.

@Ilonetsijä Hienosti mennyt savuttomuus, jatka samaan malliin (y)

En oo ihan varma minä päivänä ovis oli, mutta nyt se on kuitenkin selvästi ohi. Aika hyvin saatiin hyödynnettyä, nyt vaan sitten odotellaan (y) Tämä oli eka kierto, kun käytin greippimehua, ja sen kyllä huomaa: ollut selvästi kosteampaa kuin tavallisesti :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Wintersun Niinpä, hintavia ne tosiaan on. Harmittaa itseäkin, kun tässä kierrossa ehdin kaksi digiä uittaa, ja sitten homma jäi kesken. Ei nyt iso menetys, mutta kyllä se vähän kirpaisee. Ymmärsinkö siis oikein, että sulla oli eilen aamulla digi nega mutta illalla tuli hymynaama? Oon nimittäin ite miettinyt, riittääkö se ohjeen mukainen kerran päivässä testaaminen...
 
Joo, aamulla oli vielä tyhjä ja päivällä n. klo 14 oli hymynaama. En tiedä oikeastaan miksi testasin uudestaan digillä. Tai siis oli sellanen tosi kostea olo ja mahassa vaan tunne. Nyt on kohta vuorokauden ollut sellasta ovistyyppistä jomotusta.
Nyt kun miettii, niin kyllähän se kerran päivässä testaaminenkin varmaan siinä mielessä riittää, että olishan tuo sulla tänään aamulla varmaan joka tapauksessa näyttänyt hymynaamaa. Mutta tietenkin se on ihan hyvä tietää, että näytti jo eilen. Tuleepa lisää pähkäiltävää itelle, jos tästä uuteen kiertoon joutuu. Se on kyllä hienoa, että noin hyvin tunnistit ite oviksen (y)
 
Omanapailen taas, mutta täällä edelleen tosi kosteat paikat :geek: (Oletetusta) ovulaatiosta asti ollut kovin kosteana paikat, vaikka ennen on tullut "kuiva kausi" ja just ennen menkkoja alkanut valkovuoto lisääntymään. Mutta nyt ollut koko kierron, en haluaisi vielä intoilla liikaa mutta kyllähän tämä toiveita nostaa. Nyt siis kp 29/31, vielä muutama päivä pitäis jaksaa odottaa että saa testata, olen siis päättänyt olla testaamatta ennen kuin menkat on myöhässä :notworthy:
 
@Li88 pahoittelut menkoista :( tsemppiä uuteen kiertoon!

@Ilonetsijä kolme päivää savuttomuutta on jo hienosti, jatka samaan malliin! Et voisi parempaa tekoa tehdä tulevan sikiösi ja lapsesi hyväksi!

@Wintersun tein tässä kierrossa ekaa kertaa ovistestejä ja mun vahvin viiva oli samanlainen, kuin tuo sinun pc testin päivää ennen plussaa näyttänyt... Ohjeessa lukee, että plussa on vasta ku testiviiva on yhtä vahva tai vahvempi, kuin kontrolliviiva, eli sen mukaan mulla ei sit ovista tässä kierrossa ees ollu? Tein kans pc:n. Kaverin kanssa tästä juttelin, niin se kyllä sanoi tulleensa raskaaksi, vaikkei koskaan saanut sen tummempaa kuin minäkään nyt tässä mun ensimmäisessä testaamassani kierrossa. Ota näistä nyt selvää?

No, piinailen nyt joka tapauksessa, tänään ollut koko päivän kovaa vihlontaa molemmin puolin alavatsaa ja noin tunnin ajan oli todella kova menkkasärky. o_O

:rolleyes:
 
Hei kaikki.
Olen jo jonkun aikaa käyny lukee täällä, mutten ole uskaltanut liittyä joukkoon.
Viime kierto oli kp47 vaikka normaalisti on kp28. Käytin minipillereitä. Olin unohtanut joitain pillereitä ottaa välillä. Olin sata varma et oon raskaana kaikki oireet puskipäälle ihan kunnolla. Testit vaan näytti negaa... Pyysin sitten lopulta verikokeeseen lähetteen kun ei hermot kestänyt. Sekin näytti negaa ja siitä päivä alko vuoto
Siitä se innostus pienestä tuhisijasta heräs ja nyt on hirveä vauvakuume. Oon 37v kohta. Ennestään 5 lasta joista nuorimmat (8v) ovat kaksoset.
Nyt on menossa kp13 ja flo näyttää ovulaatiota ei oo ollu oireita enkä ole tikuttanu. Luotetaan peiton heilutteluun eli nytkö se piinailu alkaa?
Mietin voiko ovulaatio olla menkkojen jälkeen heti? Kun sillon jotain limaa vuoti 2pv ja himotti seksi hulluna?
 
  • Tykkää
Reactions: Hipposka
@Hemppanen Joo laitoin Flo sovellukseen etä ovis luultavasti oli viime ti/ke. Mutta jos kuukautiset alkava aikaisemmin niin tiedän että se oli limojen aikaan! :)
@Wintersun Mulle voi varmaan päivittää tuo dpo 4 tänään, Mun ovis limat tulivat aikaisemmin vain mutta himojen perusteella mennään :)
@W.we Tuo kuva että kauniissa pakkasauringossa kävelee vaunun kanssa ulkona on kyllä ihana ajatus. Se olisikin kivaa :) Näin unta tänä yönä että olin saanut vauvan äske, ja kun otin sitä syliin mun siskolta niin se oli niin vaikeeta pitää sitä oikein. Se on varmaan yksi pelko, etten osaa käsitellä vauvaa oikein... Viimeksi kun näin unta raskaudesta/vauvast joka oli selkeästi oma, niin oli mun km kierto... ei pitäisi uskoa että tämä ennustaa jotain mutta why not?
@Haavejuttu Muistan että mulla se "kosteus" jatkui kyllä samalla tavalla oviksen jälkeen kun plussasin. Mulla se toki ei mennyt loppuun asti, mutta se oli ensimmäinen "oire" silloin. Normaalisti ollut kuivat päivät oviksen jälkeen.
@Maikki2019 Tervetulos mukaan :)
 
Raskauskeijulta pc:n ovistestejä tilattu (y) kunpa tulis ajoissa. Mulla tulee ekat lima ilmoitukset noin 5 päivää ennen ovista, nyt vaan niitä odotellessa :ROFLMAO: onneks ens vkl saadaan miehen kans olla kaksistaan, joten pupuilu rauha on:love: Miehen tulokset simppatestistä tulee tällä viikolla postissa, jännittävää aikaa.

Hyvää alkavaa viikkoa teille ihanat naiset, paljon plussia kumpa tulisi niin ovistikkuihin kuin tietty r-testeihin:love:
 
Hei taas, ja onnittelut kaikille plussanneille! :)

Päätimme olla tämä kierto ilman mitään ehkäisyä, tämä yksi mahdollisuus siis, jotta saatais vauva vielä vuodella 2019, sitten luultavasti siirretään yrityksen aloitusta kesälle asti...
Nyt kp 28/31-33, oireina vain kp 27 poikkeuksellinen oikeanpuoleinen alavatsa jomotus! Ovulaation ajankohdasta ei tarkkaa tietoa. Ostin erittäin herkän rtestin, jonka ajattelin tekeväni huomenna, kai siinä jotain näkyis jos olis tärpännyt... (n)

Tosiaan viime kierto venyi luultavasti stressin takia 37 päivän pituiseksi, tänne siitä silloin kirjoittelinki! Jospa nyt olisi ihan normikierto kyseessä.
 
@Wintersun ikävää et nyt saa taas odottaa tuloksia, tsempit että kaikki ois ok.

Mä ehkä sekoon tähän yrittämiseen:ROFLMAO: Näin viime yönä unta, että olin kaupassa ostamassa ovulolaatio testejä ja kun olin niitä ottamassa hyllyltä niin testit alkoi jutella mulle, siinä sitten keskustelin testipakettien kanssa. Harmi että en muista mitä juteltiin:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Tervetuloa uudet:) pahoittelut uusista kierroista:poop::cry:
Testi nega tälle aamua:cry: eikä kyllä vuotoakaan vielä eikä oireita vuodon alkamisesta. Alotin nuo mama vitamiinit tulevaa kiertoa ajatellen(vieläku muistas ottaa:whistle:). Mulla kosteutta riittäny koko kuukauden ajan. En selkeesti voi luottaa oireisiin/oireettomuuteen minäkään. Tänään katkerana kattelin vauvamasua kun sellanen vastaan käveli.. mäkin haluan tai siis me kaikkihan täällä sellanen halutaan:love:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Liilja ikävä että kierto on venynyt, mutta jospa tämä kierto olis se teidän :love: tulehan kertomaan huomenna testin tulokset.

@Maikki2019 tervetuloa! :)

@Wintersun ikävää kun joutuu tuloksia taas odottelemaan. Pidän sulle kyllä sormia ja kaikkia varpaitakin pystyssä, että tulokset olisivat positiivisia :)

On. Itsellä ei kyllä mitään oireita mahdolliseen raskauteen liittyen. Normaalisti oon tähän mennessä kerennyt kuvittelemaan jo vaikka mitä. Nyt ei mitään, ei siis yhtikäs mitään. Flo näyttää menkkoja perjantaille, enne sitä en ainakaan testaa. Jotenkin olin niin odottanut tätä ensimmäistä letrokiertoa ja kun kaunis follikkelikin ultrassa näkyi nii toiveet vaan kasvoi. Oviksen onnistuin tikuttamaan ja kyllä se tuli hyödynnettyäkin tuolla makuuhuoneen puolella. Missähän siis vika, ettei kuitenkaan tärppää :( Tai eihän sitä varmaksi voi vielä sanoa, mutta ei vaan ole yhtään sellainen tunne..
 
Pahoittelut uusista kierroista:unsure:
@Wintersun ähh, saisi loppua odottelu, että pääsisit kunnolla odottamaan nyyttiä! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja saat hyviä uutisia!

Minä kanssa vieläkin mietiskellyt kovasti, että missähän ja kummassa vika, kun muutamat viime kierrot menny niin nappii ja ovikset bongattu. Noh, pakko varata se ferritiini mittaus ja mies testeihin ja siintä sitten eteenpäin.
 
Täällä ovis plussa bongattu nyt "piinaillaan".
Tai siis en enää jaksa piinailla kun 3v. epäonnistumista lähestyy kovaa tahtia.

Jokapäivä teidän uutisia ja kuulumisia innolla lukenut mutta ei ole löytynyt sanoja kertomaan omista jutuista.

Mutta edelleen kaikille meille suotakoon se plussa nopeasti:love:

Tervetuloa kaikille uusille ja tsempit myös(y)
 
Miehen tulokset simpoista tuli, ei kehuttavaa:cry: määrä ym. hyvä mut laatu heikko tai siis hitaita paljon. Mies hajalla ja käski mun miettii mitä teen:cry: no mut jatko oli että uus testi pitäis antaa ja siihen mies oli kyl suostuvainen, eikä haluu luovuttaa <3 nyt ainakin tiedetään miks kestänyt tää yritys. Jatkossa pitää vaan laittaa simpat ajoissa liikkeelle ja odottelee ovista, Ääh en mä tiiä mitä mietin:unsure: ehkä pitää vaan aikaa antaa ajatuksille jäsentyä ja rauhoittua.
 
Arvoissa ei muuten ollut vikaa paitsi ferritiini oli 35.5. Tohtori googlen mukaan briteissä rajana 30 ja jostain hedelmöityssklininikan sivuilta löysin, että mielellään saisi olla lähemmäksi 100 tuo arvo jos yrittää. Ei kuulemma tarvetta lääkärin konsultaatiolle eli kai se täytyy sitten miettiä että aloittaako rautakuurin omin luvin..
Ovis tais olla viikonloppuna, mutta ei sitä nyt erityisemmin hyödynnetty, la päivällä ja su illalla joten toivotaan, että riittää. Pisti silmään kun kuin ovistestien ohjelappua, että siellä oli maininta, että jos ei raskautta kuulu 3 kk kuluttua oviksen bongaamisesta ja ajoitetusta yhdynnästä niin pitäisi hakeutua lääkäriin.. Ei kyllä taida suomessa toimia.
 
Minut voi siirtää taustailijoihin:cry: mies päätti sitte pudottaa semmosen pommin että ny tarttee kasailla itteesä.. yhen äkin tuumas että ei taida halutakaan enää sitä viidettä tai ei tiedä haluaako.. (ja ite ehdotti tätä ja sai mun haaveet nii korkeelle).
Mä toivotan teille paljon plussatuulia:love: käyn välillä kurkkii mitä teille kuuluu:)
 
Onpas täällä taas tapahtunut paljon! Onnea kaikille plussanneille, teitä olikin oikein kunnon rypäs. Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Ja kaikille uusille, tervetuloa! :)

Onpas @hitvetti ja @Ilonetsijä teillä ikävät tilanteet, voimia näiden uutisten käsittelyyn. Ja @Wintersun sulle myös kovasti tsemppiä tulosten odotteluun. Toivotaan että saisitte hyviä uutisia ja pääsisitte pian hoitoihin. <3

Mä vedän tän kierron ajan kierrokset vähän alemmas. Ei selvästi se tekemällä tekeminenkään tuottanut haluttua tulosta. Vähän rupes ahdistaan kyllä kun tajusin etten ovuloi, ja tässä kierrossa testaan taas ovulaatioo. Sellainen kysymys ovistestejä käyttäneille, että vaihteleeko teillä noi viivojen vahvuudet paljon? Joku päivä sit tuli ihan puhtaan valkonen testi ja tänään haamut. Aamulla paljon selkeempi kuin illalla, eli miten se voi nyt haaleta? Tänään kp 12 ja oviksen pitäis olla n. kp 14 paikkeilla.
 

Yhteistyössä