.

Mulla on nyt sit tällänen et halpisliuskat haamuillut 3 päivää. Jo testiajalla luulen näkeväni vaaleenpunasen haamulaisen. Osassa testeissä näkyy kuivanakin. Osassa ei mitään. Laittoman monta testiä tehny. Viivoja ei saa kiinni kuvaan. Mutta mikään muu testi ei anna edes viivanpaikkaa. Negoja siis. Ovulaatiotestit yhä +.. Raskausoireitakin muka on, mutta lievempiä kuin kemiallisessa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sasusa
Hurjasti onnea plussista ja onnea matkaan!
Ja kovat tsempitykset jännäilijöille ja uuteen kiertoon joutuneille.

Meillä tää kesä ollut jotenkin tosi kiireinen, ja vaikka yritystä on kyllä ollut niin tuntuu että aina ollut jotain just niinä otollisimpima päivinä. Nytkin mies ja esikoinen reissussa ja ovis kolkuttelee ovella. Vissiin huomenna kotiutuvat joten toivotaan että ehditään.
Mulla nyt jotenkin tosi negatiiviset ajatukset yrityksen onnistumisesta. Vaikka noita ”virallisia” yrityskertoja ei vielä kovin montaa ole, niin onhan tässä annettu vauvalle lupa tulla jo kuopuksen syntymästä lähtien. Isompien lasten välillä kun on se 1v7kk, niin jotenkin tää tuntuu tosi pitkältä ajalta jo ( kuopus tuli 1,5v juuri). Tietty ei pitäisi eikä voikaan verrata, kun mullakin jo ikää enempi. Mutta kun tuo kuopuskin sai alkunsa heti kun yritettiin, niin nyt tullut ajatus että ehkä meidän lapset on tässä? Jos mä oon jo käyttänyt ”onneni”? Onhan mulla jo kolme ihanaa lasta, ei pitäisi valittaa mutta... toivottavasti kukaan ei loukkaannu. Tiedän että teistä moni kaipaa sitä ekaa kovasti ja kovasti toivon teille tärpin käyvän. Pitäisi vaan itse osata olla tyytyväinen siihen mitä on, mutta ihmismieli on kummallinen. Saako sitä toivoa ja pettyä, vaikka pitäisi olla kiitollinen jo kaikesta? Toki olenkin, mutta silti pettymyskin nostaa joka kerta päätään.

Olipas muuten taas sekavaa tekstiä, ehkä joku kuitenkin saa ajatuksesta kiinni.
 
Kiitokset kommenteista! Tänä aamuna pc:ssä hiukan vielä pinkimpi haamu. Plussana sitä kyllä jo pidän. Menkkojen oletettu alku vasta perjantaina, eli sinne asti pitää jännitellä vahvistumista...tätä se aikainen testaus teettää. Aina sitä ajatteelee että seuraavan etapin jälkeen voi lakata jännittämästä, mutta ehkä se on niin, että tästä alkoi koko elämän mittainen jännitys. :ROFLMAO:
 
Tänää pitäis olla kp1, mutta menkkoja ei kuulu:)

Vieläkään en ole testiä tehnyt kun pelottaa se nega jos semmonen sieltä olis tullakseen :LOL:

Katsotaan mihin tää tästä on menossa ja jos sitten huomenna testais ellei tänää menkat älä myöhemmin:) yleensä vaan on vuoto alkanut yön aikana kerääntymään ja aamulla ollut tihkua havaittavissa:cautious:
 
@RUSKA82 olen todella pahoillani!:( voimia toipumiseen ja onnea uuteen yritykseen!

@Toiveikas92 hittolainen oot kyllä kärsivällinen! Toivottavasti menkat pysyy poussa ja saat testiin plussan kunhan teet sen!:love:

Onko kellään kokemuksia rfsu:n puikkotestistä? Löysin marketista , herkkyys 10miu ja lupaa että näyttää mahdollisen raskauden jopa 6 päivää ennen menkkoja:rolleyes:
Kyllähän mä jo pyörittelin silmiäni ITELLENI kun näin kovin pääsi tässä kierrossa lapasesta tämä kuumeilu! :LOL: jos ei plussaa tuu ni tipahdan kyllä korkealta ja ens kierrossa en anna itelleni lupaa tällaiseen hössötykseen:X3:
 
@Tiutau13 @Miina- @Toiveikas92 @Wintersun Kiitos tuesta :love: odottelen menkkoja alkavaksi.. Kai se tuntuu siltä että muut raskautua ja minä en kun ei yleisesti puhuta kuinka kauan on yritetty. Jotkut raskaudet tuntuu pahemmalta kun toiset. Riippuu vähän omastakin kierron päivästä.

Wintersun mulla on Fitbit Versa kello joka mittailee sykettä päivän aikana itse. Lisäsin kuvan nyt 2 negakierrosta. Ylimmäinen on tämä kierto. Viime kierrossa sykkeet ei ihmeellisimmin nousseet mutta nyt tuli isompi nousu ja laski myös myöhemmin. Kannattaa googlettaa fitbit resting heart beat jos kiinnostaa. Mutta pääsääntöisesti kierrossa ovulaation jälkeen syke nousee koska kroppa pumppaa enemmän verta. Tuossa dpo 9 kohdalla saatoin istua sohvalla ihan rauhassa ja syke huiteli 80 yläpuolella. Tämä ei ole mitenkään erityisen varma tapa koska mittaa sykettä ranteesta mutta näyttää tuon kyllä ihan tarpeeksi lähelle. Ennen ovulaatiota mun keski sykkeet on 60-65 välillä ja ovulaation jälkeen 65-75. Olettaisin että raskauden kohdalla sykkeet jatkaisi nousuaan johonkin 6-7 viikolle asti kunnes kroppa on tottunut pumppaamaan enemmän verta.

Kumpa saataisiin pienet nyytit joskus :love:
 

Attachments

@Toiveikas92 eikä!!:((n) toivoa kuitenkin on vielä..!(y)

@Reetaleena kiitos kokemuksen jakamisesta! :) mulla pitäis alkaa menkat 5 päivän päästä , katotaan jos sais pidäteltyä iltaan mennessä ainakin sen 2 tuntia, vois testata sit tota puikkoa!:LOL:

Yritin eilen etsiä sitä taulukkoa joka täällä tai himotestailijoissakin on ollut. Se missä on niitä r-testin tuloksia vertailtu aamu/iltapissasta eri dpoilla. Mahtaako joku tietää mistä taulukosta puhun ja saati löytää sitä?:D
 
  • Tykkää
Reactions: Reetaleena
@Sofi86 tervetuloa ja plussaonnea :)

@RUSKA82 voi ei, suuret pahoittelut ja tsemppiä sinne :cry: Kauhea homma, toivottavasti pian uusi mahdollisuus!

@Toiveikas92 harmin paikka :cry: Toivo elää kuitenkin niin kauan kuin menkkoja ei näy!

Minä täällä piinailen. Menkkoihin mahdollisesti viisi päivää, jos kierto on yhtään samaa kuin e-pillereiden kanssa. Tiistaina lähdetään kahdeksi viikoksi reissuun niin mies meinas, että voisi huomenna testata jo. Jos negaa näyttää niin näin aikaisin se ei vielä maailmanloppu olisi kun voisi plussaksi muuttua. Silti pelottaa nega. Ja toisaalta pelottaa plussakin, kun sitten alkaa keskenmenon pelko. Olen nuorempana saanut keskenmenon, mutta se oli eri miehen kanssa ja ei suunniteltu raskaus muutenkin. Silloin olin vain helpottunut, mutta nyt vanhempana oikean miehen kanssa asia olisi ihan eri.
 
iK
@RUSKA82 Suuret pahoittelut.:cry:

@kolava Tuo on kyllä paha just ennen reissua! Että jos on nega ja haluis käydä vaikka terassilla niin sit se vähän on mielessä kuitenkin.... vaikka ite aattelen että niin kauan kun ei näy plussaa niin voi olla normielämää. Mutta silti mahdollisuus olis mielessä. Mikäs dpo sulla on nyt?
 

Yhteistyössä