.

@Toiveikas89 kuulostaa kyllä ihan ”oikeanlaisilta” oireilta. Pidetään peukkuja (y)
Mä luulen että ei tullut talleteltua oikeissa ajoissa tän mahdollisen myöhemmän oviksen suhteen. Vieläkään ei menkkoja kuulu, joten varmemmaksi koko ajan käyn että se ovis oli vasta silloin ”dpo7” ja menkat sen myötä tulevat saman verran myöhässä. Ens kiertoon pakko kyllä hommata taas ovistestejä, ei tästä muuten mitään tule. Nekin kyllä aina yhtä arpomista :(
 
@Toiveikas89 Sulla on kyllä hyvän kuuloisia oireita! Toivottavasti testi näyttää lauantaina plussaa(y):love: Ensi kierrossa aion kanssa ottaa rennommin ja testailen vasta jos menkat jää tulematta. Nyt oli niin jännää, kun pääsi piinailemaan ekaa kertaa kolmeen kuukauteen :ROFLMAO:

@talvilintu En testannut eilen, alkoi olla sen verran menkkaolot, että sieltä ne taas tulee :) Sulla tuo vuoto kuulostaa kyllä lupaavalta! Olettaisin, että on kiinnittymisvuotoa (y)

@MannaL Tsemppiä piinailuun! Olen ihan samaa mieltä. En ainakaan itse osaa tulkita ovistesteistä, että joko se on saman vahvuinen. CB olisi kätevä jos ei olisi niin kamalan kallis.

@Lilje Samanlaiset tuntemukset täällä! Olen tällä hetkellä määräaikaisessa työsuhteessa, mutta etsin vakipaikkaa miehen paikkakunnalta. Koen myös huonoa omaatuntoa, sillä vakipaikka helpottaisi työhön palaamista mammalomalta, mutta tunnollisena työntekijänä suren työnantajan tilannetta :LOL: Tuntuu huijaamiselta mennä työhaastatteluun -> "minkälaisia tulevaisuuden suunnitelmia sinulla on" -> "no, aattelin tässä jäädä mahdollisimman pian mammalomalle" :ROFLMAO: Tosin eihän sitä ikinä tiedä kauanko tässä projektissa menee tai saako sitä omaa nyyttiä koskaan.

Täällä menkkaolot voimistui sittenkin eilen ja aamu alkoi tuhrulla. Eli pikkuhiljaa kohti uutta kiertoa. Seuraavan oviksen aikaan olen lomalla ja tiiviisti miehessä kiinni :ROFLMAO: Saa nähdä miten korkealta sitä tipahtaa, jos siitä ei tärppiä saada. Olen koko kevään odottanut tätä tulevaa kiertoa :unsure: Ehkä täytyy sitten miettiä, etten olisikaan halunnut olla heinäkuun kesälomamatkalla pieniin päin tai jotain...
 
Heippa vaan kaikille :)
Olen sivusta seuraillut vauvakuumeessa näitä keskusteluja jo pidemmän aikaan, yrityskin meidän piti aloittaa jossain vaiheessa. (ollaan siis menty "varmoilla päivillä" ::rolleyes: ) kuukautiset olisi pitänyt alkaa kp32 ja nyt mennään jo 40 ja edelleen negaa näyttää raskaustestit, tulen hulluksi kohta. Menkat ollut viimeks myöhässä 9kk sitten ja silloin ne oli 2 päivää myöhässä... En ole resssaillut tai liikkunut enempää enkä edes ruokavaliota ole mitenkään muuttanut.:confused: Onko täällä muita jotka on myöhään plussanneet vasta? (n) ja ei ei ole edes pientä haamua eikä viivanpaikkaa vaan puhdas nega. Testasin kp 37 kohdalla. Koitan nyt sunnuntai aamuun odottaa. mutta miten tässä MALTTAAA odottaa..o_O
 
Täällähän on ollu keskustelua!

Yhteisesti Tsemppiä uusiin kiertoihin ja piinapäiviin kans!

@Lilje tuttuja nuo ajatukset! Mulla km:T opetti et työ on kuitenki toissijaista elämässä ja toisaalta, tämmösiä asioita harva voi suunnitella ja aikatauluttaa!

Täällä dpo8, alavatsan vaimeaa vihlontaa eilen ja tänään, mut tänään myös pms-kiukkua :( aika epätoivoiselta tuntuu vaikka alavatsan vihmominen pientä toivoa antaa.
 
Mä oon vähän hämilläni nyt (n)
Kierrot on siis keskenmenon jälkeen olleet 34-36 päivää, ja ovulaatio kp 21 tai 20. Mutta toissailtana kp 14 tein ekan pc:n ovistestin, ja se näytti plussaa. Testiviiva oli tummempi kuin kontrolli, mutta toisesta päästä vähän ohuempi. Samana iltana tuli oikein kunnon lorahdus juoksevaa limaa housuun. Seuraavana päivänä (eli eilen) testi oli vielä samanlainen. Mietinkin että oliko se plussa vai ei. Mulla kyl noi pc:t antaa vahvaa viivaa pitkään, mutta ei kyl plussaa oo ennen antanu kun vasta sitten kun ovis ollu. Myös "oviskivut" alko eilen, ja jatkunut tänäänkin. Tänään aamulla kuitenkin oli vielä lämmöt alhaalla.

Onkohan mun oma vanha kierto nyt palannut takaisin, ja toi tyhmä pitkä kierto loppunut vai mitä?
Oiskohan mun homeopaattiset lääkkeet, ja solumineraalit alkanut toimia?...

Mut jos ovis ois ollu nyt aamulla (kp16), niin talletuksia ainakin on: kp11, kp12, kp14, kp15aamu ja ilta. Ja tänään vielä kyllä pitää silasta ainakin kerran :ROFLMAO:

Seurailen lämpöjä, ja jos ne on noussut huomenna, niin silloin huomenna on dpo1, mutta jos ei, niin sitten jään oottelemaan ja testailee :LOL:
 
@pepsimax onhan se periaatteessa mahdollista, että oisit vaan ovuloinut tosi myöhään ja siksi ei ilmene vielä testeissä.. uutta kehiin vaan :)

On: Täällä varmaan jollain ollut kohtutulehdus? Mulla on ollut mutta vuosia sitten niin en muista.. mutta tosiaan eilen lämmöt pomppas taas 37.2 ja alavatsaa jomoilee ja nippailee.. En muista yhtään mitään tällaista esikoisesta joten en nyt keksi muuta vaihtoehtoa kuin jonkun tulehduksen :unsure:

Tänään dpo 6
 
@Momon hyvä kun se ovis sieltä tupsahti! (y) sit vaan piinailemaan!

@lilia88 voi ei, kurja juttu. Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :(

@talvilintu toivottavasti olisi kiinnittymisvuotoa. Ajankohta täsmäis kyllä (y)

@Lilje kuulostaa NIIN tutulta! Mietin kans et miten työnantaja sit miettii jos kesken kaiken jää äitiyslomalle.. tai jos sais vakkaripaikan ja heti jäis. Ihan tyhmäähän sitä on toisaalta miettiä kun ei näitä raskausasioita pysty suunnittelemaan ennalta..

ON: menkkoja ei näy eikä mitään menkkaolojakaan. Kauhea nälkä ja suuta kuivaa :ROFLMAO: huomenna testiä.
 
Negaa näytti äsken tehty cb varhainen tulos rt. Eli todennäköisesti ne menkat siis alkaa piakkoin tai sitten ovis oli tosiaan vasta nyt maanantaina eli joudutaan sitten vielä venailla viikko ainakin seuraavaan testin tekoon :) jos ovis oli vasta nyt ma niin sitten mulla onkin dpo vasta 4 ilmeisesti, ota näistä nyt sitten selvää :ROFLMAO:
 
@MinimiiS joo testasin ja plussa tuli :eek:o_O:ROFLMAO::giggle: pc:n testillä tein ja ihan selkeä viiva vaikkei ollutkaan yhtä tumma kun kontrolli, mutta ilmeisesti ei tarviikkaan olla. Vähän epäuskoinen olo:whistle: testaan kyllä vielä.toisenkin kerran tänään tai huomenna! Mut kerrankin oireet näköjään piti paikkansa :ROFLMAO: mulla vahvimpina sellanen krapulainen olo, jatkuva nälkä ja nyt parin viime päivän aikana tosi pahasti kipeytyneet tissit.
Toivottavasti sulla oli @MinimiiS myöhäinen ovis!
@miniminimini älä vielä menetä toivoa! (y)

@Wintersun paranemisia!:)
 
  • Tykkää
Reactions: talvilintu
Onnittelut @Toiveikas89 plussasta! (y):love:Toivottavasti pysyy pikkuinen kyydissä.

Muillekin tsemppiä kuumeiluun ja piinailuun ja @Wintersun pikaista paranemista!:love:

Täällä pillereitä jäljellä 12kpl. Tällä viikolla pitkästä aikaa oli ns. normaali ovulaatio. Onneksi ei ollut enää veristä vuotoa tässä kierrossa, vaan kunnon valkovuotoa ja ovisoireet nippailuineen ja lämmönnousunkin havaitsin, vaikken edes mitannutkaan. Olen jo muutaman vuoden käyttänyt WomanLog'ia kuukautisten ja oireiden seuraamiseen, ja sen mukaan minulla olisi ovulaatio vasta tänään, vaikkei nyt olekaan mitään muita oireita kuin nännien arkuus. Toki seuraavat kierrothan ne näyttää, että mihin se ovulaatio asettuu. Ollut ennen pillereitä tosi pitkiäkin kiertoja, enkä oletettavasti ole ovuloinut joka kierrossa.

Jännitys on odotellessa kasvanut ja huomaan aina kaupassa käydessäni katselevani lastenvaatteita ym. tarvikkeita. Hypistelemään en ole onneksi vielä mennyt. :unsure: Kyllä tämä vauvakuume osaa pistää ihmisen sekaisin. :LOL: Ennen kuitenkin ajattelin, että ei lapsia mulle ikinä kiitos ja nyt oonkin ihan toisessa ääripäässä. :LOL: Mies-polo onneksi jarruttelee. :whistle:

Mitäs muille kuuluu? Muita katselijoita tai hypistelijöitä? :p
 
Onnea @Toiveikas89 :love:

@miniminimini mitä itse tuttujen ja palstalaisten plussailuja seurannut, niin varmaan useammalla dpo9 ollut testit vielä negoja kuin plussia, vaikka sitten muutamaa päivää myöhemmin ovat saaneet plussan. Eli toivoa on (y)

Pikaista paranemista @Wintersun ! Ja tsemppiä tulosten odotteluun (y)

Täällä odotellaan ovista, vaikka vielä saattaa se viikkokin mennä. Lämpöjä en ole edelleenkään alkanut seurailla, mutta ovistikkuja on hyvin vielä jäljellä joten alkuviikosta alan tikuttaa. En ole koskaan ajatellut, että lapsen pitäisi syntyä tiettyyn aikaan vuodesta, kun lähipiirin lapsettomuudesta kärsineiden vuoksi olen jo nuoresta asti tiedostanut, ettei niitä lapsia välttämättä noin vain saada. Mutta kun täällä on ollut keskustelua työnantajien suhtautumisesta mahdolliseen raskauteen, niin olen kyllä miettinyt, että loppukevät olisi siinä mielessä hyvä aika raskautua, että kesällä mahdolliset alkuraskaudet pahimmat oireet voisi ajoittua loma-aikaan / rauhallisempaan aikaan töissä (meillä heinäkuu on hyvin hiljaista). Ja toisaalta sitten syksyllä voisi jo hyvillä mielin paljastaa raskauden, sillä omalla työpaikalla lapsen saantiin on onneksi aina suhtauduttu myönteisesti :rolleyes:
 
Kiitoksia onnitteluista :)
Sen unohdin aiemmin mainita, että tässä kierrossa oli mukana kuuluisa greippimehu:ROFLMAO: ja preseed-liukkari. En tiedä oliko niillä vaikutusta raskautumiseen. Greippimehun en kuitenkaan usko myöhentävän ovista, ainakin omia kiertoja nyt myöhemmin tarkastelleena, se ovis on aina suhannut kp16-19 välillä. Vaikka nyt siis tuli myöhäinen ovis, greippimehu oli varmastikin syytön :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: VauvaHaaveilija89
@Toiveikas89 onnea plussasta! :) ihanaa!! Koska on LA?:love:

Täällä kp9 , tylsää ja odottelua siis. Pari kiertoa on jo mennyt kriiseillessä niin, että alkukierrosta (kun menkkamasiksesta on selvinny) alkaa paniikki jaksamisesta, että kuinka kolmen pienen kanssa pärjää jos tällä kertaa tärppää ja sit oviksen jälkeen kun alkaa olla dpo9-> ni negatikut masentaa ja itkettää että missä plussa, tahtoo vauvan:oops: siis TODELLA laidasta laitaan , hormoneistako johtuvaa..?:ROFLMAO:
 
Onnea plussasta @Toiveikas89 :love:

Paranemisia @Wintersun :barefoot:

@Sennay Meillä on ostettu ensimmäiset vauvanvaatteet viime syksynä. Oli vähän rankka syksy niin vauvanvaateterapia oli hyvä hoitomuoto :X3: Lisää vaatteita ostettiin tammi-helmikuussa kun olin sen hetken raskaana, nyt löytyy siis iso kassillinen vaatetta. Seuraavat vasta sitten kun viikkoja on 12+, en ole edes kyennyt menemään vauvanvaateosastolle keskenmenon jälkeen.

Täällä eilen illalla ja tänään aamulla ovisplussa! Tänään päivällä näytti jo haaleempaa, mutta oli kyllä niin liru pissa, että testaan vielä illalla mitä sanoo :D Voi laittaa huomiselle dpo1, päivitän jos tilanne muuttuu. Tänään ollu muutenkin semmoista limaa, että eiköhän se päivä tänään ole. Olin koko päivän menossa niin en oo ainakaan huomannut mitään kipuja. Talleteltu tänään kahdesti (aamulla ja iltapäivällä kun mies keskeytti mun rajattoman rusketuksen oton:ROFLMAO:), ehkä vielä kolmannen kerran ja varmaan myös huomenna ainakin kerran :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä