.

@Wintersun Toivon todella, että pääsette jo aloittamaan ne hoidot! Niin ja kiitos listan päivittelystä. :love:

Tänne tuli kirje, että ensimmäinen yhteydenotto lapsettomuuspolilta on huhtikuussa. Sinne asti ainakin taustailen. Mies menossa viikon päästä antamaan omaa näytettä, sitä vähän stressaa.. :D

Hyppään varmasti taas mukaan kun saadaan hoidot joskus aluille. Ei tullut 2019 vauvaa, mutta jospa 2020 olisi meidän kaikkien vuosi. :love:
 
@rosemarie tylsää kun joutuu odottamaan vielä. Mutta jospa ne hoidot siitä lähtisivät pian liikkeelle!

Minä ajattelin, että minut voi siirtää plussanneisiin. Pääseehän sieltä tänne aina takaisin, ja vaikka olettekin mahtava porukka niin toki toivon ettei takaisin tarvitse tulla. Varmasti käyn seurailemassa täällä. Kaikille kiitos ja plussatuulia hirmuisesti!

Oireita tässä kierrossa oli lähinnä oudot sukkapuikkomaiset tuikkaisut oikealle alavatsaan. Mitään muuta ei, tissitkin tuntuivat vissiin normaalia pienemmiltä. :giggle:en ehtinyt kauheasti seurailla tuntemuksia täss kierrossa. Ovispunkkua join, greippimehua join osan kiertoa muistaessani.
 
Onnea ja tsemppiä plussan saaneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ❤

Itse en nyt tiedä mitä pitäisi ajatella.. Edellisen raskauden jälkeen kokeilin minipillereitä, jotka ei sopineet ja niiden lopettamisen jälkeen kierron pituus on vaihdellut aika paljonkin.

Perjantaina pyyhittäessä tuli pieni verituhru paperiin, joten oletin, että menkat alkaa kp 26. Nyt ei kuitenkaan sen jälkeen ole tullut oikeastaan mitään. Kerran pyyhkäistessä vähän sellasta todella vaaleaa rusehtavaa vuotoa mutta muuten ei mitään. Närästystä on ja sitä kautta myös pahoinvointi vaivaa..mutta se ei ole helpottanut edellisen raskauden jälkeen hetkeksikään. Negan sain testiin torstaina jo ennen verituhrua ja nyt en ole uskaltanut testata uudestaan. Mitä ajatuksia teille muille tulee tästä? Oma pää kun kuvittelee ja haaveilee aina kaikenlaista..
 
Jaa iloitsinkohan vähän liian aikasin tästä ovulaatiosta. Testi näyttää nyt neljättä päivää lähes plussaa ja pelkään että ovulaatio ei ookaan onnistunut, vaan on ikään kuin jäänyt päälle. Kuinka pian näiden viivojen pitäis haalistua ihan olemattomiin?

https://aijaa.com/GKinYS tässä tää tänaamunen.

@Ilonetsijä sattuuko sulla oleen ylimääräsiä testejä että voisit laittaa kuvaa millaset viivat tulee oviksen jälkeen? (n)
On mulla vielä testejä, pidätän hetken niin voin testata. Tein tänään aamupäivällä testin ja se oli eilisestä ovisplussasta haalistunut, nyt piti ottaa kuvaa mut kaikki tän viikon testit putos ja järjestys meni sekaisin :ROFLMAO: joten teen uuden testin kohta(y) oloja on ollut enemmän kuin koskaan oviksen aikaan. Tissit on ollut painavat viis päivää ja eilen ja tänään päivällä on maha jomottanut aika kovin, nyt tää iltapäivä on ollut kivutonta. Eli kyllä testit ja tuntemukset kertoo että ovis oli:) myös limaa oli paljon. Tallettelut oli dpo -2 ja -1 :love:nyt mies lähti töihin ja mä huomen aamulla ennen kuin hän tulee kotiin, hän antoi lähtö pusun ja sanoi "tule raskaaksi" :love:

Onnea kaikille jotka ovat saaneet plussan ja haamuille vahvistumista (y)

Pahoittelut uusista kierrosta, se ottaa aina koville, mutta helpottaa aikanaan.
 
  • Tykkää
Reactions: KengulleRuu
Dpo 0 tänään! Inseminaatio jäi siis tekemättä, mutta toivotaan että eilisen ja perjantain hommailut riittäisi. Tänään ei enää jaksanut/pystynyt, eikä oo kyllä ollu haluja ja limojakaan niin kuin eilen.

@KengulleRuu, laitoin eilen kuvan melkein plussasta. Ilmeisesti täysiplussa olisi tullut eilen jossain vaiheessa, jos olisin osannut oikeaan aikaan testata. Tänään aamulla testi oli tuota luokkaa kun mistä sinä laitoit kuvan ja äsken tuli enää juuri ja juuri havaittava haamu. Eli mulla ainakin hälveni nopsaan. Joskus on kyllä näyttänyt pari päivää melkein plussaa/plussaa.

Onnea plussanneille! Ja tsemppiä @Haavejuttu, toivottavasti tämä kierto olisi edellistä parempi.
 
Voi huoli ja murhe! Testi ei ole juurikaan vahvistunut eilisestä, ja totta kai jo mietin kaikkia kauhuskenaarioita. Ei kai auta kuin jatkaa testailua, vähän mietin pitäisikö kokeilla jotain muutakin testiä. Digiä en halua, mikä olisi joku hyvä puikkotesti johon saa toooosi vahvan viivan? :LOL:Screenshot_20190225-064012_Gallery.jpg
 
@Shara mä saan varmaan kaikkiin testeihin jonkinlaisen haamun vaikken raskana koskaan ole ollutkaan.. apteekin ultra kuitenkin sellainen ettei jätä testiajalla arvuuttelun varaa, vaikka roskiksessa saattaakin haamuuntua. (Eli hyvä ja luotettava, mutta ÄLÄ tongi sitä enää testiajan jälkeen)
Plussalta kyllä vaikuttaa, eli ei pitäisi huolettaa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Beaatta
@vuuti toivottavasti tallettelu riittää, eikä tarvitse mennä inssiin !

Aiheesta aivan toiseen, rupesin miettimään miksi mies niin ahdistunut näytteen antamisesta hoitolalla o_O tai siis ymmärrän kyllä että tunnelma vähän huono ja ahdistus tuloksista, mutta kyllä minun värkkiäni on sohittu ties millä ja tungettu vaikka mitä liuottimia ja ultralaitteita sinne... hänen ei sentään tarvitsisi nököttää ilman housuja lääkärin ja parin hoitajan edessä :rolleyes:
 
@W.we musta kanssa tuntuu että kaikki testit antaa jotain haamua/viivanpaikkaa. Nyt testannut joka aamu eri testillä ja kaikkiin tulee jotain. Ei kuitenkaan jää vielä kameran kuvaan viivaa kunnes kuivuu. Näitä haamuja toki saanut jo joulukuusta
 
Voiko kiinnittyminen aiheuttaa nenäverenvuotoa ?
Tosi pienet dpo:t kyllä vielä, mutta mulla se verenvaluniminen on ihan yleinen (hormonaalinen?) menkkaoire
Mulla ainakin edellisessä raskaudessa oli juuri näin. Mulla ei oikeastaan koskaan vuoda verta nenästä, mutta nyt kun tuli puheeksi niin muistinkin, että niihin aikoihin, kun kiinnittyminen on tapahtunut niin vuosi kyllä.
 
Mullakin tuli nenästä verta yksi kerta, syytin silloin kyllä kuivaa ilmaa! @W.we Mutta olen kuullut että outoja nenäverenvuotoa voisi olla hormonaalista. Ei ole omaa kokemusta!

Omanapa: Outo nähdä oma nimi tuolla etupäässä listalla. Tämä kierto on tosiaan ollut erittäin outo, kaksi ovispäivää. Ei oireita yhtään. Ainoat oireet voisivat olla satunnaiset kivut... Kierto on hieman pidempi vaikka listassa lukee tänään 28/28. Flo:n mukaan 30 päivää. Mulla oli viime viikolla dpo 7 aikaan ensimmäiset "jomotukset" ja eilen dpo 10 ilmeisesti alkoivat toiset. Tänään ehkä vähän joku outo olo, ei ihan jomotusta... Todennäköisin syy on toki kuukautiset, mutta testiä tehdään sitten jos perjantaina ollaan vieläkin ilman menkkoja :)
 
  • Tykkää
Reactions: Beaatta
Onnea @Camy plussasta! Ja älä @Shara huoli, molemmat testit näyttävät plussaa joten kyllä ne siitä vahvistuvat. Onnea sullekin kovasti!

Kiitos tulkinta-avusta @Ilonetsijä , @W.we, @Wintersun ja @vuuti. Mulla tuli plussa torstaina ja perjantaina samanlainen ku i n wintersunin ja ilonetsijän kuvissa. Siitä haalentunut tosi hitaasti, sillä nyt maanantainakin antaa vielä tosi vahvaa plussaa. Vahvempaa kuin viime keskiviikkona eli plussaa edeltävänä päivänä. Ihmetyttää kyllä että mistähän tässä nyt on kyse, miksi sitä hormonia nyt vielä on niin paljon kehossa. Mutta tosiaan kun en ole koskaan plussaa saanut ennen niin en tiedä miten nopeasti sen viivan pitäisi sit haaleta. (n) Testaillaan nyt näitä niin kauan kunnes voin siirtyä testaamaan raskaustesteillä. :ROFLMAO:

@StellaMom mä luin tosta kikasta kanssa ja ajattelin että aivan humpuukia, koska eihän ne siittiöt pysy emättimessä tai kohdussa kauaa hengissä. Eli ne poisvaluneet ei enää löydä perille. Kas kummaa, kun ovisplussa pärähti testiin niin kaivoin kuitenkin kuukupin esiin ja aattelin että kokeillaan nyt tätäkin. :censored:
 
Täälläkin tuli pyyhkiessä rusehtavaa taas eli mullakin alkaa kierto huomenna viimeistään! :) en ole sillai surullinen kuten olen tässä joissakin kierroissa ollut, koska on jotain uutta kivaa tulossa ensi viikolla kun siirryn uusiin tehtäviin työelämässä mutta olisi kai se ihan kiva saada nyytti alulle myös :)

Onko teillä ollut/olemassa projekti nimiä nyyteille?
 
Voi vitsi että ärsyttää noi one stepit. Ne on niin ohuessa paketissa.. Annoin testin tänään ystävälle ja testialue valmiiksi jo ihan naarmuuntunut ja klommoilla,koita siinä sitten analysoida:unsure: Varmasti jos täysin plussa niin väri tulisi läpi. Ei päästy kimpassa jännäämään..

@Wintersun Vetää mielen matalaksi sun uutiset:cry: Täältä paljon voimia sinne❤
 

Yhteistyössä