.

Tsempit kaikille haamuilijoille:love: Toivotaan parasta!!
Ja pahoittelut niille joilla asiat ei mennyt toivotusti:love:

Mä en ole yhtään ehtinyt kirjoitella mutta oon kyllä lukenut teijän jännäilyt:) Ehkä parempi että ollut vähän kiirettä niin helpottaa näihin piinapäiviin:whistle:

Joo,ei täälläkään semmoinen olo että olis hedelmöittynyt.. tosin eihä se mitään vielä kerro mut silti:rolleyes:

@Siltsu ja @Pauliinaha,teillä jännää(y)
 
Siis mullahan oli kyllä menkat(alkoi dpo 9 ja kesti kolme päivää) ja nyt ois kp7 menossa, äsken tein just digin tunnin pidätyksellä ja arvatenkin nega, mutta en käsitä. Varmaan täytyy nyt vaa ootella vuotoa ja sit ma soittelen terkkariin jos sais lähettee verikokeeseen.
 
@peanut_butter Meillä on syöty Maca-jauhetta aikaisemmin ihan energiaa ja seksuaalista halukkuutta lisäämään.
Mitenkähän nyt kun vauvantekohommat alkoi niin koko tuote on unohtunut.. kiitos kun muistutit. Pitääkin käydä kaupassa (y)
Käytättekö sitä ihan sellaisenaan :eek: musta se on niin kamalaa ja mies ei sitä tahdonvoimastakaan suostu ottamaan...

Mä kyllä käytän sitä kun leivon pipareita miehelle, et se pysyis mun perässä makkarissa tai jaksais edes puolet mun vonkausyrityksistä :D
 
https://aijaa.com/5y7rmp tämmöstä viivaa antaa kokoajan, ei haalene eikä juuri tummu. Mitäs tässä nyt sit pitäs tehdä ? Ei oo koskaan ollu näin..(n)
Mikä testi kyseessä? Kohonnut hcg -pitoisuus ( ilman raskautta) veressä voi viitata iha muuhun häikkään kropassa. Soittoa lääkäriin? :unsure:

@kathii mäkin oisin varmasti testannu jo tänä aamuna ellei olis ollu aamuvuoro! :ROFLMAO: hyvä näin! Huomenna toki asia erikseen . Yritän sinnitellä sinne sunnuntaille kans nyt että ois edes se dpo10! :)

Kukas se infosi että netistä saa kaksi digiä yhden (apteekista ostetun digin) hinnalla? Olikos se @Uhups ? :) Kiitos sulle vinkistä! :) ehkä siitä enkun kielestä selviän jos tilaan!:LOL::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
Meillä kun on yritystä takana jo tosi kauan, niin aloin pohtimaan, että minkälaisilla yhdyntä määrillä sitä ihmiset ovat onnistuneet raskautumaan.
Haluatteko hieman kertoa omista tilastoista, kuinka usein sitä peittoa heilutellaan ja missä vaiheessa?

ON: Kolme viimeistä kiertoa ollaan menty suunnilleen joka toinen päivä -tahdilla ja ovulaatioplussa päivänä aina kerran. Tulostahan ei tällä tavalla ole syntynyt.

Tässä kierrossa on kuitenkin mennyt yritykset ihan pieleen, kun käväisin munajohdinten aukiolotutkimuksessa, jonka jälkeen vuosin verta useamman päivän ja ei silloin uskallettu harrastella. Uskon, että ennen aukkaria tehdyt talletukset on mennyt ihan hukkaan. Eilen taas mies oli niin stressaantunut ettei näihin puuhin suostunut ryhtymään. Masentaa niin hurjasti, jos tämä jää ihan nollakierroksi. :(
 
@Siltsu Voi hyvin olla että kyseessä on just tuo kemiallinen raskaus, joka siitä sitten hiipuu. En nyt välttämättä usko että sulla ois häikkää muussa, kun oot aiemmin saanut lapsia ja jos tää haamunenkin on ilmestynyt vasta nyt, eikä oo kuukausikaupalla ollut..
Joo, viiva vasta näiden menkkojen jälkeen haamuillu. Huh, kiitos, jospa en kuolemassa ois ainakaan. Säikäyttää kyllä silti kun on kyse omasta kropasta... :eek:
 
Onnea plussanneille ❤

Täällä kp30-27, ja testattu joko haamu tai viivanpaikka. Keskiviikkona digi näytti, ei raskaana.. lievästi sanottuna nyt ärsyttävä tilanne.
Oon yli vuoden ollu ilman hormonaalista ehkäisyä ja kierto ollut keskimäärin sen 27pv. Eka kierto kun annettiin vauvalle lupa tulla oli 25pv ja nyt sit mennään 30.. huoh!
 
@janskusdff Onnittelut vielä minultakin. Aivan loistavalta näyttävä testi! Toivotaan että kaikko menee toivotusti ja vastaavalta näyttäviä testejä muillekkin. :love:

Meillä peitonheiluttelu on ollut aina melko vilkasta :D Enkä aiemmissa raskauksissa ole yhtään ollut tietoinen ovulaatioista tai muistakaan kierron vaiheista mutta kahdesti on natsannut heti ehkäisyn loputtua. Eli säännöllinen yhdyntä varmasti edesauttaa raskautumista mikäli se on luonnollisesti tapahtuakseen. :ROFLMAO: Itsestään selvä vastaus:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
@W.we join sitä päivittäin ruokalusikallisen verran, sekoittamalla sen puolikkaaseen lasilliseen esim. tuoremehua. Sitten vaan shottityylillä kerralla alas.:ROFLMAO: Veden kanssa maku on ihan kamala, enkä suosittele.
Hmm..mitenkähän se sopisi greippimehun kera nautittavaksi. :whistle:
 
@Tiutau13 aamuvuoro pelasti sut :D Mä käyn sisäistä taistelua etten sorru taas huomenna testaamaan :ROFLMAO:

@janskusdff tsemppiä odotusaikaan! :)

@ambre voin samaistua! Minullakin viimeisen vuoden ollut kierto lähes päivälleen 28 joka kierrossa ja ovulaatio tullut kp14 tai 15. Tämä on ensimmäinen yrityskierto niin heti ovulaatio myöhästyi ollen vasta kp18, joka varmaan tarkoittaa 32 päiväistä kiertoa. Toivottavasti sinun haamu vahvistuu! (y)
 
@janskusdff onnea ja ihanaa odotusaikaa!:love:

@Wintersun toivottavasti ne menkat on nyt pärähtäneet kunnolla käyntiin!

@Sarianne81 ja @Veeja hyvä, että ne menkat sieltä tuli, plussaonnea tähän kiertoon.(y)

@Alinah92 voi kurjuus.:( Voimia sinne, toivottavasti seuraava kierto olis teidän!

@_HeiD_ tervetuloa:)

@rosemarie höh, varmasti turhauttavaa tuo menkkojen odottelu. Toivottavasti nyt pian kuitenkin alkaisi!

@peanut_butter paljon tärppionnea tähän kiertoo, toivottavasti maca-jauhe tepsii.(y)

@Siltsu ja @Pauliinaha jännää, kunpa kummallakin lähtis viivat vahvistumaan!

@ambre varmaan silloin keskiviikkona oli vaan liian aikaista testille, toivotaan, että se plussa vielä tulee.(y)

Täällä dpo11, menkkajomottelu alkanut ja leukaan ilmestynyt pari finniä, joten eiköhän ne sieltä ala su tai ma. Pläääh.:confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Sarianne81
@vauvameille Me harrasteltiin pupuilua vain kerran molemmilla plussa kerroilla. Heti kun ovisplussa pärähti tikkuun. En usko siis että voit harrastaa liikaa tai liian vähän. Se vauva tulee kun sen aika on(y).

Maca jauhe...en ole maistanut mutta olen syönyt tabletteina. Foreverin multi macaa. En voi muuta sanoo, ku et parin viikon käytön jälkeen olisin jyystäny vaikka lyhtypylvästä:cautious:. Lopetin siihen:ROFLMAO:.
Raskautumisapuna en ole kokeillut. Kyl sitä tuol kaapis olis.
 
  • Tykkää
Reactions: vauvameille

Yhteistyössä