.

Heippa pitkästä aikaa! On ollut niin kiire etten ole kerennyt koko kierron aikana lukemaan tänne! Toisaalta hyvä, ei ole kerennyt liikaa ajatella mutta toisaalta työstressin määrä on ollut aikamoinen.

Menin tekemään testin kp24/27 dpo10 nega. Laskeskelin uudelleen niin kp:t onkin vasta 22 ja dpo 9. Eli vielä on mahikset! Oireitahan on vaikka muille jakaa, mutta lähinnä hulluuskohtauksia mitä Pms-oireiden aikaan ainakin on yleensä, voihan se olla raskaushormonikin Piinaavaa!

Onnea plussanneille ❤
 
Onnea plussanneille! Ja uuteen kiertoon joutuneille pahoittelut :(

@SINISYDÄN<3 pahoittelut uudesta kierrosta. Tuo on vaikea juttu tuo tunteeseen luottaminen, kun minulla ei ollut ekassa raskaudessa oikein mitään ennakko-oireita, ihan samaa "olen raskaana, eikun en varmasti ole raskaana" kuin negakierroissakin. Mutta hei, peukut pystyssä teille tähän kiertoon!

Flo ennustaa ovulaatiota huomiselle, mutta ovistikkuun ei ole tullut kunnolla väriä, siis on punertunut kyllä muttei minusta lähellekään yhtä vahva. Pelkään, että ovulaatio on mennyt jo ohi, nyt on kp 15 ja aika haalea viiva yhä, olen testannut jo useamman päivän. Kai se ovisplussa olisi näkynyt, kun olen testannut välillä kahdesti päivässäkin. Pitää varmaan testata tänään vielä päivällä. Viime kierroissa ovis ollut kp 15 ja 16, eli ehkä toivoa yhä on.
 
Menin hätäpäissäni testaa tänään, dpo12. kp on 24/??
Nega tuli jollain apteekin perustestillä.
Oireet ollu väsymystä, menkkakipua yms.. yleensä menkat ku alkaa, niin se ei millään tavalla varota, vaan ne päsähtää ilman mitää kipua! Esikoisen aikaan oli kanssa menkkakipuja. Pää leviää tähän ootteluun.. pitää oottaa 2-3pvä ja kokeilla uudelleen!
 
@Camy Kyllähän flunssat ja muut tosiaan voi ovista siirtää, joten toivotaan parasta (y)

@Lapseton87 Pahoittelut negasta, mutta toivotaan kuitenkin että muuttuu vielä plussaksi tässä kierrossa (y)

Mä aloitan tosiaan tänään elämän ekan kerran ovistestailut, ja pähkäilyjen jälkeen päätin ajoittaa nuo testailut alkuiltaan. Toimii työaikojen suhteen parhaiten siten :) Jännittävää, toivottavasti saan oviksen bongattua!
 
@Lapseton87 Samat fiilikset. Oon todella itkuherkkä, pari pv oon revennyt itkee ihan yhtäkkiä ja sitten kohta taas nauranut. Tää on ihan kauheeta, ja kiertoa vielä monta päivää jäljellä :( Järkyttävät mielialan vaihtelut! Miulla oli kierukka 5vuotta niin en tosiaan muista että luomukierrot olisi tälläistä. Toivotaan nyt kuitenkin molemmille että itkettäisi raskaushormonista eikä Pms ❤
 
@quinque Mie testailin aamulla ja illalla! Olis jäänyt ovis muuten huomaatta. To iltana oli vielä toinen viiva haaleampi, pe aamuna ihan tulipunaiset ja sitten illalla taas haaleampi. Testasin vielä monena pv sen jälkeen ja haalenivat pois. Eli jos oisin sen aamun jättänyt testaamatta en olis bongannut tikuilla ovista. Tosin oma napa sanoi kyllä to iltana jo että kannattaa harrastaa seksiä, siihen kannattakin luottaa. :D
 
@Lapseton87 Samat fiilikset. Oon todella itkuherkkä, pari pv oon revennyt itkee ihan yhtäkkiä ja sitten kohta taas nauranut. Tää on ihan kauheeta, ja kiertoa vielä monta päivää jäljellä :( Järkyttävät mielialan vaihtelut! Miulla oli kierukka 5vuotta niin en tosiaan muista että luomukierrot olisi tälläistä. Toivotaan nyt kuitenkin molemmille että itkettäisi raskaushormonista eikä Pms ❤
Joo, tämä oottelu ei oo yhtään mun juttu :/ Tsemppiä sinullekin!!
Sitä toivotaan todella <3
 
Otan tähän kiertoon käyttöön cb digi ovistestit ekaa kertaa(aikasemmin oon kyl käyttäny cb dual digiä,mutta nyt se testi mikä mittaa pelkän lh nousun).
Kokemuksia,oletteko todenneet hyväksi?:)
En jaksa tiirailla viivojen vahvuuksia enää:whistle:
 
Pahoittelut uusista kierroista :unsure:
Omaa napaa: vieläkin aamuisin tullut enemmän valkkaria, nyt ehkä enemmän voidemaiseksi muuttunut, mut vielki oli kirkasta. Ja viime kierrossa sykkeet lähti laskemaan 5 päivää ennen menkkoja, nyt vieläkin ylhäällä ja menkkojen pitäs alkaa 2-3 päivän päästä. Tätä en kyllä pidä luotettavana merkkinä mistään, mut toivossa hyvä elää :LOL: muita tuntemuksia ei juuri ole, ihan hentosta menkkajuilintaa oli aamulla. Ja tissit jotenkin raskaat mutta kipeät, tosin nekin elävät omaa elämäänsä eri kierroissa(n)
 
@Hemppanen Mullakin tuntuu että joskus tissit ihan kun ois raskaana ja toisinaan ei. Ja muutenkin välillä sata varma ja sit toinen kierto ja ei mitään oireita:LOL: Ota nyt näistä fiiliksistä selvää. Oli oireita tai ei niin kaiken sitä tuntuu laittavan raskauden piikkiin,tai toiveeseen siitä;)
Tää nyt oli lähinnä naurahtelua mun omille odotuksille. Paljon raskaus puhureja sulle:love:
 
Onnea @~Madre~ :)

@Hemppanen Kuulostaapa lupaavalta. (y) Alkoiko sulla valkovuotoilu heti oviksen jälkeen?

ON: Täällä ollut hämmentävä päivä. Aamulla olin sata varma, että menkat alkaa, kun kauhea paine alavatsassa ja selässä. Koko päivän jomotteli enemmän ja vähemmän ja leffassa ollessa nipisteli vasenta munista/kohdun aluetta. Kotiin päästyä huomasin, että siteeseen (laitoin varuuksi, jos olisikin menkat porhaltaneet paikalle.. ) oli tullut ihan pienesti rusehtavaa/vaaleahkonpunaista valkovuotoa. Sitä tuli papruunkin ihan vähän. Nyt tässä ihmettelen sitä ja toivon sen olleen kiinnittyminen. Dpo7. :whistle: Kunhan ei vaan nyt olisi enteileviä menkkaoireita.. Muuten olisi tosi lyhyt luteaali.

Ja anteeksi taas vuotoasiaa. :oops:
 
@Neltsuliini joo, ei näistä oireista ja oireettomuuksista kyllä selvää ota:LOL: kiitos plussapuhurista, sulle kans!:love:
@Beibihaaveilija joo, oviksesta asti ollu kyllä valkovuotoo, mutta ei mitään suuuria määriä, lähinnä just aamuisin tullut reilummin. Toivottavasti enteilisi hyvää:giggle: Ja toivottavasti sulla olisi kiinnittyminen tapahtunut! Kuullostaa lupaavalta! Onko sulla kuinka pitkä luteaalivaihe normaalisti?
@Kiemura tossa toisessa kuvassa näyttäisi vähän että reuna olisi tummempi kuin kontrolli, mutta ainakin on tulossa jollei ole nyt ovisplussa(y)
 
@Hemppanen Mulla plussakierrossa oli valkkaria juurikin oviksesta eteenpäin. Ei mitään järkyttäviä määriä, mutta huomattavasti normaalia enemmän. Eli noi sun vuotelut vois olla oikeastikin tosi hyvä merkki. Mitens muissa kierroissa? Ja sähän voisit noilla Dpoilla jo testaillakin! Milloin meinasit? :) Mulla luteaali 14pv, luulisin ainakin. Aina en ole tikutellut ovista, mutta niissä missä olen, niin 14. Eli nyt Dpo7 olisi aika hyvä hetki kiinnittymiselle. :love:
 

Yhteistyössä