.

@W.we Kyllä mä ainakin näen tossa TODELLA selkeää väriä. Toivotaan, että vahvistuu :love:

Omaa napaa... Täällä odottelen jo kovasti seuraavaa kiertoa. Ikävät vastoinkäymiset johtaneet siihen, että vauvantekojuttuihin ei ole ollut aikaa kuin kerran KP 12. Silloinkin keskeytetyllä yhdynnällä, eli siimahännät ei edes perillä asti. Nyt siis KP 16/26. Oli kuitenkin kyse sellaisesta asiasta, että ollaan onnellisia jo pelkästään siitä, että ollaan molemmat kunnossa. (y) Ja meillä ei tosiaan ole mikään kiire, kun ollaan molemmat vielä nuoria. Haluan myös pystyä nauttimaan tästä vauvantekoajasta. Onhan se nyt sentään jännää, kun ei tiedä, koska tärppää. :sneaky:

Jospa sitten seuraavassa kierrossa paremmalla menestyksellä. :love: Toivotaan, että teistä muista mahdollisimman moni plussailisi tässä kierrossa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
TOIVEENA VAUVA 2019

17.9.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Eufemia85.............kp 61/26...............yk 6
Jeyz84...................kp 58/xx...............yk 1
KaikkiPojatJaTytöt..kp 54/25-28.........yk 1
aanskuh................kp 52/35................ya 7/17
Pihlaja87...............kp 51/26................yk 7
Rosemarie.............kp 46/xx................yk 2
Saltsu_..................kp 44/28................yk 1
Autumnn................kp 43/xx................yk 13
Minimali..................kp 41/30-32..........yk 2
Nelly31...................kp 35/35................yk 2
Janski26.................kp 35/26-28..........yk 3
Mustikka89.............kp 33/23-25...........yk 3
Luumupuu_.............kp 32/30...............yk 3
Kathii.......................kp 29/28...............yk 1
Kissanainen87........kp 29/28...............yk 14
Najohanna...............kp 29/29..............yk 1
Helinä87..................kp 26/27-32..........yk 13
Neltsuliini.................kp 26/27..............ya 5/16
Heybaby...................kp 26/36.............ya 8/18
Alinah92..................kp 25/28-30.........ya 2/16
Sofi88......................kp 24/28-32.........yk 9
Lllariel.....................kp 24/22-26..........yk 1
Tiutau13..................kp 23/26-33.........tjot
Toiveikas92.............kp 23/34..............yk 9
Emerentia................kp 23/28(?).........yk 8
Hemppanen............kp 23/29..............yk 6
Sennay....................kp 19/xx...............yk 2
Tiinaliina1................kp 19/31..............tjot
Vauvameille............kp 17/26-28.........yk 17
Beibihaaveilija.........kp 17/26..............yk 2
Lillium.....................kp 16/26-28..........yk 5
Laima......................kp 16/28..............yk 3
Li88.........................kp 16/30..............yk 3
Saippuakupli...........kp 16/30..............yk 4
Cara-mel.................kp 15/26-28.........yk 1
1986/13...................kp 15/xx..............ya 8/18
Alviita......................kp 14/33..............yk 1
iK............................kp 14/28..............ya 5/18
MatildaJ..................kp 13/25..............yk 3
Chili_.......................kp 12/28-29........yk 3
LaTiLa.....................kp 12/32.............tjot
Papupata12............kp 12/29-32........yk 2
Siltsu.......................kp 10/25.............yk 3
Miina-......................kp 9/27...............yk 7
Ngale.......................kp 8/30...............yk 13
Ilonetsijä..................kp 8/30...............yk 5
Bubble92.................kp 8/26...............yk 3
Annanna..................kp 7/26-28..........yk 2
Haavejuttu...............kp 7/30...............yk 2
Persikka123.............kp 7/28-30.........ya 5/17
Appelsiiniomena......kp 6/33...............yk 10
Jonxu.......................kp 6/21-38..........ya 8/17
Sarianne81..............kp 5/27-33..........yk 1
Veeja.......................kp 5/xx................yk 1
Peanut_butter..........kp 4/28-32..........yk 2
Vuuti........................kp 4/28-32..........ya 2/17
Naissoturi................kp 3/23-29..........yk 7
VauvaHaaveilija89...kp 2/28...............yk 10
Kindermaxi..............kp 2/24-27..........yk 1
W.we.......................kp 1/26...............yk 5
Pillipöllö...................kp x/xx................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Janski26.............dpo 22
Lllariel.................dpo 15
Luumupuu_........dpo 14
Kathii..................dpo 11
Tiutau13.............dpo 11
Helinä87.............dpo 10
Emerentia...........dpo 8
Tiinaliina1...........dpo 4
Heybaby..............dpo 3
Saippuakupli.......dpo 3
iK.........................dpo 3
Vauvameille........dpo 3
Cara-mel.............dpo 1
Li88.....................dpo 1

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik, Keijukuningatar,
Ensikatse, Emppuelkku, quinque,
Pilvinentaivas, Herqqu, ALLEIGRA,
Muropaketti, midoo, tätimoonika,
pandanen, Momon, RUSKA82,
opiaattina, BlenQ, Lunart, Vanilla88

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:
@W.we On kyllä niin selkeä haamu! Toivotaan vahvistumista :love:

Mä olen ollut nyt vähän hiljaisempi palstalla ja todennäkösesti olenkin kunnes menkat taas alkaa. Todellatodella turhauttavaa kun kroppa ei halua toimia. Huomenna kp46. Eilen jo luulin, että menkat alkais kun vatsaa kramppasi.. Eipä näkynyt tätiä. Pakko oli taas tänään jostain syystä tehdä rtesti, vaikka tiesin sen olevan nega.

Oon niin turhautunut ja ahdistunut. Luen kyllä teidän viestit säännöllisesti. Omassa tilanteessa kun ei nyt tapahdu muuta kuin niiden menkkojen odottamista.
 
Unohtui kirjoittaa aiemmin! :LOL: Jos yrittää etsiä raskausoireita niin itkuisuus! Eilen töissä sattui pikku haaveri ja se alkoi ketuttamaan mua niin paljon, että alkoi valua kyyneleet!:cautious::ROFLMAO: en siis ole normaalisti itkuherkkä, mutta raskaana itken hirveän helposti!

Samoin tänään kun miehen kanssa puhuttiin siitä kuinka kuopus on niin kiinni minussa. Sanoin, että meillä taitaa todella olla aivan spesiaali yhteys tytön kanssa. Kyyneleet nousi silmiin kun sanoin sen ja muistelin aikaa synnärillä kun vaan pitelin tytärtä sylissä ja itkin onnesta :love: Esikoinen on tasan yhtä rakas, mutta hänelle kelpaa myös isi ja mummi vaikka äiti on läsnä. Kuopukselle ei..:X3:

Oho, kirjoitin "väärin" eilen ja tänään koska nyt on jo maanantai todellisuudessa:LOL: mulle on yhä sunnuntai, sillä olin yövuorossa. Nyt "yö"unille ja testiä kehiin kunhan herää!:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
@Tiinaliina1 Mies olisi vain onnellinen, jos pihtaisin! Joten ei toimi meillä tuo taktiikka :ROFLMAO: Haluttomuutta on, joten on se ikävää, että itse oon sitten aktiivinen.. Kyllä ne jossain vaiheessa halut ja ovikset kohtaa ilman pihtailuja ja vonkailua (n):LOL:
@Cara-mel Ootteko miettinyt koti-inssiä ? Me otettiin se käyttöön lääkärin suosituksesta, kun oviksen aikana tuntui pakkopullalta, eikä halut olleet samalaisia kuin "hupimielessä" :)

Toki hyvä täällä koti-inseminaatiota on suositella kun kuolen jännitykseen alkaako menkat, onko kemiallinen, haamu, viivanpaikka vai lähteekö vahvistumaan :rolleyes:
Googlasin jo jopa menopaussin, mutta jätin sen pois koska tosiaan kolme viikkoa sitten tehty aukiolotutkimus ja kyllä siellä pitäisi minun ikäiselleni tavaraa vielä olla :ROFLMAO:
 
Nyt ehdin lukemaan kaikki kommentit läpi ja olipas niitä taas tullut urakalla! (y)

@Wintersun hieno juttu, että vuoto vihdoin alkoi, varmasti stressillä oli osuutta vuodon myöhästymiseen!

@Tiutau13 minä täällä odottelen sinun testikuvia;)

@VauvaHaaveilija89 voimia uuteen kiertoon joutumisesta jälleen kerran :(

@W.we hieno haamu!:love:

@Pauliinaha vielä hirmuisesti onnea! Todella upeasti vahvistunut!:love:(y)

@kindermaxi @heybaby Tervetuloa!:)

@Ilonetsijä tuossa saamassasi neuvossa on perää! Itsellä tämä kierto oli ensimmäinen kierto ikinä missä testailin ovista ja olin kyllä todella paljon stressaantuneempi kuin aikaisemmin, kun ollaan vauvaa yritetty.

@Momon voimia sinne:unsure: toivoa on kuitenkin niin pitkään kuin ei vuotoa!

@iK tsemppiä piinailuun. 2 vrk välillä on vielä ihan hyviä mahdollisuuksia raskautumiselle!

@Cara-mel ikävää tuollainen miehen haluttomuus :( Mutta se teidän yksikin kerta voi kuitenkin riittää.

Muistinkohan nyt kommentoida kaikilleo_O
Tosiaan tänään tein tuon haalean plussan, näkyy livenä paremmin kuin kameralle. Alamaha on turvonnut ja housut puristaa:confused:, samalla sellaista lievää menkkajomottelua, joka tulee ja menee, alakerrassa myös jotenkin kostea olo. Tämä vaihe on todella inhottava, kun ei tiedä, pitäisikö varautua menkkoihin ja kulkea side housuissa vai luottaa siihen, että nämä oireet on raskaudesta johtuvia.
 
@kathii mulla kosteet olot ja alamahajomot on olleet raskausoireita :love: luota vain, niin kauan raskaana kunnes toisin todistetaan!

Ihania plussia täällä tullut taas.:love:Itsellä alkaa ovisjomottelut kovenemaan, mutta en tiiä yhtään koska meinaa tulla päälle kun en aio testata:D

@Wintersun hyvä että vuoto saapui, stressi saa kyllä naisen kropan sekaisin helposti.. o_O
 
  • Tykkää
Reactions: kathii
Tosiaan tänään tein tuon haalean plussan, näkyy livenä paremmin kuin kameralle. Alamaha on turvonnut ja housut puristaa:confused:, samalla sellaista lievää menkkajomottelua, joka tulee ja menee, alakerrassa myös jotenkin kostea olo. Tämä vaihe on todella inhottava, kun ei tiedä, pitäisikö varautua menkkoihin ja kulkea side housuissa vai luottaa siihen, että nämä oireet on raskaudesta johtuvia.
Kohtalontoveri ! Mä oon kaks päivää ollu jo tossa samassa tilassa ja omakin mieli muuttuu varmaan tunnin välein et tuntuu kuin ois raskaana, sitten tuntuu taas että nyt on sen verran hiostava olo haaroissa että varmana hanat auki, sitten ajattelee olevansa raskaana, sitten taas odottaa menkkoja, raskaana, ei raskaana, raskaana....
Tsemppiä plussan vahvistumiseen sinne :love:
 
  • Tykkää
Reactions: kathii
@kathii Hieno haamulainen, toivotaan sille vahvistumista! :love:

@W.we Sulle myös toivon kovasti vahvistumista, kyllä on ihan selkeä haamu! :)

@rosemarie Harmi että kierto venyy, toivottavasti kohta pääsisit uuteen kiertoon. (y)

@Siltsu Hyvä ajatus varmasti olla testaamatta ovista, niin tulisi ehkä otettua vähän rennommin. Toivotaan nyt teillekin sitä plussaa tähän kiertoon!:love:

Omaa napaa, täällä tylsästi vasta kp4. Yritän jotenkin edistää tätä hommaa, vaikka päivät matelee, ja oon ottanut käyttöön greippimehun ja sen maca-jauheen. :D Oon myös lukenut puolesta ja vastaan vadelmanlehtiteestä, enkä ole varma onko sitä turvallista juoda raskautta yrittäessä vai ei.. (n) Ihmeellisesti tuntuu jo pientä tuikkimista vasemmalla munasarjan kohdalla, voiko se munasolun kasvaminen tuntua jotenkin jo nyt..?
 
Se sitten ovis tuli ja oli jo eilen. :)
Ja miehelle tuli siitä sellaiset suorituspaineet että ei hommailut onnistunu..:(
No onneksi on lauantai aamuna tallettelut hoidettu niin on hyvät mahdollisuudet kuitenkin. :p(y)

Mut vois oikeestaan laittaa nyt piinailijoihin, eli dpo1 on tänään.
 
Ihania plussia täällä tullut:love: ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille(y):love:
itsellä dpo6 ja ei oikein mitään oloja,eilen tosin oli menkkamaista jomotusta vähän väliä mutta ei kai se merkkaa mitään(n) ja testit niiiiin polttelee tuolla kaapissa,piti ostaa tänään lisääkin varalta, jos yhen uittas keskiviikkona hätäsenä:whistle:
Kiinostaisi tuo macajauhe mutta mies ei lämmennyt enkä viitsi salaakaan ottaa,bio folin saa riittää jos siitä mitään hyötyä edes on.
Mies haluaa myös lasta (olis hänelle jo neljäs) mutta kun oviksen aikoihin koitan saada kellistettyä niin ei aina lämpee,sanoo välillä että muulloin ei kelpaa kuin silloin. Mutta ei se pidä paikkaansa..
 
Huomenta

Ihana plussa Kathii. Onnea:love:
Onnea muillekin plussanneille.

Voimia Wintersun:love:

Voi Rosemarie, toivon niin että uusi kierto teillä pian käynnistyisi. Itse olin jo vaipua epätoivoon kun menkat oli sen 8 pv myöhässä, että voin kuvitella miltä sinusta tuntuu.


Täällä alkaa vuoto loppumaan ja alkaa ovulaation odottelu. No enpä yhtään tiedä milloin tulisi tikutella, kai menen tuon 26 pv kierron mukaan, flown mukaan ensi perjantaista voisi olla mahdollisuudet raskauteen. Jotenkin on tunne että tämä voisi olla meidän tärppi kierto, mutta saa nähdä miten käy.

Olen nyt taas useammin linjoilla ja ehkä jaan niitä ovistikuttelujen tuloksiakin:)koska jos te viisaammat voisitte minua auttaa niiden tulkitsemisessa.

Ihanaa viikkoa kaikille, ootte ihania:love:
 
@W.we Sulla on kyllä tosi selkeä haamu tikussa, tai jos tuota enää edes haamuksi voi sanoa! Toivottavasti jatkaa vahvistumista :love:

@kathii Ihana haamu sielläkin, toivottavasti vahvistuu jatkossakin! :love:

@lolu Tervetuloa, toivottavasti visiitti jää lyhyeksi! (y)

@Li88 Hyvä, että saitte kuitenkin lauantaina ovulaation hyödynnettyä etukäteen! Pidän peukkuja pystyssä, että tärppää! (y)

Täällä meneillään dpo8, vielä pitäis muutama päivä malttaa ennen tikuttelua.. :whistle: Vatsaa on juilinut säännölliseen menkkamaisesti pari päivää ovulaatiosta lähtien, mutta muistelisin parin viime kierron olleen suhteellisen samanlaisia :unsure: Tässä kierrossa kipeytyi nännit ennen rintoja, mutta sekin oire helpotti jo pois. Mullahan kipeytyy mukavasti rinnat melkein heti ovulaation jälkeen ja helpottaa vasta kuukautisten alun jälkeen.. Tuskaisia aikoja :confused: Erikoisin "oire" taitaa olla se, että valkovuotoa on tullut enemmän kierron vaiheeseen nähden. Dpo 5 tuli yhtäkkiä reippaasti ja siitä lähtien on ollut kosteampaa, väriltään kellertävää mihin en oo ennen kiinnittänyt huomiota :LOL: Tuntuu silti vaikealta kuvitella, että raskaudesta johtuisi.. Oon varmaan vaan liian tarkkaavainen kehoni suhteen :cautious:
 
Oikein ihania plussan alkuja täällä, mahtavaa ja vahvistumisia kaikille niiden saaneille:love: olen aidosti iloinen puolestanne, Jee jee.

Mun mies kysyi tänään aamulla multa että mille päiville ovista ois tarjolla, kun ollaan nyt vähän eri paikoissa tää viikko. Ja onneks veikkaan ite ens vkl tai ens alku viikkoa niin kun Flo ennustaa, et ollaan silloin miehen kans kotona(y) nyt on jotenkin tosi iloinen olo, kun sovittii tikut jättää laatikkoon, rakkautta ilmassa, ihan ku oltas miehen kans vasta rakastuneita:love: musta tää ois hyvä kierto saada plussa Hihii.
Sitä toivon myös teille kaikille ihanat kanssa kulkijat, ei luovuteta, pidetään peukkuja(y)
 
Pyyhkiessä tarttuu jo paperiin jotain ja itkulle ei vaan tule loppua:cry:
Mikä siinä on nyt niin :censored: vaikeaa tulla raskaaksi!?
Syö niin paljon henkisesti tää koht kolmen vuoden piinailu ja ainainen pettymyksen tunne :( mut saa luultavasti huomenna pudottaa kp1:seen...
 
@Ilonetsijä Ihana asenne, ja ihanaa että osaatte sun miehen kanssa ottaa myös ilon irti kutkuttavasta ajasta :love: Toisaalta meillä on vähän samanlainen tunnelma, toisaalta taas huomaan itse jo pelkääväni epäonnistumista etukäteen, mikä on ihan hölmöä.. :(

@W.we Se että tuhruvuotoa tulee, ei missään nimessä tarkoita suoraan sitä ettetkö voisi olla raskaana! Nyt vielä malttia, ja toivotaan parasta <3

@Emerentia Toivotaan että oireet enteilee plussaa :)
 
@kathii ihana plussa! Hyvin on vahvistunut! Onnea!:love: Samoin @W.we on kyllä niin selkeä viiva että plussa on!:love: samaa mieltä tuhruttelusta että ei se meinaa missään tapauksessa keskenmenoa! Peukut pystyssä että saatte vauvan syliin asti!:love:

Omaa: rfsu:ssa taas selkeä viiva mutta nyt en näe punaista väriä:cry: viivanpaikan pirulaiseksi väitän!:unsure: pc:stä otin pikaiseen kuvan 5min jälkeen, ihme kertymä tuli (analysoikaa itse). Tuli tekemistä ja kun 15min testin teosta menin vielä tarkistamaan nii oli nega:unsure: mutta kuva kertymästä:20180917_130059-708x531.jpg
 
@W.we pieni vuotelu ei todellakaan tarkoita, että olisi kemiallinen tai keskenmeno. Mulla ensimmäisessä raskaudessa vuoteli ruskeata tuhrua ja vaaleanpunertavaa limaa monta viikkoa ja lopputulos on nyt reipas eskarilainen. Keskenmenossa vuoto muuttui kyllä nopeasti ihan kunnolla runsaaksi veriseksi vuodoksi. Mutta ymmärrän todella, miten paljon vuotelu ahdistaa ja pelottaa. Tsemppiä sinne, toivotaan sinun kohdalla parasta!

@Tiutau13 laita siitä rfsu:n testistä kuvaa. Rfsu:n raskaustesteistä ei ole itsellä viivanpaikka kokemuksia.. Tuosta pc:stä on vaikea sanoa, kun kuvassa viivat näyttää aina paljon haaleammilta kuin todellisuudessa. Mikä herkkyys tuolla pc:llä on, onko rfsu:n kanssa sama?
 
Mä mietin oonko jotenkin outo kun oon varma että voin tuntee munasolun kiinnittymisen ja sen että oon raskaana, vaikka ovulaatiosta ei siis oo todennäkösesti kuin joku 4 päivää. :ROFLMAO:

Sanokaa nyt muutkin että te kuvittelette heti olevanne raskaana ja että joka ikinen vihlasu ja nippasu on merkki raskaudesta, vaikka aiemmin samoihin nipsaisuihin ei olis kiinnittänyt mitään huomioo.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1

Yhteistyössä