.

@Milow Onnea plussasta!

@Neltsuliini mulla alkaa menkat aina tiputtelulla. Joskus kestää tiputtelu VIIKON ja sit menkat perään. Jee, kaks viikkoa vuotoa.

Mulla alkoi menkat eilen ja sellaset vuodot et saa olla tamponia ja sidettä yhtä aikaa käytössä. Ärsyttää kun nää vuodot muuttuneet tällasiksi. Ja kiertokin oli vaan 24 päivää! Mitääh?
Täällä maataan flunssan kourissa sängyn pohjalla. Minä vika perheessä joka sairastaa. Yyh, mikä olo mut hyvä nyt niin jaksaa ovista alkaa sit terveenä bongaileen.

Mullekin vois päivittää kp2/24-27 / yk?
 
@Huikamala Jännää!
Saattaa olla haamu tai sitten ei,toivottavasti on:love:
Kumminkin näyttäisi olevan väriä! Tee illalla toinen??
Mä oon saanu noihin aika reippaita viivanpaikkoja,siksi vailea sanoa.
Tsemppiä!
Niin oon ymmärtäny että nää ei kaikista luotettavimpia oo, sillä kyselenkin mielipiteitä. Pitäis ostaa muun merkkisiä (n) Huomen aamuna taidan testata uudestaan!:)
 
Kyllä tuo punainen on, eli uskaltaa jo melkein onnitella! Jollain muulla testillä luultavasti tulee parempaa viivaa, kun nämä ei nimestään huolimatta kovin herkästi viivaa Näytä ja viivanpaikka on kyllä harmahtava.
Testaan kyllä huomenna tämmösellä samanlaisella sekä clearbluen testillä niin katotaan mitä näyttäävät :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Kävin tällä viikolla siellä neuvolan lääkärillä. Eipä siinä, melkein yhtä tyhjän kanssa. Nyt kp68 ja sain neuvon vain rauhassa odottaa, että kyllä ne menkat varmasti joskus taas alkaa. Kerroin muutenkin, että kierrot on pitkiä ja epäsäännöllisiä. Ei halunnut kuulemma vielä lähteä mitään keltarauhashormonia määräämään koska ollaan yritetty vasta 9kk.

Mitään gynekologisia tutkimuksia en kuulemma tarvitse, koska mulla kerran menkat joskus tulee niin mulla täytyy olla kohtu ja munasarjat. Ollaan kuulemma niin nuoria (25v), että voidaan katsella julkisen puolen hoitoja uudestaan vaikka 2v yrityksen jälkeen. Että eihän meillä nuorilla nyt mikään kiire ole.

Lähetteen sain silti verikokeisiin, missä katsotaan kilpirauhasarvot ja prolaktiini. Turhauttaa ja masentaa. Ei voida edes kunnolla yrittää kun menkat tulee 2-3kk välein, eli en ovuloi tai jos ovuloin niin luoja ties milloin.
 
@Wintersun Joo perhesuunnitteluneuvolan lääkäri oli. Naurahti vaan, että kun ei ole mitään mistä motkottaakaan kun ylipainoa ei ole eikä kumpikaan miehen kanssa tupakoida. Monta kertaa vetosi tuohon ikään, mikä turhauttaa. Ollaanhan me joo vielä nuoria, mutta miksi meidän pitäisi silti odottaa parikin vuotta lapsihaaveen kanssa?

Mietin tässä, että menenkö kuitenkin yksityiselle gynekologille vielä..
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Wintersun Juu sori kestää vähän kuulumisia kirjottaa(n) elikkäs ihan positiivisesti meni lääkäri käynti. Mitään ei tehdä ennen kuin on vuosi täynnä eli vielä kolme kk luomu yritystä. Lääkäri rauhoitteli että kyllä se onnistuu , kun ei ole mitään tiedossa syytä siihen ettei oo tärpännyt, sanoi että menee joskus vaan aikaa(y) Katsoi se alakertaan ja kaikki näytti hyvältä, aiemmat gyne tekstit puoltaa sitä että kaikki kunnossa munasarjoissa ym. Miehen Simppa testiä koitetaan saada ja toimittaa sit mun lääkärille. Eli ihan ok käynti(y)

Eilen nega tuli testiin ja tänään myös, eli menkkoja odotellessa vkl :poop: Hmm...miten kauan voi testiä kytätä että siihen ilmestyis jotain Edes jotain:whistle: eilen tein henkilökohtaisen ennätyksen :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@pure love Tsemppiä uuteen kiertoon ja myös flunssan selättämiseen!

@Huikamala No nyt näyttää lupaavalta :love:

@rosemarie No olipas ikävä lääkärikäynti :unsure: Tekikö se ultraa ollenkaan? Ei siitä kyllä mitään haittaa ole, jos käyt toisellakin lääkärillä. En kans voi ymmärtää, miten tuohon ikään vedotaan tuolla tavalla... Kun sitäkin kuulee, että joillekin sanotaan, että olis pitänyt tutkia jo paljon aiemmin (n)o_O Eikä toi nyt mun mielestä ole kohtuullista sanoa, että voitte yrittää kaks vuotta ennen tutkimuksia...
 
@rosemarie Ehdottaisin että annat sen satasen yksityiselle joka ehkä sitten auttaakin teitä! Varsinkin jos tuo oli heidän vastaus että yrittää 2v ja sit katsotaan. Toki se ois kiva jos saa luonnollisesti sen plussan, mutta ku ei kaikki saa. Mulla varmaan joku pcos ongelma ite. Jotain lääkkeitä kesän jälkeen meen hakee jos ei tule ylläreitä ennen sitä!

@Ilonetsijä oon seissyt monessa eri valossa tuijottamassa testiä kyllä. Ja helposti menee 10 minuuttia. Sitten vaan heitän itkuisena takas roskiin ja mietin että mikä rahan hukka taas :D Ei kivaa silloin mut varmasti hauskaa näin jälkeenpäin!
 
  • Tykkää
Reactions: rosemarie
Moikka kaikille pitkästä aikaa! Täällä on eletty jänniä aikoja, vuotoja on tullut koko alkuraskauden ajan ihan hyytyminen kanssa(n) mutta kaikesta huolimatta tänään kävin yksityisellä ultrassa mielenterveyteni vuoksi ja kaikki oli paremmin kuin hyvin:love: 9+0,syke, liikkeet ja kädet näkyi :barefoot: nyt keskenmenon riski vähenee ja toivottavasti vuotoja ei tulisi enää :love: seurailen vieläkin aina välillä teitä täällä ja toivon koko sydämestäni että teillä kaikilla tärppi käy heti (y) näihin tunnelmiin:love:IMG_20190207_155723.jpg
 
@rosemarie, johan oli ihmeellinen lääkäri! :eek: Itsekin kävin tiistaina perheneuvolan lääkärillä ja vaikka kemiat ei heti kohdanneetkaan, niin sain kolmen kuukauden keltarauhashoidon juurikin ylipitkien kiertojen ja välivuotojen takia. Ikää mulla siis 24 ja tjottailu aloitettiin elokuussa. o_Oo_O Mene ihmeessä hakemaan jostakin vielä toinen mielipide!
 
Mulla alkaa vuoto hanat kerralla auki tyyliin ja viimoset 2pvää tuhruttaa :cautious: aamu yöstä näin unta että pidin pientä tyttövauvaa sylissä synnärillä:rolleyes: oiskohan enne(n):rolleyes: kuopuksesta näin unta että imetin vauvaa ja kaikki oli sinistä;rakenne uä sitte vahvisti pojaks:love: aika törkeetä gyneltä tollanen. Miten voi lasta yrittää edes kun kierrot on tollasii ja oviksesta ei tietoa(n) ihmeessä toista mielipidettä hakemaan(y) onnea plussanneille:love: pahoittelut uusista kierroista:cry::poop:
 
@quinque Ei tehty mitään ultraa, koska ei ole kuulemma tarvetta.

Kiitos teille kaikille kun tsemppaatte, ootte mahtavia naisia :love: Kyllä mä taidan tosiaan sinne yksityiselle vielä mennä kun julkiselta näin täystyrmäys kaikkeen. Verikokeissa käyn kuitenkin huomenna.
 
@rosemarie mee ihmeessä toiselle lääkärille! Mä ymmärrän kyllä suht normaalisti toimivan kropan kanssa ton vuoden yrityksen rajan, koska 80 % kuitenkin raskautuu sen sisällä niin ei lähdetä ns. turhaan hoitaan. Mutta sitä en ymmärrä että jos on selkeesti jotakin vialla, ylipitkät tai -lyhyet kierrot, runsaasti välivuotoa tms. niin mun mielestä on tyhmää odotuttaa sitä vuottakaan jos selvästi on jokin ongelma joka estää raskautumista. Mun mielestä sun pitäis heti saada apua noihin kiertoihin olitte nuoria tai ette. On kyllä ollu surkee lääkäri. :mad:
 
  • Tykkää
Reactions: Minic

Yhteistyössä