.

Hei naiset, tarvin apua vadelmanlehtiteen kanssa! Googlaamalla onnistun löytämään tietoa sen vaikutuksista loppuraskaudessa, mutta mites tässä yrittämisvaiheessa? Outlanderin mukaan sitä pitää tosiaan juoda kasvavan kuun aikaan - eli nyt tulevina päivinä :LOL: - mutta mites tuon juominen sijoittuu omaan kuukautiskiertoon?

Ja kyllä, täällä otetaan nyt uusia keinoja käyttöön :geek:
 
Tuli tossa mieleen et kun viimeksi raskauduin niin meillä oli seksiä aamuisin/päivällä-joka päivä oviksen ympärillä,en sitten tiedä oliko vaikutusta vai ei mutta tärppäsi kumminkin.
Pitäisi koittaa onnea ja yritää jollakin keinolla saada aamuseksiä:p
 
@Wintersun kiitos kysymästä. Taas otettiin koepala, enkä ymmärrä oikeen miksi. Ensin papa, sit tutkittiin mikroskoopilla, kuvattiin vaikka kuinka monta kuvaa ja kehui kuin on loopin arvet siistit ja ettei mitään näy mut silti otti koepalan. En ymmärrä yhtään miksi. "Ei siinä varmaan mitään ole" ja nyt odotellaan sit taas. Ja kyllä pystyn hyvin samaistumaan, tiedän just noi sun pelot ja huolet. Ja jos nyt vaikka tärppää niin miten sit edetään, sairastunko vai vaikuttaako hoidot raskauteen. Mun mies ei vieläkään ymmärrä tätä mun huolta, kuvittelee et kaikki joutuu käymään näissä, eikä muista mitään vaikka oon kertonut kuin tarkkaan. Nyt ärsyttää ihan sikana kaikki. Paska päivä :poop::cry:
 
Mun piti mennä mittauttaa mutta en ehtinyt. @chili_ llä oli ainakin rautakuuri, tais olla ferritiinistä johtuvaa?
Niinpäs olikin juu! @chili_ mitä rautaa söit ja millä annostuksella? Mulla oli ferritiini 24 ja parin viikon päästä lääkäri. Hb oli nyt 130 eli en tiedä reagoiko ne tohon matalaan varastorautaan mitenkään. Vuosin kesällä keskenmenosta niin pitkään ja rajusti, että jo valmiiks alhanen hemoglobiini tippuin 95:n.
 
@Wintersun hyvä että pettymys alkaa väistyä! Ja kiva jos miehesikin saa käännettyä sun katsetta kohti tulevaa.(y)

Mä kans aattelin et sit enskuussa testaan vasta sit jos menkat myöhässä. Mut ainahan sitä voi ajatella, itseni tuntien oon kyllä niin hätähousu että testaan varmaan heti dpo5. :whistle: Nyt olen ovista tikutellut kahtena päivänä, ei viivan vahvistumista, flo ennustaa ovista perjantaille.

Onko muuten millasia kokemuksia tuosta preseed liukkarista?:ninja:
 
Niinpäs olikin juu! @chili_ mitä rautaa söit ja millä annostuksella? Mulla oli ferritiini 24 ja parin viikon päästä lääkäri. Hb oli nyt 130 eli en tiedä reagoiko ne tohon matalaan varastorautaan mitenkään. Vuosin kesällä keskenmenosta niin pitkään ja rajusti, että jo valmiiks alhanen hemoglobiini tippuin 95:n.
Joo meikähän se! Oli siis ferritiini 16 joulukuussa, sitten söin 2x 100mg annosta plus mitä nyt mamavitassa on ihan vähäsen. Ensin obsidania, mutta se laittoi oksettamaan. Vaihdoin kolmenarvoiseen rautaan, merkki on maltofer. Se on sopinut ja on kiva kun on purutabletti. Kolmenarvoisen raudan etu on se, että se imeytyy eri "tasolla" kuin ruoka, joten ei ole väliä, mitä syö tai juo. Ajattelin, että tämä voisi ainakin parantaa imeytymisen mahdollisuutta :) Viime viikolla kävin mittauttamassa eli n. 2kk kuuri ja oli noussut 29. Jatkan samaa rataa edelleen.
 
Heippa!
Liityn joukkoon haaveileen plussasta. Kuukautisia on toinen kierto menossa edellisen synnytyksen jäljiltä ja vauva täyttää 6.2 3kk. Toivotaan miehen kanssa pientä ikäeroa eikä meillä ole mitään ehkäisyä käytössä :)
Kuopusta tjottailtiin (minä enemmän tosissaan kuin mies) n. Vuosi ja aktiivista yritystä oli kolme kiertoa.
Ei mitään hajua mihin kierto asettuu nyt tai ovuloinko vielä edes, mutta halusin tulla tänne fiilisteleen. Viimeksikin oli iso apu tsempeistä ja vertaistuesta :)
 
Itse ihmettelen kun on rinnat super kipeät ja raskaan oloiset, niin ettäkun kotiin pääsee töistä niin ekana lähtee rintaliivit :LOL: Tosin kipu sijoittuu rintojen sivulle, joten taitaa olla vaan jotain kierron ihme oireita (n) Ymmärtääkseni raskaus tuo nänneihin sen kivun eikä rinnan sivuille? (n):LOL: Plus alavatsassa on ollut menkkamaista kipua oletetusta oviksesta lähtien o_O
No vielä olisi 9 päivää piinaa että näkee tärppäsikö heti ekalla kertaa :)
 
Täällä ilmoittautuu myös yksi kuumeilija.
Aikaisemmin lapset 07/11 & 04/13 ja nyt kolmatta kuumeillaan. Lopetin pillerit 12/18 ja 9.1. Oli ensimmäiset menkat mutta ovista en oo tässä kierrossa alkanut tikuttamaan vielä ja nyt jännätään ku kierron pituudesta ei oo minkään laista tietoa ehkäisyn jälkeen.
 

Yhteistyössä