.

@alfred.j.kwak turpoo kyllä ja mulla nousee myös paino oviksen aikaan.

Greippimehusta on ollut aikaisemminkin kirjoittelua, mutta en löydä aikaisempia vastauksia. Mitä greippimehuja käytätte ja mistä ostatte? Olen itse ostanut aikaisemmin Rypp & Deckersin greippimehua, mutta se näyttää poistuneen jopa prismojen ja cittareiden valikoimasta. Mihinkä kannattaisi vaihtaa ja mistä löytyy?
 
Wintersun viivan mäkin olen näkevinäni. Väristä en kyllä selkoa saa puhelimella.. ei turpoo maha mutta näköjää alavatsa on hellä.. talletukset vielä eiliselle saatii,saa nähä riittääkö nuo 3x nyt.
Miinan kanssa näky dpot menevän samaa tahtia..
Vauvameille mä ostin lidlistä mehu hyllystä mutta en kyllä tykänny.. jää greippi kokeilematta mulla.
Mä en osaa tägätä teitä tai käyttää puhelimella tota väriä..
 
@Wintersun Jännää!! Tee ovistesti tänään. Tasavahvoja viivoja ei kai pitäisi tulla edes ennen menkkoja. Mulla ensimmäisenä pikkupikkuhaamupäivänä tuli ovistestiin ”leffaviivat”

@Ilonetsijä mulle tuli ensimmäinen haamu myös testiajan jälkeen. Seuraavana päivänä näkyi jo testiajalla. Toivotaan, että vahvistuu :love:
 
@Wintersun mää nään myös toisen viivan sun testissä, värillisyydestä en osaa sanoo. Toivotaan parasta ja plussaa teille vihdoin:love::love:

@Ilonetsijä vahvistumista viivalle :love: Nyt vaan testaan pitkin päivää tarpeeks pitkän pidättelyn jälkee :D Aamun tokasta pissasta toisilla näyttää paremmin ku ekasta ja toisilla illalla näkyy alussa paremmin ku aamulla :D

On: Menkoista selvitty ja kp 7 menossa. Kämpässä vihdoin hiljaista kun kuivaimet sammutettiin eilen. Joulukuu menny kyllä niin vauhdilla, että onneks aloin ostaan lahjoja jo hyvissä ajoin lokakuussa :D
 
@pandanen mulla oli siinä ja siinä, oliko testiajalla:) mut ei paljoo ainakaan yli.

Mies sanoi et nyt jalat maassa. Juu juu ainahan minä:ROFLMAO: en vaan oo saanu koskaan haamua, kun aina ollu puhdas nega.

Mut oliko niin et Pc ei näytä turhia haamuja/viivanpaikkoja? Siis että en nyt turhasta innostu. (n) toki menkat on nyt kolmatta päivää myöhässä. Silloin kun nuorena olin raskaana, tuli leffa viivat
r-testiin viikon reilun kun oli menkat myöhässä.
 
@Wintersun mie näen haamulaisen. Itse sain vielä 4 päivää sitten juuri tuollaisen, josta se lähti vahvistumaan! Huomenna tai ylihuomenna uutta testiä kehiin (y) vastaisi tuollainen viiva juuri dpo10 viivoja!!
Tässä vertailukuva siitä miten minulla kehitty dpo9-> niin kuin näkyy niin dpo9 ei näkynyt kunnolla mitään (minulla ovis olis aamulla)
https://aijaa.com/qZ9vUh

Itselle tällainen tälle aamulle. Nyt uskallan jo vähän ajatellakin olevani raskaana :) Olokin on muuttunut sellaiseksi.. Palelee, heikottaa, väsyttää, turvottaa... :ROFLMAO:
https://aijaa.com/LmmNQY

Plussa tuulia teille kaikille ihan hirveästi! Ja ISO kiitos, tämä on mahtava ryhmä ja suuri tuki ollut minullekin! :love:
 
@Wintersun minäkin näen viivan :)

@Ilonetsijä vahvistumista viivalle (y) minäkin odottelen kuvaa :geek:

Aivan selvästi ovis oli eilen, ei tullut nukkumisestakaan mitään kun sattui mahaan niin paljon. Aamulämpö oli myös kohonnut jo. Jotenkin tosi odottavainen fiilis kun talletukset osui hitaiden simppojen kannalta oikein kerrankin :love: talletuksia tälle kierrolle dpo -5, -4, -2 ja -1, tuohon dpo -2:een tuli vielä klinikan suosittelema päivän pidättäytyminen :) ylihuomenna ultra, jaiks!
 
@Ilonetsijä Nyt sitä kuvaa kehiin! :geek:

@Wintersun Ymmärrän täysin, että et anna itsesi käyttää liikaa niitä viivalaseja. Täytyy harmikseni sanoa, etten näe noissa testeissä viivaa. Toisaalta yritän itsekin olla nykyään testien suhteen realistinen ja välttää tihrustamista, sillä kyllähän sieltä se vahva viiva sitten tulee, kun raskaana ollaan. Toki toi sun testi voi vielä vahvistua ja olla plussa. :love: Nyt vaan odotellaan alkaako vuoto, sehän se selkein merkki on. Tsemppiä (y)

@Miina- Hui! Onpas jännää :giggle: Toivotaan, että ahkera tallettelu palkitaan. (y)


Mun raskauskeijun tilaus vieläkin matkalla. :unsure: Haluaisin päästä tänään jo testailemaan sitä ovista, kun Kp11 kuitenkin menossa. Sais nyt postiluukku kilahtaa. o_O
 
Onnea plussanneet: @pandanen @Emppu-93 @kathii :love:

Tsemppiä alkaneeseen kiertoon @peanut_butter , toivottavati tämä on sinun kiertosi ! (y):X3:

@haaveilija92 :n monen päivän takaiseen gallupiin: A) Naimisissa ollaan oltu jo kolme vuotta (mentiin siis myös siinä hieman ennen 23 ikävuotta), kk ennen häitä alettiin yrittämään :)
Äläkä huoli, vaikka kävit suihkussa ja osa tavarasta huuhtoutuisi pois, tarvitaan vain se yksi nopea valioyksilö joka osaa suunnistaa oikein (y) ja ihanaa että uskalsit varata ajan! meillä ei tosiaan hoidot vielä tuottaneet tulosta, mutta ihanat lääkärit tsemppaavat ja lapsettomuuspsykologi on aivan mahtava :love:

@Kertomus samaistun tuskaasi, itsellä myös havaittu vain toinen munasarja toimivaksi, joten ahdistaa kun tietää itse että mahdollisuudet ovat puolittuneet.. :( Ihmettelen myös miten se raskautuminen voi olla niin vaikeaa ja rakettitiedettä.
Tekisi välillä mieli lyödä, jos joku kaveri kertoo raskaudesta ja mainitsee sen tapahtuneen ekalla yrittämällä tai jos on jopa vahinko (miten joku voi vahingossa tulla raskaaksi, kun itsellä ei hoidoistakaan tähän mennessä apua) o_O

@Laima mullakin ollut alkukierrosta taukoa palstalta, ja nyt tulin vain poikkeamaan takaisin. Täällä on ihania ihmisiä, mutta huomannut että oma stressi ja vainoharhaisuus kehostaan kasvaa, kun täällä alkaa liikaa kohtalontovereiden kanssa pohtimaan. :whistle:
Onnea tuoreelle rouvalle! :love:

@Wintersun pahoittelut huonoista uutisista, mutta ihanaa että olet päässyt vähän piinailemaankin! :)
Toivottavasti testit saavat enemmän väriä, jos niitä raaskit lisää käydä ostamassa.

@hitvetti mä olen kolme vuotta yrittänyt raskautua ja edelleen yhtä kujalla noista ovistesteistä ja kysymässä melkein joka kierto täällä tulkinta apua:D jos ois isommat mahdollisuudet raskautua ostaisin varmaan kalliita digejä.. :oops::rolleyes:

@Cara-mel tsempppiä! Jollei menkkojenkaan suuntaan ole mitään tuntemuksia, niin silloin ei saa vielä vaipua epätoivoon !

@Minic tuttu tunne, odottavan aika on pitkä, vaikka odottaisi vain koska pääsee testaamaan tai kuvittelemaan kiinnittymistä tms. :rolleyes::LOL:
Tsemppiä sinulle :love:

@Neltsuliini lauantain r-testiin näin ainakin vain selkeästi sen valkoisen viivan paikan aivan oikeassa kohdassa (n) (tuttu näky)
Mikä tilanne on nyt ja mikä dpo?

@chili_ tsemppiä! mitä kaikkea olet nyt tässä kierrossa kokeillut? edelleen greippimehulla ? :)

@mimmik mahdollisuudet näyttäisi olevan korkealla, toivotaan parasta (y):love:

@Ilonetsijä nyt on jäännä, toivottavasti pian tulisi jotain paremmin näkyviin testeihin, tsemppiä! (y):love:

@alfred.j.kwak mä ajattelin ensin kanssa noin, että olisi ihanan lahjaidea! tosin olen missannut jo monta miehen syntymäpäivää, joulua, isänpäivää ja hääpäivää milloin olisin halunnut noin tehdä... :notworthy:ehkä sitten joku ihan tavallinen keskiviikko päivä tms. :D
ja kyllä turpoaa masu... oviksen jälkeen menkkoihin asti näytän siltä että voisi kysyä saanko kolmoset... o_O

@Beibihaaveilija mä alotan joskus kp3 jo ovistestailun, heti ku menkat on loppu :ROFLMAO: en vain halua missata ja joskus ollutkin jo kp5 ovisplussao_O joskus siinä 11-13 teen aamuin ja illoin, muuten siinä toisesta vessakäynnistä :coffee:

@Rosmariini86 tsemppiä tähän kiertoon! toivottavasti olisi normaali ja menkat jäisi tulematta muusta syystä kuin pitkästä kierrosta !
otan aamulla yhden foolihappo tabletin :)

@Rimaleli kauanko olette yrittäneet ?
on ihan normaalia että apeuden tunne valtaa välillä...:(
itse olen kerran osallistunut vauvakutsuille, mutta jätin sen viimeiseksi kerraksi, kun puolet juhlistä kävin korjailemassa meikkiäni kun itketti vaan niin katkerasti, vaikka halusin olla onnellinen ystävän puolesta :(

tsemppiä piinaan @_minävain_

@StellaMom miten sulla menee sen negan jälkeen? onko tullut plussaa vai uusi kierto :confused:

Pahoittelut sivunmittaisesta viestistä, en voinut antaa teidän olla :D:p
 
  • Tykkää
Reactions: sucrine
Onnea plussanneet: @pandanen @Emppu-93 @kathii :love:

Tsemppiä alkaneeseen kiertoon @peanut_butter , toivottavati tämä on sinun kiertosi ! (y):X3:

@haaveilija92 :n monen päivän takaiseen gallupiin: A) Naimisissa ollaan oltu jo kolme vuotta (mentiin siis myös siinä hieman ennen 23 ikävuotta), kk ennen häitä alettiin yrittämään :)
Äläkä huoli, vaikka kävit suihkussa ja osa tavarasta huuhtoutuisi pois, tarvitaan vain se yksi nopea valioyksilö joka osaa suunnistaa oikein (y) ja ihanaa että uskalsit varata ajan! meillä ei tosiaan hoidot vielä tuottaneet tulosta, mutta ihanat lääkärit tsemppaavat ja lapsettomuuspsykologi on aivan mahtava :love:

@Kertomus samaistun tuskaasi, itsellä myös havaittu vain toinen munasarja toimivaksi, joten ahdistaa kun tietää itse että mahdollisuudet ovat puolittuneet.. :( Ihmettelen myös miten se raskautuminen voi olla niin vaikeaa ja rakettitiedettä.
Tekisi välillä mieli lyödä, jos joku kaveri kertoo raskaudesta ja mainitsee sen tapahtuneen ekalla yrittämällä tai jos on jopa vahinko (miten joku voi vahingossa tulla raskaaksi, kun itsellä ei hoidoistakaan tähän mennessä apua) o_O

@Laima mullakin ollut alkukierrosta taukoa palstalta, ja nyt tulin vain poikkeamaan takaisin. Täällä on ihania ihmisiä, mutta huomannut että oma stressi ja vainoharhaisuus kehostaan kasvaa, kun täällä alkaa liikaa kohtalontovereiden kanssa pohtimaan. :whistle:
Onnea tuoreelle rouvalle! :love:

@Wintersun pahoittelut huonoista uutisista, mutta ihanaa että olet päässyt vähän piinailemaankin! :)
Toivottavasti testit saavat enemmän väriä, jos niitä raaskit lisää käydä ostamassa.

@hitvetti mä olen kolme vuotta yrittänyt raskautua ja edelleen yhtä kujalla noista ovistesteistä ja kysymässä melkein joka kierto täällä tulkinta apua:D jos ois isommat mahdollisuudet raskautua ostaisin varmaan kalliita digejä.. :oops::rolleyes:

@Cara-mel tsempppiä! Jollei menkkojenkaan suuntaan ole mitään tuntemuksia, niin silloin ei saa vielä vaipua epätoivoon !

@Minic tuttu tunne, odottavan aika on pitkä, vaikka odottaisi vain koska pääsee testaamaan tai kuvittelemaan kiinnittymistä tms. :rolleyes::LOL:
Tsemppiä sinulle :love:

@Neltsuliini lauantain r-testiin näin ainakin vain selkeästi sen valkoisen viivan paikan aivan oikeassa kohdassa (n) (tuttu näky)
Mikä tilanne on nyt ja mikä dpo?

@chili_ tsemppiä! mitä kaikkea olet nyt tässä kierrossa kokeillut? edelleen greippimehulla ? :)

@mimmik mahdollisuudet näyttäisi olevan korkealla, toivotaan parasta (y):love:

@Ilonetsijä nyt on jäännä, toivottavasti pian tulisi jotain paremmin näkyviin testeihin, tsemppiä! (y):love:

@alfred.j.kwak mä ajattelin ensin kanssa noin, että olisi ihanan lahjaidea! tosin olen missannut jo monta miehen syntymäpäivää, joulua, isänpäivää ja hääpäivää milloin olisin halunnut noin tehdä... :notworthy:ehkä sitten joku ihan tavallinen keskiviikko päivä tms. :D
ja kyllä turpoaa masu... oviksen jälkeen menkkoihin asti näytän siltä että voisi kysyä saanko kolmoset... o_O

@Beibihaaveilija mä alotan joskus kp3 jo ovistestailun, heti ku menkat on loppu :ROFLMAO: en vain halua missata ja joskus ollutkin jo kp5 ovisplussao_O joskus siinä 11-13 teen aamuin ja illoin, muuten siinä toisesta vessakäynnistä :coffee:

@Rosmariini86 tsemppiä tähän kiertoon! toivottavasti olisi normaali ja menkat jäisi tulematta muusta syystä kuin pitkästä kierrosta !
otan aamulla yhden foolihappo tabletin :)

@Rimaleli kauanko olette yrittäneet ?
on ihan normaalia että apeuden tunne valtaa välillä...:(
itse olen kerran osallistunut vauvakutsuille, mutta jätin sen viimeiseksi kerraksi, kun puolet juhlistä kävin korjailemassa meikkiäni kun itketti vaan niin katkerasti, vaikka halusin olla onnellinen ystävän puolesta :(

tsemppiä piinaan @_minävain_

@StellaMom miten sulla menee sen negan jälkeen? onko tullut plussaa vai uusi kierto :confused:

Pahoittelut sivunmittaisesta viestistä, en voinut antaa teidän olla :D:p
Menkat alkoivat silloin seuraavana aamuna kuten arvelinkin, koska ei ollut oireita. Viimeksi oli dpo 14 jo oireita, joten kyllä odotan että tunnen vartalossani sitten jos jotain tapahtuu :) Nyt kun tiedän miltä se tuntuu, niin kyllä tietää heti kun oireet ilmestyvät. Mutta jokainen raskaus voi olla erilainen, siksi silloin dpo 14 testailinkin! :)
 
Tulen tänne mukaan :) meillä toinen lapsi haaveissa, ekaa odotin henkisesti pitkään ennen kuin mies oli samaa mieltä ja silloin tärppäsi aika pian. Silti jännääjäluonteena vähän tekee mieli olla täällä jo ja olen teidän juttuja jo tässä lueskellut jonkin aikaa. Naimisissa on oltu jo pitkään, kun siitä aiemmin kyseltiin. Jätettiin ehkäisy pois ja ekat menkat juuri loppuivat. En muista yhtään mikä kiertoni on mutta muistelen sen olleen lyhyempi kuin tuo 28 päivää, ehkä 26. Minulla olisi ovulaatiotestipaketti kaapissa, mietin mikä kp alkaa testaamaan vai onko mitään järkeä nyt testata kun ei tiedä kiertoa. Limoja osaan kyllä seurailla :) nyt kp6 menossa.
 
@W.we toivotaan (y) :love:
Harmittaa vaan vähä, ku mies ei eilen jaksanukkaa ja tänään ei kerkiä ku tuun vasta yöllä kotia töistä :mad:

Täällä kp 14 ja kaks kertaa oksennus tänään ja illalla tuntu jo nukkumaa mennes vähä huonoa oloa ja vihlasuja (n)
Huomenna ois työporukalla virkistäytymistä ja mietin uskaltaako sitä muutaman juoda (n) testit hain kaupasta kyllä aamul et jos huomen testaa varuuksi :mad: :D
 

Yhteistyössä