.

@Siltsu joo , pahin mahdollinen aiheuttaja olisi kai munasarjoissa oleva kasvain . Samoin rypäleraskaus nostaa hcg:ta(n) toivottavasti sun kohdalla se ei kuitenkaan kumpikaan ole! Tai muukaan häikkä (y)

@kathii mitenhän me maltettais aamulla olla testaamatta:ROFLMAO: mulla on 1kpl onestepin "herkkää" testiä ja pari niitä 25miu. Surkea valikoima kyllä!:cautious: en oo ehtinyt testikaupoille kun on ollut hullun kiirettä taas:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: kathii
TOIVEENA VAUVA 2019

15.9.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Eufemia85.............kp 59/26...............yk 6
Jeyz84...................kp 56/xx...............yk 1
KaikkiPojatJaTytöt..kp 52/25-28.........yk 1
aanskuh................kp 50/35................ya 7/17
Pihlaja87...............kp 49/26................yk 7
Rosemarie.............kp 44/xx................yk 2
Saltsu_..................kp 42/28................yk 1
Autumnn................kp 41/xx................yk 13
Minimali..................kp 39/30-32..........yk 2
Nelly31...................kp 33/35................yk 2
Janski26.................kp 33/26-28..........yk 3
Mustikka89.............kp 31/23-25...........yk 3
Luumupuu_.............kp 30/30...............yk 3
Kathii.......................kp 27/28...............yk 1
Kissanainen87........kp 27/28...............yk 14
Vauvahaaveilija.......kp 27/28-30..........yk 9
Najohanna...............kp 27/29..............yk 1
Helinä87..................kp 24/27-32..........yk 13
Neltsuliini.................kp 24/27..............ya 5/16
W.we........................kp 24/25..............yk 4
Heybaby...................kp 24/36.............ya 08/18
Alinah92..................kp 23/28-30.........ya 2/16
Sofi88......................kp 22/28-32.........yk 9
Lllariel.....................kp 22/22-26..........yk 1
Tiutau13..................kp 21/26-33.........tjot
Toiveikas92.............kp 21/34..............yk 9
Emerentia................kp 21/28(?).........yk 8
Hemppanen............kp 21/29..............yk 6
Sennay....................kp 17/xx...............yk 2
Tiinaliina1................kp 17/31..............tjot
Vauvameille............kp 15/26-28.........yk 17
Beibihaaveilija.........kp 15/26..............yk 2
Lillium.....................kp 14/26-28..........yk 5
Laima......................kp 14/28..............yk 3
Li88.........................kp 14/30..............yk 3
Saippuakupli...........kp 14/30..............yk 4
Cara-mel.................kp 13/26-28.........yk 1
1986/13...................kp 13/xx..............ya 8/18
Alviita......................kp 12/33..............yk 1
iK............................kp 12/28..............ya 5/18
MatildaJ..................kp 11/25..............yk 3
Chili_.......................kp 10/28-29.........yk 3
LaTiLa.....................kp 10/32..............tjot
Papupata12............kp 10/29-32.........yk 2
Siltsu.......................kp 8/25................yk 3
Miina-......................kp 7/27...............yk 7
Ngale.......................kp 6/30...............yk 13
Ilonetsijä..................kp 6/30...............yk 5
Bubble92.................kp 6/26...............yk 3
Annanna..................kp 5/26-28..........yk 2
Haavejuttu...............kp 5/30...............yk 2
Persikka123.............kp 5/28-30.........ya 5/2017
Appelsiiniomena......kp 4/33...............yk 10
Jonxu.......................kp 4/21-38..........ya 8/17
Sarianne81..............kp 3/27-33..........yk 1
Veeja.......................kp 3/xx................yk 1
Peanut_butter..........kp 2/28-32..........yk 2
Vuuti........................kp 2/28-32..........ya 2/17
Naissoturi................kp 1/23-29..........yk 7
Pillipöllö...................kp x/xx................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Janski26.............dpo 20
W.we..................dpo 14
Lllariel.................dpo 13
Luumupuu_........dpo 12
Momon...............dpo 11
Kathii..................dpo 9
Tiutau13.............dpo 9
Helinä87.............dpo 8
Emerentia...........dpo 6
Heybaby..............dpo 1
Saippuakupli.......dpo 1

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik, Keijukuningatar,
Ensikatse, Emppuelkku, quinque,
Pilvinentaivas, Herqqu, ALLEIGRA,
Muropaketti, midoo, tätimoonika,
pandanen, Momon, RUSKA82,
opiaattina, BlenQ, Lunart, Vanilla88

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:
Moi, olen uusi täällä ja kirjottelinkin äsken pitkän tarinan taustoista, joka sitte katosi. Plääh. Lyhyesti sanottuna. Olen 30 ja mies 34. Yritämme esikoista. Tiedossa on, että mulla ovulaation kanssa ongelmaa ja pitkät kierrot. Nyt kuitenkin oviksen bongasin eilen (tai tänään) https://aijaa.com/kg24j6

Mielestäni 13.9 viiva on vahvemman näköinen. Olisikohan ovis siis 14.9...Mitä mieltä olette? Eilen hyödynnetty vahva ovisviiva. Nyt siis kiertopäivä 23.

Minulle voisi laittaa sinne kp 24/36 ya 08/18 Dpo 1

Vaikka olemmekin tavallaan yrittäneet jo pidempään. Nyt aloimme tikuttamaan ovista ja hieman aikatauluttamaan hommia.


Onnea yritykseen kaikille ❤
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa @heybaby :) ja plussa onnea heti tälle kierrolle, että tuosta oviksesta tärppää ! :love:

Täällä vedetään dpo14 ja eilen puhdas nega.. nyt olen ihan kahden vaiheilla täällä juoksenko apteekkiin ennen töitä vai kyttäänkö pikkareita viikonlopun ajan :eek:
 
iK
Huomenta! Esikoisen kanssa pienellä reissulla. Eilen tuli vielä vahvaa ovisplussaa, autolla piti ajaa 4h matkan ja loppumatkasta iski yhtäkkiä kova alamahakipu joka tuntui voimakkaasti yskiessä. Voi olla ihan vaan autoilusta mutta veikkaan että siinä olis voinut ovis olla. Näin uskon ainakin jos testit olis nyt haalentuneet. Laitan kuvia jahka tänäänkin saan vähän testattua. :)

Jos nyt oli ovis (edellinen kova kipu to aamuna, mutta plussaan viitanneet testit to ja pe) niin keskiviikko-to illan/yön pupuilut VOIS jopa tuottas tulosta, jos siimahännät olisivat toimintakykyisiä 2vrk. Toivotaan!

@Siltsu En vielä murehtisi! <3 Uskon että ennemmin on kemiallinen kun tosiaan nyt niin otolliseen aikaan haamuilee. Monenako päivänä oot tehnyt testit?
 
@iK kolmena päivänä testattu, mut eka testi oli ke iltapäivä, sit to ja pe aamuina.. :unsure: tänään en testannut, vasen munasarja jomottaa ja nyt seksib aikana ihan sattui kun tärähti. Eikai kohdunulkopuolinen näin pian oireilis :cry: hitto että nyt mietityttää.mulle piti tulla lisää testejä eilen mut eiei tullu, pakko kävästä kaupassa tänää.
 
Täällä taitaa olla kp1 eli voi siirtää pois piinailijoista. Ihan ok fiiliksin, kroppa ei varmaan tm jälkeen vielä valmis muutenkaan raskauteen ole, rautavarasto on ihan tyhjillään eli nyt tankkaillaan ja toivotaan tärppiä ensi kierrolla!

Onnea kaikille plussanneille, tsemppiä uuden kierron aloittaneelle ja plussatuulia ensi kierroksella ja voimia ja pikaisia selvenemisiä niille, joilla epäselviä kiertoja tai tutkimuksia tulossa!
 
iK
@Siltsu Ei kai ulkopuolinen vielä oireilisi? Mikäs dpo sulla nyt, kun en yhtäkkiä löytänyt? Testailisin nyt päivittäin samoihin aikoihin, ja jos joka toinen pvä pikkuisen vahvistuu niin sehän olis sitten hyvä ilmeisesti. Hormonitaso kuitenkin nousee niiiiiin yksilöllisesti!
 
iK
Tässä nyt viimepäivien ovistestit. Vähän eri kellonaikoja kyllä. Tänään vielä vähän mittailua, että haaleneeko yhä. Tosiaan kovimmat kivut to-aamu ja eilen illalla. Ihanaa että nyt tuntuis jotenkin menevän aika normaalisti!! Eilisen kivun perusteella uskon että ovis oli iltapäivällä.

F68A240D-F6DD-4112-9695-FFFF9D94536A.jpeg 5C6ED0C3-E275-4538-8088-328E42696EA8.jpeg 119197FC-F4D5-4E9C-B2D4-ABA2FC695C3B.jpeg 3200306F-8149-41ED-821B-3D486D490216.jpeg 6F99EDA8-E30A-4CE1-B2B7-331A227464C9.jpeg
Olidkohan tuo pe klo15 kuitenkin vahvin verrattuna kontrolliin? Kivut tosiaan sitten vähän myöhemmin tuosta. Jännäks menee onko siittiöt sieltä ke klo23 ajasta jaksaneet oottaa...

Edit: tai jos olis kaks ovista to ja pe? ;)))
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja Siltsu
Omaa napaa nyt vaan (n) Perhesuunnittelu neuvolasta hoitaja sanoi, et mein ois hyvä jättää ovistestaus pois kun niin paljon tressiä siitä tulee mulle ja miehelle. Oli sitä mieltä, että kun mulla on tosi säännöllinen kierto ja kaikki sillee kunnossa, niin se tressi voi olla haitallista yritykselle. Samaa mieltä kyl oon hoitajan kans, nyt siis koitetaan aktiivista yritystä rennosti(y) kehoa kuunnellen, mutta ilman ovistestejä, tuntuu ihan hyvältä tämä.

Onnea kunkin tilanteeseen :love:
 
Koko tämän ketjun oon tainnut lukea mutta vain kerran kirjottanut mitään. Nyt voisin liittyä listoille vaikka en ihan hirveesti ehdikään kirjotella. Meillä dpo 1 (luulisin, ei tikuteltu) kp 14/30 yk 4.

Laitan tähän summeerauksen esikoisen ajoilta kun niistä on keskusteltu: e-pillereiden lopettamisen ja tyhjennysvuodon jälkeen seuraavia kuukautisia sai odottaa lähes 3kk. Silloin yritettiin kovasti, mutta tärppi kävi lopulta viidennen kierron yhdestä seksikerrasta kun päivällä bongasin limat ja samana iltana heiluteltiin peittoa. Testi näytti silloin täysin negaa vielä dpo 12, oireet alkoi dpo 16 ja haalea plussa ilmestyi dpo 19.

Viime kierto oli outo. Olin ihan varma raskaudesta ja kuukautiset yllätti superlimaisina (sori)! Nyt toivotaan, että puuhastelu ovista edeltävänä iltana riitti, jos ovis siis oli eilen. Ilmeisesti kerran synnyttäneenä oviskin tuntuu selvemmin..
 
Huikean jännittäviä hetkiä monella käsillä. Ihana huomata että täältäkin kierto toisen perään joku aina onnekkaasti plussaa.

Mä olen kärsimätön tän kropan heräämisen suhteen. Nyt reilu 5vkoa kierukan poistosta eikä mitään tapahdu. Ei niinku mitään, ei edes sitä kuuluisaa hirveää kamalaa tyhjennysvuotoa, ei vaikka mulla oli ne hevosmenkkakivutkin. (n)
Ja kyllähän se kierron normalisoituminen voi kestää useita kuukausia mut sapettaa ettei mitään elettä. Mieli on kuitenkin jotenkin piristynyt, elämä tuntui ihanalta ja päänsärky on poissa. Olen melko varma etten hormonaalistaehkäisyä enään halua, tuntuu nyt jälkikäteen että elämä on ollut sellasta harmaata. Nyt keho ja mieli on vapaa. :)
Lämpöjä olen mittaillut huvikseen kun muutakaan ei voi, tänään oli ihmetykseksi 0,6 astetta korkeampi aamulämpö(n) Josko siis jotain eloa kropassa.
Moi, mulla poistettiin hormonikierukka toukokuussa ja ekat menkat tuli vasta heinäkuussa, 2.5kk jälkeen poistosta :eek: mulle ei myöskään tullut mitään tyhjennysvuotoa tms. .
 
Tulin vaan omanapailemaan kun olen ollut niin hiljainen tällä palstalla. Käyn kyllä joka päivä lukemassa uudet kommentit mutta ilmeisesti olen vaan tosi laiska vastailemaan.

Mulla menossa kp 33/35 eikä mitään tietoa onko tässä kierrossa tapahtunut mitään. 3 päivää sitten tehty raskaustesti, joka nega. En kyllä olettanutkaan että vielä plussa tulis noin aikaisin vaikka raskaana olisinkin. Mulla ei ole _mitään_ oireita tällä hetkellä. Ei enteilee menkkojen alkua eikä sen enempää ole viitteitä raskaudestakaan... Kierron aikana ainoat havainnot oli 2 x tapahtuneet vatsan nipistelyt. Ensin oletetun ovulaation aikaan ja sen jälkeen viikko siitä myöhemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Tulin vaan omanapailemaan kun olen ollut niin hiljainen tällä palstalla. Käyn kyllä joka päivä lukemassa uudet kommentit mutta ilmeisesti olen vaan tosi laiska vastailemaan.

Mulla menossa kp 33/35 eikä mitään tietoa onko tässä kierrossa tapahtunut mitään. 3 päivää sitten tehty raskaustesti, joka nega. En kyllä olettanutkaan että vielä plussa tulis noin aikaisin vaikka raskaana olisinkin. Mulla ei ole _mitään_ oireita tällä hetkellä. Ei enteilee menkkojen alkua eikä sen enempää ole viitteitä raskaudestakaan... Kierron aikana ainoat havainnot oli 2 x tapahtuneet vatsan nipistelyt. Ensin oletetun ovulaation aikaan ja sen jälkeen viikko siitä myöhemmin.
Toi olis mulla jo raskausoire tuo oireettomuus. Normikierrossa oireita näkyy olevan vaikka muille jakaa, mut kummassakaan raskauskierrossa ei nippailun lisäksi ollut mitään ennen plussaa.:whistle:
 
Tässä nyt viimepäivien ovistestit. Vähän eri kellonaikoja kyllä. Tänään vielä vähän mittailua, että haaleneeko yhä. Tosiaan kovimmat kivut to-aamu ja eilen illalla. Ihanaa että nyt tuntuis jotenkin menevän aika normaalisti!! Eilisen kivun perusteella uskon että ovis oli iltapäivällä.

katso liitettä 4663 katso liitettä 4664 katso liitettä 4665 katso liitettä 4666 katso liitettä 4667
Olidkohan tuo pe klo15 kuitenkin vahvin verrattuna kontrolliin? Kivut tosiaan sitten vähän myöhemmin tuosta. Jännäks menee onko siittiöt sieltä ke klo23 ajasta jaksaneet oottaa...

Edit: tai jos olis kaks ovista to ja pe? ;)))
Pe klo 14 näyttää munkin silmään ovisviivoilta.(y)(y)
 
ON: Ylihuomenna olisi luultavasti ovulaatio, tikuttelemaan en päässyt koska posti ei perjantaille ehtinyt tuoda testejä. No maanantaina pitää testata jos vaikka myöhässä ovis olisikin. Peitot on heilunut eilen illalla ja tänään päivällä. Vielä vois parit tallettelut tehdä ihan varmuuden vuoksi. Mä oon niin varma että nyt tärppää. (y)

Tsemppiä kaikille muillekin! :)
 
Ajattelin varailla ajan yksityiselle gynekologille. Käydä kuuntelemassa mitä ovat mieltä juuri meidän tilanteesta. Tuskin siitä mitään haittaakaan on. Hyvä saada ammattilaisen näkökantaa asiaan. Vielä kun tietäisi onko kumpi parempi terveystalo vai mehiläinen (n) Voisi kyllä googlailla kokemuksia tms. Onko vinkkejä mitä kaikkea kannattaa ottaa puheeksi yms? Tai mitä ekalla kerralla kyselevät?
 
Onnittelut plussaajille! :love:

Nyt kun hedelmälliset päivät ovat koittaneet kalenterin mukaan, niin Clearbluen törkykalliit ovistestit näyttävätkin heikkoa hedelmällisyyttä. En ymmärrä, viime kierrossa tähän aikaan sain jo kolmatta päivää peräkkäin vilkkuvan hymynaaman (Tuo on se testi joka näyttää jopa 4 hedelmällistä päivää). (n)

Voiko olla että minulla on ovuloimaton kierto vai pistiköhän viime kierron mahdollinen varhainen keskenmeno kropan sekaisin? Täytynee mennä yksityiselle lääkärille tsekkaamaan että kaikki okei, jos en ovista noilla onnistu nappaamaan tässä kierrossa. Eikös nuo CB-testit pitäisi olla aika tarkkoja? o_O

Ei meinaa taas pää kestää tätä yrittämistä. Oisinpa saanut miehen suostuteltua aloittamaan aikaisemmin, niin ei ois niin kova stressi tästä ehkä. Olisin niin kovasti halunnut raskautua 30veenä, mutta ensi kuussa tulee sitten taas yksi vuosi mittariin lisää. :unsure:
 
Toi olis mulla jo raskausoire tuo oireettomuus. Normikierrossa oireita näkyy olevan vaikka muille jakaa, mut kummassakaan raskauskierrossa ei nippailun lisäksi ollut mitään ennen plussaa.:whistle:
Ai. (n) kunpa olisikin niin :LOL:.
Tänään tehty testi näytti päivällä selvää negaa. Testin herkkyys 10mIU/ml. Alan valmistuttua henkisesti siihen että ei tästä kierrosta plussaa saada.
 

Yhteistyössä