.

@hitvetti ja @Ilonetsijä Voi pyrstö, inhottavaa molemmat tilanteet!
@Persikka123 Mulla on ihan sama fiilis... tänään kp 23 ja oon ihan varma, ettei oo tärpännyt. Tänään vielä oikein kärtyilyttänyt, joten menkkoja se kuitenkin enteilee... Täällä vasta YK 2 menossa, mutta silti on tunne, että saa nähdä menikö mun hedelmälliset päivät jo vuosia sitten... plaah, vali vali...
 
@Wintersun Toivottavasti teidän odottelu vihdoin loppuisi ja pääsisitte alottamaan hoitoja! Tsemppiä taas siihen odotteluun.

Omaa napaa.. Päätin sitten kuitenkin käydä siellä yksityisellä sen edellisen perheneuvolan tylyn lääkärin jälkeen. Tehtiin ihan perus gynekologinen tutkimus ja ultraus. Pommihan sieltä sitten tippui. Mulla on sekä endometrioosi, että PCOS. Luomusti todella huonot raskautumismahdollisuudet. Saatiin heti lähete julkiselle lapsettomuushoitoihin.

Sain vastaanotolla vielä nieltyä kaiken, mutta kun pääsin autoon niin romahdin täysin. Itkua tuhersin yksin autossa. Mies oli töissä niin piti saada ystävälle sanottua ja purkaa fiilistä. Aloitin nyt Terolut kuurin ja jään odottelemaan yhteydenottoa keskussairaalasta. Joten toistaiseksi edelleen jään taustailemaan.
 
@Ilonetsijä muistatko millanen määrä hänellä oli simppoja? Joskus määrä korvaa laadun
Kiitos kaikille tsempeistä.
Oli oikein hyvä määrä siittiöitä , nopeita ei ollu yhtään, hitaita 8% . Mut tässä oli se tilanne et näyte oli määrältään vähäinen, kun osa meni hukkaan, joten miehen pitäis antaa määrältään täydellinen näyte,jotta saatais kunnolla tutkittua. Ostin eilen netistä uusia vitamiineja, lykopene oli nää nimeltään. Meinaa luin netistä että se parantais siittiöiden laatua. Mutta se tapahtuu hitaasti , kun siittiöt uusiutuu 3kk välein, että mitäään nopeaa taikatemppuja ei ole. Monivitamiinia mies jo syö(y)
 
Kiitokset tsempeistä:) eiköhän tääkin asia järjesty. En vaan tiedä kuinka käsitellä asia sitte jos mies on tuota mieltä pysyvästi katkeroitumatta hänelle. Ens kierron joka tapauksessa aioin olla ilman ehkäsyä vielä ja tikuttaa oviksenkin. Mies tietää kyllä että ehkäsyä en vielä ota oli hän mitä mieltä haluaa.. ollaa sit vaikka ilman petihommia. Plussaan en usko enää nega tuli tänäkin aamuna. Ei edes haamua.
 
@Ilonetsijä harmi, ettei tullut parhaita mahdollisia uutisia! Tsemppiä! Toivottavasti vitskut auttavat, ja niinkuin täällä sanottiinki, että onneksi yksi hyvä siittiö riittää!:)
@hitvetti voi harmi.. ompa ikävä tilanne:(toivottavasti saatte puhuttua ja selvitettyä tilanteen!
@rosemarie onneksi kävit yksityisellä!! Ja lähetteen nopeasti eteenpäin! Paljon tsemppiä!
Omaa napaa sen verran, että ollut kyllä kummalliset menkat, melko niukat ja nornaalisti aina 5 päivää kestää, nyt on jo viikko mennyt, tosin toissapäivästä tähän päivään tiputellut vaan jotain tummaa, ärsyttävää! :mad: toivottavasti ei oo mitään tulehdusta..
 
Mulla on kokoajan vihlovia kipuja ja etova olo :sick: nyt on vasta kp10 ja ovistesti ei vielä hymyillyt..
Tällaista ollut koko alkukierron ja siellä se pieni mieli edelleen ajattelee edeltävien kuukautisten olleen valemenkat :D
Mutta ehkä digiovis olisi hymyillyt jos jotain masussa olisi :oops::p
 
@KengulleRuu minulla ainakin vaihteli juuri noin, tosin ihn puhdasta valkoista ei ollut Iltapissaa minun ei olisi viimeksi kannattanut käyttää ollenkaan ovistestailuihin, se oli paljon paljon haaleampi aina. Oletus oli, että ovisplussa tulee kp 15-16 ja tuli vasta kp 18. Jatkoin sitten testailuja aamupissasta ja sain sen plussan silloin kp 18. Ajattelin jo ja märisin täällä, että ovis on varmaan mennyt ohi.

@rosemarie siis hienoa, että kävitte ja sait heti lähetteen. Tässä valossa pistäisin sinne edelliselle lääkärille tai hänen esimiehelleen palautetta, että hommat eivät menneet sinun kohdallasi oikein. Jos vaan jaksat niin tee se, koska se voisi ehkä muuttaa tai herätellä edes. Ihan ärsyttää tuo. Mutta vaikka tulokset olivat ikävät, mut ainakin tiedätte mitä vastaan taistelette ja saatte siihen apuja, ette ole enää yksin. Tsemppiä paljon!

Minulla Dpo 6 ja aika oireetonta. Jotain sellaisia vähän sukkapuikkomaisia vatsan nippailuja, joita ei ole viime kierroissa ollut. Mietin oliko minulla esikoisesta ollenkaan kiinnittymisvuotoa, ehkä joku tippa. Tänään ainakin olo, että tuskin tuolla masussa mitään tapahtuu. Mutta toivoa on ja ajoitukset olivat oikein hyvät. Ajattelin testata ehkä sunnuntaina.
 
  • Tykkää
Reactions: KengulleRuu
Pikaisesti tänne kirjoittelen..

Onnea plussanneille :love:

Pahoittelut uusiin kiertoon joutuneille (n)
Tervetuloa uudet :)

@hitvetti ja @Ilonetsijä :cry: tsemppiä teidän tilanteisiin (y) :love:

Täällä kp 26 valkovuotoo on tullu taas jonkun verran, toissapäivänä paksuhkoa ja sit nippailuja ja jomottelua, eilen iltalämpö 36,8 tänään en oo mittaillu aamulämpöjäkään.
Lauantaina kävin hammas lääkärissä ja poistettiin kaks viisaudenhammasta leikkaamalla ja tuli antibioottikin, jotenki niin ärsyttävää ollu nyt ku kylmää vaan saanu juoda ja syödä :unsure: :LOL: töihin pitääs tänään ja tekis kahvii mieli :unsure: ehkä huomenna jo uskaltaisi :)
Kovin luottavainen olo plussaan ei kyl oo (n)
 
Miehen tulokset simpoista tuli, ei kehuttavaa:cry: määrä ym. hyvä mut laatu heikko tai siis hitaita paljon. Mies hajalla ja käski mun miettii mitä teen:cry: no mut jatko oli että uus testi pitäis antaa ja siihen mies oli kyl suostuvainen, eikä haluu luovuttaa <3 nyt ainakin tiedetään miks kestänyt tää yritys. Jatkossa pitää vaan laittaa simpat ajoissa liikkeelle ja odottelee ovista, Ääh en mä tiiä mitä mietin:unsure: ehkä pitää vaan aikaa antaa ajatuksille jäsentyä ja rauhoittua.
Pakko tulla sulle kommentoimaan et älkää todellakaan luovuttako!! <3 meillä näyte oli runsas mutta liian vähän siittiöitä/ml ja liikkuvuus myös heikko, valtaosa kuolleita. Luomuplussa kuitenkin lopulta <3 tilanne voi muuttua hyvinkin nopeesti ja seuraava näyte jo parempi, ja hoitoihin pääsee kun syy selvillä. Suuret tsempit teille molemmille!! :love:
 
Nyt lienee dpo8. Listaanpa oireita, joita olen edellispäivien aikaan havainnut.

-alavatsan nippailua, menkkajomotuksia
-jäätävää palelua
-päänsärkyä
-erikoisia unia/pinnallista unta
-väsymystä keskellä päivää
-etovaa oloa

Sanomattakin selvää, että alkoihan tässä jo toiveet hieman nousemaan raskauden suhteen, vaan kuinkas kävikään? Eilen illalla nousi yli 38 asteen kuume. Menin aikaisin nukkumaan ja näin painajaista, jossa tyttäreni järjesti mahaani nuken osia, jotka olivat väärää sukupuolta. Jatkuvasti kokosi poikanuken osia, vaikka kuinka yritin sanoa, että toisi tyttönuken palasia. Sitten havahduin hereille jäätävään hikoiluun ja vatsakipuun. Noro oli iskenyt.

Että se niistä "raskausoireista" sitten... :poop:
 
Pakko tulla sulle kommentoimaan et älkää todellakaan luovuttako!! <3 meillä näyte oli runsas mutta liian vähän siittiöitä/ml ja liikkuvuus myös heikko, valtaosa kuolleita. Luomuplussa kuitenkin lopulta <3 tilanne voi muuttua hyvinkin nopeesti ja seuraava näyte jo parempi, ja hoitoihin pääsee kun syy selvillä. Suuret tsempit teille molemmille!! :love:
Kiitos @Miina- sinua mietinkin kun muistelin että teillä oli jotain tällaista :) ja kuitenkin plussa tuli. Kyllä mä jo alan tottua ajatukseen ja ymmärrän että nyt tarvii vaan malttia. Uskon et se plussa meillekin tulee ja kaikki menee hyvin.
 
Kyselin viikko sitten onko muut tarkkaillut kohdunnapukkaa. Täällä kp 31/31 ja kn edelleen niin ylhäällä etten yllä sinne tai yllän juuri ja juuri o_O Ja tosi paljon valkovuotoa ollut (oletetusta) ovulaatiosta asti. Jännittäää, menkkakipuja ei ole, vähän flunssamainen olo mutta ei mitään muita oireita. Huomenna taidan testata jos ei yön aikana ala vuoto :rolleyes:
 
Mulla on niin paska fiilis kuin olla voi, itken vaan täällä että mikä helvetti tätä mun kroppaa vaivaa. Nyt kp 13, ovisplussasta ei tietookaan ja paikat ihan rutikuivat. Monesti ovulaation aikaan tullut oikein kunnolla limaa ja nyt ei mitään. Mä en jaksa enää odottaa (ja joo, moni on oottanut paljon pidempään) etenkin kun kroppa ei vaan toimi. Masentaa niin pirusti että päätin että ens kuussa en yritä ollenkaan raskautua vaan annan tän joko paskan olla. :cry::cry::cry:
 
@KengulleRuu Tuttu tunne:(

Millä kp sulla yleensä ollut ovis?
Ja millä testillä testasitkaan(en nyt muista)?
Kaikilla testeillä ei välttämättä saa aina plussaa vaikka ovuloisikin ja jokin kierto saattaa hyvinkin olla että paikat kuivat vaikka tapahtuisi.
Älä menetä toivoa:love:
Voihan ovis ajankohta heittää häränpyllyä ja tullakin lähipäivinä! Mutta kuten sanoin,tiedän ton fiiliksen "hanskat tiskiin ja antaa olla.."
Toivottavasti saat siellä joltain tukea paskoihin fiiliksiin❤
 
Mulla on ollu aina ovis kp 14 ja tosi selvät ovisoireet. Syyskuun alussa sain keskenmenon ja sen jälkeen mentiin sellasella rennolla meiningillä. Yhtäkkiä tajusin että en enää oo tuntenu ovulaatioita aikoihin. Oon nyt yrittäny metsästää ovista tikuilla muutaman kierron, mutta ei oo löytynyt. En tiedä millä ihmeellä nää hormonit sais tasaantuun niin että ovis tulis taas takasin. Nyt on vaan täysin sellanen olo että oon valmis luovuttaan koko touhun ja hautautuun kotiin.
@Neltsuliini oon nyt käyttäny pregcheckejä, viime kuussa rfsu:n testejä. Niillä en saanut kuin ihan haaleen haamun vaikka ei nytkään mitään erikoista oo tullut.

Ennen hautautumista otetaan kaikki vinkit vastaan millä ovulaation vois saada palaan takasin.
 
Viimeksi muokattu:
ON:
Ei lähtenyt apteekin herkkä testi vahvistumaan, johon viimeviikolla haalea värillinen viiva tuli testiajalla. Kaikenlaisia oireita oli kyllä, joita ois voinut ajatella olevan mahdollisessa raskaudessa. Tänään alkoi epätyypillinen kuvotus ja viikonpäivät rinnat ollu hyvin herkät ja närästys entisestään pahentunut. Tyypillisiä menkkoja edeltäneitä jomotuksia ei tällä kertaa ollut. Vessakäynnillä huomasin vuodon alkaneen. Tein tänään aamulla testin, joka oli puhdas nega. Kierto oli nyt 26 pv, normaalisti 28 pv.
 

Yhteistyössä