.

Kp34, ompas tyhmä viivanpaikka? :(

https://aijaa.com/urRvqL

Saisi jo kuukautiset alkaa.
Näyttää vialliselta kun toi väri on ihan levinnyt , toi rfsu ei kyllä hyvin toimi ... kokeile vaikka pc testi.. jos sulla ollu ovis myöhemmin ?

Ja.siis jos harrastaa seksiä vasta ovispäivänä niin voi olla myöhässä jo, mielummin ennen ovista siis jo tallettelee ja sit varmuudeksi oviksen yli. Siittiöt elää kauemmin kun munasolu(y)
 
Viineinen kerta kun ostan näitä testejä. Olis vaan ollut omalle mielenterveydelle parhaaksi että olis tullut selkeä nega eikä viivanpaikkoja :D
Hae toinen testi mielenterveydelle. :)
Musta tuntuu aina kamalalta kommentoida toisten testejä, mutta minä sanoisin omien rfsu kokemuksieni kautta viivanpaikka (n)
Sen verran harmaa tuo viiva, etten itse alkaisi vielä pinnasänkyä ostamaan ilman verikokeilla varmistusta :(

Mutta toivotaan että olen väärässä !!
 
@W.we Joo olen itsekin vähän skeptinen testin suhteen, ei hätiä mitiä siis :D Pilvilennoja ei ole rakennettu. Nyt on kyllä niin hullu kiire kun olen työreisussa, että jos kuukautiset ei ala perjantaihin mennessä niin silloin takaisin kotona ja ehdin testailemaan.

Jos tuo olisi tullut koska tahansa muuten, olisin heittänyt vesilintua samantien, mutta kun nyt on kp34 mikä on itselle ihan ennenkuulumatonta niin olen vähän ihmeissäni
 
@haaveilija92 mä nyt en todellakaan ole mikään paras täällä huutelemaan, koska tiedän kyllä miten vauvahaaveet sekoittavat ihmistä ja välillä tuntuu että haamun saa näkyviin pelkällä tahdonvoimalla, vaikkei olisikaan raskaana :D

Omaa: Mittaileeko kukaan täällä aamulämpöjä ?
Meiltä taitaa tosiaan tämä kierto jäädä välistä, mutta ajattelin ensi kierrolla testailla noita lämpöjä ja aloin nyt jo merkkailla niitä flo:hon :)
Kun se 'lämpöpäivä' koittaa, niin onko silloin sitten se ovulaatio vai pitääkö juuri silloin kellistää mies/inssata :unsure:

En enää tiedä mikä olisi se hyvä päivä lähettää uimarit matkaan, kun on tosiaan ollut joka toinen päivä yrityksiä ja kolmenpäivän välein ym... kaikki kokeiltu ja mun flo on ihan sekaisin kun näyttää nyt kaikki tulevat ovut jonnekin kp15 eli luteeli jäisi sen mukaan kymmenen päiväiseksi :unsure:

Ehkä pitäisi poistaa koko sovellus ja mennä vain fiiliksen mukaan :p limoja ei viime kierrossa ollut yhtään, eikä tässäkään mitään o_O
 
@haaveilija92 mä nyt en todellakaan ole mikään paras täällä huutelemaan, koska tiedän kyllä miten vauvahaaveet sekoittavat ihmistä ja välillä tuntuu että haamun saa näkyviin pelkällä tahdonvoimalla, vaikkei olisikaan raskaana :D

Omaa: Mittaileeko kukaan täällä aamulämpöjä ?
Meiltä taitaa tosiaan tämä kierto jäädä välistä, mutta ajattelin ensi kierrolla testailla noita lämpöjä ja aloin nyt jo merkkailla niitä flo:hon :)
Kun se 'lämpöpäivä' koittaa, niin onko silloin sitten se ovulaatio vai pitääkö juuri silloin kellistää mies/inssata :unsure:

En enää tiedä mikä olisi se hyvä päivä lähettää uimarit matkaan, kun on tosiaan ollut joka toinen päivä yrityksiä ja kolmenpäivän välein ym... kaikki kokeiltu ja mun flo on ihan sekaisin kun näyttää nyt kaikki tulevat ovut jonnekin kp15 eli luteeli jäisi sen mukaan kymmenen päiväiseksi :unsure:

Ehkä pitäisi poistaa koko sovellus ja mennä vain fiiliksen mukaan :p limoja ei viime kierrossa ollut yhtään, eikä tässäkään mitään o_O
Mäki välillä miettiny et pitöiskö flo poistaa kokonaa mää en oo koskaa mitannu lämpöi.. mulla tänää kp 32/xx ja dpo 12. Eilen testattu apteekin ultralla nega, nyt aattelin vasta perjantaina testata uusiks jos menkkoja ei kuulu.. en tiä onko ees mitää toivoo positiivisesta
 
Omaanapaa rajusti : mitä ihmettä, mulla on nyt kahtena kertana seksin jälkeen tullu vaaleanpunaista vuotoa, lauantaina ja eilen. Mistä moinen voi johtua, eikai ovulaatiovuoto ainakaa kestä niin kauaa, ei oo ennen tullu. Mitään hiivan oireita tms ei ole(n) ja siis en ole vielä ovuloinu tässä kierrossa, greippimehua juon ja limoja on myös enempi. Voiko se vaikuttaa myös kohdunkaulan verestävyyteen ?:unsure:
 
@Siltsu syitä voi olla monia; juuri tuo kuivuus(minkä varmaan voit sulkea pois) itsellä tuli aukiolo tutkinuksen jälkeen,
ystävät sanoo että on enteillyt hiivaa,
peniksen kärjessä voi olla pieni haava (jos sinulla tosiaan limaa erittyy voi pienikin verimäärä sen värjätä)
Saattaa olla myös tulehduksen merkki...

Älä ainakaan ala panikoida vaan jos jatkuu ota gyneen yhteys :)
Mä olen ainakin vaivannut lääkäriä jokaisesta pienestä asiasta ja jokainen nipistys kohdun tienoilla saa mut kuvittelemaan tulehdusta tms kohdunpoistoa vaativaa toimenpidettä :eek::D lääkäri on onneksi aina pelastanut selventämällä tilanteen (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
@W.we mä mittailen lämpöjä, mulla menee ainakin niin että lämpöihin tulee dippi ovulaatiopäivä ja dpo 1 alkaa nousee ylös. Kuva yhdestä kierrosta :)

@Siltsu mullakin tulee vaaleanpunaista vuotoa oviksen aikoihin, tässä kierrossa huomasin että alkoi samaan aikaan kun kohdunsuun lähti aukeamaan.

Tässä taisi sittenkin käydä parhaalla mahdollisella tavalla! :) Suurempia kipuja tuli kun olin menossa nukkumaan ja tänään lievästi noussut aamulämpö sekä limat kadonneet. Eli tallettelut onnistui dpo -3, dpo -2 ja eilen illalla juuri ennen irtoamista (y)
 

Attachments

Kai mä nyt jo tämän uskon, kuvotus on joka aamuista:sick: mutta se onneksi kertoo raskauden jatkumisesta ja sitä oli myös edellisissä raskauksissa. Nyt rv5+1
Voi kun heinäkuussa saisimme tämän pienen rakkauspakkauksen:love:




Kirjoittelen tuolla heinäkuisissa, mutta käyn täällä myös edelleen.



Plussaonnea kaikille :love::love:


 
Paljon onnea plussanneille! Teitä on niin ihanan paljon jo tässä kuussa ja kuu ei vielä edes puolessa. Onnellista odotusaikaa! :love:

@W.we Mulla tulee lämmöissä dippi ovispäivänä (aina ei tule selkeää) ja lämmöt pomppaa ylös seuraavana päivä todella selkeästi.

Omaa: Kamalat kivut vasemmassa munasarjassa ovulaation jälkeen ja ollut kamalan huono olo. :sick: Aiheuttaako muilla keltarauhanen tämmöistä? o_O
 
Paljon onnea plussanneille! Teitä on niin ihanan paljon jo tässä kuussa ja kuu ei vielä edes puolessa. Onnellista odotusaikaa! :love:

@W.we Mulla tulee lämmöissä dippi ovispäivänä (aina ei tule selkeää) ja lämmöt pomppaa ylös seuraavana päivä todella selkeästi.

Omaa: Kamalat kivut vasemmassa munasarjassa ovulaation jälkeen ja ollut kamalan huono olo. :sick: Aiheuttaako muilla keltarauhanen tämmöistä? o_O
Mulla ollut kans vasen kipeenä, tänää huonovointisuutta ja syömisen jälkeen alkaa oksettava olo.
 
  • Tykkää
Reactions: lillium

Yhteistyössä