.

Taas on pärähtänyt niin paljon viestiä, etten tiedä miten pysyä perässä. @Wintersun ihanaa että teillä jäi hyvä mieli käynnistä. Tsemppiä jatkoon! (y) Ja onnittelut @rubikinkuutio ja @Mansikka19 plussasta :love::love: ja tietysti tervetuloa uusille!

Minut voi ottaa pois piinailijoista, tänään siis kp1. Kierron pituudeksi voi myös vaihtaa 23-25, näyttää että tuohon nyt vakiintuisi. Vajaan viikon jo tiputellut ja tänään sitten töissä alkoi krampit. :( Nyt seuraavassa kierrossa aion tikuttaa ensimmäistä kertaa ja pistää miehen kanssa peiton heilumaan siihen malliin, että jollei tärppää niin ei sitten millään :LOL: @chili_ minä haluisin myös tietää pitääkö nuo onnistumisprosentit paikkansa!
 
@Neltsuliini itse taisin plussata super aikasin kun, viikko positiivisen jälkeen käytiin sisäisessä tutkimuksessa niin lääkäri sano että ehkä 3+0 :giggle: ja ihmetteli miten tarkkoja ne nyky testit on..

@Wintersun niin, voisin tietysti kysyä. Mutta pelkään että pitävät ihan tyhmänä kun kerran on jo plussa tullut 4 viikkoa sitten ja on kuitenkin edelleen näkyvä. Luulen että kituuttelen nyt pari viikkoa vielä ja sitten keskustelen neuvolassa. o_O
 
Ihanaa @Eevee @Mansikka19 ja @rubikinkuutio! Onnea!

@Wintersun Mahtavaa, kun asiat harppoo eteenpäin ja pääsette vihdoin hoitoon! Ihanaa kun te olette miehesi kanssa yhdessä menossa uutta elämää kohti. Uskon että teille käy hyvin tässä!

Minä olin jo tässä kierrossa heittämässä kirvestä kaivoon ovulaation kanssa. Normaalisti kp 12-13 on ovistikussa plussa, mutta tässä kuussa varhaisen keskenmenon jälkeisessä kierrossa vielä eilen näkyi o-testissä tuskin minkäänlaista viivaa. Tänään aamulla oli sentään vähän vahvistunut ja nyt illalla pärähti ihan samanväriset viivat tikkuun. Sähäkästi nousee tuo hormoonitaso sitten kun on noustakseen :geek:

Kävin varalta gynellä alkuviikolla tsekkaamassa että kaikki on ok sen km:n jäljiltä. Oli siellä, ja saa jatkaa yrittämistä saman tien! Tuntuu että kiukutteluvaiheen jälkeen alkaa taas olla pelikunnossa :sneaky:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on dpo 7 menossa ja kp 21/23-29 (n)
Nännit on kosketusarat jonkin verran :eek: ennen menkkoja rinnat toki ruukaa olla kipeät, mutta ensimmäinen kerta kun nännitkin :eek:
Kävin ostamassa tänään herkän raskaustestin ja ajattelin tehdä sen huomen aamulla vaikka tiedän ettei varmaan pitäisi vielä tässä vaiheessa testailla :unsure: Nähtäväksi siis jäänee o_O
 
iK
Kp4, aika perus menkat olleet, vihdoin. Viimeks olikin tavalliset joskus toukokuussa. Nyt on hyvä fiilis että tästä plussaa kohti ;). Ainut on että kun tuolla miehellä on niin typerät työajat iltaisin, ja kumpikin töiden jlk väsyneitä että mites jaksaa ens viikolla ahkeroida :ROFLMAO:. Ja vähän aina se, että osuuko sitä nyt sitten oikeaan hetkeen... varsinkin kun mies ottaa niin lungisti ”tulee kun tulee” asenteella, eikä oo ihan vielä siinä moodissa että yrittämällä yritetään. Toisin kuin eräät....:whistle::whistle::whistle:
 
Kp4, aika perus menkat olleet, vihdoin. Viimeks olikin tavalliset joskus toukokuussa. Nyt on hyvä fiilis että tästä plussaa kohti ;). Ainut on että kun tuolla miehellä on niin typerät työajat iltaisin, ja kumpikin töiden jlk väsyneitä että mites jaksaa ens viikolla ahkeroida :ROFLMAO:. Ja vähän aina se, että osuuko sitä nyt sitten oikeaan hetkeen... varsinkin kun mies ottaa niin lungisti ”tulee kun tulee” asenteella, eikä oo ihan vielä siinä moodissa että yrittämällä yritetään. Toisin kuin eräät....:whistle::whistle::whistle:
@iK sama ongelma: väsymys! Miksei ovis osu aina viikonlopulle, että jaksaa!
 
@Wintersun , alkoi uusi kierto tänään. Kummasti eilen illalla ja tänään päivällö tuli välillä pyyhkiessä hentoa vaaleanpunaista ja välillä ei mitään. Mutta alkoi se kunnon vuoti sitten illalla. Kolmas päivä kramppeja, jospa ne nyt loppuis!

  • Eli tänään kp 1 ja yk n.18 alkoi. Tutkimuksia kohti! Enää tämä kierto aikaa raskautua ennen niitä.
 
iK
@iK sama ongelma: väsymys! Miksei ovis osu aina viikonlopulle, että jaksaa!
No mä oon toisaalta tyytyväinen jos ovis ei osuisi viikonlopulle kun mies tosi usein reissussa.... sekin vähän jännittää tässä syksyllä. Nyt ens viikko ja viikonloppu kyllä kotona, pakko hyödyntää! Hslusn piinailla!

Tuo väsy... jep! Mulle käy vielä usein köpelösti ja nukahdan esikoisen viereen hänen pieneen sänkyyn kun oon nukuttamassa. :sleep:
 
TOIVEENA VAUVA 2019

17.8.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

BlenQ....................kp 55/23.............yk 3
Keijukuningatar.....kp 54/30-40........yk 2
Lunart....................kp 51/24.............yk 5
Vanilla88...............kp 49/27.............yk 2
Pauliinaha.............kp 46/?...............yk 1
Autumnn...............kp 41/xx..............yk 12
Mansikka19..........kp 35/25..............yk 4
Eufemia85.............kp 30/26.............yk 6
Jeyz84...................kp 27/xx.............yk 1
Toiveikas92............kp 26/38............yk 8
VauvaHaaveilija89...kp 26/30..........yk 8
Kissanainen87.........kp 26/29..........yk 13
Toiveli....................kp 24/26.............yk 13
Jonxu....................kp 24/21-38....... yk 13
KaikkiPojatJaTytöt..kp 23/25-28......yk 1
Helinä87...............kp 22/27-32........yk 12
Naissoturi.............kp 22/23-29........yk 5
Kumiankka1.........kp 22/28..............ya 5/17
aanskuh................kp 21/35.............ya 7/17
Tiutau13...............kp 21/26-33.........tjot
Alinah92...............kp 21/28-29.........ya 2/16
Neltsuliini..............kp 21/28..............ya 5/16
Hemppanen..........kp 20/29 .............yk 5
Sofi86....................kp 20/28-32.........yk 8
Pihlaja87...............kp 20/26..............yk 7
Tillukkainen...........kp 15/25-28.........yk 10
Rosemarie............kp 15/xx...............yk 2
chili_.....................kp 12/28-29.........yk 2
Alviita....................kp 12/33-36.........ya 8/18
Lillium...................kp 11/26-28..........yk 4
Laima....................kp 11/28..............yk 2
Sucrine.................kp 9/xx.................yk 7
Appelsiiniomena...kp 8/33................yk 9
Haavejuttu............kp 7/30................yk 1
Janskusdff............kp 7/28................yk 4
Sarianne81...........kp 7/xx................yk 1
iK..........................kp 5/28...............yk 4
Miina-...................kp 5/27................yk 6
papupata12..........kp 4/29-32...........yk 2
Siltsu....................kp 4/?..................yk 2
Nelly31.................kp 4/35................yk 2
Wintersun.............kp 3/23-29..........ya 12/10
Mustikka89...........kp 2/23-25...........yk 3
Uhups...................kp 2/26-28..........yk 7
Vuuti.....................kp 2/28-32..........ya 2/17
Luumupuu_..........kp 1/30................yk 3
Pillipöllö................kp x/xx................ya 8/18
1986/13................kp x/xx................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Jonxu.................dpo 10
Toiveli.................dpo 8
Naissoturi...........dpo 8
Momon...............dpo 7
Kumiankka1.......dpo 7
Tiutau13.............dpo 6
Helinä87.............dpo 6
Hemppanen.......dpo 5
Alinah92.............dpo 4

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Cara-Mel, Reetaleena, mimmik,
Ensikatse, Emppuelkku, Sennay,
quinque, Pilvinentaivas,Herqqu,
ALLEIGRA, tylleröinen_21, Muropaketti,
midoo, Siltsu, tätimoonika,
pandanen, Momon, RUSKA82,
opiaattina, kathii

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut uudesta kierrosta @Uhups @vuuti ja @Mustikka89 :unsure:

Tää väsymys on kyllä aikamoista, tänään meni parin tunnin päikkärit :sleep: miten mä selviän maanantaista eteenpäin taas töissä :LOL: nytkin silmät puoliksi kiinni mutta ei malta, aamulla taas kostautuu..
Tajusin tossa että ensimmäistä kertaa kolmeen kiertoon ei ole mitään esteitä oviksen aikaan o_O koko kesä oli haasteita saada talletukset onnistumaan kun vieraita lappas yökylässä jatkuvasti väärään aikaan :LOL: jospa me saatas hyviä uutisia klinikalta ens viikolla niin vois uudella innolla lähteä vauvan metsästykseen :love:
 
Meillä ollut vieraita pari päivää ja nyt vasta pääsin lukemaan, tuli sitten vaan luettua nopeasti läpi että pääsisi jatkamaan unia..

Menkkoja ei näy, eikä mun järjen mukaan kuuluisikaan.. menkkakipujakaan ei tänään enää ollut. Ovistestit vaaleampia kokoajan, mutta ovislimat tänään ehkä voimakkaammat.. jään ihmettelemään (n)
 
@Wintersun mahtavaa että teillä oli noin super hyvä lääkäri käynti! :)(y) Nyt vaan kunnon plussapuhuri sinnepäin:love:

Ääh.. kyllä päivät matelee ja sitten kaikenlisäksi mulla se ovis on aina ollu myöhään vissiinkin kun lapsien la aina siirtynyt ennenkin melkein viikolla eteenpäin elikkä joudun venailla tässä melkein kolme viikkoa jo siihen oviksen ajankohtaan että pääsisi taas seurailee mitä kaikkea sitä omassa kierrossa voi tapahtua :ROFLMAO: eikö se millään se ovulaatio vois joskus vaikka tulla jo kp17 edes :whistle:aina menee sinne kp20-> kun nyt olen ymmärtänyt mikä se helkutin kipu on :LOL: ei kellään sattuisi olee semmosta tietoa että ovulaatio saattaakin joskus tulla aikasemmin vai onko se aina aika samoihin aikoihin? :oops::D
 
@Wintersun mahtavaa että teillä oli noin super hyvä lääkäri käynti! :)(y) Nyt vaan kunnon plussapuhuri sinnepäin:love:

Ääh.. kyllä päivät matelee ja sitten kaikenlisäksi mulla se ovis on aina ollu myöhään vissiinkin kun lapsien la aina siirtynyt ennenkin melkein viikolla eteenpäin elikkä joudun venailla tässä melkein kolme viikkoa jo siihen oviksen ajankohtaan että pääsisi taas seurailee mitä kaikkea sitä omassa kierrossa voi tapahtua :ROFLMAO: eikö se millään se ovulaatio vois joskus vaikka tulla jo kp17 edes :whistle:aina menee sinne kp20-> kun nyt olen ymmärtänyt mikä se helkutin kipu on :LOL: ei kellään sattuisi olee semmosta tietoa että ovulaatio saattaakin joskus tulla aikasemmin vai onko se aina aika samoihin aikoihin? :oops::D

Voi hyvin tulla eri aikoihin, luteaalivaihe on yleensä vakio :) mulla tän yrityksen aikana ovikset on ollu kp 13-17, tiedä sitten vaikuttaako kun käytin rengasta aiemmin. Huomasin itsessäni että greippimehu siirsi ovista, nyt jätin greipin pois ja myös vattuteen niin saapa nähdä kuinka käy :D
 
@Naissoturi mitä herkkä testi näytti? :)

@Miina- jes, oviksen aikaan sit hyvät tallettelut kun ei ole esteitä! Plussakierto olkoot tämä! :)

@papupata12 älä muuta sano, aika taitaa olla pysähtynyt! :confused: voihan se ovis olla periaatteessa ihan milloin vain! Lähinnä kai pidetään suht vakiona sitä luteaalivaihetta eli ovis -> menkat. Mutta menkat -> ovis aika vaihtelee ja sillä selittyy kiertojen pituuden vaihtelu . Onko sulla aina suht saman pituinen kierto? :geek:

Omaa: kävin sittarista sniikkaamassa (maksoin kyllä, itsepalvelukassalla . Keksin idean täältä!:LOL:) paketin pc:jä ja 2x rfsu:n puikkotestin. Miten se onkin että kun on testiostoksilla niin iskee pieni paniikki - ettei kukaan vaan nää??:ROFLMAO: mulla tippui kahdesti testipaketti kädestä ja sähläsin muutenkin , samoin mun piti ostaa 4kpl pc:jä mutta silti tarttui mukaan vain kaksi kun paniikissa niitä sieltä hyllyltä nappailin?!:ROFLMAO: ihme sähläystä!!:D
 
Meillä kans viikolla ollaan melko väsyneitä, sen takia yritys jää aina vähän turhan vähälle ja meillä kans mies on vaan että tulee kun tulee, itse haluisin hyödyntää kaikki päivät :whistle: Nyt on vahvasti sellainen tunne että en oo raskaana. Teen siis testin kun ja jos menkat myöhästyy, sunnuntaina pitäisi alkaa..
 
Hei!

Täällä olisi uusi kuumeilija! Olen tätä teän keskustelua seurannut jo tovin ja nyt tuli semmonen tunne, että haluan itsekin päästä purkamaan tuntoja tänne tästä turhauttavassa kuumeilussa.

Hieman taustaa.. Mie 30v, mies 35v. Mulla edellisestä suhteesta kaksi lasta 12 ja 8 v. Nyt yhteinen lapsi toiveissa.
Hormonikierukka poistettu 8/17 n. 7 vuoden käytön jälkeen. Alkuun menkat tuli pari kiertoa suht säännöllisesti, mutta sen jälkeen ongelmana ollu epäsäännölliset kierrot, lyhyt luteaalivaihe, ilmeiseti ovulaation puuttuminen aika ajoin, ohuet limakalvot sekä minun ylipaino. Miestä ei ole toistaiseksi tutkittu. Odotamme lähetettä nyt ensi kierrossa julkiselle.

Yksityiselle hakeuduin tarkastukseen keväällä. Mitään ongelmia ei löytynyt ohutta limakalvoa ja sen kierron alhaista estrogeenitasoa lukuunottamatta. Sain 3kk terolut kuurin, josta ei ollut apua mihinkään. Nyt sitten ensimmäinen kierto Letrozol-lääkityksellä, josta saatiin ovulaatio ainakin aikaseksi. Nyt sitten piinaillaan, tänään dpo 10 ja testi nega.

Tulipas pitkä teksti :)

Eli mulle vois laittaa Jonxu..........kp 24/21-38....... yk 13
 
@Tiutau13 Negatiivista :cry: ei edes haamun haamua vaikka kuinka tiirasin eri suunnista. Toki tässä vielä mahdollisuus on, kun niin aikasin testasin, mutta pelkään että menkat alkaa vaikka menkkoja ennakoivat mahakivut uupuukin (n) :( Tekisi mieli käpertyä takaisin peiton alle ja nukkua tämän piinailuajan yli :cry:
 
Vaikuttaa kovasti siltä, että olen raskaana hämäävistä menkoista huolimatta. :love: Tein eilen illalla huvikseni liuskan ja siihen piirtyi viiva. Ja nyt sitten aamulla viikkonäytöllisen digin. Ihan epäuskoinen olo, kun olin jo asennoitunut tähän uuteen kiertoon.

Ja tietysti on tullut nyt viimeiset 1,5 viikkoa syötyä ja juotua kaikkea mahdollista sellaista, mitä ei suositella raskaana. Kun kerran kuvittelin uuden kierron alkaneen. :oops:
 

Attachments

Tervetuloa @jonxu , lisäsin sut listaan :)

@sucrine ihanaa, onnea!! :love: Kerkesitkö testaamaan aiemmin, ennenkuin vuoto alkoi tms.?

@Tiutau13 kuullostaa niin tutulta :LOL: mä koitan piilotella testejä syliin, hihnalla muiden ostosten alle.. Useimmiten kun ei ole muita ostoksia niin kääntelen paketit asentoihin jossa mahdollisimman vähän näkyisi tuotteesta :ROFLMAO: kauheeta säätämistä aina! Voisi kuvitella että tämä hidastaisi testivimmaa mutta pah! :D
 
@Miina- Kiitos! En ehtinyt testata aiemmin kuin vasta dpo 9 ja silloin oli pyyhittäessä vuotoa. Ja tietysti myös tosi aikaista. Se oli puikkotesti ja näytti vain negaa.

@Tiutau13 En ole ton takia edes raaskinut ostaa testejä kaupasta vaan nettitilauksina kaikki. Tiedän, että olisi juuri sellainen salailufiilis, eihän kukaan näe tai huomaa. :LOL:

Tervetuloa @jonxu!
 
@Tiutau13 mäkin tilaan netistä kun eb kehtaa ostaa kaupasta kokoajan :D

Kp4 ja menkat näyttäis jo loppuvan, ihmeellistä. Mutta kiva juttu siis,saa alkaa odottamaan ovista jee ! Mulla on koko vloppu festarointia edessä joten musta kuuluu taas alkuviikosta :LOL:

Onnea @sucrine :love: mullakin kaapissa valmiina kaksi digiä josko saisi tuon saman tekstin pian nähdä !
 
Onnea @sucrine :love: ja tuntuu että hirveän yleistä on tää että vuotelee ja silti on raskaana. Oliko ne sun "menkat" paljon niukemmat ja lyhyemmät vaiko ihan samanlaiset. Ihan mielenkiinnosta kyselen. Mä vuotelin viime raskaudessa parin viikon välein ja jatku sitä aina sinne 15viikolle asti. Mut ne oli semmosia että holahti verta päivällä muutaman tunnin, sit taas ei mitään ja seuraavana päivänä uusi holahdus yms. Parin viikon tauko ja sama juttu. Oli kyl ihan hirveetä ku aina sai miettiä että nytkö se meni kesken,siis kun sitä ihan valumalla valu pönttöön ja sideki täyteen.

Ohops muoks. tuollahan olitkin kirjoittanut että jatku pidempään mitä normaalisti, lueskelin taaksepäin kun muistelin että olit niistä jotain kirjoitellut mutta en muistanut mitä :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: sucrine
Kiitos @Siltsu @Luumupuu_ ja @papupata12! Vuoto tosiaan kesti pidempään kuin yleensä, 7 päivää ja eilenkin vielä vähän tiputteli, kun normaalisti on 4-5 päivää. Aluksi vuoto oli tavallista niukempaa mutta muutamana päivänä ihan normaalin oloista tai jopa runsasta. Oli myös vatsakipua ja turvotusta hyvin menkkamaisesti. Pitää toivoa, ettei ala tiputtelemaan tai vuotamaan muuten. :confused:
 

Yhteistyössä