.

Dpo7 ja edelleen ei yhtään mitään oireita. Kuvittelin tästä kierrosta jotain suurta, kun sain kunnolla bongattua oviksen ja tallettelutkin osu just eikä melkeen. Masistelen ja mies yrittää tsempata :cautious:

Ostin tänään yhden paketin pc:n liuskoja. Ajattelin tehdä yhden keskiviikkona (dpo9) ja toisen perjantaina (dpo11). Se saanee riittää toistaiseksi, ainakin kun mitään oireita mihinkään päin ei ole.
 
TOIVEENA VAUVA 2019

28.8.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

BlenQ....................kp 66/23.............yk 3
Lunart....................kp 62/24.............yk 5
Vanilla88...............kp 60/27.............yk 2
Pauliinaha.............kp 57/?...............yk 1
Autumnn...............kp 52/xx..............yk 12
Eufemia85.............kp 41/26.............yk 6
Jeyz84...................kp 38/xx.............yk 1
Kumiankka1...........kp 36/28............ya 5/17
KaikkiPojatJaTytöt..kp 34/25-28......yk 1
aanskuh................kp 32/35.............ya 7/17
Alinah92...............kp 32/28-29.........ya 2/16
Sofi86....................kp 31/28-32.........yk 8
Pihlaja87...............kp 31/26..............yk 7
Tiinaliina1..............kp 29/31..............tjot
Tillukkainen...........kp 26/25-28.........yk 11
Rosemarie.............kp 26/xx...............yk 2
Saltsu_..................kp 24/28..............yk 1
chili_......................kp 23/28-29.........yk 2
Alviita.....................kp 23/33-36.........ya 8/18
Lillium....................kp 22/26-28..........yk 4
Laima.....................kp 22/28..............yk 2
Minimali..................kp 21/30-32..........yk 2
Ngale......................kp 20/30................yk ?
Appelsiiniomena.....kp 19/33................yk 9
Haavejuttu..............kp 18/30................yk 1
Janskusdff..............kp 18/28................yk 4
Sarianne81.............kp 18/xx................yk 1
iK............................kp 16/28...............yk 4
Miina-.....................kp 16/27................yk 6
papupata12............kp 15/29-32...........yk 2
Siltsu......................kp 15/?..................yk 2
Nelly31...................kp 15/35................yk 2
Wintersun...............kp 14/23-29..........ya 12/10
Mustikka89.............kp 13/23-25...........yk 3
Uhups.....................kp 13/26-28..........yk 7
Vuuti........................kp 13-28-32..........ya 2/17
Luumupuu_.............kp 12/30................yk 3
Bubble92.................kp 12/26...............yk 2
Jonxu.......................kp 10/21-38..........yk 14
Kathii.......................kp 9/28...............yk 1
Kissanainen87........kp 9/28...............yk 14
Vauvahaaveilija.......kp 9/28-30..........yk 9
Naissoturi................kp 8/23-29..........yk 6
Helinä87..................kp 6/27-32..........yk 13
Neltsuliini.................kp 6/27...............ya 5/16
Keijukuningatar.......kp 5/??................ya 5/18
Tiutau13..................kp 3/26-33..........tjot
Toiveikas92.............kp 3/34................yk 9
Emerentia................kp 3/28(?)...........yk 8
Hemppanen............kp 3/29................yk 6
Pillipöllö...................kp x/xx................ya 8/18
1986/13...................kp x/xx................ya 8/18
Vauvameille.............kp x/xx................yk 16
Beibihaaveilija.........kp x/xx................yk 1/tjot

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Kumiankka1.......dpo 21
Alinah92.............dpo 15
Tiinaliina1...........dpo 12
Vauvameille........dpo 11
Tillukkainen........dpo 11
Sarianne81.........dpo 10
Rosemarie..........dpo 8
Lillium.................dpo 7
Laima.................dpo 7
Ngale..................dpo 5
Chili_..................dpo 3
iK........................dpo 3
Siltsu...................dpo 2
Miina-..................dpo 2
Uhups.................dpo 2

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Cara-Mel, Reetaleena, mimmik,
Ensikatse, Emppuelkku,
quinque, Pilvinentaivas,Herqqu,
ALLEIGRA, tylleröinen_21, Muropaketti,
midoo, tätimoonika, pandanen,
Momon, RUSKA82, opiaattina

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:
Rosemarie eiks kaikki aina sano et mitä vähemmän oireita, sitä varmemmin oot raskaana (y). Elä tuhlaa testiä vielä dpo9, sillon mitään näy. Säästä toinen edes sinne dpo13-14 paikkeille, kun normaalisti pitäis vasta näkyä jotain.
Mä oon paraskin neuvomaan tässä :whistle:
 
iK
Päivä pois täältä ja hurjana viestejä! :LOL:

@Sarianne81 mä sain km-kierrossa tuolla kaikkein aikaisimman haamun. Ja moni kai pc-testeillä saanut vaikkei virallisesti niin tarkka ookaan.. mulla tuossa earlyssa näkyi haamu kun ei pc:ssä näkynyt. (y)

@Appelsiiniomena Oiiiii! Plussatuulta, liimaa, tarroja ja tärppiä toivon teille!:LOL:

Nyt mun pää lyö tyhjää mitä muuta piti kirjoittaa. Täällä oma olo ollut vaihteleva. Vaihtelevasti valkovuotoa, mutta ei mitään erityisen limaisia. Tänään hetken mietin olojen pohjalta että olisko vasta ovis, mutta njääääääh, pitäs vaan nyt rauhottua, eiköhän se ehkä jo ollut. Sen mukaan mennään! :D Mutta ihan uutena, hirveän kipeät nännit! Siis en tiedä johtuuko jostain muusta vai onko nekin vaan tässä joutuneet koville..:D:LOL::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Appelsiiniomena
@Tiinaliina1 Ihana, kiitos tsemppaavista sanoista! Tuli kyllä heti parempi mieli, on tää hieno palsta (y) Taidan tosiaan skipata dpo9 testailun ihan suosiolla.
Mun on nii hyvä neuvoo tässä ku oon just ite pissiny tikkuun dpo 8sta asti :whistle:. Tää on tämmöne älä tee niinku mä teen -neuvo:ROFLMAO:.

Huominen dpo12 testi kieltämättä jännittää. Sillon tuli esikosta plussa. Tipahdan huomenna kyl pilveltä jos mitään ei näy.
Mahassa jomottaa reilusti, se voi olla merkki toki menkoistakin, mutta mulla ei menkat normaalisti jomota koskaan(n). Syömisen jälkeen on vähän huono olo ja on pissattanu ja viluttanu koko hemmetin päivän. Toivottavasti se ei olis pelkkä toivo, joka siellä oireilee(n):censored:. Wish me luck.:geek:
 
Hauska lukea kun ihmiset tulevat iloitsemaan talletteluista. Ja onhan se pirun mukavaa hommaa! ;)

Itsellä on niin hirveä jomotus ollut pari päivää alavatsalla että apua! Joko sieltä on vihdoinkin alkamassa jotku hevosmenkat tai sitten laskettuaika on jo käsillä:ROFLMAO: Toivon kyllä että vuoto alkais ja saisi vähän kierrosta kiinni. Kolme viikkoa nyt kierukan poistosta eikä mitään ole tippunut, nyt tuntemukset sen mukaiset että halleluja! Olishan se hauska jos siellä oliskin joku tullut jo kyytiin mutta toiveena oli yhdet kuukautiset ennen tärppiä vaikka gynen mukaan heti sai yrittää. Olen vain paljon lueskellut ettei kohdun limakalvo olisi välttämättä tarpeeksi vahva raskaudelle jos heti tärppää. Gynen mukaan tällaisesta ei kuitenkaan ole näyttöä.

Odotan taas aamua että saa jännätä teidän testitikkuja! :)
 
@Veeja Koska se ei oo aina itsestäänselvyys että toinenkin jaksaisi alkaa hommiin, mä kyllä eilen panostin sen verran että ei voinu kieltäytyä. :D:whistle:

@rosemarie mä oon kans sitä mieltä että mitä vähemmän oireita sen parempi. Kierrot kun oon plussannu ovat olleet oireettomampia kuin negakierrot. Aluksi luulin pms-oireita raskausoireiksi mutta nyt aavistan jo viikko ennen menkkoja tuleeko plussa vai ei.
 
Hyvin vahvistunut kyllä viiva ! @Tillukkainen (y)

Mä tein aamulla viel r-testin ja negaa näytti, korkeintaan viivanpaikka, en viitsinyt ees kuvata.. Eli mulle voi keskiviikolle päivittää kp4 ja pois piinailijoista. Oon varma että se greippimehu vaikutti näihin mun kuukautisiin, tosi niukat olleet, onks kellään muulla vaikuttanu menkkavuotoon? :LOL:
 
Huhhei, kiitos @Tiinaliina1 ja @Appelsiiniomena ja muut neuvoistanne! Olen tikuttelussa vasta aloittelija, joten taidoissa on nähtävästi parannettavaa :D Pissin kyllä kuppiin ja uitin liuskoja siellä 10 sek, mietin oliko se sitten liian pitkä aika. Tällä kertaa nega oli kuitenkin positiivinen asia, sillä olen ollut viikonloppuna juhlimassa ja ottanut alkoholia.

Näin hienosti kun hyppäsin nyt tänne keskusteluun, niin voisin liittyä mukaan muutenkin. Olen lueskellut kyllä päivittäin. Yritys alkoi periaatteessa viime kuussa, mutta ovis jäi hyödyntämättä joten tämä kuu on ensimmäinen todellinen yrityskuukausi. Ovis lähestyy pikkuhiljaa, nyt on kp10. Ai kun jännää :love:

@Tillukkainen onnea plussasta!! <3
 
Huonosti olen käynyt täällä..:unsure:

Onnea hirmuisesti plussanneille:love::love: kuinka iloiseksi tuleekaan moisista uutisista!!

Ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille!

Sitten omaa napaa :whistle:
Sitä ovista aiemmin ihmettelin ja se tuli ja meni. Nyt sitten menkkoja odottelen.. eilen katsoin Cheekin keikkaa ruudusta ja itkin o_O:LOL: en siis koskaan ole ollut mikään fani, en myöskään vaihtanut kanavaa jos se soi.. mutta joo.. nyt sitten oli niin surullista että ihan itkeä piti.. :LOL: edellisiltana oli myös nännit kutisseet, mihin en sen kummemmin kiinnittänyt huomiota vaikka se on aina ollut selvä merkki plussasta. Epäilen että liittyy atooppiseen ihoon joka on taas vähän huonompi. No jostain syystä päätin tehdä ovistestin, joka oli niin räikeä plussa kun olla jo voi ja ihan heti. Sellaisen saanut ennen vain raskaana.. noh tänään oli joku rfsu:n Digi kaapissa ja se mietti hiton pitkään ennen kun tuli nega.. ja nännit kutisee taas (n) menkkojen pitäis alkaa näinä päivinä. Taidan odottaa pari päivää ja tehdä testin.. jos Maltan odottaa :LOL:oon jotenkin kyllä ihan varma etten raskaana ole, mutta onhan se testaaminen ihan kivaa :ROFLMAO:
 
@Tillukkainen ihanaa <3 paljon onnea ja tarrasukkia pienokaiselle!:love:

@Tiinaliina1 harmi:unsure: älä ennen tädin vierailua heitä ihan kaikkea toivoa vielä pois

Ihana seurata tätä joukko piinailua!:ROFLMAO: Toivottavasti muutaman päivän päästä alkaa joukko plussaamiset. Pieniä toukokuun toivoja! Minä epätoivoisesti yritän tulla sitten perästä loppukuun odottajiin.

Ovulaatioon päin ollaan selkeästi menossa, omat halut lisääntyneet, vähitellen totaalikuiva kausi limojen suhteen on ohi, kasvavat estrogeenitasot puskee leukaan muutamaa finniä ja mahassa tuntuu ajoittain tuntemuksia, että vasemmalla puolella follikkeli kasvaa. Mä siis piinailen täällä jo sitä, milloin on ovis ja pääsee piinailemaan plussaa.. Huhhei, kun osaisikin tässä vauvakuumeessa elää vain hetkessä. Raskausaikanakin sitä tulee sitten odotettua tiettyjä rajapyykkejä ja ultria jne. Eilen kuitenkin tuli spontaanisti hoidettua ekat "varmistus" talletukset, jos ovis tulisikin etuajassa, luulen kuitenkin, että on vasta sunnuntaina tai ensi maanantaina, joten vielä pitää jaksaa odotella sen "rynnäkkötallettelun" kanssa:ROFLMAO::D
 
  • Tykkää
Reactions: Sarianne81
@Tillukkainen Varovaiset onnittelut :love::love:

@Hemppanen Höh. :poop: Jospa seuraava kierto ois sitte sun. (y)

@kathii Rynnäkkötallettelu :LOL:

Sitten jos vähän omaa napaa. Juuri kun pääsin sanomasta, että ei mitään oireita, niin eilen töissä piti melkein lähteä kesken päivän pois, kun tuli niin älyttömän huono olo. Siis vatsassa ei mitään tuntemuksia, mutta tuli sellaista aaltoilevaa oksetusta. Kohdun alueella oli puolestaan muutamia nippaisuja. :love: Piti ihan tsempata aina pahimman "aallon" tullessa. Tämä olo kesti siihen asti, että pääsin kotiin ja lepo ja ruoka sitten lopulta auttoi. Nukkumaanmennessä olo oli normaali. :eek: Dpo9 vasta, niin vielä kyllä yritän malttaa. Toivottavasti mieli ei tehnyt tepposia ja aiheuttanut oireita, kun kovasti toivoisi sitä plussaa. :love: Mies on sitä mieltä, että nännit näyttää erilaiselta kuin yleensä ja eilen ne vähän kipeytyi, jota ei koskaan ole mulle tapahtunut. Hmmmh :love:

Anteeksi romaani. :D
 
Onpas täällä ollut vauhdikasta keskustelua, kun ei ole hetkeen ehtinyt seurata. Onnea kaikille plussanneille!

Mulla meneillään dpo7. Kauheasti ei ole ehtinyt koko asiaa edes ajattelemaan uusien työkuvioiden keskellä, nyt sitten piinapäivien edetessä vähän alkaa taas jänskättää kuinka käy.

Täällä oli puhetta erilaisista omista konsteista, joista tuli mieleen: käytättekö jotain erityisesti raskautta suunnitteleville suunnattua vitamiinivalmistetta? Itse oon aiemmin syönyt ihan tavallista Multivitan monivitamiinia, josta löytyy foolihappoakin. Nyt loppui tuo Multivita niin mietin vaan, että olisko olemassa jotain varta vasten tähän tilanteeseen soveltuvaa monivitamiinia, kun en ole itse näistä kauhean hyvin perillä.
 

Yhteistyössä