.

  • Tykkää
Reactions: Sarianne81
Osaatteko te auttaa? Nyt anteeksi omanapailu mutta oon todella hämilläni.

Sainkohan liitettyä kuvan oikein.. Mitä tämä on? Kp9 ja tein testin ihan vaan kokeillakseni kun testit saapui. Tein ekana ton keskimmäisen ja paniikki iski, sitten toinen liuska josta en ota mitään selvää ja puikko on nega. Onko pc:llä noin häröjä viivanpaikkoja??

https://aijaa.com/wd7DYO
 
Tää piinailu on kyllä nyt erityisen tylsää, kun iski flunssankin päälle. Mikä on aikaisin dpo, kun ootte saanut pc:n testiin viivoja? Ja mistä luteaalivaiheen lasketaan alkavan-loppuvan? Jos ovisplussa oli pe mutta kivut ja oletettu irtoaminen la, niin lasketaan pe vai la alkavaksi? Ja loppuu ekaan kunnon vuotopäivään? Menkkojen pitäs alkaa 6 päivän päästä, en jotenkaan jaksa nyt uskoa tähän, kun ovis tuli noin tosi myöhään taas, voi plaah! :unsure: Toivon vahvistumisia haamulaisia saaneille! :)
 
Osaatteko te auttaa? Nyt anteeksi omanapailu mutta oon todella hämilläni.

Sainkohan liitettyä kuvan oikein.. Mitä tämä on? Kp9 ja tein testin ihan vaan kokeillakseni kun testit saapui. Tein ekana ton keskimmäisen ja paniikki iski, sitten toinen liuska josta en ota mitään selvää ja puikko on nega. Onko pc:llä noin häröjä viivanpaikkoja??

https://aijaa.com/wd7DYO
Liuskatesteissäsi en näe edes kontrolliviivaa, ihan kuin olisivat jääneet itse kuvasta pois eli on siellä ylempänä? Alimmassa testissä näen vain kontrolliviivan, en testiviivaa (n)
 
Chili mulla tuli esikoisesta ovis kp50. Luit oikein. Eli älä heitä kirvestä kaivoon vaikka ovis olis myöhäinen (y).

Peanut butter noni asia selkis, eiku testaamaan lisää! Me jäädään odottelee kuvia.

Onks täällä ketään muuta, joka tykkää kysellä heilurilta asioita? Eli siis ennustaa..
Mulla on heiluri ennustanut edelliset raskaudet ennen dpo8, plussat tulleet vasta myöhemmin.

Nyt heiluri väitti että huomenna tulisi plussa testiin eli dpo12:love:. Pitäkää vaan hörhönä, taidan vähän ollakin:giggle:.;)
Tiedän jo että tämä vauva tulee myös olemaan poika, kunhan se sieltä tulee :whistle:.

Tjoo nää on näitä:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: ooti
@chili_ jos pe on ollut plussapäivä niin se on dpo -1 ja lauantai eli irtoamispäivä dpo 0, sunnuntai sitten dpo 1 jne. Luteaalivaihe alkaa irtoamispäivästä (dpo 0) ja kestää menkkoja edeltävään päivään :) mulla luteaalivaihe on 11 päivää ja dpo 12 on siis sama kuin kp 1.

@Tiinaliina1 mä ennustan mutta ainoastaan lasten määrää ja sukupuolta :) huonona puolena on että näyttää keskenmenotkin. Mies pitää mua ihan pimeenä mutta itse uskon näihin täysin, johtuen ehkä siitä että muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kaikki osuneet oikein :whistle:;)
Innostuin asiasta 2013 ja tuolloin jo tiesin etten tule elämään silloisen mieheni kanssa loppuelämää, tulokset meille kahdelle oli eri
 
  • Tykkää
Reactions: ooti ja chili_
@Tiinaliina1 Heilurilta, siis niinku jotenkin esim neulan ja langan kera vai mikä heiluri? Kerro toki lisää :)
Joo voi sen niinkin tehdä. Mulla on tommonen kristalli ketjun päässä. Oon viimepäivien aikana kyselly niin paljon, että se heittää kohta varmaan hanskat tiskiin mun kanssa :ROFLMAO::whistle:. Joka päivä se kyllä vankasti lupaa huomiselle plussaa. On vastannut samaa jo neljä päivää. Heitän sen kyl seinään, jos kehtaa valehdella:censored:.

Mulla on muutama ennustaja ennustanut kolme lasta. Kolmas lapsi tuli myös pari kk sitten mun uneen ilmoittamaan, että on tulossa:geek:. Onhan näitä sukupuoliakin pyöritelty monesti, kuten Miina tossa mainitsi. Nekin on pitäneet paikkaansa.

Testasin joskus mun äidille ja viisari ei värähtänytkään:ROFLMAO:. Se sanoi et oliskin ollut aika huolissaan jos olis alkanu pyöriin, kun häneltä on kohtu kerran poistettu:).
 
Tuosta ovulaatiosta ja tikuttelusta :) eli jos aamulla saa o plussan niin voiko munasolu irrota jo illalla? (n) yleensähän sanotaan et se 24-36tuntia.

Jännää nuo ennustukset :geek: tekis mieli joskus mennä jonkun ennustaja naisen luokse :LOL:;)
 
@peanut_butter tosiaan näyttää että liuskat on epäonnistuneet kun siihen mihin viivat tulee on täysin tyhjä.. Ne pitää uittaa virtsassa (kipossa) muutaman sekunnin ajan, ei suoraan virtsasuihkusta ime mitään. Ja ei saa tosiaan tuo max merkki ylittyä (y)

Täällä päällä kamala lenssu:confused: siis niin hirveä olo että ei tosikaan, ja tässä mietin että miten ihmeessä taas jaksaa odottaa että pääsee testaamaan.
 
Minullakin oli eilen illalla ihan kamalat alavatsakivut, olisko siis irtoaminen tapahtunut eilen? Eilen kyllä talleteltiin, nyt ei mies ole vielä edes kotiutunut töistä niin saa nähdä onnistuuko tänään enää.
 
Heippa taas! Olen ollut vähän taustalla kun en tiedä mitä tänne "kuuluisi" kirjottaa mutta nyt avaan taas suuni kun on kysyttävää :D Olen kyllä ahkerasti lukenut kaikkien viestit ja olen hengessä mukana vaikka vähän tulee kirjoiteltua. Nyt olisi kp17, flon mukaan ovis olisi ollut perjantaina. Mutta tänään aamupäivästä havahduin kovaan kipuun oikealla alavatsassa. Kipu tuli aaltomaisesti, kesti siis pienen hetken kerrallaan. Vuodon perusteella myös sanoisin että perjantaina ovis ei ole ollut, nyt vasta ruvennut valkovuoto runsastumaan ja muuttumaan notkeammaksi. Mietin tuota kipua, että jos johtuu ovulaatiosta niin onko ovis tänään, huomenna, ylihuomenna vai milloin (n)
 

Yhteistyössä