.

@Persikka123 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta!

Miten tulikaan sattumalta tuo nenäverenvuotoaihe esille, itsellä kun toissapäivänä aamulla yhtäkkiä nenä alkoi valumaan verta, mitä se ei ole tehnyt sitten lapsuuden! Tosin, menkat olisi pitänyt tänään alkaa, joten tuskinpa kiinnittymisestä johtuvaa tai raskaudesta ylipäätään, sillä tänä aamuna tein toisen negatiivisen testin. Minut voi siis poistaa piinailijoista.
Kierto taas mitä lienee. :cry::cry:
 
@StellaMom Ei ole projektinimeä, mutta mies yks päivä sanoi, kun näki pojan nimen yhdessä olut-merkissä, että tuosta me sitten taas vuoden päästä väännetään... Neljä poikaa löytyy ja viime kerralla tuo nimi jäi pois viime metreillä... :love: Oli jotenkin niin suloinen hetki :love: Voi kumpa väännettäisiinkin... mielellään antaisin periksi...
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Kiitos tsempeistä @W.we ja @Wintersun. Nyt olisi ollut vasta eka inssi.

@Persikka123, tsemppiä pettymyksestä toipumiseen ja onnea uuteen kiertoon! Pystyn vähän kuvittelemaan miltä sinusta tuntuu. 2 vuotta on nyt yritetty ja kaikista suurin itku ja pettymys tuli ekan letrokierron jälkeen. Vaikka tiedostin kyllä, ettei ne pillerit ihmeentekijöitä ole ja onnistumisprosentit on pienet. Seuraavan kierron menkat ei tuntunu enää missään. Nyt neljä letrokiertoa takana.
 
Mut voisi siirtää piinailijoihin. Flo:n mukaan tänään olisi dpo 1. Tovin mietin että kannattaako koko piinailija listalle edes lähteä tässä kierrossa kun on ollut seksiä niin vähäsen, mutta eikai siitä piinailusta haittaakaan ole.. (n)

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :( ja mahdottoman paljon onnea plussanneille! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
@Wintersun miten voikin jännittää näin paljon "tuntemattoman" ihmisen puolesta ?
Toivottavasti vuodottomuus ja lämmönnousu on sitä mitä kaikki sinulle toivoo :love:


Palaan vielä tähän omaan nenäverenvuotoon... eli mulle se on ihan normalia että päivä tai kaksi ennen menkkoja vuotaa noin tunnin nenästä verta :cautious: varmaan vuoto siksi niin niukkaa aina kun puolet tulee nenästä etukäteen :LOL:
Siksi tuo eilinen ihmetytti, kun ei vielä mitkään kuukautiset ala o_O
Ehkä sitä kroppa taas yrittää heittää jotain valeraskautta, kun toivoo taas liikaa plussaa...
 
@W.we toivon että olis hyvä merkki tuo sinun nenäverenvuoto:) mulla on joskus lapsena viimeks tullu verta nenästä, että omaa kokemus neuvoa ei ole:)

@Wintersun ois ihana kevät lahja, jos oiskin et vuoto jää pois ja tulis se plussa:love:

Mä aloitan taas operaatio tissikyttäys:ROFLMAO:kun aina on tullut 2-3 päivää ovulaation jälkeen tissit kipeeks ja nyt toivon, että menis eri tavalla, jotta sais kunnolla piinailla ja toivoa. No tavallaan on jo erilailla, kun mun tisut tuli oudon painavaks jo neljä päivää ennen ovista ja on ollu nyt siitä asti koko aika ihan hitusen arat ja pistelee. Mutta nyt kun on vasta dpo2 niin ei voi mitään odottaa :ROFLMAO:
 
Onnittelut plussista kaikille kelle on tullut! :love: ja tsemppiä uusiin kiertoihin.
Hiljasena täällä ollut, ihmeellisiä oireita oli ja toiveita kun mahaa nippaili eri tavalla kun koskaan ja tissit oli kipeenä jne mutta niin ne vaan menkat alkoi 2 päivää myöhässä, loppui nyt lauantaina. Pitää taas herätellä uudet toiveet ja mennä innolla eteenpäin:)
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Onnea plussista:love: pahoittelut uusista kierroista:poop: testit laitettu tilaukseen toivittavasti tulis pian että ei ovis mee ohi.. miehen kaa puhuttii ja hän ei montaa kk enää aio yrittää.. mikä lie se monta kk sitten(n) että kai mä alan suunnitella töihin paluuta ja opettaa tolle taaperolle jotain itse taitoja päiväkotia varten.. tän kierron viettelen vaikka sitte väkisin ton miehen useesti:D eipähä jää sit yrityksestä kii.. en itekkää kyllä tiiä monetko menkat tässä enää jaksaa kun toiveet niin kovat:unsure: ei oo helppoo teillä pitempään yrittäneillä:unsure:
 
@Neltsuliini kiitos kysymästä :love:
Ekan kerran kuulin sydänäänet dopplerilla viikonloppuna ja kovasti odotan ens tiistaita kun pääsee taas kurkkaamaan pientä :love: siitä parin viikon päästä onkin nt-ultra. Alkaa näin kolmannen kohdalla olla pikkuhiljaa vaikeaa pitää vatsaa piilossa :X3:

@Wintersun ei taas mitä uutisia, onneksi kuitenkin odotus on lyhyt :unsure: paljon tsemppiä ja ajatuksia sinne! <3
 

Yhteistyössä