.

Ovistestailut jatkuu täällä. Saman vahvuista viivaa on tullut nyt kolmena päivänä peräkkäin kun mitä laitoin sen kuvan silloin toissapäivänä. Tänä aamuna oli jotain ihme vihlontaa vasemmalla puolella jota ei ole koskaan aiemmin ollut kun en ole koskaan mitään ovis oireita havainnut.
 
Täällä laskujen mukaan ovis pitäis olla sunnuntaina jos edellisiin kiertoihin on luottaminen. Nyt sitten pakko aloittaa kunnon tallettelut ;) tässä kierrossa en vielä oo ovista tikuttanut! Toivotaan parasta, että bongaan oviksen ja talletukset onnistuu!

Onnea kaikille plussanneille! :love::love:
 
Kuinka teillä muilla ovistikut näyttää viivaa?itsellä se on ihan tyhjä muutoin kuin noin päivää ennen plussaa näkyy haalea viiva. Sitten käy plussana ja häviää yhtä nopeasti kun on tullutkin nopeasti.
Ei kovin siis ilmoittele(n)
 
Heippa kaikille vauvakuumeisille. Seurannut olen teidän matkaa jo hetken sivummalta, mutta nyt olisi aika hypätä joukkoon mukaan.

Meillä on miehen kanssa ihana esikoistyttö vuosimallia 2017. Miehen kanssa ollaan molemmat toivottu pientä ikäeroa lapsille, joten oli luonnollista olla ottamasta mitään hormonaalista ehkäisyä synnytyksen jälkeen. Tyttö on ollut myös melkoinen tissitakiainen joten kierto ei ole lähtenyt käyntiin omista toiveista huolimatta. :D Nyt kuitenkin yösyömiset on loppunut ja päivisin mennään pullolla jo senkin takia, että olen palaamassa töihin ja mies jatkaa kotona. <3
Kierto ei ole vielä siltikään alkanut, joten sitä odotellessa, hyppään heti tänne mukaan toivoen että pääsen pian teidän mukaan piinailemaan. :)

Jään siis hetkeksi taustailemaan, kunnes kroppa alkaa toimimaan.
Olen tehnyt jo monen monta raskaustestiä, kun on ollut huonoja oloja ja yökkimistä, mutta täysin negojahan ne on olleet. ;D Oon tullut siihen tulokseen, että imetyksen väheneminen on mun kropalle tosi iso hormonaalinen muutos, joka aiheuttaa nuo oireet, Se on hauskaa sillä raskausaikana olen ollut niin hyvässä kunnossa ja seesteinen, eikä ollut mitään oireita. :DD

Mukavaa että täällä on aktiivista väkeä, ja onnea kaikkea plussanneille, ja tsemppiä kaikille piinailuun.
 
@Momon mulla ainakin meni nyt viivat miten sattuu, viikon ajan seilannut haalean ja vahvan väliä (n) tiedä sitten johtuiko greippimehusta, viime kierrossa tasasesti vahvistui usean päivän ennen plussaa.

@Katie89 tervetuloa! :)

On: nyt tarttis apua! Meillä on ollut haasteita talletusten onnistumisen kanssa ja olin eilen aivan maissa.. talletukset tehty kp 8, 10, 11 ja 12 mutta 13 ja 14 jäi väliin :unsure: uskon plussan tulleen äsken MUTTA aamulämpö oli 0,4 astetta noussut tänään :eek: tosin, nyt kun viikonloppu niin herään myöhemmin ja tuntui että poikkeuksellisen lämmin oli herätessä. Talletukset viimein onnistui aamulla eli nyt kp 15. Luotanko testiin vai lämpöön?
 

Attachments

Heippa. Ihanaa löytää tällainen ryhmä, vauvakuume on kova <3
Mut voisi lisätä listaan kp2/28-30, yk.1.
Ikää mulla on 32 ja esikoistyttö synty 4/17.
Eilen mies näytti vihreätä valoa, joten toista aletaan nyt todenteolla yrittämään
 
@Momon mulla ainakin meni nyt viivat miten sattuu, viikon ajan seilannut haalean ja vahvan väliä (n) tiedä sitten johtuiko greippimehusta, viime kierrossa tasasesti vahvistui usean päivän ennen plussaa.

@Katie89 tervetuloa! :)

On: nyt tarttis apua! Meillä on ollut haasteita talletusten onnistumisen kanssa ja olin eilen aivan maissa.. talletukset tehty kp 8, 10, 11 ja 12 mutta 13 ja 14 jäi väliin :unsure: uskon plussan tulleen äsken MUTTA aamulämpö oli 0,4 astetta noussut tänään :eek: tosin, nyt kun viikonloppu niin herään myöhemmin ja tuntui että poikkeuksellisen lämmin oli herätessä. Talletukset viimein onnistui aamulla eli nyt kp 15. Luotanko testiin vai lämpöön?

Uskon että ei jää ainakaan talletuksiya kiinni, olipa ovis tuolloin aiemmin vai myöhemmin! Lämmöstä en tiiä, mut musta aiempi testi on vähän selkeämpi plussa?
 
Tervetuloa @Alia @coocoo ja @Katie89 :)

@Miina- mulla ei noista testeistä oo kovin kokemusta, mutta luottaisin omiin tuntemuksiin! Tallettelujen määrä on ainakin tosi hyvä (y)

@Wintersun pahoittelut :unsure:

kp17 eikä vieläkään sitä oviskipua. Eilen ja viimeyönä vähän nippaili ja näin jopa untakin, että oisin raskaana.. Toissapäivänä oli myös ihmeellinen lämmönnousu alku illasta, 36,5°C (joka mulla normaali) -> 37°C, eikä näy vielä ainakaan flunssan oireita tmv, asutaan vielä kaiken lisäks lämpimässä maassa, et täällä ei oikein oo flunssaa edes o_O
 
No niin, täällä pyörähti kp 1 käyntiin. :) menipäs supernopeasti tämä kierto kun ei päästy ovista hyödyntämään eikä tarvinnut piinailla, kumma juttu. :D kiertokin oli 3 päivää lyhyempi mitä normaalisti, vuoto alkoi jo kp 30.

Nyt ovistikut tilaukseen niin oon valmiina kun se tulee. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
Tervetuloa uusille ja pikaista tärppiä kaikille! :)

@Toiveikas89, voi tosiaan tietty olla, että ovis on myöhästynyt muutamalla päivällä. Kun vasta yk1 menossa, niin kaikkea oireilua ja oireettomuutta sitä tässä ihmettelee :D

@Wintersun, pahoittelut :(


Täällä on tänään jatkunut sellainen kuvotus, että oon ihan pihalla. En jotenkin oikein ole uskonut missään vaiheessa yk1 tärppiin ja jotenkin ärsyttää, että “annan itseni höynähtää ja kuvitella hölmöjä” :D En siis oikein usko, että olisin oikeasti raskaana ja kaikki oireet lähinnä ärsyttää, koska ajattelen vain kuvittelevani ja olevani hölmö, että voi näinkin pahasti ruveta hulluksi :D :LOL: Kun en edes sitä ovista bongannut, niin vähän jotenkin hankala sanoa, missään mennään. Jos olisi Flon ennustukset osuneet kohdalleen, olisi tänään vasta dpo5, joten en tiiä, voisiko edes mitään oireita olla, vaikka oikeasti olisikin tärpännyt silloin. Hämmentää vaan, kun on viimeksi joskus lapsena ollut vatsataudin tynkää ja nyt on koko ajan sellainen olo, että tekisi mieli oksentaa, että olo helpottuisi, mutta ei sitten kuitenkaan okseta riittävästi, että oikeasti oksentaisi. Pitäisi vielä mennä yöksi töihin ja ärsyttää, kun on jatkuva ällötys menossa… Kaippa tämä tästä lähiaikoina selviää, onko tämä nyt real deal vai vaan psykosomaattista höpöilyä :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
@Önnö tee testi jos ootkin
Jo pitemmällä ku dpo 5?

@MannaL been there, done that. Ja ens viikolla taas samassa jamassa.

Ootteko muut huomanneet greipin vaikutuksia oviksen jälkeen? Mulla ihmeellisesti nännit arat heti oviksesta alkaen eikä helpota! Ja mulla ei rinnat yleensä reagoi mihinkään kierron vaiheeseen!
 
@Momon mun ovistestit on aina joko puhdas nega tai sit jotain melkeen plussasta ihan selkeään plussaan. Päivää ennen tai jälkeen plussan jos testaa niin ei tuu mitään jälkeä tikkuun. Ei kyllä haittais yhtään jos sais testillä vähän vihiä etukäteen kun ovis ois lähellä :D toisaalta mulla on käytössä One Stepit, joita on täällä aiemmin kritisoitu, et voi kai johtua siitäkin?

@Wintersun pahoittelut :(

@MannaL toivotaan että testasit vaan liian aikaisin ja toinenkin viiva lähtis muutaman päivän päästä piirtymään tikkuun (y)
 
@Evelin27 onestepin raskaustestit ja varsinkin ne herkät on ihan kuraa. Mutta mulla on käytössä myös ne ovistestit ja ne on toiminu mulla hyvin, näyttää selkeän positiivisen.

@Wintersun ei tarvitse pahoitella koska tää oli tiedossa ja nyt päästään uuteen kiertoon josta toivottavasti plussa saadaan. :) hurjasti tsemppiä teille :love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Evelin27
Tervetuloa uudet jännäilemään :)
Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

Mulla onneksi se jäätävä v*tutus loppunut ja oikeastaan kaikki muutkin menkkaolot(n)
Ja nyt se ”jännin” juttu, se testi minkä tänään tein, oli muuttunut hyvin haaleaksi roskishaamuksi. Tiedän että ne ei ole testiajan jälkeen luotettavia, mutta viime raskauden testasin ensiksi kahdella roskishaamulla, jotka siitä sitten tummuivat testiajalla plussaksi.
Ja koska mulla ei testejä ole tähän hätään, niin pakkohan se oli kaapin kätköistä löytynyt ovulaatiotesti pissiä ja siihen tuli vahva viiva :eek: ei yhtä vahva kuin kontrolli, mutta en mä ikinä ole ton vahvempaa saanut.
Tässä nyt kaksi vaihtoehtoa, joko se ovis tosiaan on vasta nyt (koska ne limatkin tuli sillon torstaina) tai sitten tää uumoilee sitä itseään...
tai sitten vaan kuvittelen liikaa ja menkat alkaa parin päivän sisään.
Tää meni taas ihan mahdottomaksi hölmöilyksi, mä en vaan osaa ottaa rauhassa :oops: ”onneksi” jos tästä vielä vauva saadaan joskus aluille, tulee se olemaan meidän viimeinen, eikä tarvii enää menetellä hermoja yrittäessä.
 
Tervetuloa uudet jännäilemään :)
Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

Mulla onneksi se jäätävä v*tutus loppunut ja oikeastaan kaikki muutkin menkkaolot(n)
Ja nyt se ”jännin” juttu, se testi minkä tänään tein, oli muuttunut hyvin haaleaksi roskishaamuksi. Tiedän että ne ei ole testiajan jälkeen luotettavia, mutta viime raskauden testasin ensiksi kahdella roskishaamulla, jotka siitä sitten tummuivat testiajalla plussaksi.
Ja koska mulla ei testejä ole tähän hätään, niin pakkohan se oli kaapin kätköistä löytynyt ovulaatiotesti pissiä ja siihen tuli vahva viiva :eek: ei yhtä vahva kuin kontrolli, mutta en mä ikinä ole ton vahvempaa saanut.
Tässä nyt kaksi vaihtoehtoa, joko se ovis tosiaan on vasta nyt (koska ne limatkin tuli sillon torstaina) tai sitten tää uumoilee sitä itseään...
tai sitten vaan kuvittelen liikaa ja menkat alkaa parin päivän sisään.
Tää meni taas ihan mahdottomaksi hölmöilyksi, mä en vaan osaa ottaa rauhassa :oops: ”onneksi” jos tästä vielä vauva saadaan joskus aluille, tulee se olemaan meidän viimeinen, eikä tarvii enää menetellä hermoja yrittäessä.
Onpa jännät päivät! Plussapeukut(y)
 
ON alkuun: dpo7 ja aivan jäätävä olo. Olin eilen työkavereiden kanssa reissussa koko päivän ja pari alkoholipitoista juomaa tuli juotua ihmettelyiden välttämiseksi. Eilen jo alkoi kauhea nestehukka olotila ja väsymys ja aamulla heräsin kuin olisi ollut krapula! Nyt olen lipittänyt juomaa vaikka kuinka ja edelleen ihan krapulainen ja vetämätön olo. En tiedä onko pelkkää nestehukkaa vai voisiko jo oireilla jostain paremmasta..? :sneaky: Alavatsanippailuja on ollut torstaista saakka.

@Miina- kyllä noi teidän tallettelut varmasti ovat ihan riittävät! :)

@Wintersun pahoittelut. Joko sun miehellä oli se aika vai onko tulossa?

@MannaL onneksi täällä on muutama muukin "hölmöilemässä" ja testailemassa liian aikaisin :giggle: Toivotaan että se sieltä plussaksi muuttuu! Mene ihmeessä tänään hakemaan uusi testi ja testaa vaikka huomisaamuna! Koska menkkojen pitäisi alkaa?

@lilia88 Mites siellä piinailut samoilla päivillä etenee?? :whistle:
 
Tervetuloa uusille, toivotaan lyhyttä vierailua kuumeilijoiden puolella ;)

Nyt tulee tylsää omaa napaa - Olen ollut reissussa ja lueskellut täällä hyvin satunnaisesti, niin en edes yritä vastailla. Täällä siis kp6 ja menkat oli tässäkin kuussa todella niukat verrattuna pillereiden aikaisiin menkkoihin. Stressi-Erkkinä olen nyt saanut päähäni, että niukat menkat on merkki siitä, että kohdun limakalvo jää hyvin ohueksi ja kiinnittyminen ei näin ollen pääse tapahtumaan. Oletteko muut kuulleet tai lukeneet tällaisesta, eli voiko vuodon määrästä päätellä jotain? No, greippimehukaupoilla taidan tänään ainakin käydä teidän vinkeistä viisastuneena (y)
 
Hei onko kellään teistä ihanaisista omakohtaisia kokemuksia, kuinka kauan imetyksen loppumisesta on kestänyt ennen kun kroppa on palautunut ja kierto on alkanut? Juurikin niitä kokemuksia joissa imetys on pitänyt kuukautiset poissa kokonaan. Olisi hauska jo leikitellä ajatuksella että koskahan voisi kroppa alkaa "toimimaan" taas normisti. :D
 

Yhteistyössä