.

@haaveilija92 Ootko testannu pc:n liuskoilla? Digin herkkyydestä en tiedä, niin sillä kysyn. Noi on jo törkeitä viivanpaikkoja kyllä! Ihan plussaks tulkittavia:mad::( Rfsu:n testejä en oo ostanu pitkään aikaan ja hyvä niin. Nyt kaikki vaan boikotoimaan niitä. Pc:n liuskoja ostan itsekkin tästä lähtien vain. Onestepin testit on taas rfsu:n vastakohtia eli niillä ei saa toista viivaa millään, tai saa haamun sitten kun muut näyttää jo selkeetä viivaa :D

On: Kp10 ja tylsä vaihe. Flo ennustaa ovista ens torstaille. Ajattelin kuitenkin pari ovistestiä dipata kun niitä kerta kaapissa on. Stressiä en niistä ota ja jos en saa ovista tikkuun kiinni sillä että kerran päivässä testaan niin harmi. En usko, että ovis ois viel ens to eli kp15, mutta katsotaan. Keskiviikkona teen ekan ovistestin ja sunnuntaina varmaa viimesen. Täytyy kattoo et pystynkö edes ensi viikonloppuna tikuttaan ovista ollenkaan, kun voidaan olla esimerkiks mun vanhemmilla yötä tms (n):D
Rennostihan tää yritys piti ottaa ja vauva tulee jos tulee vai miten sen meni:ROFLMAO::ROFLMAO:
Nyt aamupalalle ja sit salille:)
 
Täällä tehty aamulla kans rsfu:n testi ja se kuuluisa viivanpaikka mun silmään siihen tuli, muuten oon kyl pc:llä testannu, mutta nyt mies toi kaupasta näitä ku pyysin vaan jotain tuomaan:LOL: ja jännä juttu, heti kun olin testin tehnyt niin tuli vähän tuhrua ja mahaa jomottelee, että eiköhän ne menkat tänään ala:unsure:
Nyt ku lisäsin ton kuvan niin en nää omaankaan silmään enään mitään, kun pienensin sitä, mutta luonnonvalossa näin.
 

Attachments

Tosi törkeetä viivanpaikkaa sitte näköjään voi nuo rfsu testitki näyttää :eek: Ja joo tuo one step on kyllä surkea. Itellä niitä vielä jäljellä, ni aattelin et pitäiskö testata et millon niillä sais sitte kunnon viivaa vai saako ollenkaan :LOL:
 
@Suspi Mulla ehti mennä pillereiden lopettamisen jälkeen noin 5 kk ilman menkkoja ennen kuin hain gyneltä avuksi terolutin. Senkin jälkeen lähti heti kierto venymään ilman apuja.

@Santrana Ikävää, että ilo loppui lyhyeen. :( Sama kokemus elokuulta.

Tsemppiä sinnekin @Wintersun!

Tervetuloa @Falisa!

Tässä ketjussa on nyt niin paljon porukkaa, että on vaikea pysyä kärryillä yhtään kenenkään tilanteesta. :LOL: Mutta plussaonnea kaikille tasapuolisesti!
 
Mulle voi päivittää huomiselle kp2 :poop: Tänään iltapäivällä alkoi vuoto. Ajattelin tässä kierrossa tikuttaa ovista. Onko kellään suosituksia mistä tilata? Kauanko toimitus kestää, mikä kp aloittaa tikutus, mihin aikaan olette tikuttanut yms. Koskaan en ole siis ovista tikuttanut niin kaikki tieto tänne kiitos! :LOL:
 
Paljon tulee viestejä lyhyessä ajassa, vaikea pysyä perässä :)
Täällä ei mitään ihmeempää. Päätin kuitenkin jättää tässä kierrossa ovistestit kaappiin ja todella vapautunut fiilis. Ei ole sellaista pakkoa vähän koko ajan varmuuden vuoksi houkutella miestä hommiin. Ollaan muutenkin tämä kuukausi otettu tosi lungisti asian kanssa. Seksiä ei ole tainnut olla kuin 2 kertaa. Otetaan nyt väliin rennompi kuukausi jos toinenkin.
 
TOIVEENA VAUVA 2019

18.11.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Alinah92..................kp 56/28-30.........ya 2/16
Keijukuningatar........kp 47/xx..............ya 5/18
Tupsahus.................kp 46/50..............ya 3/17
Luumupuu_.............kp 33/30..............yk 5
Kuuutti.....................kp 32/27..............ya 5/18
Veeja.......................kp 31/36..............yk 2
Persikka123............kp 29/28-30.........ya 5/17
Lillium......................kp 25/26-28.........yk 7
Li88.........................kp 24/27-30.........yk 5
Suspi.......................kp 23/xx...............yk 2
Vauvameille.............kp 23/28..............yk 19
Mimmik....................kp 22/28..............ya 9/18
Janskusdff...............kp 21/28..............yk ?
Neilikkaruusu...........kp 20/xx..............yk 2
Laima.......................kp 18/28..............yk 5
Beibihaaveilija..........kp 18/26-31.........yk 4
Chili_........................kp 18/28-29.........yk 5
Miina-.......................kp 18/27..............yk 9
Siltsu........................kp 17/31..............yk 5
Bubble92.................kp 17/26..............yk 5
Pioni85....................kp 17/27-30.........yk 5
Rosemarie...............kp 16/xx..............ya 6/18
Naissoturi................kp 15/23-29.........yk 9
W.we.......................kp 15/26...............ya 11/15
Emppu-93...............kp 14/28-32..........yk 3
StellaMom...............kp 13/32...............yk 5
Emerentia................kp 13/28(?)..........yk 10
Pandanen................kp 13/30-31.........yk 1
Santrana..................kp 12/21-24.........yk 2
Sucrine....................kp 11/xx...............yk 7
Vuuti........................kp 10/28-32.........ya 2/17
Saippuakupli...........kp 9/30-36............yk 6
Peanut_butter..........kp 8/27-32...........yk 4
Ilonetsijä..................kp 8/30................yk 7
Toiveikas92.............kp 6/xx.................yk 10
Kathii.......................kp 4/28................ya 8/18
Neltsuliini................kp 4/27.................ya 5/16
Haavejuttu..............kp 2/31.................yk 4
MatildaJ..................kp 2/25.................yk 6
Hemppanen............kp 2/29.................yk 9
Cara-mel.................kp 1/24-28...........yk 4
Minic.......................kp 1/xx.................yk 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Kuuutti....................dpo 18
Toivojatintti.............dpo 18
Luumupuu_............dpo 14
Vauvameille...........dpo 9
Li88........................dpo 8
Lillium.....................dpo 8
Janskusdff..............dpo 5
Miina-.....................dpo 4-5
Bubble92................dpo 4
Siltsu.......................dpo 3
W.we.......................dpo 2

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse, Emppuelkku,
Quinque, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Muropaketti, Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, Sennay,
LaTiLa, Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
1986/13, Kissanainen87, Heybaby,
Tiutau13, Nelly31, Tylleröinen_21,
VauvaHaaveilija89,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11)
 
Pakko laittaa vielä tänne, kun ollut niin paljon puhetta! Testasin tuon one stepin taas. Ylempi siis testattu viikko sitten ja alempi tänään. Aika myöhään siis näyttää vahvaa viivaa herkäksi testiksi. Nii ja oli pakko testata nyt ovistestikin et toimiiko :LOL:
 

Attachments

@sucrine
Joo se on kyllä ihan kamalaa kun kiero on totaalisen sekasin.. mä tein siihen aikaan säännöllistä yövuoroa joka ei todellakaan edesauttanut asiaa. Olin myös niin tietämätön, etten osannut edes hakeutua aikaisemmin lääkärille. Kerkesin käydä lääkärillä ja verikokeissa, jossa joku hormonitaso mitattiin, kaikki oli kuitenkin normaalisti ja sain soittoajan labroista myöhemmäksi jossa piti sitten sopia jatkosta. Menkat alkoi luomusti samana päivänä kun oli lääkärin soittoaika :D

@Haavejuttu mä ostin raskauskeijulta, selkeet ohjeet tuli tikutuspävistä niiden mukana :)

Huoh.. kierto venyy taas. Tosin vasta ensimmäinen luomukierto pillereiden jälkeen, mut olin toiveikas että lähtis tasottumaan nopeasti.. nyt kp23 ja ovista vielä bongailaan, tikuttanut kp19 lähtien ja ihan selvää negaa näyttää.. :cry:
 
@Haavejuttu Mä oon kans tilannut raskauskeijulta. Tilaan aina sellaisen tosi ison satsin kerralla, koska jään aina siihen tikuttamiseen koukkuun. :D Eli tikutan sekä aamulla ja illalla. Mulla ovulaatio noin kp11-13, joten oon aloittanut tikuttamisen jo kp7 aikoihin. Tässä kierrossa mulla oli myös digitaalinen, mutta jäi aika turhaksi, koska eli sitten antanutkaan sitä hymynaamaa, vaikka liuskoissa ja ihan selkeät plussat. Mä myös yleensä tikutan vielä plussan jälkeenkin, koska haluan nähdä, että ne varmasti vaalenee ja ovulaatio ohi. :)
 
Juuri eilen pääsin sanomasta, että en ole tikuttanut ovista ollenkaan. Pari päivää kuitenkin ollut jotenkin hyvin liukasta alhaalla ja mies lähti aamulla töihin niin ajattelin huvikseen nyt sitten kerran testata ja kuinka sattuikaan :D

Mitään muita oireita ei ole kun tuo liukkaus. Edellisillä kierroilla on selkeästi jomottanut jompaa kumpaa munasarjaa. Eilen illalla talleteltiin ja siihen se nyt tässä kierrossa jääkin. Riittää tai ei..

Niin joo ja en halua piinailijoihin. On tämä testin tulos ennenkin nähty ja silloin ei tiettävästi ovulaatiota edes tapahtunut. Ei siis suuria odotuksia nytkään.
nimetön.png
 
@Wintersun Kovasti voimia ja tsemppiä sulle! ❤

Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. :unsure: @Haavejuttu @Cara-mel @MatildaJ @Hemppanen

@Haavejuttu Mäkin oon tilannu Raskauskeijulta ja parissa päivässä tullut kirje postilaatikkoon. Kierronpituus vaikuttaa siihen, miten aikasin kannattaa alkaa tikuttaa. Ensimmäisen kerran, kun tikutin, niin aloin testaa pari päivää ohjetta aiemmin varmuuden vuoks - kiertopäivä 7 muistaakseni. Mulla kierronpituus 26-28 päivää. :)

@W.we Mulla jäis todennäköisesti ovulaatio huomaamatta noilla ohjeilla, mutta toisaalta mä ovuloinkin oletettua aikaa myöhemmin. Tiedätkö sun luteaalivaiheen pituutta? :)
 
@Wintersun niinpä, todellakin kun meette!(y)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Mulla on ollut jo monta päivää niin menkkamaisia oloja, että oon ollut ihan varma, että perässä tullaan. Tänään dpo 14 ja menkkojen pitäisi alkaa hetkenä minä hyvänsä. Eivät vielä kuitenkaan alkaneet, joten tein One Stepin testin ja joku viivanpaikka/haamu siihen ehkä tuli. Ekaa kertaa tää testi käytössä, mutta luulis, että tässä vaiheessa näkyis jo selkeemmin jotain, jos olis näkyäkseen.(n)
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: vauvameille
@Luumupuu_ ei ainakaan mulla onestepit anna vviivanpaikka. Eli voisin tulkita ton haamuksi ja päätellä siitä että mikä tahansa muu testi antaa kunnon plussan. Kokeileppa jotain muuta :love:

Mulle voi laittaa kp1/?, yk2, enkä todellakaan ole asiasta pahoillani! Alkoi jo todella ahdistaa ku tottunut säännölliseen 28kiertoon ja nyt toi venyi sinne kp41:een. Olen onnellinen et päästiin uuden alkuun:ROFLMAO: pahoittelut kuitenkin teille jotka ette oo asiasta innoissanne. Ymmärrän kyllä turhautumiset ku vaihtoehtona toivoo sitä plussaa :oops:
 
Paljon uusia kiertoja taas, pahoittelut :unsure:

@Luumupuu_ ei one step oo mulle ainakaan näyttänyt tollasta viivaa koskaan, josko ois sitä itseään :love: nuo testit vaan näyttää tosi myöhään, käy hakee vaikka pc :)

Täällä ei mitään ihmeempiä, menkkamaisia kipuja alaselässä ja -vatsassa ja päätä särkee tänään. En oo tilannu testejä vielä ja one stepit saa suosiolla jäädäkin :D pitkä viikko tulossa piinaillessa, ja mikäli tärppiä ei tule niin viikon päästä yrityskierto on kaksinumeroinen..:confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Luumupuu_
Testasin vielä rsfu testillä kuinka räikeää viivanpaikkaa antaa, ja nyt ei enään tullut mitään.

Olisiko väärin olettaa että on ollut jotain kiinnittymisenyritystä ja siksi testi reagoinut vähän ja siksi kuukautiset myöhästyneet? Ei sitten ole onnistunut ja nyt kuukautuset sitten saattavat alkaa yli viikon myöhässä?

Olisiko tämä hyvä vai huono jatkoa ajatellen? Yrityskierto 9 lähtee nyt käyntiin sitten jos menkat joskus alkaa :(
 

Attachments

Yhteistyössä