.

Onnea paljon plussista! @Siltsu mä niin pidän peukkuja et noi haamut lähtee vahvistuu. Meilläkin oli peuhut kaksi päivää ennen ovista ja oon ollu ihan varma, ettei sillä voi onnistua. Mut nyt ehkä itelläki toivo vähän pilkahtaa ku näkee noi sun haamut.

Täällä yritän olla testaamatta ennen ensi viikon keskiviikkoa ainakin. Silloin ois dpo14. Yleensä dpo 15 alkaa uus kierto. Perjantaina on meidän viiden hääpäivä, ois aika hienoa plussata sen kunniaks. Mut toiveet ei oo kovin korkeella. Oireita ei juuri oo ollut. Dpo 5 oli selkä ja vatsakipua ja sen jälkeen on tununtunut siltä et rinnat on päivä päivältä pinkeemmät. Mut en vedä tosta mitään johtopäätöksä, koska mulla on aina oviksen jälkeen rinnat turvonnu. Ens viikkoa odotellessa...
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
Onnea paljon plussista! @Siltsu mä niin pidän peukkuja et noi haamut lähtee vahvistuu. Meilläkin oli peuhut kaksi päivää ennen ovista ja oon ollu ihan varma, ettei sillä voi onnistua. Mut nyt ehkä itelläki toivo vähän pilkahtaa ku näkee noi sun haamut.

Täällä yritän olla testaamatta ennen ensi viikon keskiviikkoa ainakin. Silloin ois dpo14. Yleensä dpo 15 alkaa uus kierto. Perjantaina on meidän viiden hääpäivä, ois aika hienoa plussata sen kunniaks. Mut toiveet ei oo kovin korkeella. Oireita ei juuri oo ollut. Dpo 5 oli selkä ja vatsakipua ja sen jälkeen on tununtunut siltä et rinnat on päivä päivältä pinkeemmät. Mut en vedä tosta mitään johtopäätöksä, koska mulla on aina oviksen jälkeen rinnat turvonnu. Ens viikkoa odotellessa...
Ihan yhtä ymmälläni oon kans et simpat voi jaksaa näin kauan.. mut joo, ei mullakaan sen ihmeempiä oireita oo. Alavatsaa ja alaselkää kivisti ja finnejä puskee hulluna eli perus pms vois hyvin olla..
Muoks. Paitsi ihan hillitön kuumotus poskissa ollu kaks päivää. Mittarikin näytti illalla 37.4:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Heippa kaikille. Palailen listoille takaisin. Raskaus keskeytyi pari päivää sitten, ei kauaa saatu nauttia tästä :cry: Ottaa koville että tässä on tullut jo yksi kohdunulkoinen ja kaksi kesken mennyttä raskautta. :unsure: Eli lasketaanko se nyt siitä kun vuodot alkoi kun kesken meni vai miten? Se olisi silloin kp 3/28. Yrityskiertoa en edes muista enään.:unsure:
Onnea silti kaikille plussanneille :love: Ihanaa odotusta teille :love:
 
Heippa kaikille. Palailen listoille takaisin. Raskaus keskeytyi pari päivää sitten, ei kauaa saatu nauttia tästä :cry: Ottaa koville että tässä on tullut jo yksi kohdunulkoinen ja kaksi kesken mennyttä raskautta. :unsure: Eli lasketaanko se nyt siitä kun vuodot alkoi kun kesken meni vai miten? Se olisi silloin kp 3/28. Yrityskiertoa en edes muista enään.:unsure:
Onnea silti kaikille plussanneille :love: Ihanaa odotusta teille :love:
Voi harmi, mitä tapahtui? Pelkään että mulle tapahtuu samaa, siksi en oikein ole huutanut ilosta asiasta! Jokainen oire ja kipu enteilee aivoissani keskenmenoon tms :cautious:
 
Voi harmi, mitä tapahtui? Pelkään että mulle tapahtuu samaa, siksi en oikein ole huutanut ilosta asiasta! Jokainen oire ja kipu enteilee aivoissani keskenmenoon tms :cautious:
Heräsin aamulla siihen, että alkoi vuotamaan. Ei oikein muuta ennustavaa oiretta ollut. Itse tietty olin kokoajan varma että kesken menee kun edellisetkin eikä oltu kerrottu muille onneksi. Eilen kivut ja vuodot sitten yltyivät ja samaa jatkuu. Toivon vaan että loppuis tää vuoto ja kivut. :cry: Toivon vaan että nyt neljännellä kerralla päästäis yli sen rv 12.
 
Heräsin aamulla siihen, että alkoi vuotamaan. Ei oikein muuta ennustavaa oiretta ollut. Itse tietty olin kokoajan varma että kesken menee kun edellisetkin eikä oltu kerrottu muille onneksi. Eilen kivut ja vuodot sitten yltyivät ja samaa jatkuu. Toivon vaan että loppuis tää vuoto ja kivut. :cry: Toivon vaan että nyt neljännellä kerralla päästäis yli sen rv 12.
Millä RV tämä alkoi? Ja vaikka km tuntuu pahalta niin se voi olla luonnon tapa sanoa että kaikki ei ollut vaavissa kunnossa myös. Harmi että niitä on tullut noin montaa kuitenkin!
 
Millä RV tämä alkoi? Ja vaikka km tuntuu pahalta niin se voi olla luonnon tapa sanoa että kaikki ei ollut vaavissa kunnossa myös. Harmi että niitä on tullut noin montaa kuitenkin!
Näin koitan itselleni sanoa, että luonnon tapa. Pelkään vaan että mies ei uskalla enää yrittää kun hän ottaa vielä kovemmin asian. Hänelle tämä olisi ensimmäinen lapsi, minulle kolmas. Tämä keskeytyi rv 7+ kuukautisista laskettuna.
 
@janskusdff Voi ei, pahoittelut. Voimia. :(

@StellaMom Onnea onnea plussasta! :love:

Toivotaan myös muille viivojen vahvistumisia, ketä teitä nyt olikaan! :D:love: Ja piinailijoille tsemppiä, toivottavasti saadaan paljon plussia lokakuussa, kun tuo syyskuu jäi vähän hiljaiseksi. (y)

Ite oon ollut nyt vähän hiljanen palstalla ja käynnyt vain lukemassa ja reagoimassa. En tiedä näkyykö teillä, kun painelen välillä vääriä reaktioita. Tarkoitukseni ei ole, on vain ilmeisen vaikeaa näillä nakkisormilla osua oikeaan kohtaan. Itsellä alkaa vuoto olla lopuillaan ja koitan tässä hiljalleen alkaa keräillä ja motivoida itseäni uuteen yritykseen. Mieli on ollut alhaalla tämän viikon ja ketuttanutkin kiitettävästi. Mut eiköhän tää tästä kohta. :notworthy:
 
Näin koitan itselleni sanoa, että luonnon tapa. Pelkään vaan että mies ei uskalla enää yrittää kun hän ottaa vielä kovemmin asian. Hänelle tämä olisi ensimmäinen lapsi, minulle kolmas. Tämä keskeytyi rv 7+ kuukautisista laskettuna.
Meillä taas toisin päin, mulle eka hänelle toka. Tällä hetkellä rv 5+ ja jokainen vihlasu on km mun aivoissa. Tiedän että ajattelev hassusti, mutta en halua pettyä jos näin käy. Tai no petyn, mut en putoaisi hirveen kovaa ja korkealta! Tsemppiä silti! Ja sano miehelle että harjoittelu tekee mestarin :) pientä huumoria ja läheisyyttä :love:
 
Olen niin pahoillani @janskusdff :cry:

En halua pelotella tai mitään @StellaMom mutta minulla kävi niin kesällä ettei testien viivat vahvistuneet ja digi näytti vielä rv5+ raskaana 1-2.. ja niillä viikolla muut sai testiin jopa 3+. Toki on niin henkilökohtaista ja ovis voi olla myöhemmmin ja muuta. Ja siis vuoto pian siitä ja kesken siis meni tämä raskaus. Oireet oli vahvat koko ajan. Älkää ampuko viestintuojaa itelle tuli sillon kova isku vasten kasvoja kun kaikki toitotti että kaikki on hyvin mutta ei ollutkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Ilonetsijä Sinulla on ihana asenne! Toivotaan kovasti, että plussa yllätäisikin sitten ensi viikolla :)

@W.we Hienoa että uskoa riittää, mutta että osaat kuitenkin ottaa rennosti. :) Toivotaan plussaa sinullekin <3

@Siltsu Vahvistumista haamulaiselle! <3 Aika monella on tainnut käydä niin, että tärppi on käynyt silloin kun sitä on vähiten odottanut. :)

@janskusdff Voi ei, isot pahoittelut :( :(

Voimia jokaiselle, joka piinailee, odottaa ovista tai jolla muuten epävarmat tai jännittävät ajat!
 
Olen niin pahoillani @janskusdff :cry:

En halua pelotella tai mitään @StellaMom mutta minulla kävi niin kesällä ettei testien viivat vahvistuneet ja digi näytti vielä rv5+ raskaana 1-2.. ja niillä viikolla muut sai testiin jopa 3+. Toki on niin henkilökohtaista ja ovis voi olla myöhemmmin ja muuta. Ja siis vuoto pian siitä ja kesken siis meni tämä raskaus. Oireet oli vahvat koko ajan. Älkää ampuko viestintuojaa itelle tuli sillon kova isku vasten kasvoja kun kaikki toitotti että kaikki on hyvin mutta ei ollutkaan.
Ei se ole pelottelua vaan ihan fakta että näin voi tapahtua! Olen pessimisti joten usein ajattelen että näin käy, ja toivon että olen väärässä. Vasta kun 12 vko on mennyt voin sanoa että toiveet nousevat siihen oikeaan suuntaan. Katsotaan nyt ensin jos tämä pysyy mukana :)
 
@janskusdff olen pahoillani, kohtuuttoman monta km olette joutuneet kokemaan! Mutta positiivista on että tulet raskaaksi ja ihan varmasti se vielä jatkuukin normaalisti, pikkuaarre antaa odotuttaa itseään hieman :love: @Siltsu varovaisesti onnittelut! :love: Kantsii vielä testata muulla kuin rfsu, itse ainakin saanut tuollaisia juuri menkkojen loppumisen jälkeen :mad: Mutta toiv tietenkin sinulla ihan aiheellisia viivoja! Ja onnea @StellaMom, toivottavasti uskallat pian heittäytyä nauttimaan raskaudesta :)

Kysymys: mistä tietää, irtoaako munasolu todella? Mietiskelin tässä, että eihän se ovisplussa takaa sitä, että irtoaminen tapahtuu todella. Niin mistäs sen tietää :geek: Minullakin on hieman ylipainoa ja mietin, vaikuttaako se irtoamiseen (n) 6kg oli vähemmän kun esikoista aloin odottaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
@janskusdff olen niin pahoillani. :cry: täälläkin 2 tuulimunaa, spontaani ja kemiallinen, kaikki 2 vuoden sisään. Välillä alkoi jo usko loppumaan mutta kaikki lääkärit ja gynet on ollu tosi kannustavia. Itseäni ainakin auttanut kun ollut positiivisella mielellä kaikesta huolimatta ja en ole salaillut asiaa vaan puhunut avoimesti.
 
@janskusdff Voimia paljon teille. :( Toivottavasti mies ei kuitenkaan lyovuttaisi .

Onnea kaikille plussanneille! :)

On: Mä en nyt tiedä vielä oikein, että miten tässä käy, kun aamulla tuli erityisherkkään se outo puolikas viiva ja ehdin siitä jo innostua. No tänään on sitten alkanut sellainen menkkamainen juilinta ja tiputteluvuoto ja normitesti näytti negaa. Tosin päivällä tehty ja herkkiä mulla ei ollut enempää, joten huono verrata aamuun.
Jos viikonloppuna ei menkat ala ja maanantaina näkyy plussa niin sitten uskallan uskoa tähän, mutta nyt vähän tuntuu, että mua on huijattu.. :/
 
@janskusdff Voiei, olen niin pahoillani! :cry:

@Miina- Voi itku! Kovasti tsemppiä nyt taas uuteen kiertoon.

@chili_ Samaa olen miettinyt.. Sain viime kierrossa digiin hymynaaman ja liuskaankin samalla kirkuvan positiivisen. Ovulaatio ei kuitenkaan mun järjen mukaan edes tapahtunut koska vuoto alkoi 40 päivää ovisplussien jälkeen :D Mahtaakohan sitä mistään edes tietää..
 
Kiitos kaikille tsempeistä. Toivotaan että saan pysyä listoilla jos miehen pään saa pysymään eikä nyt ihan vielä luovuttaisi :love: Ja @Appelsiiniomena täällä sama että neuvolan täti ollut todella tärkeä tsemppaaja ja tuki! Hänelle soittelinkin jo ja koitti lohduttaa että kolmannen jälkeen onnistumisprosentti seuraavassa on 60-80% :whistle:
 
Tsempit täältäkin @janskusdff :love:

@Bubble92 voi ei, peukut pystyssä et plussa pysyis plussana :love:

Millä dpo ootte testaillu? Mä en millään malttas oottaa... Huomenna ois ehkä dpo 10 ellei ovis sit ollutkin myöhemmin, jolloin oiski vasta dpo 6. Tekis mieli testata jo aamusta, vaikka en plussaan usko ku ihan normi pms olot, mutta nuo testit polttelee kaapissa. :whistle: Mut huomenna ois myös vielä 6päivää menkkoihin, vaikka oiski dpo 10.(n)
 

Yhteistyössä