.

Heipä hei vaan kaikille! Onpas tullut paljon viestejä viikossa, kun mulla on ollut vähän palstailu taukoa.

@W.we Olipas tärkeä viivan paikka! o_O Harmi, ettei tämän aamun testeissä enään mitään näkynyt. Mutta toisaalta, toivonahan aina on niin kauan kun ei vuoda :)

@~Madre~ Onnittelut! :love: Minusta aivan selkeä plussa

@Kassu93 voimia, sekä tervetuloa joukkoon!

@Beibihaaveilija Varmasti jokainen piinailija kokee kaikenmoisia tuntemuksia tämän projektin aikana. Aika pienethän sinun dpo:t vielä on, eli jospa tuntemuksen vaan lisääntyis :love: Tämä kyllä vaatii hyviä hermoja.

@haaveilija92 Mitä kuuluu?

On. Kävin maanantaina siinä ultrassa ja hyvältähän siellä näytti. Lääkäri sanoi oviksen tapahtuvan lähipäivinä, joten eilen tikutin elämäni ensimmäisen ovisplussan! Eihän sitä ole yritetty kuin melkeen kaksi vuotta. Tällä viikolla on kyllä peittoja taas heiluteltu niin, ettei pitäisi yrittämisestä jäädä kiinni. (Kaikkina muina päivinä paitsi tiistaina) :ROFLMAO: Täytynee vielä viikonloppuna touhulla ja sitten pääseekin piinailemaan oikein kunnolla.

Pitäisiköhän mun ekaa kertaa liittyä piinailijoiden listaan. Eli onko se niin että tänään on dpo 0? :)
 
  • Tykkää
Reactions: ~Madre~
@~Madre~ @Huikamala @tamariatara onnea plussista :love:

@W.we Ei voi olla todellista! Tuo eilinen on niin selkeä plussa, ja tänään ei muka mitään :confused: Uskomatonta! Pahoittelut, varmasti toiveet ehti jo herätä :unsure:

Tervetuloa mukaan @Kassu93 :)

@Persikka123 Hienoa, tsemppiä piinapäiviin :love:

Täällä odotellaan menkkoja vaan, testit negaa. Eipä tunnu oikeastaan miltään, ei sentään tullut mitään turhia haamuja. Yritän keskittyä muuhun elämään. :)
 
  • Tykkää
Reactions: ~Madre~
@Wintersun niin mäkin ajattelisin. Vaikka mulle kyllä sanottiin ettei estä raskautumista tai raskautuminen ei estä hoitoja niin silti tuntuu riskaabelilta, enkä ainakaan tietentahtoen haluu joutuu pohtimaan näiden mahdollista vaikutusta toisiinsa. Asia kerrallaan ja kun tosta yhdestä pahasta pääsee niin varmaan stressitasokin laskee ja auttaa parantamaan mahdollisuuksia raskautumiselle. Toivon sulle kaikkea hyvää siihen käyntiin. Toivottavasti tulis jo hyviä uutisia. Ja pikaista paranemista sulle! mulla lähti taas kuume nousuun, tää ei ookkaan vissiin parilla päivällä taputeltu :poop:
 
@W.we eikä... Uskomatonta.. todella harmi!! Tsemppiä! (n)

@Kassu93 pahoittelut keskenmenosta.. Mutta tervetuloa!

@Wintersun tsemppiä odotteluun! Voin kuvitella kuinka stressaavaa odotella! Toivottavasti ei olisi tarvetta uusille operaatioille!

ON: flo ennustaa ovista huomiselle, mutta ei se ovistikku vaan tummu... Perkuleen ylipaino, olen ihan varma että mulla on se pco kaikkien oireiden perusteella. Pakko varmaan varata lääkäriaika. Ja painonpudotuskaan ei etene suunniellusti.. Kun ei vaan ole mielenvoimaa niin ei vaan ole. :devil:
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea plussanneet:love: pahoittelut uudesta kierrosta:cry: ja keskenmenosta. @W.we eikä:eek: oli kyllä niin selkee plussa(n) on:täällä menkkajomotuksia ollu pari päivää jo,tekee oikein kipiää. Iltaa kohen pahenee. Valkkaria riittää ja mieskin tuumas että liian liukasta:oops: ei yleesä noin sano. Orgasmikin jotenkin helpompi saada:whistle: anteeksi yksityiskohtanen:) mitenköhä malttaa to asti olla testaamatta(n) sillo vois tolla 6päivää ennen jotain saadakin..
 
@Persikka123 No kiitos kysymästä, mikäs tässä :)

Päätin, että en testaile jos kuukautiset ei ole myöhässä. Flo ennustaa että 6 päivän päästä alkaisi, katsotaan.

Oireita ei ole, niin en usko tärppiin vaikka letrot olivatkin ekaa kertaa käytössä. Plus kohdunnippukka on alhaalla ja auki. Mutta ei sitä kai koskaan tiedä.

Ollut aivan hirveän kiire töissä, niin ei ole ehtinyt edes miettimään aihetta.
 
@Wintersun oon joo tutkinut asiaa. Mulla ongelma on se että itsekuria ei löydy kun pariksi viikoksi kerrallaan. Tammikuussa sain 4kg joulupöhöä "tiputettua" mutta on edelleen se 20-25kiloa ylipainoa. Nyt olisu hyvä kyllä motivoitua, kun ylipainolla niin selkeä tutkittu vaikutus hedelmällisyyteen. Esikoinen tärppäsi meillä ensimmäisestä kierrosta lähes tasan 7v sitten, jolloin myös painoa oli 20 kiloa vähemmän.
 
Pahoittelut kaikille jotka ovat saaneet negoja ja onnea kaikille plussanneille <3

ON: omasta mielestä raskausoireita oli vaikka ja mitä mutta itse tunne raskautumisesta puuttui. Testejä tein varmaan 9 kpl eri päivinä (miten niin hätähousu? :ROFLMAO:) jotka kuitenkin kaikki negoja :poop: miks ei vaan vois luottaa siihen omaan tunteeseen että oikeaati on raskaana?!? Sitten kun on oikeasti raskaana :LOL: ... jos on (n) mulle saa päivittää kp2/30 yk 2

En kyllä suosittele hormoonikierukkaa kenellekkään koska nykyään on aivan hirweät kuukautiset. Ja kivut :notworthy: kun vaan nämä päivät menis nyt nopsaan... :whistle:
 
Mulle voi päivittää huomenna kp2/30 yk 10 :poop::cry: miten alkaa jo noin mones yk, kakkaa:unsure: Mies lupas ens viikolla koittaa taas simppa testiä hoitaa labraan. Joskus mietin et kuin vaikee se voi olla kun yhteinen sexi sujuu ongelmitta, ärsyttää, mut en sitä miehelle sano.

Onnea plussanneille :love:

@W.we mulla tuli marras- joulukuun kierrossa pc:llä samanlainen väärä hälytys, testi ajan jälkeen pamahti räikeä plussa, mut sit kuitenkin menkat alkoi sinä päivänä. Oisko se voinut olla mulla ja sulla kemiallista(n) aika outoa.
 
Mä aattelin aloittaa huomenna (kp 11) ovistestailut. Mulla alkaa maanantaina piiiitkät työmatkat ja -päivät, joten helpointa olis tehdä testi aamun ekalla vessakäynnillä. Ja niin voikin tehdä cb:n ohjeiden mukaan. Vähän nyt kuitenkin mietityttää, kun moni muu testi ohjaa tekemään vasta myöhemmin päivällä. On tämä hankalaa :LOL:
 
@haaveilija92 Toisaalta hyvä kun piinapäivät menee kiireessä, niin ei huomaakkaan ajan kuluvan :) Ikävää, että ei mitään oireita, mutta eihän sitä koskaan tiedä, onhan tässä vielä aikaa :love:

Minä kans testasin ovista aamulla ekasta ja sitten illalla 18-20 välillä. Aamuisin testasin alkuun pc:llä kahdesti päivässä. Huomasin pian että illalla viivat oli vahvemmat, kun pc:llä rupes viiva tummenemaan niin testasin aamuisin edelleen pc:llä ja illalla cb näytöllisellä. Molemmat näyttivät eilen ovisplussan pc "aamulla" 11 maissa ja cb illalla seittemän maissa.
 
  • Tykkää
Reactions: quinque
Kiitos kovasti kaikille tuesta :love:
@Wintersun eikun apteekin ultra aamulla
@Ilonetsijä no mietin samaa, mutta kai kemiallinen olisi näkynyt kauemmin kuin yhden aamun testissä ?(n)

Toivottavasti saatte/saitte ovikset hyödynnettyä jotka siellä pyöritte (y)
ps. Älkää testatko ennenkuin viikon myöhässä muuten tulee pahamieli
 
Nyt meni jännäksi. Tää kuukaisi oli jo vähän ku hukkaa heitetty ku mulla todettii bakteerivaginoosi ja ovulaatiotakaa ei oo jaksanu tikuttaa kun on ollu koko alku kuun helkkari kipiä maha jonka takia kävin lääkärisä eikä ne mitää löytäny mutta nyt vessasa käyesä tihkuttaa vähä verta vaikka menkkoje pitäs alkaa vasta viikonpäästä o_O
 
Ei mitään hajua, ei ainakaa lääkäri mitää semmostasanonu ja muutenki oon jo viiko ärhäkän antibioottikuurin syöny ja muut oireet on hävinny muttanyt tuli toi tiputtelu ja tulee tosiaan vaan pyyhkiessä. Ja on kai raskauski mahollinen ku en oo perillä siitä millon ovis on ollu mutta seksiä on kyllä ollu (n)
 
Pahoittelut kaikille jotka ovat saaneet negoja ja onnea kaikille plussanneille <3

ON: omasta mielestä raskausoireita oli vaikka ja mitä mutta itse tunne raskautumisesta puuttui. Testejä tein varmaan 9 kpl eri päivinä (miten niin hätähousu? :ROFLMAO:) jotka kuitenkin kaikki negoja :poop: miks ei vaan vois luottaa siihen omaan tunteeseen että oikeaati on raskaana?!? Sitten kun on oikeasti raskaana :LOL: ... jos on (n) mulle saa päivittää kp2/30 yk 2

En kyllä suosittele hormoonikierukkaa kenellekkään koska nykyään on aivan hirweät kuukautiset. Ja kivut :notworthy: kun vaan nämä päivät menis nyt nopsaan... :whistle:
Ihan sama!!! Joulukuussa otin kierukan pois, sen jälkeen ollut tyhjennysvuoto ja kahdet jäätävät menkat!!! Ei ikinä enää!!!
 

Yhteistyössä