.

Kiitos tsempeistä @Miina- @lillium @quinque ja muut! Jospa testaan huomenna jollain muulla, kunhan oon ensin käynyt täydentään testivarastojani :)Tänään koitin lähinnä piruuttani, kun noita OneSteppejä löytyy kasa kaapista. Ja kun useamman päivän menkkajomotteluista huolimatta mitään ei oo kuulunut. Muuten aika pessimistinen fiilis tän kierron suhteen.

Mutta olishan se plussa jotain niin ihanaa...:love:
 
@Pioni85 minä taas poikotoin one stepin raskaustestejä.
Tein aamulla ihan huvikseen ovistestin seurana sen ja selkeä viivanpaikka näkyi pimeässä kylppärissä, luonnon valossa vielä selkeämpänä.
laitan myös toisen kuvan muutaman kierron takaa jonka tein kp3 tavallisten menkkojen jälkeen

Toivottavasti sinulla on vauvamasussa :love:
Auts, no jo on virheelliset viivat :eek: Tätä juuri vähän pelkäsin, kun ovistestitkin kyseisellä merkillä huonohkot. Testikaupoille tosiaan suunta ja uudella kokeilu huomenna!
 
  • Tykkää
Reactions: W.we
Heippa! Tulin kurkkaamaan, onko täällä enää tuttuja? Ihan aluksi Miina, onnea aivan ihanista uutisista:love: ja muutkin plussanneet aivan mielettömästi onnea.

Täällä menossa rv 16, äkkiä aika mennyt ja kaikki on tähän asti hyvin. Alku oli yhtä kuvotusta ja oksentelua..nyt tämä onneksi jo takanapäin ja tunnen jo pikkuisen liikkeitä:love:

Kirjoittelen tuolla facebook ryhmässä heinäkuisissa..sinne pääsikin moni täältä samoihin aikoihin kanssani.
Suurimmalla osalla meistä kaikki mennyt hyvin, mutta ikävä kyllä joukkoon mahtui myös keskenmenoja:cry::cry:

Toivotan kaikille paljon voimia jotka vielä yrittävät, kyllä se yritys vielä palkitaan:love: ihanaa pakkas talven jatkoa.

T. Sarianne81 ja masuasukki la 15.7
 
Viimeksi muokattu:
@Persikka123 hauskaa, että mennää aika samoissa, mä olen 7.1 merkannut ovulaatiokipuja, mutta nyt havahduin miettimään, että kuinka kauan noista kivuista itse ovulaatioon sitten kestää... (n)
Aina olen ajatellut, että suunilleen samana päivänä, mutta voisko se "varotella" jo päiviä aikasemminki...o_O
 
Paljon onnea kaikille plussanneille :love::love::love::love:

Täällä on nyt dpo7 ja en tie milloin sitä alkaisi testaamaan. Jotenkin haluaisi odottaa ensi viikkoon, Flon mukaan menkat alkaisi maanantaina. Alkanut ahdistamaan ne negatiiviset testit, vaikka yk6 vasta onkin menossa. Jotenkin sitä ajatteli niin tyhmästi, että kun yritys alkaa, niin ei siitä mene kuin max. 3 kiertoa ja kesällä saisi jo jäädä äippälomalle. Turha toivo :devil: En tiedä onko oikein mitään oloja edes suuntaan tai toiseen.. Viimeiset kolme kiertoa on aina 5pv ennen menkkoja tullut tuhrua, kauhulla odotan huomista tuleeko taas :unsure:

Olipas masentavat fiilikset tälle päivälle :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Niin ja tietenkin muidenkin dpolaisten tuntemukset kiinnostavat!

@Irene_4 Minulla alkoi viime raskaus tuhruvuodolla, joten joskus sekin voi hämätä. Pari päivää taisi tulla vähän tuhrua kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.

Lapsiluvuista oli puhetta ja meillä on toinen lapsi toiveissa.

@alfred.j.kwak ymmärrän tuon tunteen, kun säälii, ettei toinen enää ole pienin. Vaikka sisarus on rikkaus niin on se myös lapselle sokki olla yhtäkkiä jotain muuta kuin se pienin. Se kyllä tavallaan vähän surettaa vaikka siis paljon enemmän näkee siinä hyviä puolia,niin on se myös haikea ajatus tavallaan.
 
@Liilja Jep! Mää en tosiaan tikuttanut ovista tässä kierrossa, kun ajattelin että otetaan yks "stressitön" kierto ennen letrojen aloitusta. Tosin ajattelin että ovis olisi ollut jo viikko ennen tuota kuudennetta päivää, mutta voihan nuo kivut tosiaan olla vasta ovulaatiokipuja. Limoista en oo oikein koskaa osannut sanoa, kun tuntuu että yleensä mulla on aika liukasta koko kierto :D

Jospa sitä huomenna vielä testais, sitten jos mitään ei näy nii odottelen vaan tätiä tulevaksi ja toivottavasti tuliskin pian, ei ole mukava kun kierrot venyy :(

Ps. Ei sais Itelle luoda näitä toiveita, mutta viimeksi kun raskauduin oltiin juuri aloittamassa tutkimuksia ja juuri siinä kierrossa mies kävi simppatesteissä, jospa tässä olisi sama kaava ja kun nyt on letrot tulossa niin ihme olisikin tapahtunut :love:
 
No huhhuh mitä täällä tapahtuu, plussia ja haamuja senkin satelee! Ei ole todellakaan tikuton tammikuu! :LOL::love: Hirveästi onnea tuleville äideille, toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka! :love:

Omassa nassussa ei niin mitään, kp22 eikä ole oireita mihinkään suuntaan. :whistle: Oviksesta ei tietoa, en bongaillut kirkkaita limoja enkä kipuja enkä oikeastaan mitään mikä viittaisi ovikseen. :poop: Noo, katsotaan. (y) Menkkoja enteilee vkon päähän. :ninja:

Ps. Aamulla poltettu viimeinen tupakka, vielä en ole seinille hyppinyt. :whistle: Nikotiinipurkka + suusuihke helpottavat pahimpana himon hetkenä. Huomista aamua odottelen vähän kauhuissaan, kun se aamurööki oli aina niin hartaasti odotettu. :unsure:

Ja @alfred.j.kwak meillä kuulee kotona kyllä vkoittain jomman kumman lapsen suusta, että milloin he saavat pikkuveljen/-siskon. :LOL: Poika toivoo totta kai veljeä ja tyttö siskoa.
 
Vautsi, onnea monille plussista, mm. @_minävain_ @lillium @Pioni85 ja ketäs muita teitä nyt oli :love::love: Turvallista matkaa plussanneisiin ja vahvistumista haamuille! <3 Ihanaa kun vähän pidempäänkin yrittäneet on saaneet plussia :love:

Täällä jo kp14 eikä tietoakaan oviksesta edelleenkään, jotain oireita on ollut mutta tikkuun en saa plussaa. Harvinaista, yleensä tullut kp13-14 plussa.

Tupakkakeskustelusta, en ole vuosikausiin polttanut mutta välillä on käynyt mielessä että tekis mieli polttaa ihan ketutukseen, kun ei terveellisillä elämäntavoillakaan tunnu onnistuvan. Ehkä puran hermojani mielummin kuitenkin vaikka suklaaseen. :coffee:
 
@Liilja Jep! Mää en tosiaan tikuttanut ovista tässä kierrossa, kun ajattelin että otetaan yks "stressitön" kierto ennen letrojen aloitusta. Tosin ajattelin että ovis olisi ollut jo viikko ennen tuota kuudennetta päivää, mutta voihan nuo kivut tosiaan olla vasta ovulaatiokipuja. Limoista en oo oikein koskaa osannut sanoa, kun tuntuu että yleensä mulla on aika liukasta koko kierto :D

Jospa sitä huomenna vielä testais, sitten jos mitään ei näy nii odottelen vaan tätiä tulevaksi ja toivottavasti tuliskin pian, ei ole mukava kun kierrot venyy :(

Ps. Ei sais Itelle luoda näitä toiveita, mutta viimeksi kun raskauduin oltiin juuri aloittamassa tutkimuksia ja juuri siinä kierrossa mies kävi simppatesteissä, jospa tässä olisi sama kaava ja kun nyt on letrot tulossa niin ihme olisikin tapahtunut :love:
Tsempit teille että tärppäis:love: meillä just toi tilanne, mies menee huomenna Simppatestiin ja mä meen jännää odotustilaan. Ens kuussa ois mun aika tk lääkärille ja katotaan tilannetta. Siis jos tässä kierrossa tärppää niin oon ikionnellinen:)(y) yks kemiallinen ollu joulukuun aikaan, joten kyl jotain yritystä mussa tapahtuu :D
 
Juuri kun sanoin, ettei ole mitään tuntemuksia niin päätin mitata lämpöjä ja oli 37C, viimeksi alkuraskaudessa oli sama. Ei ole muutoin kipeä olo, kun yleensä jo on kun on nuo asteet. Tosin nyt voi johtua vaikka mistä. Ja vatsalla tuntui repäisykipua. Vähän heräsi toiveita, että josko kuitenkin olisi tärpännyt. Minulla Flo ennustaa menkkoja maanantaille.

@empuska kyllä sinä selviät, nyt kun olet päättänyt! Hieno juttu, tsempit tupakoinnin lopettamisessa.
 

Yhteistyössä