.

iK
Täälläkin syön raskaus-ja imetysajan monivitamiinia. Esikoisesta aloitin foolihapon kyllä vasta plussasta...

Aamulla en mitannut tietoisesti ovista. Mutta kun oli paketti laukussa niin täällä mä töissä nyt kuitenkin oon vessassa mittaamassa. :LOL::LOL::LOL:

Mutta haaleahan se. Jatkan piinailua. ;)
 
Mäkin syön raskaus ja imetysajan monivitamiinia ja kun toi tosta loppuu, niin ajattelin ostaa pelkkää foolilisää. Jos onnistaa jossain vaiheessa vauvan kanssa, niin sit ostan todennäköisesti taas monivitamiinia. Jos onnistaa? Korjaan itseäni ja sanon kun onnistaa. Positiivista ajattelua. ;)(y)
 
Päätin teidän kommentit huomattuani marssia heti apteekkiin ja ostin minisunin mama vitamiineja. Niissä on 400mikrogrammaa foolihappoa, onko se riittävä määrä?

@Alviita tsemppiä ensimmäiseen yrityskiertoon! Siitä se lähtee :)
Kiitos kathii:) Itse oon syönyt Femibion 1 valmistetta. Siinä taitaa olla enemmän foolihappoa kuin esim. Minisun mamassa...:cautious:
 
haluaisin tulla mukaan oon pitkään haaveillu vauvasta.. ja perheenlisäyksestä.. yk13 epäsäännöllinen kierto nyt KP18/29 edellinen oli 29... mut joo ois kiva vaihdella ajatuksia.. mulla on alamaha vihlaisuja
enkä voiko olla nyt ovis ku nettitestit näyttää et eilen ois loppunu.. kivut on kovat tai mitä nää nyt sit on.. ku kattoo KP29 ja 23.7 oli menkat jotka loppu 26.7 eli siis KP18/29 yk13
 
Viimeksi muokattu:
@Marlen olen pahoillani, tiedän tunteen :unsure: Toivottavasti tyhjennys sujuu mallikkaasti ja pääsette taas pian yrittämään :love: Aika auttaa ja tyhjennyksen jälkeen ajatukset kääntyy nopeaa taas enemmän toiveikkaiksi, voimia!

Mulla kp 4 ja rintoja omituisesti kihelmöinyt niin tein vähän puoliläpällä r-testin. Mitäs sanotte tästä, ei oo kuvassa kauheen selkeä mut siis vähintään haamu tuo kyllä on. Sinänsä en todella nyt jaksa uskoa raskauteen, ihan normimenkat on päällänsä. Viallinen testi? Noh, täytyy seurata :sneaky:o_O:ROFLMAO:
 
@chili_ pienennä kuvasta kaikki ylimääränen pois ni pitäs onnistua. Kiinnostas kyllä nähdä kuva :geek:

Täällä nipistelee mahaa ja tissejä särkee sekuntti kerrallaa pitkin päivää, ei siis nännit vaan jostain tuolta ”syvemmältä”. Aamulla oli tosi voimakkaat kivut ja lievempiä kipuja ollut useampi päivä. Tähän mennessä ois pitänyt jo ”oppia” olemaan testaamatta kovin aikaisin mutta minkäs teet :ROFLMAO::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: iK
Hmm (n) Ylemmät siis otettu 8.8 18.00 aikaan ja alemmat 9.8 18.00 aikaan. Testit hieman eripäin, eli pregcheckissä kontrolliviiva on vasemmalla ja tuossa ya testissä oikealla.
Tuo pregcheck siis näyttää eiliselle vanhempaa viivaa ja samoin ya, mutta ya:lla ei missään vaiheessa tullut vahvaa testiviivaa. Onkohan se huippu mennyt sitten yöllä/aamulla ja siksi on jo haalenemaan päin?
Eli kaippa se eilisen mukaan pitää katsoa?...kun on vahvemmat viivat, eli onko tänään itse ovispäivä eli 0 ja eilen oli -1 vai?(n)
Hieman menee pää pyörälle näistä. Olin myös aikaisemmin siinä uskossa, että kun tikuttaa oviksen, että ovis olisi sinä päivänä, mutta se ei siis vissiinkään ole silloin, vaan siitä seuraavana päivänä?...korjatkaa jos olen aivan hakoteillä :LOL:
Peitto on heilunut 6.8, 8.8 ja heiluu kyllä tänäänkin ja myös viikonloppuna, kaiken varalta :LOL: Eli uimareita kyllä pitäisi liikkeellä olla :love: Olenko siis piinailija huomisesta lähtien vai kannattaako mun vielä huomennakin tikuttaa?(n) Tosin samahan se, kun on vielä vissiin yhdet kumpaakin sorttia jäljellä :LOL: Toivottavasti ei ollut kovin sekavaa tekstiä :whistle:
 

Attachments

Tervetuloa uusille :)

@chili_ Aika jännä, kyllä siinä väriä näkyy. Kannattaa varmaan tehdä uudelleen.

@Naissoturi Kyllä se ainakin mun silmään näyttää plussalta toi eilisen PC eli tämä päivä ois siinä tapauksessa 0. Liuskojen ohjeessa lukee, että "ovulaatio tapahtuu 24-48 tunnin kuluessa positiivisesta testituloksesta".
 
Tässä toinen haamu, jota ei oikein kuvaan meinannut saada, ette varmaan edes näe tuota. Tein tunnin rakossa olleesta pissasta että järkevä ja tosi informatiivinen testaus (y):LOL: Ei sitä itselleen mitään voi kun haamut laittaa heti toiveet kattoon, kun r-testihän näytti täysin negaa ennen menkkoja, miksi nyt haamut?! Ähh voisinko olla se "kaverilla oli menkat ja silti se oli jo raskaana" -tyyppi :LOL::LOL::LOL::LOL: Toivossa on hyvä elää, olen kyllä kaikista toiveista huolimatta täysin realisti ellen jopa pessimisti :LOL:
 

Attachments

Tervetuloa uusille, kivaa kun jännäilyjoukko kasvaa :)
@chili_ ihanku jotain näkisin, toivottavasti lähtee tummumaan ! :love:
Mä oon kans syöny raskaus- ja imetysajan vitskuja ja tässä kierrossa greippimehua juonut. Ovistuntemuksia ollu nyt tänään, varmaan muutaman päivän päästä on sitten.
 
Tässä toinen haamu, jota ei oikein kuvaan meinannut saada, ette varmaan edes näe tuota. Tein tunnin rakossa olleesta pissasta että järkevä ja tosi informatiivinen testaus (y):LOL: Ei sitä itselleen mitään voi kun haamut laittaa heti toiveet kattoon, kun r-testihän näytti täysin negaa ennen menkkoja, miksi nyt haamut?! Ähh voisinko olla se "kaverilla oli menkat ja silti se oli jo raskaana" -tyyppi :LOL::LOL::LOL::LOL: Toivossa on hyvä elää, olen kyllä kaikista toiveista huolimatta täysin realisti ellen jopa pessimisti :LOL:

Voitko tehdä toisella testillä esim se pc? :) sen kyllä pitäisi jo näyttää kunnon viivaa. :)
 
@chili_ onpa tosiaan omituista! Mä näen molemmissa viivaa. Toisillahan saattaa tulla valemenkat, kun on raskaana. Jatka testaamista ja tosiaan jos esim sitä pregcheckiä.

Minä tein aamulla testin ja hyvällä kääntelyllä ja mielikuvituksella siihen saa hieman haamua, mutta negahan se siis. Ainakin vielä. Nuo oli noita one stepin liuskoja, jotka ilmeisesti näyttää tosi myöhään vasta plussaa jos oon oikein ymmärtänyt. Huomenna ehkä teen pregcheckin kun yksi löytyisi kaapista niitäkin. Edelleenkään oireita ei ole kuin alavatsan kivistelyt ja vatsa ei toimi, yleensä ennen menkkoja on maha ihan sekaisin. Mutta ehtiihän se vielä, kun menkkojen pitäisi alkaa maanantaina.
 
Dpo 6, jos vielä viikonlopun yli pääsis testaamatta :D tänään pitäis postissa tulla Frer testejä pari kpl, niillä sain viimeksi plussan dpo 8 :unsure: oon himotestaaja ollut aiemminkin ja kovin vaikeita nää päivät..

Onestep väittää olevansa tosi herkkä mut mulla kans näkynyt niissä vasta joskus dpo 14 oikeesti viivaa vaikka muut epäherkät näyttäneet jo aiemmin ..
 

Yhteistyössä