.

Heippa!
Pitkään oon taustalla seuraillut ja lueskellut ja nyt oli sit pakko liittyä mukaan☺ Sen verran historiaa, että meillä yks lapsi 6/16 ja nyt haaveissa pikkusisarus. Taustalla myös tuulimuna ennen esikoista. Yritystä meidän ei pitänyt ihan vielä aloittaa, vaan ”järkeiltiin” aloitusta vasta keväälle, mut toisin kävi tää siis yk1 ja sinänsä piinapäiviä eletään, koska menkkojen ois pitänyt alkaa eilen, mut ainakaan vielä ei oo alkanu. Testailla ajattelin ehkäpä viikonloppuna, jos siihen mennessä ei mitään tapahdu. Ite oon hieman skeptinen, et liekö vielä tärpännyt kuitenkaan..
 
Hei vain kaikille! Olen tämän kierron ollut vähän hiljainen. Yritin tikuttaa ovista, mutta minään päivänä en saanut plussaa testeihin ja poikkeuksellisesti erittäin kuiva kierto ollut :unsure: En siis varmaan ole ovuloinut ollenkaan, Plääh :(

En muista että koskaan olis tosiaan näin kuivaa ollut, normaalisti musta tuntuu että limoja on koko kierron ajan o_O kävin tosiaan siellä ensimmäisessä tutkimuksessa naistenpolilla ja siellä löyty melko iso kysta toisesta munasarjasta.

Ihanaa kuitenkin että täällä on ollut melkoinen plussa aalto :love: sekä mielenkiintoisia keskusteluja ovistikuista. Itse otin toissa iltana viimeisen pillerin primoluteja eli tätiä tässä odotellessa. Joulukuussa uusi käynti sinne naistenpolille.
 
Hei te paremmin tietävät!
Onkohan huomenna nyt sitten dpo0, kun tuo ylempi nyt illasta ja alempi testi aamusta ? :)

En tiedä onko mitenkään suuria toiveita plussaan, kun tosiaan tänään vain yksi muumimuki -satsi koko kiertoon:unsure:

IMG_20181115_212124.png
 
Anteeksi omanapailu mut nyt on pakko kysyä noista ovistikuista!
Nyt ekaa kertaa kokeilen tikuttaa, vaikka selkeet oviskivut on ollutkin, mut jos oppis taas itestään lisää :whistle: oliko joku ohjesääntö siihen, kauanko täytyy olla pissaamatta ennen testiä? Ohjeessa oli muistaakseni vaan että vähentää juomista pari tuntia ennen testiä (n)
Nyt menossa kp20 ja tikuttamisen alotin eilen.. flo ennustaa ovista vasta kp33, mutta viime kierto oli 46 päivää ja odotan tätä kiertoa kyllä lyhyemmäksi.. eilen ja tänään saanut jo melko vahvoja viivoja ja vähän tuntemuksiakin on, pelkään vaan että pilaan testituloksen jos pissa on liian vähän aikaa rakossa :D

Onnea plussanneille :love:
 
TOIVEENA VAUVA 2019

16.11.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Alinah92..................kp 54/28-30.........ya 2/16
Keijukuningatar........kp 45/xx..............ya 5/18
Tupsahus.................kp 44/50..............ya 3/17
Haavejuttu...............kp 35/31..............yk 3
Luumupuu_.............kp 31/30..............yk 5
Kuuutti.....................kp 30/27..............ya 5/18
Veeja.......................kp 29/36..............yk 2
Hemppanen............kp 27/29..............yk 8
Persikka123............kp 27/28-30.........ya 5/17
Cara-mel.................kp 23/24-28.........yk 3
Lillium......................kp 23/26-28.........yk 7
MatildaJ...................kp 23/26..............yk 5
Li88.........................kp 22/27-30.........yk 5
Suspi.......................kp 21/xx...............yk 2
Vauvameille.............kp 21/28..............yk 19
Mimmik....................kp 20/28..............ya 9/18
Janskusdff...............kp 19/28..............yk ?
Neilikkaruusu...........kp 18/xx..............yk 2
Laima.......................kp 16/28..............yk 5
Beibihaaveilija..........kp 16/26-31.........yk 4
Chili_........................kp 16/28-29.........yk 5
Miina-.......................kp 16/27..............yk 9
Siltsu........................kp 15/31..............yk 5
Bubble92.................kp 15/26..............yk 5
Pioni85....................kp 15/27-30.........yk 5
Rosemarie...............kp 14/xx..............ya 6/18
Naissoturi................kp 13/23-29.........yk 9
W.we.......................kp 13/26...............ya 11/15
Emppu-93...............kp 12/28-32..........yk 3
StellaMom...............kp 11/32...............yk 5
Emerentia................kp 11/28(?)..........yk 10
Pandanen................kp 11/30-31.........yk 1
Sucrine....................kp 9/xx.................yk 7
Vuuti........................kp 8/28-32...........ya 2/17
Saippuakupli...........kp 7/30-36............yk 6
Peanut_butter..........kp 6/27-32...........yk 4
Ilonetsijä..................kp 6/30................yk 7
Toiveikas92.............kp 4/xx.................yk 10
Kathii.......................kp 2/28................ya 8/18
Neltsuliini................kp 2/27.................ya 5/16

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Kuuutti....................dpo 16
Toivojatintti.............dpo 16
Hemppanen...........dpo 13
Luumupuu_............dpo 12
Cara-mel................dpo 11
Vauvameille...........dpo 7
Li88........................dpo 6
Lillium.....................dpo 6
Janskusdff..............dpo 3
Miina-.....................dpo 2-3
Bubble92................dpo 2
Siltsu.......................dpo 1
W.we.......................dpo 0

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Ensikatse, Emppuelkku, quinque,
Pilvinentaivas, ALLEIGRA, Muropaketti,
Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, Sennay,
LaTiLa, Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
1986/13, Kissanainen87, Heybaby,
Tiutau13, Nelly31, Tylleröinen_21,
VauvaHaaveilija89,
 
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11)
 
Mä käytän one stepin.ovulaatiotestejä ja pari tuntia pissaamatta ollut,joskus en sitäkään ja hyvin näkyny plussat (y) varmasti vaikuttaa enemmän se jos on juonut runsaasti.

Eilinen oviskipu oli ihan jäätävä taas, edellee hieman jomottaa oikeaa puolta.:unsure: pidättekö kirjaa kummalta puolelta ovuloitte ? Mä huomasin että mulla ovuloi vasen puoli useammin ja kipeämmin! Tosin nyt oli eilen karsea kipu myös oikealla..nyt menny niin että vasen,oikea, vasen,vasen,oikea:cautious: no jokatapauksessa, ihanaa päästä piinailemaan, tavallaan.:rolleyes::D pelottaa ja jännittää, toiveita ei haluais nostaa turhaan taas.
 
Sorruin ja tein testin heti herättyy.
Negahan se. One stepin liuska.
Koko kierron ajan ollut paha mieli, toivon niin kovasti plussaa. Kaikkihan me täällä sitä toivotaan :love:
On vain ollut henkisesti tosi hankala kierto.:cry:
Onnea plussanneille, ihana lukumäärä teitä jo marraskuulla :love::love::) kyllä se omakin nimi sieltä listalta vielä joskus löytyy; kaikkihan on mahdollista niin kauan ennenkuin vuoto alkaa tai vaihdevuodet pukkaa päälle :ROFLMAO:
Tsemppiä kaikille omaan tilanteeseen :love:
 
@haaveilija92 kerro sitten mitä ne sanoo. Mulla on nyt kp40. Mut koska ei oo kipuja, en oo vielä käynyt lääkärissä. Oletan että voi olla ne loput miljoona syytä miks on myöhässä. Armoton hatutus kyllä vaan tän takia. Ja jos syy on stressi niin tää ei kyl ainakaan helpota asiaa :cautious:
 
@Minic joo kerron kyllä heti, ja jos selviää ettei edes mitään kiinnityksen yritystä ja noi on vaan viivanpaikkoja niin otan elämäntyökseni noiden testien hävittämisen :D

Onko sulla ennen ollut menkat paljonkin myöhässä? Itse varasin lähinnä sen takia kun mun kierto on kuin tarkka kello.

Kerran ja siitä seurasi mun esikoinen. Tää on niin ennenkuulumatonta et ehkä pitäis jo huolestua. Mut ehkä mä nyt vielä katon viikonlopun yli. Lähinnä ottaa päähän ku ei pääse uuteen oikeeseen yritykseen. Me nimittäin aloitettiin vasta nyt, ku syyskuussa jäi ehkäisy pois. Pillereiden jälkeen tuli vuoto ihan normaalisti ja sit ei mitään. Toki ehkä sekin voi vaikuttaa..? Mut varsinaisesti "yritystä" ei oo ollut koska meillä on ihan eri rytmi työajoissa. Hyviin päiviin osui kyllä touhuja, mut mistä mä nyt tiiän oliko ne edes hyviä päiviä. Nyt olis hyvä päästä uuteen ku mies jää lomalle loppuvuodeksi :LOL:
Oletan siis et ku mä tuun kotiin täällä ollaan aina paraatikunnossa;)
 
@haaveilija92
Mun mies ei ymmärrä yhtään miten naisen anatomia toimii noin niinkuin lisääntymistarkoituksessa. Mä aattelin kyl etten edes selitä. Eipähän tuu hänelle paineita sit ku on se aika et pitäis pystyy suorittaa. Hän kuvittelee et nainen voi tulla raskaaksi ihan millon vaan. Oon kyllä sanonut jo ennenku tähän ruvettiin, että jos hän kuvittelee et se käy taikaiskusta niin tulee yllättymään, ettei se ihan mee niinku hän luulee. Mut olkoon luuloissaan. Mä halusin jättää ehkäisyn pois jo vuosi sitten, meille on ihan riittävä ehkäisy tää rytmien eriaikaisuus. Kuitenkin sit ku tuli ne sähkösilmukkahoidot, tää koko prosessi lykkääntyi.
Ei hän niitäkään oikein ymmärtänyt vaikka luki kaikki paperit jne. Hän vielä kommentoi että "eiks kaikilla tuu noi jossain vaiheessa elämää" :LOL:
Onneks hän on nätti :whistle::LOL::ROFLMAO:
 
@Minic Pillerit kyllä tosissaan voi laittaa kierron pyllylleen.. ensimmäisen kerran kun lopetin pillerit, tuli tyhjennysvuoto ja sitten kokonaiset 11kk ennen kun ekat oikeet menkat tuli (n) nyt kun lopetin toisen kerran, kierto venyi 46 päiväiseksi o_O nyt ensimmäinen luomukierto menossa, eikä aavistustakaan kuinka pitkä tää tulee olemaan..
Toivotan kovasti tsemppiä ja kärsivällisyyttä, vaikkakin helpommin sanottu kuin tehty :love:
 
@Minic Pillerit kyllä tosissaan voi laittaa kierron pyllylleen.. ensimmäisen kerran kun lopetin pillerit, tuli tyhjennysvuoto ja sitten kokonaiset 11kk ennen kun ekat oikeet menkat tuli (n) nyt kun lopetin toisen kerran, kierto venyi 46 päiväiseksi o_O nyt ensimmäinen luomukierto menossa, eikä aavistustakaan kuinka pitkä tää tulee olemaan..
Toivotan kovasti tsemppiä ja kärsivällisyyttä, vaikkakin helpommin sanottu kuin tehty :love:
Oikeesti 11kk?! :eek:

En hitto kyl niin kauaa odottele mä oon jo vuoden odottanut terveydellisistä syistä :confused:
Mut kiitos lohdutuksesta. Ehkä mä en nyt stressaa tätä toistaiseksi. Eiköhän se siitä. Tää on vaan niin absurdia et koko elämäsi toivot ettei menkkoja edes olis ja nyt odotat niitä yhtäkkiä ku kuuta nousevaa:LOL:
 
@Siltsu tää on kyllä mysteeri. Toisaalta testin ohjeissa sanotaan "Ei ole väliä kuinka ohut viiva on, ohut ja paksu värillinen viiva merkitsevät molemmat positiivista tulosta." Ja toisaalta kp36 että pitäisi varmasti olla vahva viiva.

Odottaako maanantain gyneen vai hakeako digitesti :cry:
 
@Siltsu tää on kyllä mysteeri. Toisaalta testin ohjeissa sanotaan "Ei ole väliä kuinka ohut viiva on, ohut ja paksu värillinen viiva merkitsevät molemmat positiivista tulosta." Ja toisaalta kp36 että pitäisi varmasti olla vahva viiva.

Odottaako maanantain gyneen vai hakeako digitesti :cry:
Hae digi, ja pc tikkuja. Koska tuo on jo tosi vahva, plussaksi luettava vastaus...
 

Yhteistyössä