.

Mulle voi päivittää tälle päivälle dpo -1
Tosissaan tänä aamuna yllätyksenä bongatttu ovis cb digistä ja pc:stä jo näin aikasin (edellisten kiertojen perusteella odotin vasta viikon päähän). Ehkäpä se greippimehu pidensi niitä edellisiä kiertoja o_O:)
 
Flo on paras (y)

@Wintersun joo siirrä vaan piinailemaan! Dpo 1 nyt lauantaina siis käynnissä. Kyllä mä lähes satavarma olen, että eilen se ovulaatio oli.

@tylleröinen_21 onpa ikävä juttu :cry: Onnea kuitenkin koulupaikasta! On ammattiin valmistuminenkin mukavaa, voi sitten töistä saaduilla rahoilla hemmotella sitä tulevaa pikkuista. Siitä huolimatta ymmärrän kyllä, että on kova paikka. Varsinkin kun ehdit jo valmistautua ajatukseen vauvasta. Tsemppiä!
 
Apua.. En jotenkin uskoisi yhtään :eek:pakko vielä testata huomenna. Tuntuu niin epätodelliselta.. Mutta onko pcn testit yleensä väärässä ?
Noh, mä sain tuota haaleampaa helmikuussa ja vahvistu 2pv aikana tollaseksi. Nyt on rv25+0.:D Eli luota pois, pc ei anna värillistä selvää viivaa ellei jotain oo meneillään. Eli onnea!:love:
Ja puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä, viivanpaikat oli ihan vaan joko valkeita tai etäisesti harmahtavia jos niitä edes tuli, ei häivähdystäkään punaa.
t.entinen himotestaaja:whistle::giggle:
Tee vielä pari tollasta pc testiä ja osta yksi clearbluen digi (viikkonäytöllä). Digin tekisin esim.tiistaina tai keskiviikkona.:)
 
@viipulainen Kääk.. Pakko mennä tosiaan ostamaan huomis aamuksi pc ja sit jos vielä näyttää jotain niin ensiviikolla digi. Tuntuu niin oudolta että muka olisin raskaana, vaikka haaveena ollutkin. Ja onnea sinulle odotuksesta:love:

Pitää vaan toivoa jos tosiaan näin on niin pysyy matkassa. ❤
 
Selkeä viiva on kyllä @Sasusa , onnea :love:

Tehty on @Wintersun , ollaan mökillä ja pelkkiä pc liuskoja jäljellä. Ei muutosta eiliseen.

Ens viikolla palailen töihin lomalta ja ajattelin varailla gynelle ajan jos ei vieläkään muutu mihinkään. Jos edes jotain tietoa sais tilanteesta. Mikäli ovis ois ollutkin vasta dpo 6 niin siitäkin 10 päivää jo.. :oops:
Tää on todella turhauttavaa.. :( Rinnat aristaa ja jomottaa kokoajan, menkkamaiset olot puuttuu ja yleisfiiliskin on ihan seesteinen (hyvin outoa mulle :ROFLMAO: )
 
  • Tykkää
Reactions: Isäpuoli
@Sasusa onnea selvästi siellä vahva plussa :love:

Ja kiitos kaikille pahoitteluista. Neuvolaan eilen soittelin ja suosittelivat että maanantaina silti otetaan verikokeet, että selviää sitten ettei mikään ainakaan haittaa hedelmällisyyteen. On kyllä pahimmat kuukautiskivut täällä, ei ikinä ole ollut näin kovia. Joutunut vaan makaamaan sängyssä ja ottamaan särkylääkkeitä, kivusta oikein oksennellut :( Mies onneksi ollut auttamassa ja oma äiti tuli siivoilemaan sekä hoitamaan vanhempia lapsia.
 
@Tiutau13 Mikäli raskaana olen niin ei kyllä ole dpo 16 menossa, siitä olen aivan varma :LOL: tai sitten on jotain pahasti pielessä :confused: koitan ajatella että seuraavat päivät sen ”tuomion” kertoo, tärpin fyysiset mahdollisuudet (pupuilujen osalta) alkaa olemaan käsillä.
Olen katsellut taulukoita hcg:n noususta eri viikkoina ja koittanut sillä tsempata mieltä, kuitenkin heti takaraivossa ajatus ”on ne edellisetkin raskaudet näkyneet dpo 10-11” :cautious: Hulluksiko lie tulossa.. :ROFLMAO:
 
Hei! Haluaisin ilmoittautua mukaan tännekin ryhmään. Kaksi vuotta vauvakuumeilua takana, kunnes tässä kuussa mies antoi vihreää valoa. Muutaman kerran päästiin yrittämään ja ajoitus mielestäni kohdillaan. Nyt 3 dpo ja tuskan päivät meneillään...:oops: Oirebongailua yritän välttää, kun minulla on pms-oireetkin niin kaikenkirjavia.

Naturamama 33v. kp17/28....dpo3....yk1
 
  • Tykkää
Reactions: Cara-mel
Pahoittelut @janskusdff :(

@sucrine plussatuulia sinne! Tollanen aina harmittaa, kun kierto menee hukkaan ja vauvankaipuu on suuri. Mua ainakin ahdistaa se, että on ns. hukannut mahdollisuuden (n)
Kiitos @Wintersun, @Miina- ja @kolava. Lähinnä ehkä turhauttaa tuollainen hukkaan mennyt kierto. En ole koskaan potenut vauvakuumetta, mutta kun lasta nyt kerran yrittää, niin kyllähän sitä toivoo raskautuvansa. :rolleyes:

Onnea plussista @Sasusa ja @maloon!
 
@Miina- päivittelehän ahkerasti tänne miten käy! :)

Kävin ostamassa 2 pakettia pc:jä , ollaan reissussa ja kaikki omat tikut (o- ja r-testit) unohtui kotiin. Kotiinpäin lähdetään n. 3 päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää eli oisin hyvin kyllä voinut jättää r-testit ostamattakin :LOL: varmaan johtuu lomasta, mutta nyt on jotenkin sellanen tunne , että tää ois olla SE kierto!:love:kyllähän sitä sit tippuu korkealta jos/kun menkat alkaa:cautious: heiluteltiin peittoa vielä eilen aamulla aikaisin, herätin miehen kesken unien hirmuisissa haluissani:ROFLMAO: tosiaan kun sitä ovista ei tullutkaan tikuteltua niin josko se ois ollut myöhemmin, ei tiedä:geek:

Tissit on taas niin kipeenä, vähän enemmän kuin normaalisti (ollut kipeenä vaihtelevalla kipuasteella jo pari kuukautta!) , mutta koska on max dpo3 niin eipä se "oikea" raskausoire voi olla :giggle: ennemminkin sitten ovisoire..:X3:

Kuinka hienoa olisikaan palata perhevapailta/kesälomilta nyt "pysyvästi" töihin ja valmiiksi taas raskaana:LOL: töihin paluu on siis 1 päivän ennen (oletettuja) menkkoja :LOL: viimeksikkin kerkesin olla 1 kuukauden töissä ennen plussaa kuopuksesta. Kyllähän työnantajalla kiehahtaa jos taas ilmoitan että btw jään kohta mammalomalle:ROFLMAO::X3::LOL: optimaalisin aika olisi ollut niin että 1.kolmannes olisi jo takana töihin palatessa , olisin mielelläni kärsinyt mahdolliset oksentelut kotosalla:geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Miina-

Yhteistyössä