.

Heipsan taas kaikille! Hetken olinkin jo täältä pois kun oli hieman hässäkkää tässä viimeinen kuukausi muuttojen ja muiden kans :)

Kolmatta kiertoa odotellaan kun menkat on 3pv myöhässä. :eek: Pari päivää sitten tein tarkemman testin ja näytti negaa ja nyt tänään tein sit viel liuskatestin joka näytti negatiivista. :/ Edellinen kierto oli sen 26pv ja nyt ollaan menossa ja 33kp. Saas nähä kauanko menee että menkat ilmaantus :/

Niin ja onnee kaikille plussanneille ja tsemppejä uusiin kiertoihin niille joilla ei oo tärpänny! :)
 
kp 7/32... aivan hiljaista mun aivoissa, ei innostusta eikä masennusta. Ei ovistestejä käyty ostamassa edes tälle kierrolla, en aio pilata lomaani ajattelemalla semmoista!:whistle::X3: Lomalla pitää vain muistaa pupuilla monta kertaa :LOL:
 
Onnea @Appelsiiniomena :love:
Pientä Omanapailua jälleen, anteeks siitä..
Täällä kp 16 tänään, valkovuotoo tulee, jotenki rauhallinen olo, väsyttäny välillä paljon vaikka nukkunu yön ihan hyvin, tietenki tää pimeys voi vaikuttaa :unsure: ja tänään ollu taas pientä nippailua.
hmmp.. Eilen oli aivan ihme juttu ku heti ruokailujen jälkeen tuli heikotusta ja saunan jälkeen kans ja sitten eilen pupuilujen jälkeen illalla tuli maha kipuilua vähän ja jotenki etova olo :eek: ei oo kyllä ennemmin käyny noin.. Niin ja siis roskat haissu mun nenään voimakkaammin :eek:
Aika ahkerasti tässä pupuiltu viime menkkojen jälkeen ja jotenki yrittäny olla ottamatta liikaa stressiä.. :):LOL:
 
@Wintersun Olen kovin pahoillani tilanteestasi :( Mutta tiedätkö, vaikka en tunne sinua kuin tämän keskustelupalstan verran, niin silti koen että sinulla on sisua päästä tämän yli. Toiset meistä on vahvempia kestämään takapakkeja ja sinä taidat olla sellainen!

@Beibihaaveilija Kiitos kysymästä, hitaasti etenee päivät ja ovulaation ajankohdasta ei hajuakaan :D Ajattelin alkaa tikuttamaan huomenna kp12, kun mulla kierto kuitenkin yli 30 päivää...

Omia kuulumisia sen verran että räkätauti jatkuu yhä vaan. Tänään työterveyslääkärillä käydessä otin samalla puheeksi hemoglobiiniarvon, jonka epäilen olevan huonohko kuparikierukan jälkeen. Kerroin raskautumistoiveestani myös. Hän ymmärsi samantien yskän ja laittoi lähetteen verenkuvaan, jonka yhteydessä katsotaan myös ferritiiniarvo. Jos ei muuta hyvää tässä nenäliinoilla vuoratussa päivässä, niin ensi viikolla näkee onko rauta-arvot kunnossa :)
 
Onnea plussanneille!!! :love:

Minut voi lisätä piinailijoihin tänään dpo -1 :whistle: Ovis oli vähän myöhässä tässä kierrossa, ei hajuakaan miksi mutta reilu kolme päivää myöhässä edellisistä kerroista. Eli pitäis tänään mies kaataa :whistle: Toivotaan että pääsee aikasin kotiin eikä jää hyödyntämättä :love:
 
@haaveilija92 mulla menossa kp36 eikä mitään merkkiä et olis menkat tulossa. Negatiivinen testi tehty ihan verikokeesta, eli turha testailla enempää. V*tuttaa ku pientä oravaa, nimittäin mulla on aina ollut säännöllinen 28kierto. Noh, ei auta. Meen lääkäriin jos ens viikolla ei oo alkanut kuulua.:cautious:
 
@haaveilija92 mulla menossa kp36 eikä mitään merkkiä et olis menkat tulossa. Negatiivinen testi tehty ihan verikokeesta, eli turha testailla enempää. V*tuttaa ku pientä oravaa, nimittäin mulla on aina ollut säännöllinen 28kierto. Noh, ei auta. Meen lääkäriin jos ens viikolla ei oo alkanut kuulua.:cautious:

Kääks ! Ei kiva. Pelkään vähän samaa. Tosin oireita kyllä on, todella todella oksettava olo ja tosi kuumeinen olo vaikka ei kuumetta. Lisäksi alavastaan sattuu todella paljon :( huomenna kp33 eikä mitään vuotoa/tuhrua.

Onko sulla koskaan ennen jäänyt kuukautiset välistä?
 
Kääks ! Ei kiva. Pelkään vähän samaa. Tosin oireita kyllä on, todella todeöto oksettava olo ja tosi kuumeinen olo vaikka ei kuumetta. Lisäksi alavastaan sattuu todella paljon :( huomenna kp33 einö mitään vuotoa/tuhrua.

Onko sulla koskaan ennen jäänyt kuukautiset välistä?
On kerran ja sillon sain mun esikoisen. Sitä just lääkärille sanoin että tää on niin kummallista. Voihan se olla stressiä ja kaikkee, mut en kyl koe tällä hetkellä elämääni mitenkään stressaavana. Siks tää ihmetyttää. Mut elämäni kallein testi osoitti että raskaana ei olla, et kyl ne sitten joskus alkaa :whistle: 36on ihan tajuton lukema kyl mulle...:( enkä ehkä ikinä oo niin onnellinen menkoista ku sitten ku ne seuraavan kerran alkaa :LOL:
 
@mimmik Onpa kuva kun on joku jonka kanssa jännittää samassa tahdissa! Mulla kans tullut valkkaria. Vatsa ollut vähän sekaisin ja etovaa oloa ja väsymystä myös. Voi kyllä liittyä tuleviin menkkoihinkin. Me on menty suunnilleen, joka toinen päivä taktiikalla. En tiedä riittääkö se... olitko sä tikuttanut ovista?
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik
Omaa nyt vaan, auttakaa. Rinnat jatkaa kipuilua ja nyt huomasin et verisuonet on tosi vahvasti näkyvillä, eka oli pienet pintasuonet ja nyt ihan nuo isommatkin. Voiko joku tissihormoni jäädä päälle ja siks tämmöstä? Ku menkka vuotoa ollut ja testit negaa. Tää hämää ja ahdistaa. Yks terveydenhoitaja tuttu sano et testaa loppuviikosta uusiks, hymähteli ja hymyili oudosti. Äääärsyttäää tilanne:mad: pissahätä on koko aika, nivusiin jomottaa ja naapurin koira haisee rappukäytävässä. Okei nyt lopetan ku tää on tämmöstä angsti kirjoitusta :whistle::ROFLMAO: sori
 
@Viljamii en oo tikuttanu ovista yhtään. Mekin ollaan menty suunnilleen joka toinen päivä taktiikalla tai ainaku on kerennyt touhaamaan :rolleyes: tänään taas nippaillu ja vihlomista tuntunu , välillä ollu etova olo.. Valkkaria oli hulahtanu päivällä housuunki kun lenkillä käytiin taaperon kans :D

Voi kun ois niin ihana saada plussa piankin :love: kyllä meidän tytöstä tulis niin hyvä isosisko ku täälä tykkää hoitaa vauva-nukkeansa ja pehmolelutkin tärkeitä :LOL::love:

Tsemppiä kaikille (y);):love:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
Oonkohan muistanut onnitella kaikkia plussanneita, ainakin @Appelsiiniomena lle onnea! Ja muillekun, jos mennyt ohi :)

Jännä seurata noita keskusteluja eri testeistä, uskomatonta miten montaa laatua niitäkin on! Itsellä on kokemusta vaan apteekin perustestistä, cb:n digistä ja plus-testistä. Kaikki on kyllä ollu selkeitä. Mikä on herkimmän mahdollisen testin hcg-raja, tietääkö joku? Eikö nuo ns. perustestit oo 25?

Mulla menossa dpo11. Närästää hiukan. Eilen ja tänään ollut iltapäivästä hiukan paha olo, eilinen vois kyllä mennä myös isänpäivälounaan piikkiin. Palellut on myös, ja mahalla tuntunut vihlontaa. Tissit ei enää oo erityisen kovat, mut hiukan atat ja niitäkin vihlonut pariin otteeseen. Toisaalta esimerkiksi aivastelu ja tukkoisuus puuttuu kokonaan, niitä oli viime raskauden ekoina oireina. Hyyyyyyvin jännittävät päivät menossa.
 
_20181112_200229.JPG
Oon vähän hämmentynyt, kun ovistikut antaa jo näin vahvat viivat, mutta cb:n digi ei vieläkään antanut hymynaamaa. Onko kellään kokemusta siitä, että antaako tikut jotenkin herkemmin ja kumpi on sitten oikeassa? (n) Koska näiden tikkujen mukaan mulla olis tänään dpo-1 eikö vain?
 

Yhteistyössä