.

@janskusdff , voimahalaus täältä. Paljon olette joutuneet kestämään. Kunpa seuraava tärppäisi pian ja sujui ongelmitta. Tsemppiä!
@Miina- , tosi harmi. Onnea uuteen kiertoon!
Pahoittelut myös muille uuteen kiertoon joutuneille!

Täällä dpo6 ja tuli taas ovisliman tyyppistä kerran pyyhkiessä. Ja kaksi kertaa tuntunut taas repäisykipuja tänään, mitä ei oo moneen kuukauteen ollut. Mutta on niitä ennenkin turhaan tullut.. Aika kuluu hitaasti. Ja just tajusin, että jos uusi kierto alkaa niin mun pitää soittaa naistenpolille aika ultraan ja olen just sillon uuden kierron alkaessa syyslomalla siskoni luona pienessä kerrostaloasunnossa, lapset ja äiti mukana.. Täytynee karata ulos soittamaan.
 
Odottamisen odottaminen on kyllä kamalaa!

Eilen kävin apteekissa hakemassa lisää foolihappoa ja siinä intiimihyllyllä vitamiinejani valitessa päätin ottaa sitten raskaustestejäkin valmiiksi torstaita varten...
No nyt joka ikinen kerta, kun käyn vessassa ne testit suorastaan huutaa minun nimeä siellä laatikossa, että "TESTAA TESTAA" :eek:
 
Tsemppiä Janskusdff :cry::unsure:

Miina: voi sielläkin. Tsemppiä uuteen kiertoon! Täällä jo vähän vuotoa. :unsure:

Iltapäivällä alkoi tulla vuotoa. Nyt sitten äsken ihan kuitenkin dippaamisen ilosta tein toisen rfsu liuskoista. Edellisessä ei mitään testiajalla, ei edes viivanpaikkaa ja sitten tuli se törkeä roskishaamu ka nyt sitten tuli 5 minuutissa haalea mutta selvösti näkyvä viiva. Aina se toiveita nostaa, vaikka olisi miten kyseenalainen testi tahansa ja edellinen raskaus alkoi mulla vuodolla. Tänään on siis joko kp30/32 dpo12 tai kp1. Eikö se aamuun mennessä selviä.

https://aijaa.com/cGQ54R

https://aijaa.com/zDvEZP
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
Odottamisen odottaminen on kyllä kamalaa!

Eilen kävin apteekissa hakemassa lisää foolihappoa ja siinä intiimihyllyllä vitamiinejani valitessa päätin ottaa sitten raskaustestejäkin valmiiksi torstaita varten...
No nyt joka ikinen kerta, kun käyn vessassa ne testit suorastaan huutaa minun nimeä siellä laatikossa, että "TESTAA TESTAA" :eek:
Mä niin ymmärrän sua :ROFLMAO:
 
Voi surku, onpas monta surullista juttua täällä. Tsemppiä kovasti, keskenmenon kokeneille ja muita pettymyksiä kohdanneille.

Mää tänään aamulla aikani nieleskelin kun tuntuu että sylkeä kertyy suun täydeltä. Sitten muistin miten esikoisen alkuraskaudessa syljeneritys oli aika villiä ja johan taas hymyilytti. Sitten iski loppupäiväksi niin jäätävä päänsärky etten mitään voinut tehdä, lopulta tuli ihan oksennuskin. Kyllä mää niin paljon mieleni pahoitan jos ei tikkuun plussaa ilmesty ens viikolla.
 
@amadecasa kerro mulle joku vinkki, millä jaksat tollaisen oireilun jälkeen odottaa sinne ensiviikkoon! :LOL:

pidän peukkuja plussaan(y):love:
Mulla on ostettuna 4 testiä, 2 tavallista joista toisen voi tehdä vähän ajoissa ja toisen vasta sit kun siinä oikeasti pitäis näkyä jotain. Sit on kaks digitestiä joilla voin seurata että viikot lisääntyy. Hieman kyllä himottais käydä osteleen jotain halppiksia tukkupakkaus ja testailla koko ajan, mutta koitan ajatella sitä riemua minkä se selkeästi positiivinen eka testi tuo tullessaan.

Joo, tipun kyllä kovaa ja korkealta kun ei meekkään niinku suunnittelin.
 
Kovasti voimia täältä kaikille pettymyksen äärellä oleville... :(Täällä kans mieli apeana odotellaan menkkoja. Jotenki ei haluais ees uskoa plussaan ku tullu jo nuita pettymyksiä useampia, suojeleeko sitä itteä vain siltä ettei tulis niin lujaa alas...
(n)dpo 13 nytten. Testin tein nyt illasta ja selkeä nega.. Ylihuomenna vielä testaillaan heti aamusta,mut sit annan kyllä olla ja oottelen koska vuoto taas alkais..
 
Ompa kurjaa luettavaa täällä miten tulee keskenmenoja, negoja ja kuukautisia (n):cry:
tässä alkaa kyllä omakin usko horjua pikkuhiljaa :(

Tsemppiä meille kaikille! Kyllä sieltä niitä plussia varmasti satelee, nyt vain on hieman plussastressiä varmaan puolella porukasta täällä
 
Mä jo varoitin miestä että jos ei tikkuun ala tulee mittään seuraava kierto ku alkaa, nii tuun kellistää sen huolella,.. vähintään joka toinen ilta :whistle:(toivossa on hyvä elää) Hän vain toppuutti oottelee jos plussa alkais näkyäkki. Kauhulla oottaa mitä keksin sille viikolle ku ovikset taas alkaa:rolleyes::LOL: uskon heinäkuuhun(y)
 
  • Tykkää
Reactions: kuuutti ja W.we
Menkat alkoi torstai-iltana, ja kivuliaat onkin. :( Eli kp 3, yk 4 nyt meneillään.

Tsemppiä kaikille sitä tarvitseville ja onnea plussanneille! Tänne on taas tullut niin monia viestejä ettei meinaa perässä pysyä.
 
TOIVEENA VAUVA 2019

6.10.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Saltsu_...................kp 63/28................yk 1
Minimali..................kp 60/30-32..........yk 2
Mustikka89.............kp 52/23-25..........yk 3
Kissanainen87........kp 48/28...............yk 14
Neltsuliini................kp 45/27...............ya 5/16
Heybaby..................kp 45/36..............ya 8/18
Toiveikas92.............kp 42/34...............yk 9
Maya123.................kp 39/28...............yk 1
Sennay....................kp 38/xx...............yk 2
Pioni85....................kp 36/27-30.........yk 3
Saippuakupli...........kp 35/30...............yk 4
1986/13...................kp 34/xx...............ya 8/18
Alviita......................kp 33/33...............yk 1
MatildaJ..................kp 32/25...............yk 3
LaTiLa.....................kp 31/32...............tjot
Papupata12............kp 31/29-32..........yk 2
Siltsu.......................kp 29/25...............yk 3
Ngale.......................kp 27/30..............yk 13
Ilonetsijä..................kp 27/30..............yk 5
Bubble92.................kp 27/26..............yk 3
Annanna..................kp 26/26-28.........yk 2
Haavejuttu...............kp 26/30..............yk 2
Persikka123.............kp 26/28-30........ya 5/17
Appelsiiniomena......kp 25/33..............yk 10
Sarianne81..............kp 24/27-33.........yk 1
Veeja.......................kp 24/xx...............yk 1
Lllariel......................kp 24/22-26.........yk 2
Peanut_butter..........kp 23/28-32.........yk 2
Vuuti........................kp 23/28-32.........ya 2/17
Naissoturi................kp 21/23-29.........yk 7
VauvaHaaveilija89...kp 21/28..............yk 10
Kindermaxi..............kp 21/24-27.........yk 1
W.we.......................kp 20/26..............yk 5
Luumupuu_.............kp 19/30..............yk 4
Kuuutti.....................kp 17/27.............ya 5/18
Tylleröinen_21.........kp 16/24-27.........ya 5/18
Emerentia................kp 15/28(?).........yk 9
Nelly31....................kp 15/33..............yk 3
Tiutau13..................kp 14/26-33.........tjot
Hemppanen............kp 13/29..............yk 7
iK.............................kp 13/28..............ya 5/18
Alinah92..................kp 13/28-30.........ya 2/16
Rosemarie...............kp 11/xx..............ya 6/18
Mimmik....................kp 10/28.............ya 9/18
Vauvameille.............kp 8/26-28..........yk 18
Li88..........................kp 8/27-30..........yk 4
Lillium.......................kp 7/26-28..........yk 6
Beibihaaveilija..........kp 7/26-30..........yk 3
Emppu-93................kp 5/28-32..........yk 2
Cara-mel..................kp 5/26-28..........yk 2
Neilikkaruusu...........kp 5/xx................yk 1
Keijukuningatar........kp 4/xx................ya 5/18
Janskusdff................kp 4/28...............yk ?
Chili_........................kp 3/28-29..........yk 4
Laima.......................kp 3/28...............yk 4
Miina-.......................kp 2/26-27..........yk 8
Pillipöllö...................kp x/xx.................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Heybaby..............dpo 22
MatildaJ..............dpo 20
Bubble92.............dpo 16
Lllariel.................dpo 14
Saippuakupli.......dpo 14
LaTiLa.................dpo 13
Sarianne81.........dpo 12
Ngale..................dpo 11
Ilonetsijä..............dpo 10
Veeja...................dpo 10
Kindermaxi..........dpo 10
Naissoturi............dpo 9
W.we...................dpo 9
Vuuti....................dpo 7
Marlen.................dpo 6
Peanut_butter......dpo 6
Luumupuu_.........dpo 4

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik, Keijukuningatar,
Ensikatse, Emppuelkku, quinque,
Pilvinentaivas, Herqqu, ALLEIGRA,
Muropaketti, midoo, tätimoonika,
pandanen, Momon, RUSKA82,
opiaattina, BlenQ, Lunart, Vanilla88,
Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Jeyz84, Aanskuh, Helinä87, Jonxu,
 
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

StellaMom (yk 3)
 
Mä malttamattomana ny testasin ja tyylipuhdas negahan se siellä. Jos ny ens viikkon malttais, ku 2 testiä oottelee viä kaapissa. Sit voiski tilata lisää.. :whistle: koukuttavaa puuhaa:D
Sanos muuta. Tyhmä pää kunihan haluaa testata ajoissa ja sit saattaa poimia just kemiallisen testiin ja vituttaa kun se haalenee pois... testaus addiktio, harrastuksista kallein :D
 
Täytyy @Siltsu toivoo pikaisia plussia, ni ei ihan hirveetä summaa kerkee testeihin pistää:LOL: vaikka voishan sitä rahansa huonomminki käyttää! Sitä ootellessa ku ite nappaa jonkun kemiallisen tai varhaisen keskenmenon, että tuleeko sitte joku järki tähän testailuun. :whistle: Aiemmin oon ollut niin maltillinen noiden testien kanssa, mutta nyt aika vastakohta :D
 
Eilen tuli testiin melko vahva puolikas viiva ja tänään tosi haalea haamu. Onkohan tämä sitten kemiallinen vai uskaltaisko edes vähän iloita? Dpo kuitenkin jo 16 ja kp 27/26 niin jotenkin odottaisin jo vahvempaa viivaa.


DSC_0375.JPG
 
Eilen tuli testiin melko vahva puolikas viiva ja tänään tosi haalea haamu. Onkohan tämä sitten kemiallinen vai uskaltaisko edes vähän iloita? Dpo kuitenkin jo 16 ja kp 27/26 niin jotenkin odottaisin jo vahvempaa viivaa.


katso liitettä 4823
Onhan siellä aika selvästi viivaa. Onko sulla mahdollisuus testata jollain muulla merkillä? Siis joskus toinen testi antaa selkeämmän viivan. Mä testaisin tuolla viivalla pc liuskalla myös. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bubble92
iK
Hei kaikki ja hyvää viikonloppua! :love: Teki hyvää lueskella viestiketjua, sai vähän ajatuksia pois tästä omasta arjesta. Läheiseni joutui vakavaan onnettomuuteen ja se on syönyt omat henkiset ja fyysiset voimat. :( Nyt tilanne on onneksi vakaa, joskin pitkä matka edessä, päässä pyörii paljon asioita. Kehon stressitila on ollut siis maksimissaan ja tämä on ollut varmaan elämäni henkisesti raskain viikko. :cry:

Tänään on jotain väliltä kp 10-13. 13 laskettuna tiputteluvuodon alkamisesta ja sitä kesti kolmisen päivää ennen kunnon vuodon alkamista. Kunnon vuotoa oli joku 4 päivää ja sitten jälkeen taas vähän tiputtelua. Mulle tosi epätyypillistä! Eilen olin gynellä kun nämä kierrot nyt on olleet sitä sun tätä.. Kysyin miten tässä tilanteessa kp:t edes lasketaan, niinhän oli sitä mieltä ettei sillä oo niin väliä, kunhan aina laskee samalla tavalla.

Mä olin ihan varma että oikealla puolella on taas kysta! Kun tuli tuota tiputteluakin. Mutta ei ollut! Jipii! Ja nyt oli vasta tässä vaiheessa limakalvo jotain 5,5mm eli vielä aika ohut. Oikealla todennäköisin johtofollikkeli, mutta sekin vasta 10mm. Sanoi että se jos lähtee kunnolla kypsymään niin todennäköisesti ovulaatio vois osua ens tiistaille. Silloin olis about kp13-16, mikä olis mulle jo suorastaan hassun myöhäinen ovis näihin kesän kiertoihin verraten. Mä toivon että näin juuri kävisi, koska se vastsis mun normaalia kiertoa ennen kesää ja silloin olisi ehkä oikeasti järkevän kokoinen follikkeli ja siitä vois seurata hyvä keltarauhanen ja siitä taas siedettävän pituinen luteaalivaihe. Toivotaan! :love:

Mä vähän myös epäilen mahdanko tämän stressin vuoksi oikeasti edes ovuloida. No, ehkä sekin sitten pidentää vähän kiertoa. :rolleyes:
 
Täällä haamu testattu tänä aamuna. Pikkuisen toiveita herätti.. oireita on, mutta kauhea pelko jos on mennyt kesken, koska tämä oli niin haalea viiva ja jo dpo12. Testaan uudestaan kun menkat myöhässä.
Yritän kuvata sen teille, mutta nyt niin kiire että menee myöhemmäksi.

Plussaonnea kaikille
 
@amadecasa Oireet kuulostaa kyllä tosi lupaavilta, toivotaan parasta! Oon itekin miettinyt, että olis ihanaa pystyä testaamaan vasta sitten kun mahdollinen plussa olis selkeä, mutkun ei malta.. :D

@Siltsu Voi ei, pahoittelut ettei viiva vahvistu! :( Musta kyllä tuntuu, että noita kemiallisia on täällä ihmisillä ihan hirveästi, mukaan lukien itselläni oli. Ne on tosi kurjia, kun toivo ehtii herätä, mutta toisaalta ajattelen että ne myös kertoo siitä että kroppa toimii oikein. Voimia <3

@kindermaxi Toivotaan että plussa vielä tulisi <3 Onko sulla ollut jotain oireita?

Niin ja yhdyn @Siltsu ja @kindermaxi tohon testaukseen koukuttuneisiin :D Laatikossa odottelee varmaan 20 testiä, ja eiköhän se testaaminen ala taas tälläkin kertaa liian aikaisin. :whistle:

@iK Pahoittelut surullisista tapahtumista, ja paljon voimia <3 Tsemppiä oviksen hyödyntämiseen! :)

@Sarianne81 Haamulle vahvistumista! :love:
 

Yhteistyössä