 27-28.5 alkaa pistelyt.

Tsemppiä sinne sulle uuteen kiertoon!
 
Tsemppiä uuteen kiertoon @Ensikatse ja @Evelin27 ja muutkin!

@Toiveikas89 @Miina- - täällä dpo1 ja oon nyt jo kärsimätön :D, mitenhän sitä sais sitten varsinkin ensi viikolla ajatukset pois mahdollisten oireiden kyttäämisestä? Ideoita?

@MannaL - ootko varma ettet oo raskaana? runsas valkkarihan voi olla merkki? Ja noi menkkaolotkin.. ?

ON. siis tunsin eilen oviksen tapahtuvan tosi voimakkaasti, viime kierrossakin ihmettelin sitä hetkellistä kovaa painetta alapäässä jolloin pisaaminenkin sattui, eilen ip sama olo: kova paine ja menkkajuilinnat - ja sit PAM kaikki ovisoireet hävis! Toivon nyt että dpo-1 & -2 riitti, eilen mies ei ollu enää kotona illalla, toki sit illalla olis voinu olla myöhästä ku toi selvä ovisolo oli joskus iltapäivällä ni siihen tunnit iltaan ja tunnit siittiöiden matkaan ni ois ollukki ehkä myöhästä.
 
@MannaL, samoja ihmetyksiä täällä. Oviksen piti ennusteiden mukaan olla maanantaina, mutten saanut sitä kiinni testeihin eikä oireitakaan ollut. Nyt sitten viime yönä oli ihan kummalliset alavatsakivut, jotka oikeastaan jatkuvat nippailuina edelleen ja kuvottaa jostain syystä todella paljon. En tiedä, olisiko nyt sitten kuitenkin 4 päivää myöhässä ovis, joka pitäisi yrittää hyödyntää, vai onko ovis ollut jo aikasemmin ja tämä alavatsanippailu ja kuvotus olisikin jo raskautta vai pukkaakohan tässä nyt jotain oksennustautia :D On tää naisen elämä kyllä hankalaa :D

@Evelin27, pahoittelut uudesta kierrosta :(
 
Pahoittelut ja tsempit uuteen kiertoon @Ensikatse ja @Evelin27 (y)

Peukut pystyssä @miniminimini että riittää ja tärppi kävisi! :) Viime kierrossa sain hyvin kaikella muulla aktiviteetilla ajatuksia muualle, kevät tuo onneksi mahdollisuuksia keksiä kaikkea ”turhanpäiväistäkin” :LOL: tsemppiä!

Edelleen odotellaan ovista. Tänään tuntuu kuin olisi ilmapallo kohdun tilalla, housutkin puristaa. Ollaan talleteltu joka päivä kp10 alkaen ja eilen iski miehelle suorituspaineita, meni mönkään :unsure::( pelottaa että tää läsähti nyt tähän ja jos ovis pitkittyy lisää niin talletuksista ei ole hyötyä..
 
Kiitos kaikille koetuloksiin reagoimisesta. :love:Hyvähän se on, että kaikki on hyvin, mutta ku nyt sit ei tiedä, että mistä nää välivuodot johtuu.. o_O Jospa ne loppuis, kun lopettaa pillerit. Tj 20 :LOL:

Viime yönä näin unta, että vaihdoin omalle vauvalle vaippaa ja myöhemmin samassa unessa käytiin jo kotiläksyjä läpi. :ROFLMAO::LOL: Miestä hieman huvitti. :p

Mites muut? Näettekö vauvaunia?

Tsemppiä kaikille yritykseen ja kuumeiluun!
 
@Wintersun kiitos tsempistä! :) Teuäille se plussa kuuluisi ihan ensimmäisenä, niin pitkä on matka teillä takana ja silti asenteesi (ainakin täällä) on ykkösluokkaa!:love:

Ei tullut tammivauvaa meille, aunt flo kurvasi viime yönä paikalle täydellä voimalla. Ei kai muuta voi odottaakkaan kun ne ovisajan seksihommatkin meni vähän puihin.. :) helmivauvaa tähtäämään vaikka talvi ison mahan kanssa pelottaisikin(n)
 
@miniminimini, saa nähdä, luulen kuitenkin että en. Vielä pitäis malttaa testausta odotella. Runsaan VV.n tiesinkin olevan yksi mahdollinen oire. Mutta tää mun vuoto oli enempi kyllä ihan sellaista paksuhkoa limaa (yök).
Kiukutus on jatkunut tänäänkin, ärsyttää itseänikin kun oon niin kiukkunen. Koko ajan pitää tsempata, etten turhasta rähisisi lapsille :unsure:
Toivotaan että saatte oviksen hyvin hyödynnettyä (y)
 
@miniminimini Eipä oo kyllä ratkaisuja piinailun helpottamiseen.. :LOL:alavatsaa nippailee ainakin täällä vähän väliä! Mistä vetoa että mulla on vaan ilmavaivoja :ROFLMAO::poop: Oon onnistunut jättämään alkuraskaudeoireiden googlettelun tässä kuussa, ehkä klmessa edellisessä yrityskierrossa oon jo lukenut kaiken mahdollisen o_O

@Önnö ja @MannaL ainakin tämän kierron omakohtaisen kokemuksen mukaan ovis voi hyvinkin olla useemman päivän myöhässä ennusteesta! Sovellus povas ovista torstaille tai perjantaille, mutta se tulikin vasta sunnuntaina (tai jopa ma). Meinasi jo epätoivo iskeä! Ja kisakunto pettää kun oltiin viikkoa aiemmin aloitettu tehokas tallettelu :giggle: Tosin toivon teidän puolesta että olis ovis ollu ja ajat sitten ja noi oliskin raskausoireita!

@Sennay mä ainakin nään vauvaunia! Oon nähnyt unta, että tulee tyttö ja toista unta että tulee poika. Katotaan miten käy sit joskus! :whistle:
 
Kävin hakee tänään uuden pakkauksen primoluteja apteekista, kun viikonpäästä aloitan taas 10 päivän kuurin.
27-28.5 alkaa pistelyt sitten täällä, huomenna lähdetään turkkiin! Sit mä oon niin lomalla! Mutta mitäs tänne kuuluu? :)
 
Täällä ilmoittaudutaan mukaan :)

Eka yrityskierto takana, mutta ei tainnut tästä napata. Menkat myöhässä, mutta gynen mukaan johtui kystasta. Hankaloittaa kyllä ensi kerralla oviksen bongaamista, mutta pitää ottaa tikut käyttöön ja toivoa parasta!
 

Yhteistyössä