.

@Siltsu ei se vielä mitään meinaa :love: joillain nousee hormoonit hitaammin kuten kaikista taulukoista näkee ja jos siinä edelleen samanmoinen viiva on niin kyllä siellä jotain tapahtuu jos ei ole haalistunut tai hövinnyt:) Niin kauan kun vuoto pysyy poissa on toivoa:love::love: mutta kyllä ymmärrän tuon olon niin vahvasti koska itselle kävi se silloin keskenmenossa että viivat näytti melkein jatkuvasti melkein kaksi viikkoa samanlaista viivaa :unsure: mutta toivotaan että sulla se vahvistuu vaan hitaammin :love: eikö se ole jotakuinkin 48-72 h välein tuplaantuu vai vaan puolitoista kertaantuu. eli jos se hailura on ollut tiistai-iltana niin hyvinkin mahdollista että huomenna vasta on hiukka vahvempi.. jos nyt en ihan väärässä ole kaikkien taulukoiden mukaan. Ja sitten siitä se alkaa nopeammin vahvistuu kunhan pääsee nousemaan hieman korkeammaksi :) se on alussa niin tarkkaa tunneissa kun nousee niin pieniä määriä :):love: joku saa oikaista jos väärässä olen. Edellisessä raskaudesta mikä meni vuodoista huolimatta hyvin niin lääkäri sanoi mulle että riittää jos nousee 1.5 kertaa korkeammaksi 72h aikana :) nekin tuntuu vaihtelevan aika paljon kun eri lähteitä lukenu.
 
Oho, täällä taitaakin olla ovulaatio ihan just käsillä, vaikka Flo ennustaa vasta maanantaille. Hyvä näin! Ja selkeesti stressi ja stressittömyys vaikuttavat. Viime kierrossa varsinkin ovulaation aikaan en saanut kunnolla edes nukuttua ahdistukselta ja kiireiltä, ja ovulaatio oli epämääräinen. Petiaktiviteetitkin meni vähän suorittamisen puolelle. Nyt näyttäis tulevan ovisoireet selkeinä ja yksiselitteisinä ja jospa ois vielä kivaa toimintaakin luvassa pariin kertaan :p Kohta pääseekin sitten jännäilemään ja googlettamaan oireita, ihan niinkun en niitä jo ulkoa muistais.
 
@papupata12 onnea hienot viivat jo :love:

oma napailua vähän, onko jollain rinnoista tullut nestettä pidemmän aikaan alkoi pari päivää ennen vuotoa ja jatkuu vaan :cautious: Prolaktiini arvot mulla on ok. :cautious: ja käyny myös ultrauksessa ja sekin ok.. ja tää loppuki hetkeks ja sillo vaa tuli toisesta, yt kummastakin ja rinnat todella kipeät :(
 
Voi kun tulee plussia, puhaltakaa niitä meillekkin:love:

Joko tää ois ny jo oviksen merkki! En jaksa ootella enää :confused::confused: piti olla jo viime sunnuntaina mut rfsu testeillä kaikki viivat oli nii haaleita, sillo sunnuntaina oli kyl niitten testien tummin.. nyt pc testeillä tulee tällästä viivaa.

Mulla on ollu pari päivää niin etova olo ja tänää ei ees aamukahvi maistunu mikä on mulle päivän kohokohta ja tänää nänneja kuumottaa ja vähä turvonneet..

https://aijaa.com/d4GQp1
 
Voi kun tulee plussia, puhaltakaa niitä meillekkin:love:

Joko tää ois ny jo oviksen merkki! En jaksa ootella enää :confused::confused: piti olla jo viime sunnuntaina mut rfsu testeillä kaikki viivat oli nii haaleita, sillo sunnuntaina oli kyl niitten testien tummin.. nyt pc testeillä tulee tällästä viivaa.

Mulla on ollu pari päivää niin etova olo ja tänää ei ees aamukahvi maistunu mikä on mulle päivän kohokohta ja tänää nänneja kuumottaa ja vähä turvonneet..

https://aijaa.com/d4GQp1
Ja nyt viä huomasin tollasia pieniä valkosia näppyjä nännien ympärillä, onko muilla kierroissa ollu tälläsiä oireita? Tuntuu hölmöltä kysellä, mutta kun mun menkat oli parivuotta pois ni ny jotenki tarkkailee kaikkia muutoksia vähän stressaantuneenakin :/
 
@toivojatintti kyllä alkaa mun mielestä olee jo ainakin tosi lähelle ovista jos ei jo ole :)
@janskusdff mulla tuli siinä keskenmeno kierrossa mut veikkaan että omalla kohdalla johtui siitä, että imetin toki oli imetyskerrat vähentynyt mutta kuitenkin osittain imetin, ehkä max kerran pari päivässä jos yhtään muistan oikein.. jotenkin niin se meni kunnes sen keskenmenon aikoihin lopetin sit kokonaan.
 
@Beibihaaveilija pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! :(

Täällä tullaan varmaan perässä uuteen kiertoon.. Tänään kp31 ja pari edellistä kiertoa ollut pituudeltaan 29. Testin tein tänään ja ihan puhdas nega. Varsinaisia menkkaoireita ei ole ollut mutta välillä tuntemuksia (ihan kuin paineen? tunnetta). On kyllä niin piinaavaa aikaa tämä, luotan kyllä aika hyvin noihin testeihin..

Onnittelut kaikille uusille plussanneille :love:
 
Täällä ilmeisesti peesaillaan @Laima ja @Beibihaaveilija … Tänään aamusta asti tullut ruskeaa tuhrua :( En nyt mitenkään ole yllättynyt, kun sellainen olo olikin ettei taaskaan tärpännyt, mutta sapettaahan tämä silti. Mies onneksi piristi, että sehän meinaa vaan uusia kuhinoita :LOL: Katsotaan nyt vielä menkat kunnollisiksi alkamaan, niin sitten saa päivittää kp:n.
 
Beibihaaveilija, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta.

Siltsu, kyllä siinä viiva näkyy, vahvistumisia:love:

Töissä oltu nyt ensimmäinen päivä, ja tytöllä meni päiväkodissa ensimmäinen päivä hyvin..pikkuinen ikävä oli iskenyt ennen päiväunia.

Täällä piina jatkuu, menkkaoloja on, mutta vuoto pysynyt pois, väsymys vaivaa myös mutta voi johtua muistakin syistä. Sunnuntaina olisi testipäivä jos nyt malttaisin sinne asti.
 
Pahoittelut @Laima ja @Beibihaaveilija :(


Mä en käsitä yhtään mitä mun kropassa tapahtuu, alkaa jo ottaa päähän aikalailla :poop::cautious:
Kävin hakee pari testiä, pääsin kotiin ja huomasin et vuoto aluillaan. Kerkesin kuitenkin avata testin ja tokihan se piti tehdä pois pyörimästä. Aiemmin kun rfsu haamuillut ni viivat on näkyneet 1-2 päivää ja kadonneet olemattomiin viimeistään päivää ennen menkkoja. Nyt se vaan vahvistuu + värit levinny jotenki oudosti/testiviiva ylempää tummempi. Selvästi punertaa alas asti. Onks tää vaan viallinen vai mitä (n)
 

Attachments

Yhteistyössä