.

iK
Täällä ajeltu töihin ja ajaessa tuntui yskiessä oikealla puolella. Josko se ovis sieltä sittenkin pikkuhiljaa? Valkovuotokin on vähän lisääntynyt. Oiskohan lähipäivinä!

Edit: viikonloppu pois kotoa, eli pitää nyt koittaa jaksaa puuhata edes perjantaina.... :whistle:
 
@Alinah92 Tsemppiä huomiseen! <3
Ja samoin tsemppiä kaikille niille, jotka ovat tässä kierrossa joutuneet pettymään. Tämä on se naisen elämän ja kehon raadollinen puoli. Mutta uskon ja toivon, että kohta saadaan paljon plussia!

Mulla on tullut eteen uusi käytännön ongelma tässä vauvaprojektissa: kun sekstataan ilman kondomia, niin sehän on ihan turkasen sotkuista puuhaa! Me ollaan käytetty aikaisemmin ihan täysin kondomiehkäisyä ja nyt sitten oon ihan ymmälläni että mikä tuppo pitää työntää jalkoväliin ja rynnätä vessaan, ettei lakanat ole ihan litimärät hommien jälkeen. :D Jos jollain on hyvä niksi tähän, niin saa kertoa. :'D
Se on ihan yksilöllistä tuo että valuuko kaikki lakanoille takaisin! Meillä hieman samanlaisia ongelmia, yleensä meen vessaan ja pesulle hetken rauhoittumisen jälkeen. Jossain ohjeessa sanottiin että kannattaa makoilla se 10-15min että pojat jaksaa uida ylös, mutta ei sekään ole pakoo tehdä varmasti! Pyyhe pepun alle toimii menkoissa ja muissa puuhissa. Meillä on virallinen "seksipyyhe" varsinkin menkkojen aikaan!
 
Anteeksi pikainen omanapa: terkkari soitti tänään, ettei progesteroniarvot olleetkaan todellakaan ok luteaalivaiheen arvoiksi (mulla vain 0,61, kun pitäis olla väh. 8,7) . Toki sen jo tiesinkin. Aloitin nyt sitten sen Terolut-kuurin. Sitäkään ei enää saanut kuin 30tbl pakkauksessa, koska 14tbl pakkauksen myynti on lopetettu. Siis munhan piti aloittaa eka 10pv:n kuuri ja sit perään kolmen kuukauden kuuri aina kp 16-25 (normaalisti kp15-24), mikäli kierto lähtee käyntiin. Jos en kuulemma näiden kolmen kuukauden aikana tuu raskaaksi, tekee lääkäri lähetteen lapsettomuuspolille. Että näin. Mut saa siirtää takas taustalle kierrottomana.

Mutta positiivista. Avokki kosi tänään. :love:
Onneksi olkoon!<3 jotain ihanaa yrittämisen keskellä!!
 
kp30 ja apteekkarin ultra ja clearblue digi tänä aamuna negatiiviset. Tuhlaan seuraavan testin vasta reilun viikon päästä, ku viime kierto oli 40päivää...
Ketkäs muut vielä testailee tällä viikolla?
plussapuhuria(y)
 
kp30 ja apteekkarin ultra ja clearblue digi tänä aamuna negatiiviset. Tuhlaan seuraavan testin vasta reilun viikon päästä, ku viime kierto oli 40päivää...
Ketkäs muut vielä testailee tällä viikolla?
plussapuhuria(y)
Voih pöh, negat on niin masentavia:unsure: Mä testaan ehkä huomenna tai sit perjantaina JOS menkat ei ala. Jännittäminen piinailusta muuttui turhauttavaksi eilen ku sain negan, mut jos-ehkä-mahdollisesti vois hormoonit nousta hitaasti ja sais sen kaks viivaa vielä:D huvittuneena itseeni jo nyt suhtaudun. Mieli on jo tulevassa oviksessa(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Marjusk
@Wintersun voimia ja tsemppiä sinne kovasti:love:

Täälläkin yleensä myös tapana jäädä touhailujen jälkeen makooleen hetkeksi jalat ylhäällä ja pyyhe kans pepun alla :LOL: pitää tänään yrittää kellistää toi mies, kun pe oon tosiaan töissä koko päivän ja reissus:unsure: :) toivottavasti saadaan plussatuulia tänne lisää, tsemppiä kaikille (y)
 
Tein jo kamalanpitkän listan esikiertoon:
- Foolihappo joka päivä (tämän teen kyllä nytkin)
- Greippimehua joka aamu
- Tuplaan veden juonnin
- Ei ainoatakaan annosta alkoholia (ei edes sitä ravintola viinilasillista tai saunaolutta)
- Sokeri pois kokonaan
- Macaa tuplaten siihen mitä nyt otan
- Hammaslankaa useammin
- 31 päivän joogahaaste (stressi ehkä pahin mulla, jospa tämä helpottaisi)
- Kahvi kokonaan pois

Näillä mennään (y) lisää vinkkejä saa antaa jos tulee mieleen, tässä vaiheessa kaikki käy :D
 
Tsemppiä ja voimia Stellamom, Siltsu ja Sarianne ja kaikki, jotka kuihtuneet uuteen kiertoon :cry:❤

Wintersun: voimia ihan mielettömästi!!! ❤

Onnea Mayalle plussasta:love: olikohan muita (n)

Täällä kp 6/29-32. Eli voi poistaa myös piinailijoista. Mut voi laittaa taustalle kokonaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Maya123
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :unsure::love:

Flo kertoo et 2 päivää jäljellä.. Jotenki nyt herännyt pieni toivo tän palelun takia, mutta huomenna sit varmaan paluu todellisuuteen ku testailen. Aika kyllä matelee, ku oottaa vaan uutta kiertoa.
 
Mulle voi päivittää yk4 kp12/26, dpo 0 eli piinailijoihin.
Kävin tänään lapsettomuusläärillä ensi käynnillä tsekkaamassa että kaikki on ok kun aika monta päivää tiputtelee ennen menkkoja ja luteaali jää melko lyhyeksi. Kaikki näytti hyvältä ultrassa ja ovulaatio oli juuri tapahtumassa. Otetaan vielä kelta- ja kilpirauhastestit sekä rautavarastot ensi viikolla. Hyvä fiilis että saa vähän mielenrauhaa asioihin. Ehkä vähän hätäilen kun yritystä kuitenkin vain vähän takana mutta olkoon tämä mulle synttärilahja itseltä :D Kurjaa muutenkin jos yrittää vuoden turhaan jos kärsisikin jostain lievästä hormonihäiriöstä joka olisi helppo lääkkeillä korjata.
Tsemppiä kaikille (y)
 
Mulle voi päivittää yk4 kp12/26, dpo 0 eli piinailijoihin.
Kävin tänään lapsettomuusläärillä ensi käynnillä tsekkaamassa että kaikki on ok kun aika monta päivää tiputtelee ennen menkkoja ja luteaali jää melko lyhyeksi. Kaikki näytti hyvältä ultrassa ja ovulaatio oli juuri tapahtumassa. Otetaan vielä kelta- ja kilpirauhastestit sekä rautavarastot ensi viikolla. Hyvä fiilis että saa vähän mielenrauhaa asioihin. Ehkä vähän hätäilen kun yritystä kuitenkin vain vähän takana mutta olkoon tämä mulle synttärilahja itseltä :D Kurjaa muutenkin jos yrittää vuoden turhaan jos kärsisikin jostain lievästä hormonihäiriöstä joka olisi helppo lääkkeillä korjata.
Tsemppiä kaikille (y)
Kilpirauhanen voi tosiaan häiritä raskautumista jos ei ole hoidettu, mulla se on hoidossa tietääkseni! Mutta tuli äsken mieleen että mitä jos ei olekaan ja se voisi aiheuttaa ongelmia :O Hope not! Tsemppiä sinne!
 
@Sarianne81 Voiei, olin jo ihan varma kunnon plussasta. Tsemppiä uuteen kiertoon :love:

@Wintersun Olen niin pahoillani! Olette kokeneet kyllä niin paljon.. Paljon voimia taas tulevaan <3

Omaanapaa.. Mies kellistetty eilen.. Mutta oli varmaan joku feikkimukaovis.. En usko, että oikeesti ovis olis tapahtunut parissa tunnissa, tänään taas superhaalea testiviiva. Harmittaa vaan, että seuraavaks keritään peittoja heiluttelemaan vasta ensi viikon keskiviikkona!! Taitaa mennä kierto hukkaan :unsure:
 
Vähän tulee semmoinen fiilis että viitsiikö itse enää testata edes, kun niin paljon kurjuutta ollut täällä. Ennen testiä voi sentään elellä haaveissa...

Toisaalta on vähän semmoinenkin fiilis että tarviiko edes testata. Eilen ja tänään ollut koko ajan pahenevaa närästystä ja tänään kun söin aamupalan vasta reissun päällä eli normaalia myöhemmin, alkoi pukluttaa kovasti. Saas nähdä, jospa silti...
 

Yhteistyössä