.

@empuska Hieno päätös ja tsemppiä kovasti! Tsemppiä myös muille tupakoinnin lopettamista yrittäville! (y)

@Miina- Kiitos kysymästä. Oon jännäillyt täällä miten viivat lähtee vahvistumaan. Jotenkin vaikea uskoa tätä edelleenkään todeksi. :giggle: Tän päivän Pregcheck oli kuitenkin jo selkeästi vahvempi kuin toissapäivänen. :love: Niin ja onnea leffaviivoista! :love::love:

@hitvetti Pahoittelut uudesta kierrosta. :(

Suurkiitokset vielä kerran kaikille onnitteluista ja tsempeistä! Toivon sydämestäni, tulette kaikki pian perässä plussanneisiin. ❤
 
Kirjottelen tähän vielä plussakierron taistelusuunnitelman. :ninja: Seksiä oli dpo-4, -2, -1, 0 ja 2. Laitoin dpo0:ksi saman päivän kuin ovisplussa, koska kivut olivat kovimmillaan silloin. Käytössä oli raskausmonivitamiinit ja greippimehu (olivat kyllä myös aiemmissa). Stressi ja suru on olleet tässä kierrossa läsnä. Kai se on niin, että kun jotain kaunista poistuu, niin jotain kaunista saa alkunsa. Niin haluan ainakin uskoa. ❤

Oireista vielä. Ainoat erot negakiertoihin on olleet tissikipu (dpo4 alkaen) ja kumman korkeat lämmöt (37+). Ja nyt parin päivän sisään tullut närästys. Muita oireita, mitkä olleet myös jokaisessa negakierrossa, on olleet alavatsa- ja selkäkipu, väsymys, palelu ja huonovointisuus.

Huh, tulipa romaani! :D Mutta tiedän, miten itseäni kiinnostaa lukea raskausoireista, niin jaanpa nämä mun nyt teidän kanssa, jos tästä on hyötyä jollekin. :)
 
@Nasunen87 ei saa luovuttaa !
Täällä yritystä esikoiseen jo yli kolmevuotta takana ja fiilis on varsin tuttu ja pelko suuri, että jää kokonaan lapsettomaksi :cry:
Onneksi meillä on täällä mukava palsta jonne saa tulla epätoivonhetkillä itkemään ja avautumaan!

Onnea alkaneeseen kiertoon :love:
Millaiset taustat teillä on ?
Lapsia ennestään, hoitoja tms. ?
 
@Persikka123 täällä kans tehty toinen nega ja kuukautisetkin alko viimein kunnolla.

Tämä raskausepäily aiheutti tietty hillittömän vauvakuumeen, saa nähdä päädytäänkö tässä nyt ihan yrittämään heti tässä kierrossa, riippunee puolisosta, minä olisin halukas! ;)(y)

Minä sain myös puhtia terveelliseen elämään, kun haaveilen raskautumisesta lähitulevaisuudessa. Vähäinen tupakointi on jäänyt melkein huomaamatta pois! (y)
 
Minäki voisin täältä huudella vielä heipat! :D

Omasta plussasta jo muutama kuukausi, mutta oon täällä taustaillut ja jännännyt teidän tilanteita. Itellä tänään 14+4 ja luulen, että nyt omalta osalta ois aika taustailujen jäädä. Tsemppiä teille jokaiselle ja sydämestäni toivon, että teistä jokainen saa vielä pienen syliin asti :love: Ja onnea jo saaduista plussista :love:
 
@Wintersun No nyt! Tsemppiä talletteluun. (y)

@W.we Teillä kyllä saisi jo odotus tuottaa tulosta. :unsure:

@Nasunen87 @hitvetti Pahoittelut :poop::unsure:

Onnea vielä @lillium :love:

Nyt voisi sanoa, että vuoto on ihan oikeastioikeasti loppu. :D Eilen alkoi nipistellä hyvin kevyesti vasenta munista. Nyt olisi sen puolen vuoro irtoilla, joten toivotaan, että keho pääsee mukaan. :barefoot: Ovistesteistä ei tunnu olevan iloa, kun näyttää räikeää plussaa koko ajan. Eilen mies oli ihan poikki, joten ei talleteltu. Jospa tänään. Ihan varmuudeksi. Aiempien kiertojen mukaan ovis olisi kyllä vasta tulossa alle viikon päästä.
Tänään ensimmäinen työpäivä viikon sairasloman jälkeen.. Laitoin pomolle jo viestiä, että olen vähän maassa ja saatan itkeskellä. Häneltä tuli hyvinkin ymmärtäväinen viesti takaisin. Ei siis tiedä yrityksestä, eikä keskenmenosta. Nyt vaan koitan tarmolla painaa tän päivän pulkkaan. Onneksi vain vajaa viikko töitä. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: empuska ja hitvetti
Anteeks tää törkee palstan tuhlaus. Mutta SE ON TYHJÄ!!! EI EDES HAAMUA!! Voi kiitos kehoni, kun toimit. Nyt vielä menkat ajallaan paikalle, niin.. :X3:

@Delphyne @Wintersun Vei sanat suustani. Eli siis oviksen aikaan saattaa tulla pieni dippi ja sitten lämmöt nousee. Joillain raskautuneilla ilmeisesti plussakierrossa nousseet vielä normaalia enemmän. (y) Lämmöistä voi mun mielestä päätellä, että ovulaatio tapahtui. Mulla vaan noi lämmöt sahaa ihan omaa elämäänsä, sekä plussa- että negakierrossa.. :whistle:
 

Attachments

Kiitos kaikille :love: vielä vähän epätodellinen olo.. tässä kierrossa mulla on oireena pahoinvointi,tai töissä ihan perusasiat alkoki oksettaa.. kahvi ei maistu ollenkaan. Tissejä vihloo aina välillä tuolta sivuilta ja aivastaessa repäsykivut välillä. Ja mulla ei oo PMS oireita ollu ollenkaan vaikka ne alkaa aina viikkoa ennen ja oon ihan mielipuoli o_O nyt on jotenki kauhean rauhallinen olo:)
Peittojen heiluttelut ajoitettu -4, -2 ja 0 Flo:n mukaan plussatuulia kaikille ja onnea plussanneille :love:
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :(
 
@Nasunen87 Pahoittelut uudesta kierrosta. :( Kyllä se matalaksi mielen pistää aina, kun yksi kierto menee huti, mutta älä luovu toivosta. Uskon ja toivon sydämestäni, että kyllä teille pieni lahja vielä annetaan. ❤

@kindermaxi Mukavaa kuulla sinusta pitkästä aikaa ja kaikkea hyvää jatkoon. Onnellista loppuodotusta! :love:

@Wintersun Komia on hymynaama! Ei ku puuhailemaan. (y)

Kaunis kiitos vielä kaikille onnentoivotuksista! :love: Enköhän minä täällä taustalla pysy vielä kuikuilemassa ainakin hetken aikaa. :)
 
Heippa, koneeni tilttailee joten en saa jostain syystä aikaisempia keskusteluita auki, että pääsisin taas mukaan tähän.. Siispä minuthan merkattiin plussanneisiin kesällä.. se meni kesken.. Nyt elokuussa ensimmäiset kuukautiset keskenmenosta ja kierrot vaihdellut 24-27 ja nyt viime kuukaus menikin jo 28. Nyt jännäillään taas nimittäin ovulaatio tapahtui vissiinkin 17.1 ainakin valkovuoto oli sen mukaista ja aamulla vahvat viivat ovistestiin.. Eli laskenko oikein että tänään olisi DPO 7, vilun väreitä on, sekä nenä tukkoilee.. myös niistäessä verta välillä tulee.. väsymys aivan kauhea ja haukotus.. Sain testiin plussan kesällä DPO9 laskujen mukaan.. Odotan kuukautisien alkavan tiistaina kp28. Jännän äärellä huh.. Voi kuinka pienokainen saisi jo tulla ... <3
 
@Wintersun Joo,juurikin epäsäännöllinen pitkä kierto on mun ongelma, eli ei ihan uusi juttu. Heinäkuun km:n jälkeen kierrot pysyneet alle 35 pv, tosin söin taas primoluteja. Joulukuussa naistenpolilla kävin ja sanoivat että nyt primot pois ja aloitetaan letrot. Ei voitu joulukuussa alkavaa kietoa hyödyntää kun joululomat sotkee polin aukioloaikoja. Sovittii siis että tammikuussa soittelen ja varaan aikaa ultraan ja aloitetaan ne letrot. No nyt sitä vuotoa ei siis kuulu joten tympii kyllä ihan sikana :mad:

@Liilja saako tässä nyt onnitella kierron alkamisesta! :love: Ihania plussa tuulia teille tähän kiertoon. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Liilja

Yhteistyössä