.

@quinque joo ja pissatesti oli negaa. Ei osannut vuotoihinkaan sanoa mitään. Täytyy yrittää päästä sairaalaan asti niin ultraavat. Veri tulee aina tuon muutaman päivän vähän lorahdellen eli ei niinkuin mulla menkoissa. Lorahduksesta saattaa tulla ihan siteellinen verta. Ei ole ikinä ollut tälläistä. Mulla teinistä saakka 28 päivän kierto ja 5-7 päivää vuotoa.

Raskausoireina välillä aamuoksut ja tissit kipeät ja kasvanut kuppikoolla.
 
Tsemppiä @Wintersun ihan epäreilua. Onneksi tulevassa häämöttää uutta toivoa. Harmi kun joudutte yhä odottamaan.

Täällä myös noro käynyt läpi koko perheen. Onneksi se alkaa olla ohi ja ei ole oviksen aika vielä. Ikävä tauti ja harmi kun tekin @chili_ olette sen joutuneet käymään läpi. Onneksi pienet eivät säikähdä ihan helpolla äidin sairastamisesta! Ymmärrän kyllä huolen.

Kai nyt ainakin gynen tutkimusta voisi pyytää @Beaatta tai en tiedä, mutta tosiaan kyllähän jonkun tahon on otettava sinut tarkistettavaksi. Ikävä juttu kyllä, tsemppiä.
 
Voi kökkö @Wintersun pahoittelut että vuoto alkoi:poop: Kumpa ne hoidot pääsis alkaa ja uusi toivo nostais päätään. :)

@minttu-82 Mä voin ihan vapaaehtoisesti olla se helmikuun eka plussa:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: mä testaan vasta jos menkat myöhässä viikon päästä . Flo ennustaa niitä ens lauantaiksi alkavaksi, sais niin jäädä tulematta, en jäis kaipaa(y)

Mun mies kertoi, että oli nähnyt unta kuutosista, ultrassa oli näkynyt kasa vauvoja:love: ihana , vaikka nyt yksi kerralla riittäis, toki niin paljon otetaan Ilolla vastaan kun suodaan:p Mies sanoi että oli vaikutusta unen näkemiseen varmaan sillä, että kerroin ilta jutteluissa lääkkeistä jotka voi kypsyttää useemman munasolun kerralla.
Musta oli söpöä, kun miehelle sanoin myös että nyt on mun orkku selibaatti 10 päivää ainakin ovulaatiosta alkaen, niin hän ymmärsi heti sen ja vaihtoehtoisesti pusutteli ja silitteli masua, ihan ku siellä olis jo joku asukas :)
 
@Wintersun voi harmi! (n) Törkeitä nuo jotkut testit! :mad: Nyt vaan tsempit hoitoon pääsyyn odottelussa ! Oliko teillä syytä selvillä? Kohtuuttoman kauan olette joutuneet odottamaan.

@Ilonetsijä oi kun ihana mies sulla! Muistan esikoisen raskaudessa kun miehellä meni kuukausia ennen kun tajusi oikeasti että mahassa on oikea vauva. :LOL: Pakko muuten kysyä, miksi orkkuselibaatti oviksen jälkeen?
 
@Wintersun voi harmi! (n) Törkeitä nuo jotkut testit! :mad: Nyt vaan tsempit hoitoon pääsyyn odottelussa ! Oliko teillä syytä selvillä? Kohtuuttoman kauan olette joutuneet odottamaan.

@Ilonetsijä oi kun ihana mies sulla! Muistan esikoisen raskaudessa kun miehellä meni kuukausia ennen kun tajusi oikeasti että mahassa on oikea vauva. :LOL: Pakko muuten kysyä, miksi orkkuselibaatti oviksen jälkeen?
Luin että voimakas naisen orgasmi ovulaation jälkeisinä päivinä (noin 10päivää) voi vaukuttaa kiinnittymiseen. Ainakin jossain inseminaatio ohjeiden sivulla oli näin kerrottu, aattelin testaa olla ilmano_O ja se sopii mulle, koska usein piinapäivinä mun kiinnostus seksiin laskee, jotenkin haluun rauhottuu tai en tiiä mistä johtuu.
 
Luin että voimakas naisen orgasmi ovulaation jälkeisinä päivinä (noin 10päivää) voi vaukuttaa kiinnittymiseen. Ainakin jossain inseminaatio ohjeiden sivulla oli näin kerrottu, aattelin testaa olla ilmano_O ja se sopii mulle, koska usein piinapäivinä mun kiinnostus seksiin laskee, jotenkin haluun rauhottuu tai en tiiä mistä johtuu.
Ahaa hyvä tieto! Empä olisi tullut edes ajatelleeksi! (y)

Mulla onkin nyt sitten tärppilistalla Greippimehu (esikoinen sai alkunsa greippimehukierrosta), orkkuselibaatti, laihdutus ja vadelmatee. :barefoot::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
@Wintersun voihan kökkö (n) toivottavasti kivut edes helpottaa !
Ei me ajateltu vaihtaa :) saadaan kyllä taloudellista apua vanhemmiltani tähän jos jotain kalliimpaa hoitoa tarvitaab, mutta tietysti sitä haluaa pärjätä omillaan.

Mies haluaa tehdä tilaamani kotispermatestin alkuviikosta ja sen tiimoilta mennään joko heti antamaan lääkärille näyte tai odotetaan kevääseen. (Mentiin siis tosiaan enemmän sillä tulee jos on tullakseen asenteella viimekesään asti ennenkuin hakeuduttiin hoitoihin ja saatiin ohjeet oviksen etsimiseen ja koti-inssien hyödyntämiseen)

Omien normikiertojen mukaan pitäisi alkaa 5 päivän päästä vuoto, mutta flo ennustaa kierron venyvän kp 27 asti, eli vielä viikko pitäisi piinailla o_O
Koska mieli tekisi kokoajan testata laitoin eilen raskauskeijuun tilauksen ja ajattelin että se menee sopivasti kun lähtevät vasta maanantaina ja tulevat nykyisin kolmen päivän jälkeen (onko muilla venynyt tämä? Ennen tuli jo seuraavana päivänä mutta kolme viime kertaa saanut odottaa maanantain tilausta torstaille o_O)
 
@Wintersun kyllä oli todella törkeät viivanpaikat sun testeissä, tyhmää :( toivon todella teille hyviä uutisia kontrollista, ja että pääsette todella aloittamaan hoidot(y)
@Beibihaaveilija toivottavasti tärppää heti tästä kierrosta uudestaan(y) mua kans vähän jännittää, kun tallettelut osui tosi nappiin:whistle: -dpo4, -dpo2 (tähän päivään kovat odotukset:LOL:) ja dpo0.
Mitään kummallisia tuntemuksis ei ole, paitsi nyt kahtena aamuna vessassa käydessä tullut jonkin verran kirkastalimaa, ihan kuin ovislimaa, muuten päivisin ihan normaalia kuivuutta. En tiedä vaikuttaako punaviini tuollein sitteno_O
Onkos kukaan seurannut ikinä kierrossaan sykkeitä? Mulla on aktiivisuusranneke, ja huomannut, että ovulaation jälkeen sykkeet nousevat samanlailla kuin lämmöt nousevat, jännää:LOL: kauhea stoori nyt, mutta jos joitakin kiinnostaa, niin yle areenassa mielenkiintoinen minidokkarisarja: vauvojen maailma, oli kiinnostava, vaikka itselläni ei ole vielä lapsia:)
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@W.we Hihii :) kiitos et kannustat mukaan, mut vielä en pääse mukaan savuttomien porukkaan. Vähentänyt oon(y)

Mulla on ihan tyhmä ajatus joka vaivaa....Silloin kun nuorena olin raskaana ( mistä ei kyllä tullut vauvaa) niin tuli Selkee kiinnittymis vuoto ja nyt mä jumitan siinä ajatuksessa että nytkin kun yrittää pitäis tulla. Vaikka tiiän että kaikki on erilaisia alkuja ja raskauksia .
 
Mä oon varmasti sanonut tän ennenkin, mut sanonpa vieläkin. Mulla ei ollut ekasta lapsesta mitään oireita ja koska söin pillereitä mun ei olis pitänyt edes epäillä raskautta, koska ei ollut mitään syytä. Mut tein silti testin joka oli ensin negatiivinen ja silti se ajatus mua vaivasi ja muutaman päivän päästä tein uuden testin ja se oli räikeä plussa joka pärähti näkyviin välittömästi. Koko raskauden ajan olin ns. oireeton, kohdun kasvu kipuili vähän ja sen jälkeen alkoi liitoskivut, mut ilman mahaa en olis tiennyt että oon raskaana.
Haluun vaan et kaikki muistaa et jokainen raskaus on erilainen ja oireiden määrä ei kerro mitään suuntaan tai toiseen. Mun oireettoman raskauden tulos on 12v täydellisen kaunis ja fiksu tytär.
 
Mäkin tilasin raskauskeijulta nipun testejä. Pakko alkaa nyt seurailla tuleeko ovulaatiota ollenkaan kun vuotoja niin tiuhaan. Tämäkin vuosetti kesti 2 päivää ja alkoi täysillä ja loppui kuin seinään. Neuvolasta sanoi, että mulla tiedoissa näkyy että raskaudet näkynyt myöhään. Koskaan ei kyllä vuotoja ole ennen ollut. Tuo lorahteleva vuoto ja täsmällinen kahden päivän kesto aika säännöllisellä välillä voisi johtua esim hematoomasta mikä täyttyy aina uudelleen. Veri ei tosin ole ruskeaa vaan sellaista kun haavasta vuotaisi. No testit tulee ma tai ti ja sitten tiedetään lisää. Edellisen kerran testasin viikko sitten lauantaina haamun/viivanpaikan apteekin testillä.

Onko testanneita? Kuka onnekas on helmikuun eka plussaaja? :love:
 
@Beibihaaveilija tuun huutelemaan täältä ulkopuolelta, että oon niiiiiiiiiiin kateellinen siitä kuinka nopee sulla vuoto loppui ja r testi näytti negaa :ROFLMAO: mä en montaa päivää sun jälkeen syyskuisista lähtenyt ja nyt kohta kaks viikkoa vuodettu ja edelleen vahva plussa.
 
@Beaatta ultrattiin maanantaina kun viime viikonloppuna alko kovat kivut ja vuodot, saattaa olla, että sillon kohtu tyhjens vasta ittensä loppuun, nimittäin sitä ennen oli pari vuodotonta päivää tyhjennyksen jälkeen. Että jos siitä lasketaan nii nyt vuotoa ollu reilu viikon, mutta jos tyhjennyksestä laskentaan niin melkeen pari viikkoa. Manantaina kun ultrattiin, näkyi pieni verilammikko kohdussa ja paaaaaaksu limakalvo, mutta ei sillon näkynyt materiaalia. Toki kuullut usein, että ultrattu tyhjäksi ja sitten myöhemmin on ollutkin vielä materiaalia.
 
  • Tykkää
Reactions: Beaatta
@Hemppanen Meillä oli -3 j -1 ja nyt toivottavasti myöskin 0 vielä varmistellaan. :whistle: Mutta vaikka ei varmistettaisi, niin luotan tuohon -1, sillä saatiin viimeksi ihana tulos. :love: Sykkeistä olen itse huomannut, että juuri loppukierrosta hengästyy paljon helpommin. En tiedä mistä sitten johtunee..

@Karvakorvat Ensinäkin, oon niin pahoillani sun keskenmenosta. <3 Toivotaan, että päästäisiin molemmat pian takaisin plussanneisiin. :love: Olen itsekin aika yllättynyt oman kehon toiminnasta. Kiitos sille! Mä vuodin oikeastaan vain 5 päivää (.. siis kirjaimellisesti vuodin.. ja kunnolla ) ja sitten tiputteli seuraavat 3. Vastasi siis normaaleja menkkoja. Kyllä sitä mietin, että joku ihminen ei varmaan olisi edes tiennyt raskaudesta. Olisi vaan ollut menkat 3 viikkoa myöhässä. Karua. :( Toivotaan, että sullakin pian vuoto loppuu ja uusi kierto pääsisi starttaamaan. Näyttääkö edelleen räikeää plussaa, vai onko lähtenyt haalistumaan?
 

Yhteistyössä