.

Heippa, en ehtinyt lukea kaikki 5 sivua viestejä heti mutta luetaan kun ehditään. Tulin päivittelemään että limojen perusteella täällä olisi varmaan dpo 1 tänään. Pe ja la oli sitkeeä limaa ainakin joten arvelen ovulaation ajankohdaksi sunnuntai. Nyt sitä ei ole enää ja jokunen jomotus oli lauantaina. Tämä kierto on mennyt erittäin luomusti, ei ovistestejä, eikä paljon seuraamista. Olisihan se aikamoinen startti uudella työpaikalla, jos raskaustesti näyttäisi plussaa :LOL::barefoot:
 
Täällähän on ehtinyt tapahtua jo vaikka mitä. Onnittelut plussista ja muille tsemppiä uuteen kiertoon.

Ihan erilailla ehtii palstailla nyt vauvan kanssa kuin viimeksi, kun oli yritys päällä. Mulla on nyt menossa kp 11/28 ja flo ennustaa ovulaation kp 15.
Seksiä tekee mieli 24/7 ja aina tilaisuuden tullen on peittoa heiluteltukin
Saapa nähdä tuottaa tämä kp11 ja huominen 12 tulosta, ku mies lähtee viikoksi töihin huomenna. Aamulla aion sen vietellä vielä ennenkuin lapset herää
 
@Beibihaaveilija, mulla ainakin alkoi menkkajomotukset juuri alaselän/oikean munasarjan kohdalla muutama päivä ennen kuukautisia, joten ajattelin että kyllä ne ajallansa tulee. Sitten ne ei tullutkaan. Plussasin lauantaina kun ne oli myöhässä neljä päivää <3 Jomotukset jatkuu edelleen, enemmän alaselässä, mutta välillä myös kohdun alueella. On kuulemma normaalia :love:

Mut saa siirtää helmikuussa plussanneisiin :love:
 
Paljon paljon onnea plussista :love::love: Ja kauheasti tsemppiä uusiin kiertoihin.

Täällä yritetty metsästää ovista. Käytössä CB digi.. Nyt menossa kp14 ja eipä oo tullut hymynaamaa. Viime kuussa se tuli kp12. Toki nyt kyllä flunssakin päällä.. Voikohan ovis jäädä kokonaan pois :( Oireita kyllä on.. Et jospa se huomenna tulisi. Tuolla meinaan odottelee punaviini avaamista, ajattelin sitä kokeilla myös tässä kierrossa :D
 
Pahoittelut negasta! Kyllähän se toki voisi vielä plussaksi muuttua.
Mitkä teillä on letrojen jälkeiset suunnitelmat? Tsemppiä ettei niitä tarvittaisiin!

Mä tajusin että oon nyt vuoden verran kirjoitellut täällä. Mä jotenkin ajattelin et meillä olis tässä vaiheessa jo hoidot alkaneet. :unsure:
Ens viikolla on kontrolli josta on paljon kiinni (n)
Paljon tsemppiä tuohon kontrollikäyntiin. Toivon, että kaikki olisi nyt hyvin ja pääsette aloittamaan hoidot (y):love:
 
Pahoittelut @haaveilija92 , toivottavasti ei vuoto kumminkaan alkaisikaan!
@Wintersun teillä kyllä tosi pitkä ja raskas matka, toivottavasti nyt alkaisi hoidot teillä, ettei niitä tarvitsisi enään ainakaan odotella!
Mä sitten menin pissimään tikkuun kahden tunnin pidätyksellä, eikä tässä taida mitään olla, kääntelemällä taisin saada harmaan viivanpaikan korkeintaan. Taisi tämä kierto olla mullakin tässä:(
 

Attachments

@ijomeo, onpa ikävä suunnanmuutos miehellä. :unsure: Toivottavasti löydätte molempia tyydyttävän ratkaisun. Kesäänhän on toki lyhyt aika, mutta odottavan aika on pitkä. Se on tullut huomattua!

@tylleröinen_21 kyselit kokemuksia kuningatarhyytelöstä. Mulla kävi niin, että pian kapseleiden käytön aloittamisesta alkoi välivuoto, joka kesti lähes kaksi kuukautta. Varmaksi en voi sanoa, että tuote olisi aiheuttanut vuodon, mutta mulla ei sellaisia ole koskaan ollut ja keho reagoi aika herkästi luontaistuotteisiin. :) Kaikki on kuitenkin yksilöitä ja reagoi eri tavoin!
 
Voi kiitos kaikille mun testiä tihrustaneille. :love: Vähän kyllä hämmentää, että näillä dpoilla tuli jo jotain näkyviin, jos olisi sitä itseään. Illalla testasin uudelleen ja jälleen samanlaista haamulaista/viivanpaikkaa näyttää. Oli tosin hieman himmeämpi. Aamulla taas uittamaan. Jännittää.

Koko päivän nipistellyt kohtua ja etenkin vasenta munista. Tää on nyt kyllä tosi lupaavaa. Voi kunpa kunpa. Iltalämpökin oli 37,1. :whistle:

@tamariatara Onnea ja hyvää matkaa plussanneisiin. Toivotaan, että tulen perässä. :love:

@ijomeo Noh höh. :unsure: Mutta koita nauttia sun pienestä siihen asti. Nyt ainakin kaikki voimavarat hänen hellimiseen. (y)

@Wintersun Tsemppiä siihen kontrolliin. Tule sitten kertomaan, miten meni <3 Kurjaa kyllä, kun joudutte odottelemaan noin kauan. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
@Wintersun Ihana, kun jaksat päivitellä listaa. Minä niin iloitsen jo siitä, että kun nousee listalla ylöspäin... :LOL:
Täällä menossa kp 16ja lähes varma, että ovis on tänään, sen verran kipeetä on mahaan ottanut koko päivän. Ennen en oo näin tuntenut, mutta nyt kierukan poiston jälkeen tunnistan kyllä. En uskalla luottaa eiliseen, täytyy vielä koittaa tänään houkutella... ;)
 
Mut voi siirtää taustalle.

Meidät on nyt tutkittu ja mitään vikaa ei löydy. Melkeen olisi toivonut että ois löytynyt joku vika niin ois ollu jotain minkä ois voinu korjata. No nyt ei auta kuin ootella 6-12kk ennenkun pääsee julkiselle hoitoon (inseminaatio). Itku tuli lääkärissä kun kuulin et noin kauan pitää vielä odottaa. Muutetaan vielä kohta isompaan kotiin jossa on kaksi lastenhuonetta. Saadaankohan niihin koskaan asukkeja?
 

Yhteistyössä