.

@Wintersun tsemppiä tähän päivään :love:

Onnea plussanneille:love::love:

@W.we mä täytin just 30 ja mies on kaksi vuotta vanhempi. Mehän yritetään kolmatta yhteistä, mun viidettä :geek:

Dpo7 , mua pelottaa et menkat alkaa ihan just koska tuttu ärtymys on tullut taas kehiin, peräsuoli sentään:unsure: muuten onkin oireetonta sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: W.we
@W.we Mä oon 31v. ja mies vanhempi. Minulle ensimmäinen lapsi haaveissa :) Haaveissa mulla on et kaks lasta ois kiva, mut koskaan ei tiiä mitä elämä tuo. Välillä mulla tulee semmonen hirmuinen rakkauskohtaus, kun pesen esim. kirpputorilta ostamiani vauvan vaatteita, hypistelen niitä ja itku meinaa tulla rakkaudesta ja ajatuksesta että toivottavasti ensi vuonna niille on käyttäjä:love: Samalla tuntuu myös pelkoa ja huolta, et miten tässä vielä käy, tuleeko vauvaa ym. Mut luotan elämään, oon tässä kierrossa vielä tarkentanut terveystapoja ja niin toivon et ne muutokset auttaa raskautumiseen.

Jaksamisia kaikille,vaikka kaikila täällä on ihana oma tarina ja ei voi tietää toisista mitään muuta kuin kirjoitukset, niin kiitos teille, ootte tärkeitä :p(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay
@W.we Me tosiaan molemmat 26-vuotiaita ja ensimmäistä yritetään :)
Meillä kaveriporukassa "onneksi" vielä sellainen tilanne, että löytyy paljon sinkkujakin niin ei ihan hirveää painetta ole lisääntymisestä. Toki pariskuntia joilla on yksi lapsi löytyy ihan pari. Meillä tieytysti kanssa koska naimisissa olemme, niin kyselyitä tulee paljon....

Olemme tosin molemmat aika urakeskeisiä niin on aina pystynyt kuittaamaan kyselyt ihan vaan työhön vedoten. Että nyt ei ole sopiva aika. Kukaan ei oikein tiedä, että yritämme.
 
Mää oon 25v ja mies 23v. Lähipiirissä melkeen kaikilla on yks lapsi tai useempia. Muutamalla 3-4 lastakin.
Elämä on kyllä heitelly sen verran, että kovasti aikasemmin en olisi edes ollut valmis raskaudenyritykseen tai vauvaan.
Tänään tuntuu pahalta kaikki :cry: Keväisen raskauden laskettuaika olisi tänään :cry::cry: Nyt odottelen ovista ja limoista päätellen on 1-2vr sisään
 
@W.we itse olen 30 ja mies 35. Tuntuu, että ollaan ainoat lapsettomat kaveripiirissä. Tai toki löytyy ne henkilöt, jotka ei koskaan ehkä halua lapsia. Aika orpo olo.

Pahoittelut @Li88 , täällä sama homma. Tein First responsen eilen jo selkeä nega. Tuon voi tehdä jo kuus päivää ennen menkkoja, joten huonoltahan tämä näyttää. :(
 
@W.we mä oon 33 ja mies nuorempi. Mun esikoinen on 11v, eli ensimmäinen yhteinen on suunnitteilla.

Meillä ei oo ulkopuolista painetta tai sitten en osaa ottaa sitä paineena. Tottakai kyselijöitä on, mut kaikki tietää että halutaan lapsia lisää ja ne tulee sit ku tulee. Mun serkku on ehkä pahin, aina ku nähdään tai se soittaa, ensimmäinen kysymys on "no millon se syntyy?" Mut se on meidän yhteinen vitsi. Ollu aina niin et ku toinen sanoo "arvaa mitä" toinen vastaa "arvasin, oot raskaana". Se tulee ihan siitä et heillä on jättiperhe ja itse "sikisin pyhästä hengestä". Kyl pahimman paineen luon minä itse. Olin jo ajatellut ettei enempää tuu koska elin kolmekymppiseksi asti ihan sinkku yh:na. Vähän olin jo päättänyt et enää "tässä iässä" en haluu aloittaa alusta. Mut toisin kävi ja mikäs tässä nyt sitte. Eläkeikä on niin kaukana et voisin hyvin tän loput 30-40 välin viettää lasten ehdoilla kotona. Töissä ehtii mädäntyä sit loppuelämän. Nyt sitten kun tähän ajatukseen on päässyt niin en todellakaan jaksais odottaa yhtään. Eli toivon että ikä ei oo tehnyt vielä tekojaan mun lisääntymiskykyyn ja miehen simpat on runsaslukuiset ja eloisat:LOL:

Onnea uusille plussille! Toivottavasti kaikki menee hyvin:love:

@Wintersun lykkyä tähän päivään! Oon hengessä mukana, toivon todella ettei sua enää koetella! Jos tulis onnen vuosi 2019:love:

Täällä kp5 ja näyttää siltä ettei nää menkat venykään ehkä ollenkaan alkutulvasta huolimatta. Järkyttävää oli, toivottavasti ennen seuraavia olis raskaus välissä. Synnytyksen ja jälkivuodon jälkeen menkat tuntuu taas niin mitättömiltä :ROFLMAO:
 
Ihanan paljon tullut vastauksia eiliseen kysymykseen, kiitos kaikille siitä :love:

Paljon tsemppiä tähän päivään @Wintersun !

Täällä vähän flunssan oireita ja pientä nippailua mahassa, muttei mitään normaalista raskautumishallusinaatioista poikkeavaa :unsure: 5 päivää niin voisi testata ja 6 mahdolliseen uuteen kiertoon.
 
@Minic Okei..jännää. Mitenköhän niiden kuuluisi käyttäytyä? Täytyy varmaan alkaa seuraamaan ihan tosi järjestelmällisesti. Onkohan mun lämmöissä jotain vikaa...
Jostain luin että tulee dippi ennen ovista ja ennen menkkoja. Oviksen ja menkkoja välissä lämpö on korkeammalla keskimäärin ku ennen ovista. Mut eiköhän tässä oo tullut todettua et jokainen tyylillään :LOL:
En mä usko et tarvii huolestua noista. Siihenkin voi vaikuttaa niin moni asia. Huonosti nukuttu yö, pöpöt, huoneen lämpötila, you name it...
 
Kiitos kaunis tsempeistä :love:

Se on nyt ohi, jos nyt ei oo kaikkea pois saatu niin mut siirretään isompaan sairaalaan, koska enempää ei näin voida ottaa. (n) otti taa isot palat. Joten toivottavasti se olisi nyt tässä.

Eri hoitaja oli tällä kertaa, ja se alkoi puhumaan mulle, että joulukuussa nähdään sitten ja suunnitellaan teidän hoidot ja varmaan alkaa siinä helmikuussa viimeistään pistelyt. Sanoi vielä että hän taitaa olla meidän hoitajan. Eli ilmeisesti tapasin meidän ivf-hoitajan ja on muuten ihana :love:
Ehkä kaikki kääntyy hyväksi vielä :love:
Olitkin laittanut viestiä samaan aikaan. Ihanan toiveikas keskustelu hoitajan kanssa :love::love: nyt on jo viimein aika!!
 
Liityn taustalle seurailemaan. Olen nyt reilun kuukauden päivät lueskellut ja jännäillyt muiden puolesta. :)

Olen 22v ja mies on 25v, esikoista yritetään. Ehkäisynä ollut kierukka, joka poistettiin nyt maanantaina. Samalla vasemmasta munasarjasta löydettiin lähes 6cm kokoinen toiminnallinen rakkula, katsotaan nyt häviääkö se vai mitä.. Tiistaina aukesi sitten hanat. Kierron pituudesta ei ole mitään tietoa, aina ollut hyvin epäsäännöllisen säännölliset kuukautiset. Tosin ilman horminaalista ehkäisyä vuodan kuin seula.

Ajatuksena ei ollut tikuttaa ovista, kun tunnen sen hyvin ja tapana stressata helposti. Katsotaan miten käy tänne liittymisen kanssa. (n)
 
@Wintersun tsemppiä tilanteeseen, toivotaan että kaikki kääntyy hyväksi :love:


Tervetuloa uusille (y)


Mää vähä ihmettelen olojani täällä eilen oli kp25 ja vessassa jäi paperiin pyyhittäessä taas vaaleanpunaista verta siis ihan vähän ja valkovuotoo eikä oo sen jälkeen tullu ku valkovuotoo ja tein sit one stepin testin ja haalee sellanen viivan paikka sai näkyviin kun kuinka kääntelin testiä ja jäi vähä ihmetyttää kun oli siinä testissä alapuolella punaasta ... :eek: flo näyttää nyt et menkkoihin ois 2 pvää :unsure:
Välillä on oksettavaa oloa ja eilen sai töis kyllä käydä vähä useemmin vessassa (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Minic ja Kindness
@mimmik otitko kuvaa testistä tänne meille tiirailtavaksi?? :whistle: Tuohan vois vaikuttaa lupaavalta, toivotaan :love:

@lillium pahoittelut :cry: :cry:

Jestas, että odottavan aika on aina pitkä... Vasta dpo 5. Mullaki oikeen aikaa miettiä tätä asiaa, kun esikon kans vielä kotosalla ollaan. Viikonlopuksi onneksi tekemistä, niin malttaa ehkä just ja just oottaa maanantaihin testailua :ROFLMAO: .. tai sitten ei :unsure:

Me lähdetään nauttimaan ihanasta auringosta, kunhan poika herää, mukavaa päivää kaikille :love: !!
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja lillium
Ei tää yllätys ollut, vaikka kerta toisen perään jaksaa toivoa, että josko tässä kierrossa. Ei, niin ei. Esikoista yritettiin aikanaan pari vuotta, ni jotenkin tuntuu, ettei tää kakkonen sen nopeammin tule. Anteeksi surkuttelut, huomenna jo parempi fiilis. :(
 
@W.we vähän jäljessä palailen listalle ja vastailen minäkin näin jälkijunassa:ROFLMAO:

Mä 26v ja mies 42v... itselle olis esikoinen enemmän kuin toivottu (niinku tietysti kaikille meille:ROFLMAO:), ja miehellä 3 entisestä liitostaan.:) onhan se tietysti hankala välillä miehelle selittää kun se vauvan kaipuu on niin kova, kun toisella jo koettuna se kaikki:unsure:

Mutta mies toki vähintään yhtä innoissaan tästä yrityksestä kun minä:love: olisi meille kummallekkin toivottu "perillinen" :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä