.

Mites kauan sulla olikaan nyt yritystä takana? Mähän oon ihan keltanokka näissä hommissa kun nyt vasta löytyi mies joka haluaisi mun kanssa lapsen. Tuhlasin parhaat vuoteni pitkässä suhteessa, johon ei lapsi ollut tervetullut.
Tuo on niin tuttua, minäkin 24-30 vuotiaana olin suhteessa jossa en nähnyt miestäni ikinä lapsieni isänä. Tyhmää että jatkoin suhdetta niin kauan mutta kai se todellisuus sitten iski vain. Nyt sitten kun haluaa yrittää niin huomaa että ei oikein olekaan niin helppoa. Ja jos haluaisi vielä kaksi niitä omia, niin kohta tulisi sellainen pikku kiire :D Katsotaan tuleeko meille se ensimmäinen edes.
 
Kiva kuulla sustakin @Maya123 . Sullahan kierto onkin ihan lopuillaan. Toivotaan, että fiiliksistäsi huolimatta tulisikin positiivinen ylläri. (y)

@Neltsuliini No voi höh. :( Onneksi nyt hoito-hommelit etenee. Jospa sieltä tulisi apua pian.

Paranemisia @Dallu :)

@Ellinoora38 No toivotaan, ettei alkaisi bloodyt. :confused:

@Wintersun Äh, kun en osaa sanoa sun tilanteeseen yhtään mitään. Hoitoihin liittyvät jutut niin vieraita itselle, että en oikeastaan edes tiedä, mitä sulle tehdään. Mutta tsemppiä, olet ajatuksissa. :unsure:

ON: Tuntuu niin ihanalta, kun ovistestit tänään heikentyneet ihan hailuroiksi. Km aiheutti sen, että tuntui kun oma keho ei osaisi hoitaa hommaansa. Ei osannut olla raskaana.. Joten olen kyllä äärettömän onnellinen, kun ovis tuli ja se hyödynnettiinkin hyvin. :love: En tiedä, miten päin odottelisin nämä piinapäivät. :X3: Ihan järkyttävä vauvakuume vaan pahenee ja pian syntyy meidän pieni kummityttökin. Varmaan halkean saadessani hänet syliin ensimmäistä kertaa. :rolleyes: Hän on ensimmäinen yhteinen kummilapsemme ja odotan pientä jo niiiiiiin kovasti. <3 Onko teillä muilla lapsettomilla kummilapsia? Miten ootte kokenut kummeuden, kun itse yrittää omaa lasta?
Mä sain ensimmäisen kummilapseni jo yli 10 vuotta sitten, silloin ei kyllä tullut mitenkään sellainen fiilis että haluan omia, olin niin nuori reilu 20 vuotias. Sitten 2 vuotta sitten tuli mun toinen kummilapsi, minä jo siinä iässä että haluan lapsia, mutta silloin suhteeni oli alussa vasta ja eihän lapsista puhuta silloin. Mutta vauvakuume/ajattelu nousi kyllä ja nousi niin paljon että 2018 uuden vuoden lupaus oli jättää ehkäisyt pois, vaikka naimisiin mentiin vastikään. Mutta nyt on jo 2019 tullut ja kuume senkun kasvaa. Jos olisin ollut raskaana tällä hetkellä niin en tosiaan olisi vaihtanut työpaikkaa, joten uskon että kohtalolla on jotain tekemistä tämän kanssa myös...
 
Tuo on niin tuttua, minäkin 24-30 vuotiaana olin suhteessa jossa en nähnyt miestäni ikinä lapsieni isänä. Tyhmää että jatkoin suhdetta niin kauan mutta kai se todellisuus sitten iski vain. Nyt sitten kun haluaa yrittää niin huomaa että ei oikein olekaan niin helppoa. Ja jos haluaisi vielä kaksi niitä omia, niin kohta tulisi sellainen pikku kiire :D Katsotaan tuleeko meille se ensimmäinen edes.
Mä jos sen yhden saisin niin olisin enemmän kuin tyytyväinen. Toivon että teille (ja meille) se yksi ainakin suotaisiin

Mulla ei vieläkään ole alkanu menkat ja nyt Flo ennustaa niitä alkavaksi ylihuomenna. Alunperin ennusti vanhojen kiertojen mukaan eiliselle. Tää uus ennuste vastaa mun käsitystä tapahtuneesta ovulaatiosta (kivut + limat) eli voi ne menkat vielä alkaa torstaina tai torstaihin mennessä. Oli vaan niin hirveät menkkakivut su-ma että ihmettelin miks ei jo alkanu. Ei yleensä ole kipuja ennen vuodon alkamista. Kivut jäi eiliselle pilatestunnille ja nyt vaan pientä jomotusta. On tää ihmetouhua kun heti kun alkaa yrittää vauvaa niin kierrot menee miten sattuu ja mitä ihmeellisimpiä oireita ilmaantuu
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Itse olen viettänyt hiljaiseloa koska ollut aivat älytön kiire töissä, ja kotona käyty tyyliin vain nukkumassa. nyt dpo6 enkä ole ehtinyt edes piinailemaan koska en ole ehtinyt edes ajatella muuta kun työtä :D

Meneehän tämä näinkin. Testailen sitten jos menkat on myöhässä, ei oikeen mitään oireita paitsi maitomainen valkovuoto
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Ellinoora38 Se yksi riittäisi varmasti, mulla on poika kotona miehen edelliseltä suhteelta mutta kyllä haluaisin kokea sitä ihan alusta asti. Mullakin on yrittämisestä alkaen ollut outoja oireita kyllä, en edes puolet ymmärrä ja aina kun googlaa niin tulee vastaus "voit olla raskaana, mutta tee testi". Ja sitten kun testejä ei voi periaatteessa tehdä ennen menkkojen alkamispäivää. dpo 12 on mulle eka päivä jolloin testaan, koska silloin olen saanut väriä testiin. Tällä kertaa se dpo 12 tulee olemaan sopivasti viikkoa ennen viimeistä viikkoa nykyisellä työpaikalla. Olisihan se aika pelottavaa ja karmaa, että saisi samalla plussatestin kun aloittaa uudessa työpaikassa.:LOL::censored:
@haaveilija92 Kuten mä taisin sanoa, niin mullakin tämä uuden työpaikan huuma on jättänyt vauva ajatukset pois, mutta kyllä mä täällä käyn lukemassa mitä teille kuuluu. Inhottavaa lukea näistä km tapauksista kun tietää miten iloisia moni ovat olleet. Mutta samalla täältä saa sitä tukea niin hyvin, kun ei oikein viitti mennä kaverille itkee!:barefoot:
 
Tervetuloa mukaan @ijomeo ja @masu-90 (y)

@Huldaliini Toi tissien kipeytyminen on niin yksilöllistä.. Mutta plussatessani itse, mun tissit oli kipeenä juurikin sivuilta. Nännit oli ihan normaalit.

@W.we No hööh. Sais nyt lämmöt pysytellä ylhäällä.. :confused: Vaihteleeko sulla muutoin lämmöt paljon vai pysyykö ylhäällä koko loppukierron?

@Li88 Onnittelut oviksen bongaamisesta. Nyt vaan toivotaan, että onnistui. (y)

Miten voi olla vasta Dpo2... tuntuu, että aika matelee ja tuun tänne varmaa päivittäin vonkumaan tätä samaa. :D Voikohan jotenkin oviksen hormonit pistää vatsan ongelmaiseksi.. Koko eilisen oli vatsa ihan sekaisin ja tosi huono olo. Onneksi meni ohi.. Eikä tarvisi tulla takaisinkaan. :cautious: Toisaalta nyt on kyllä liikkeellä kaikenlaista noroa. :sick:
 
  • Tykkää
Reactions: Li88
Tuo on niin tuttua, minäkin 24-30 vuotiaana olin suhteessa jossa en nähnyt miestäni ikinä lapsieni isänä. Tyhmää että jatkoin suhdetta niin kauan mutta kai se todellisuus sitten iski vain. Nyt sitten kun haluaa yrittää niin huomaa että ei oikein olekaan niin helppoa. Ja jos haluaisi vielä kaksi niitä omia, niin kohta tulisi sellainen pikku kiire :D Katsotaan tuleeko meille se ensimmäinen edes.
Mitä olen sivusta seurannut niin on kyllä vaikeaa ollut monella lähipiirissä ihan 30 v lähtien, mikä on tullut itselleni täysin yllätyksenä. Itse olin jo ihan asennoitunut siihen, että tässä ollaan vapaaehtoisesti lapsettomia, mutta kappas vaan mitä uusi rakkaus ja mies, joka on hyvä lasten kanssa, saakaan aikaan: vauvakuumeen
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Nyt pystyy hiukan rauhoittumaan kun sain kuvan tänne lätkäistyä teidän asiantuntijoitten arvioitavaksi :love::LOL: Ikinä ennen ei ookkaan tarvinnut testiä tehdä vaan menkat on alkanu ajallaan.

Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja kärsivällisyyttä piinailijoille. Oon täällä ahkerasti teiän kuulumisia lukenu, vaikka en olekkaan kirjoittanut pitkään aikaan :love::love:
 
@Milow plussahan toi on, onnea (y) :love:

Täällä yritetty olla ressaamatta yrityksestä jne :) silti vähän ressaa ja harmittaa, ku ny tosi monesti on menny kierrossa niin et Flo ennustanut ovista just sillon ku mulla on työn puolesta yöpymisreissuja jne :unsure: Flo ennustaa nyt ovista 8.1..
Nyt ekaa kertaa päätin kokeilla tuota vadelmanlehtiteetä :)
 
Täällä ilmoittautuu myös yksi kuumeilija.
Aikaisemmin lapset 07/11 & 04/13 ja nyt kolmatta kuumeillaan. Lopetin pillerit 12/18 ja 9.1. Oli ensimmäiset menkat mutta ovista en oo tässä kierrossa alkanut tikuttamaan vielä ja nyt jännätään ku kierron pituudesta ei oo minkään laista tietoa ehkäisyn jälkeen.
Olitko esikoiselta heinäkuisissa? Nimittäin meillä kolmonen myös 7/11 :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä