.

Voi ei @Wintersun Toivon niin kovasti että teidän kelkka kääntyy mutta tietysti on ensisijaisen tärkeää että sinä olet kunnossa. ❤

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. :( Ja ennenkaikkea niille tsempit jotka plussan kautta sinne tipahti. :poop:

@amadecasa hyvin jatkuu sun oireet! Mulla myös tota närästystä enenemissä määrin. Toivotaan kovasti että se vie meidät tuplaviivoille. (y) Mulla perjantaina testipäivä, millos sä ajattelitkaan?
 
@Wintersun oon niin pahoillani. Nyt vihdoin ku teillä olis mahdollisuudet lähellä raskautumiseen ni tulee tällasta. Tosi paljon jaksamista. Hoitaisivat sen edes a nopeasti pois alta!

Pahoittelut myös kaikille uuteen kiertoon joutuneille erityisesti niille, jotka menivät plussan kautta.

Omanapaa sen verran, eträ täällä on alkanut jäätävä väsymys. Olen yrirtänyt kovin olla huomioimatta kaikkia mahdollisia raskausoireita, mutta tätä väsymystä on todella vaikea sivuuttaa. Lisäksi on ollut hirveästi ilmavaivoja sekä syöminen on hankalaa. Tänään kp 31/30, tosin viime kierto kesti 32 päivää. Perjantaina testaan, jos ei huomenna menkat ala. Perjantaina olis työporukan kinkerit, niin tietää sitten uskaltaako ottaa alkoholia vai ei.
 
@Veeja huomenna ajattelin tikkupissiä. Jännittää kyllä! En yhtään ihmettelis vaikka työkaverit jo arvailis kun oon ollu niin väsynyt ja kipee ja tässä syksyn mittaan tullut pari lisäkiloakin entisten ylimääräisten lisäksi... Noh, saavat arvailla, meillä on yleensä ihmiset saaneet itse kertoa tällaiset uutiset, ei oo kyselty.
 
Kp30/28-30. Ei näy menkkoja mutta ei myöskään plussaa :notworthy: Ääh, tekisi mieli joka vessa käynnillä tehdä testi. Ei ole yhtään sellainen olo että menkat alkaisi, yleensä kivut alkaa 1-2pv ennen vuotoa. Nyt ollut muutaman päivän aikana nipistelyä ja vihlaisuja vasemmalla puolella alavatsassa, merkkaisikohan se jotain.. (n);)
 
Eihän täältä ryhmästä osaa millään olla pois ku vauva se on joka päivä mielessä vaikka mikä vaihe kierrossa ois!! :ROFLMAO: Tsemppiä ja voimia Siltsu, Stella im ja Sarianne ja kaikki, jotka joutuneet uuteen kiertoon ♥ tänne vois päivittää eli kp3 ja kierto 23/26 j nyt on kaapissa uuteen kierrokseen Ov tikut valmiina oottelemassa.. Tuossapa lueskelin yks päivä nuita kaiken maailman kikkoja yrittämiseen :D:D ja luin yhen hyvän miehille hedelmällisyyteen ja se oli Sinkki ja foolihapon tankkaus. Kuulema pikkukaverit virkeämpiä ja pitempään säilyviä ku on oikeat vitamiini lisät miehilläki käytössä (y) Saman tien työnsin vitamiini kouran miehelle käteen jossa oli D, sinkki, foolihappo, kalsium ja C-vitamiinit ja käskin viikon kuurille ja kiltisti syömään:LOL::LOL:
 
Mä oottelen koko ajan, että millon alkaa kivut hiipiä tai tulla alkuvuotoa. Ei oo meinaan mitää enteileviä menkkaoireita, niiku yleensä. (alkaa varmaa heti ku oon tän lähettäny..) Muutaku et pms-kiukku helpottanu :D Tuli myös semmonen olo, että en haluais testata huomenna, mutta sitte taas haluan et jotenki helpompi si vaan ootella menkkoja ku ei elättele toiveitakaan sen isommin.
 
Kp30/28-30. Ei näy menkkoja mutta ei myöskään plussaa :notworthy: Ääh, tekisi mieli joka vessa käynnillä tehdä testi. Ei ole yhtään sellainen olo että menkat alkaisi, yleensä kivut alkaa 1-2pv ennen vuotoa. Nyt ollut muutaman päivän aikana nipistelyä ja vihlaisuja vasemmalla puolella alavatsassa, merkkaisikohan se jotain.. (n);)
Mullahan näkyi plussa vasta yli viikko sen jälkeen kun menkat oli myöhässä... ;)
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Mä olen myös kokeillut tätä orgasmia (tosin musta tuntuu että olen jo kaikki macat, mehut ja raskausvitamiinit kokeillut) :D
Miehellä menkoista ovuun saunakielto, seksiä, koti-inssiä..
Seuraavaksi ehkä se keinohedelmöitys sitten (y)
Ei varmaan muuten olisi näin ahdistavaa kun ikääkään ei ole kuin se 25, mutta tunnen itseni vaan rikkinäiseksi ja huonoksi vaimoksi, kun en miehelleni voi antaa lasta :unsure:
Kerran seisoin käsillä seinää vasten 20min jotta tavara valuu varnasti oikeaan suuntaan o_O

Toi käsillä seisominen :ROFLMAO: sori:oops: mutta ei teitä kyllä kans ole helpolla päästetty :confused: tsemppiä (y)
 
MITÄ HEL****!?
Anteeksi kielenkäyttöni.
Te jotka olette siemennesteanalyysejä tulkinneet.
@W.we @Wintersun ?
Mies kävi antamassa näytteen ja puhelimitse kerrottiin että määrä (100milj/ml) ja liikkuvuus hyvä (73%).
Nyt oli sitten tullut paperiversio jossa lukee siittiöiden muodossa, että normaaleja 1% (pitäisi olla 4% ylöspäin) ja epänormaaleja 99%, siis mitä tämä meinaa!?
Mä romahan just nyt :cry::cry::cry:
 
Nyt on inseminaatio tehty, aamupäivästä tänään. Toimenpiteen jälkeen tuli ovulaatiokivut kehiin.

Mulla on nyt niin kamalat ovulaatio kivut, että makaan vaan raatona. Ei pysty liikkuu kun heti koskee munasarjoja..

Testipäivä on loppukuusta, perjantaina aloitan lugesteronit.

Mietin että jos tässä haluis huomenna vielä hyödyntää. Niin en tiiä mitä siitä tulisi, kun oon niin kipeä. :unsure::oops:

Katsotaan, kärsin hampaita purren vaikka!

Ultrattiin tilanne vielä ennen inssiä, multa löyty sit 1 johtofolli vasemmalta joka oli 19mm kooltaan. Limis oli 12mm, aika paksu. Miehen siittiöt oli hyvin liikkuvia pesun jälkeen, en vaan ymmärrä mikä ei kerrota lukuja. :oops:
 
@Wintersun , lämpimät ajatukset ovat luonasi. Toivottavasti tämä hoito jäisi viimeiseksi ja saisit sen jälkeen terveen paperit! Voimia! :love:

@Naissoturi , meillä oli normaaleja 2% ja gyne sanoi että se on ihan hyvä (muut ovat kenopäitä tai kaksihäntäisiä). Gynen ja netin mukaan tuo arvo on hyvin kiistelty ja monissa paikoissa on jo lopetettu sen tutkiminen. Eniten on merkitystä määrällä ja liikkuvuudella, näin meille sanottiin!

@Sarianne81 , tosi kurjaa! Pahoittelut uudesta kierrosta.
@Maya123 , onnea sinulle odotukseen! (y)
@Alinah92 , tsemppiä kipujen kanssa. Toivottavasti tärppää! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Maya123
Anteeksi omanapaisuuteni.

Joudun uuteen sähkösilmukkahoitoon. Eli nyt täytyy laittaa lääkärille soittopyyntö mitä tehdään :cry:
Mä en kestä. :cry:
Voi ei, kyllä nyt saa riittää! Isot virtuaali halit ja tsempit sinne päin! Toivottavasti jää viimeiseksi sähkösilmukkahoidoksi ja pääsette jättää koko perkeleen taakse ja jatkaa eteenpäin kohti lapsettomuushoitoja! :love:
 
MITÄ HEL****!?
Anteeksi kielenkäyttöni.
Te jotka olette siemennesteanalyysejä tulkinneet.
@W.we @Wintersun ?
Mies kävi antamassa näytteen ja puhelimitse kerrottiin että määrä (100milj/ml) ja liikkuvuus hyvä (73%).
Nyt oli sitten tullut paperiversio jossa lukee siittiöiden muodossa, että normaaleja 1% (pitäisi olla 4% ylöspäin) ja epänormaaleja 99%, siis mitä tämä meinaa!?
Mä romahan just nyt :cry::cry::cry:
Varmasti vetää mielen matalaksi mutta älä vielä lannistu, teillä tuo määrä on lähes kymmenkertainen siihen mitä meillä tuloksissa kerrottiin ja meillä liikkuvuus myös alakanttiin. Muotoa ei tutkittu lainkaan koska ei ilmeisesti nykyään kerro koko totuutta. Veikkaan että ei täysin kohdillaan ole meilläkään. Paljonko oli näytteen kokonaismäärä? Normaali määrä on vähintään 1,5ml ja sillä jo normaaleiden siittiöiden määrä teillä olisi 1,5 miljoonaa :) Ja hedelmöittämiseen tarvitaan onneksi 1 ainoa.
 
Mä niin kiusaan itteeni (ehkä myös miestä:ROFLMAO:) aatelin uusinta testausta vasta perjantaina, jos menkat ei ala ennen. Nyt on kp31 ja näin kauaa menkat ei oo pysyny pois koskaan. Kauaa, siis päivän kaks jäljessä:LOL: Edellis iltana nukkumaan mennessä oli yks outo tunne, koko alapää tuntu siltä, ku joku ois vetäny sitä ulos musta, siis kaikki synnyttimet ym. Paine oli niin kova, että tuntu oikeen kivulta, sitä kesti joku muutaman minuutin vahvana. Tänään on masu juilinu, aaltomaisesti. Rintoja viiltää välillä, oikein tuolta syvältä nännien vierestä. Koskaan ei oo tällästä ollu normi nega kierrossa. Mut semmonen tääkin voi olla, koitan olla iloinen pessimisti, yks viiva testissä on niin mieltä musertava, et suojelen itseäni :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Naissoturi meillä mies kävi just siemennesteanalyysissä ja siittiöiden muotoa ei tutkittu ollenkaan. Gyne vaan kommentoi, että sillä ei ole mitään merkitystä ja aiheuttaa vaan turhaa mielipahaa, koska kaikilla on niin vähän niitä hyvin muodostuneita. Hassulta kyllä kuulostaa, ettei sillä olisi väliä, mutta niin se gyne vaan väitti.(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Miina-
Vähän olen koittanut hiljaiseloa pitää täällä, tai no, olen käynyt lukemassa ja reagoimassa joka päivä. :giggle: Pahoittelut negakiertoon joutaneille, varsinkin kun tuntui että paljon plussia ehti jo näkyä:unsure:
@Wintersun tosi paljon tsemppiä tulevaan, kohtuuttoman paljon olette joutuneet kokemaan, toivottavasti kaiken jälkeen tulisi toivottu lopputulos!:love:
@Ilonetsijä huii, noilla oireilla mä olisin kans varmasti jo testannut!!(y)
Täällä kan miehen kanssa puhuttiin, että alettaisiin syömään molemmat macakapseleita, lähinnä haluttomuuteen, toivottavasti auttaa :) Flo ennusti ovista maanantaille, ja sunnuntaina kerran talleteltu, mutta mua ei tarvitse laittaa piinailijoihin, en usko että oli tarpeeksi hyvin hyödynnetty ovis, ja tänään oli aikamoiset menkkajomotuksen tuntemukset, niin ovis saattoi olla vasta tänäänkino_O
Meillä kans koipia pidetään hetki ylöspäin ja sit nopeesti vaan vessaan pesulle:LOL:
 

Yhteistyössä