.

Masentava toi minun kp59.. ei taida tärppiä tulla heti km jälkeen näköjään kun ovulaatiostakaan ei varmuutta. Raskaustestit negaa. Mulla näytti ovistestit plussaa ainakin kp 13-15, kp 18-32 ja kp 44-46. Ei kuitenkaan koko kiertoo ku joku muisteli että parilla täällä näyttäny testit koko loppukierron oviksen jälkeen.

Onnea @Alinah92 ja tsemppiä ois jo teidän vuoro!:love:

Mullakin on tullut viivanpaikkoja one step 25 ja 10 raskaustesteihin.
 
iK
TADAA! Talleteltu on ja olipas se mukavaa:love:(y)! Ei miestä pitänyt yhtään edes ylipuhua. Joko ymmärsi oman parhaansa tai joutui täällä asunnossa leijailevien naishormonien vietäväksi! :D Ihana ukkokulta!

Nyt kyllä alkoi todelliset piinapäivät. Jotenkin on niiiiin THE Olo että tästä tulis tärppi. Ja mieshän on varsinainen alkiokuiskaaja, esikoinen kun tärppäsi niin mies silloin heti sanoi että noniin, nyt tästä kyllä tulee vauva. Sama oli km-kierrossa, joskin sanoi ettei ihan niin varma olo. Viime kierrosss ei oikein kommentoinut ja nyt sanoi että noniiiiin tervetuloa maailmaan pikkusisarus! :LOL: Että jännät paikat siis! Tuntui itsellekin jotenkin erilaiselta.

Ehkä tipun korkealta, katsotaan. Nyt kyllä piinattaa! Kivaa!

Hmm. Mutta onkohan mulla nyt se virallinen ovisplussa eiliselle? Kun tänäänkin tuli mutta sitten jo illasta kai vähän himmeni. Että onko ma -1 ti 0 ja ke dpo1 jo? Vai ti -1 kun oli vielä plussalla kuitenkin aamusta? Vai liekö näillä niin väliä, mutta kiva dilti miettiä. :)
 
iK
Ja toivottavasti siimahännät jaksaa hengailla oikeilla paikoilla munasolukaveria odottelemassa! Toivon että huomenna ovistesti olis himmeämpi ja tuntemuksetkin hiipuis, eikä niin että irrotus olis vasta parin pv päästä..

Enhän mä nyt saa unta lainkaan!
 
Noniin. Yritin pysyä kärryillä mitä kaikkea on tapahtunut ja ihania haamulaisia ja plussia näkynyt :love: onnea ja toivotaan että pysyvät tiukasti kyydissä,ihanaa!!:love::love:

Tuosta ovulaatiosta jotkut puhui niin mulla yleensä ovulaation molemmin puolin tulee oksennus ja huimaa ja heikottaa eli en ole ainoa. Nyt vaan eilen vielä tiputteli ja kävin myös ykäämässä ja ihan kamalat kivut mahassa ja huimas koko päivän että joko tää hormoonitoiminta alkaa ihan kunnolla käynnistyä nyt että menee kroppa niin sekasin tai sitten mulla on ovis mukamas tässä lähiaikoina. Toki epäilen myös välillä paniikkikohtausta kun aiheuttaa ihan samoja oloja niin en tiedä aina..kun oli koululla käyntiä ja piti siellä esitellä itsensä yms :sick::confused: mua siis vaivaa tämmönen ikävä asia(sairaus) mistä oikeastaan kukaan ei tiedä,pitäis varmaan käydä lääkärissä jossain vaiheessa asian tiimoilta että josko olisi jotain apuja heillä antaa.. Täälläkin yritän jotenki pysytellä niin tuntemattomana että ei vaan kukaan tuttu pian tunnista ja sit jotenki mua ahdistaa ja hävettää kun mietin sitä aina että mitähän nyt tuli sanottua jne.. Tälläkin hetkellä ahdistaa ja mahassa on inhottava olo kun tämän tänne suollan kaikkien teidän tietoon :( :unsure: menipä valitukseksi:unsure:

@iK toivottavasti tämä on niin se teidän kierto! :love::love:

Ja pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille:( ja tervetuloa uusille:)
Täällä on niin mukava lukea kaikkien päivityksiä ja jännäillä muiden puolesta.:love: mahtava paikka ja hyvin täällä saa ajan kulumaan näin aamusin kun itekseen on hereillä:) ja saa purkaa omia oloja kun ei niitä kehtaa tai halua aina puhua kotona tai kavereille. Musta tuntuu ku miehellä on iso vauvakuume nyt tällä hetkellä että jos joka asian sille kertoisin niin alkaisi vaan stressata enemmän ja mistään ei tulis sit mitään. Oon mä sen kyllä kertonut että kuukaudessa on semmonen n. 20% mahdollisuus mutta meillä ehkä huonompi tuon imetyksen takia että yritetään nyt rauhassa tässä kattella siihen asti kun imetys loppuu kokonaan jne.. vaikka vaikeaa se itselle on mut eikö se oo parempi jos miehen edes saa pidettyä rauhallisena :LOL: vaikka kyllä mä välillä joitain asioita sille kerron tietty mut ehkä tuo laskelmointi yms on enempi meidän naisten hommaa :whistle::) miehille noin yleensä naisen kropan muutokset on varmaan aika haasteellista ymmärtää, kun tuntuu nää kaikki hormoonitoiminta ja valkovuoto jne seurannut olevan itsellekin vielä semmosta että ei aina ymmärrä ja tiedä :D
 
Mun kp tiedot oon unohtanut laittaa eli kp 18/26-28 ja dpo 5

Varovaiset onnittelut @Alinah92

Peukut pystyyn @iK :)


Jatkan vielä edellistä kysymystäni. Välttelettekö myös pastöroimattomia tuotteita? Itseäni pelottaa laittaa jopa parmesania pastaan ovulaation
jälkeen ja mietin onko tämä ihan liioittelua vai järkevää? :D
 
iK
@vauvameille Syön pastöroimattomiakin, eli oikeastaan ihan kaikkea mitä ”ei-raskaanakin”. Viimeksi eilen ja tänään parmesaania :D. Raskaana oon ollut kyllä noissa tosi tarkka, mutta yritän kuitenkin yritysajan olla normaalisti, koska mulla on muutenkin taipumus mennä vähän äärimmäisyyksiin..
 
@Alinah92 todella vahva haamu päiviin nähden! Toivotaan viivan vahvistumista!(y)

@Neltsuliini Minä en ole noiden testien ekspertti, mutta jos on 25 herkkyys, niin kyllä mä tuon ennemmin tulkitsisin haamuksi :)

@iK huippu juttu, että sait miehesi töihin! Nyt tsemppiä piinapäiviin.

@vauvameille mä en vielä yritysvaiheessa välttele noita pastöroimattomia tuotteita, mutta plussan jälkeen olen kyllä pilkun tarkka siitä, etten syö niitä missään muotoa.

Täällä vain odotellaan, että menkat loppuisi ja pääsisi oikeasti kuulostelemaan reilu viikon päästä otollisia tallettelu hetkiä. Aika pitkäveteistä tämä kierron alkuvaihe.
 
  • Tykkää
Reactions: iK
Kiitos kaikille vastanneille, luulen kanssa että ovis oli nyt 4pv ennen kuin normaalisti. Oksentelu vaan oli kerta luontoista eilen, etova olo jäi. Eli kaippa se ovis voi vaan olla kp 10 jo :love: No mutta sopivasti edellisiltana talleteltiin sitten kaksi kertaa :D Toivottavasti oli ovis ja pikkuinen pääsisi matkaan tästä kierrosta. Olo niin malttamaton kun ennen ei ole mennyt edes näin kauaa, mutta enpä ole ennen tietoisesti jättänyt ehkäisyä pois :ROFLMAO:
 
@Neltsuliini Pidän peukkuja, että viiva vahvistuu.

@iK Toivotaan, että tämä on teidän kierto ja tietysti kaikkien muiden myös.

@Sofi86 Tsemppiä! Toivottavasti tietää plussaa.

@papupata12 Itsekin kärsin paniikkikohtauksista, esiintymistilanteet on pahimpia. Vaikka asioita tuleekin usein mietittyä liikaa, en usko, että täältä palstalta voi kovinkaan helposti ihmistä tunnistaa ellei nyt kovin eksakteja tietoja kerro.

@vauvameille Harvemmin tulee syötyä pastöroimattomia tuotteita, mut jos niin yleensä kuumennetuissa ruuissa. Kahvia juon vain kupin päivässä, toisaalta imetän vielä. Monet asiat jääneet ns. päälle esikoisen odotuksesta, että en oo silleen ajatellut asiaa. Mutta niin ku sanottu, mun on helppo olla ilman, kun ei pääsääntöisesti tuu muutenkaan syötyä/juotua/käytettyä tiettyjä tuotteita.

@janskusdff Toivotaan, että onni on myötä tässä kierrossa.

Mulla tänään testin mukaan dpo1 ja aamulämmötkin nousseet, että kai se ovulaatio on oikeasti tapahtunut. Nyt vaan toivotaan parasta.
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin ilmoittaudun mukaan. Olen salaa lueskellut parisen viikkoa ja nyt pakko hypätä mukaan. Meillä ennestään kaksi lasta ja nyt kolmosta tehtaillaan. Hormonikierukka poistetty reilu kaksi viikkoa sitten eikä sen jälkeen ole tullut vuotoa kun sen jälkeisinä päivinä pari hassua tippaa. Edelliset raskaudet alkanut heti pillereiden pois jäätyä, nyt en yhtään tiedä kierrosta kun kierukan aikana ei vuotoa ollut vuosiin.

Miten on kathiii sinun kohdallasi kierukan poiston jälkeinen elämä alkanut? (En osaa liittää nimeä)

Ihanaa ja mukaansa tempaavaa keskustelua täällä. Olen myötäelänyt vahvasti tätä lukiessa. Toivon sydämestäni kaikille vahvoja plussatuulia! ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Sarianne81
Huh huh, tullut niin paljon taas juttua..pitäisikö olla vieläkin aktiivisempi täällä, yritän päivässä ainakin pari kertaa käydä. ;)
Ihania haamuviivoja, varovaisia onnitteluja ja vahvistumista kaikille haamulaisille:love:

Onnea plussanneille ja voimahaleja tipahtaneille

Tervetuloa kaikki uudet

Voisiko joku päivitellä mulle dpo4 yk 1, kiitos paljon

Täällä ei oireita suuntaan eikä toiseen, mutta vasta ollaan piinistelyn alkupäässä. Kierron pituudesta ei mitään hajua.
Kamala flunssa päällä:(
 
Toivon niin että on teidän kierto @iK tsemppiä!:) Ovistesti voi mielestäni olla positiivinen usean päivän, mutta Ovis ekasta positiivisesta 24-48h sisällä.

Itsellä jo dpo 13-14 ja koskaan ei ole ollut näin pitkää luteaalivaihetta mikä positiivista! Menkkoja ei näy, vatsaa juilii... Ei ole kyllä mitään raskauteen viittaavaa oiretta, että menkat sieltä varmaan pian tulee. En uskalla testata dpo9 negan jälkeen. Perjantaina testaan jos menkat ei ala!:whistle:

Ymmärrän niin tuskasi @Naissoturi menkkojen alku tuntuu aina pieneltä maailmanlopulta:cry: tsemppiä kovasti ja uusi kierto on aina uusi mahdollisuus :love:
 
@Veeja tervetuloa joukkoon! :) Minulla oli kuparikierukka, niin ei tarvitse odotella kropan käynnistymistä hormoniehkäisyn jäljiltä. Otettiin vielä tämän vuodon aikana pois, niin ei mitään ylimääräistä tiputtelua poistosta johtuen. Sulla jos on ennenkin onnistunut raskautuminen nopeasti hormoniehkäisyn jälkeen niin toivotaan, että sama kaava jatkuu nytkin! (y)
 
Kp 13, äsken irtosi ns. limatulppa, klöntti venyvää kananmunanvalkuaista muistuttavaa limaa.

Ihan mielenkiinnosta lueskelin ovislimoista enemmän, tämä limatulppa voi siis irrota joitakin päiviä ennen ovista ja siitä tietää että ovulaatio on vasta tulossa. Mielenkiintoista koska oon ollut siinä uskossa että juuri tämä kananmunalima olisi ovispäivänä. Kaikkea sitä oppii.:)
 
Pääsisiköhän mukaan? :love:

Olen tässä muutaman kuukauden ajan seurannut teidät höpinöitä ja vihdoin uskaltaudun tänne kirjoittamaan!

Täällä haaveillaan miehen kanssa esikoisesta. YK 1 ilmeisesti? Nämä kaikki jutut on niin uusia vielä, että en ihan varma. Kierrosta ei tietoakaan, sillä ensimmäinen ilman pillereitä. Ollaan ainakin vielä tjot-ajatuksella liikenteessä, vaikka itse tahtomattaankin laskeskelee ja kuulostelee ovista yms. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Nelly31
Tervetuloa uusille :)
Tänää pitäs kauppaa mennä ja pitää varmaa aamuksi ostaa kyllä testi, taas varmaa vaa kuviteltuja oireita, mutta viikonloppuna olis juhlat ni pitää varmuudeks testailla :giggle: alamaha tuntuu koko aja ihan turvonneelta ja välillä tuntuu ihan et elohiiri olis tuolla jossai sisällä, ja vessassa pitää ravata, mutta varmaa vaa mieli tekee tepposia :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: iK
@Toiveli kääk miten maltat :D:D

@Alinah92 teitkö tänään aamulla testiä ?

Täällä niin tylsää kun ei oo niitä ovistestejäkään tilattuna, hitto vie :ROFLMAO: mulla yleensä kyllä ollut tasan 28pv kierto mutta nyt tosiaan en tiiö yhtään kun oli kanssa menkat pois pillereiden takia vuoden, ja edellinen kierto oli ihmeellinen...
 

Yhteistyössä