.

Voi :poop: uusista kierrosta, tsempit jokaiselle jota se koskettaa.

Mulla alkaa flunssa helpottaa, toivon että se ei oo haitannut mahdollista hedelmöittymistä ja mahdollista kiinnittymistä(n) jos tuolla on jotain tapahtunut. Eilen oli kovia kipuja, sellasta polttavaa juilintaa alavatsalla. Tietty innostuin kun nyt on dpo8:) Mies sanoi perjantaina ja eilen kun rakasteltiin, että emätin oli ihan eri tuntuinen, jotenkin pienempi ja ahdas. Tätä samaa hän sanoi marraskuussa kun oli kemiallinen ( ehkä) Kumpa merkkais jotain hyvää:)
 
Haamut jatkoi vahvistumista ja tänään digiin "2-3 viikkoa":love:
Viikkoja nyt 4+2. Tietenkin toi kkm pelottelee taustalla, mutta jollain tavalla on rauhallisempi olo. Oireita tosin ei vielä ole väsymystä lukuunottamatta, mutta viikkojakin on aika vähän vasta että kerkeehän niitä vielä tulemaan.

Jotkut nähtävästi laittaneet tänne "tärppikierron vinkkejä" niin mäkin nyt ajattelin laittaa .. :cool:

Kierron alussa päätin ottaa rennommin enkä laskenut päiviä sen kummemmin. Oviksen tullessa testasin. Rento fiilis kesti ovikseen asti.... Greippimehukierto (kp 1 - ovisplussa), Seksiä dpo-5 &-4 ja dpo 0 & 1, Royal geleet aloitin joku kp 9-10, mutta en usko, että niillä välttämättä tekemistä minkään kanssa, kun niin vähän aikaan kerkesin syömään ennen, mutta kuka tietää..

Oireita ennen plussaa : Valkovuotoa tuli dpo 1-5 paksua voidemaista ja nenä oli tukossa aamuisin. Muuten ei mitään mistä olisi voinut päätellä. Mahdollisen kiinnittymisen aikaan vatsa oli _aivan_kuralla ja ajattelin jo, että vatsatauti alkoi. Muuten tosiaan oli oireetonta. Valkkari lisääntynyt oikeastaan vasta nytten.

Toivottavasti vielä moni saisi plussan tälle vuodelle ja ensi vuonna sitten loputkin :rolleyes: Mua ei tarvii sen kummemin siirtää plussaneisiin, kun en oo kovin aktiivisesti kirjotellut.
 
@Ilonetsijä Meinasitko jossain vaiheessa testata?:)
Flo ennustaa menkkoja ens sunnuntaille, joten jos oon viisas ja maltan, niin vasta silloin ekaa kertaa testaan. Mut tiiän etten oo:ROFLMAO: luultavasti vaikka pe kun on dpo 12 ois hyvä testaa. Mun hermoja ei oo tehty piinailuun :p lisään nyt tähän vielä että vkl aikana ja tänään on ollut koko aika kuuma ( eikä tää oo nyt flunssasta johtuvaa , kun se meni jo ohi) mut yleensä oon aina peiton alla ja tänään aamullakin olin heti avaamassa makkarin ikkunaa ja voi luoja kuinka ihanaa kylmää ilmaa. Kumpa tulis plussa loppu viikosta, se sopis paremmin kuin hyvin:)
 
  • Tykkää
Reactions: Neltsuliini
Nyt jännitellään @Neltsuliini, @quinque ja @Ilonetsijä teidän puolesta. En kyllä voi ymmärtää tollasta kylmähermoisuutta ja kärsivällisyyttä, itselleni kun ei oo sellasia ominaisuuksia suotu. Mun piti malttaa mieleni ja oottaa pari päivää ennen kuin testaan uudestaan, mutta yöllä kipeyty rinnat ja se eilisen testin varjo/viivanpaikka häiritsi niin testasinpa sit aamulla uudestaan. En saa tänne ladattua kuvaa niin laitan aijaan kautta. Nyt se varjo näkyy tummempana niin oon ite näkeväni sitä jo kuvassakin. :censored:
https://aijaa.com/XCewuJ
 
Nyt jännitellään @Neltsuliini, @quinque ja @Ilonetsijä teidän puolesta. En kyllä voi ymmärtää tollasta kylmähermoisuutta ja kärsivällisyyttä, itselleni kun ei oo sellasia ominaisuuksia suotu. Mun piti malttaa mieleni ja oottaa pari päivää ennen kuin testaan uudestaan, mutta yöllä kipeyty rinnat ja se eilisen testin varjo/viivanpaikka häiritsi niin testasinpa sit aamulla uudestaan. En saa tänne ladattua kuvaa niin laitan aijaan kautta. Nyt se varjo näkyy tummempana niin oon ite näkeväni sitä jo kuvassakin. :censored:
https://aijaa.com/XCewuJ
Musta tuo on jo plussa:love:
 
  • Tykkää
Reactions: KengulleRuu
Oksentelu ei lopu :sick::cry:
Yleensä vain päivää ennen etoo, ja ehkä pientä pukluoksennusta mutta nyt saa oikeen hiessä halailla pönttöä :sick:
(Ja kyllä, hain herkän raskaustestin joka oli nega, joten valemenkka teoriakaan ei toiminut taaskaan :D)
Pelkään kovasti tuota noroa.. jos se laukaisi kropassa myös menkat etuajassa, mutta vatsa muuten toimii oikein, vaan ylhäältä tulee jos tiedätte mitä tarkoitan ..
 
Kiitos tsempeistä kaikille

Hei tuli mieleen toi mun poikkeuksellisen lyhyt kierto, voisko kiertoa lyhentää se että oon ollut 2viikkoa kovassa flunssassa ja iloinen oon kyllä ettei tässä kierrossa tärpäänyt kun olen joutunut ab kuurilla olemaan ja kipulääkkeitä syömään. Tää kierto mennään nyt ainakin vielä tikuttamatta tai jopa siihen asti että kierrot tasaantuu ja lääkäriinkin odottelen aikaa näitten vuotojen takia eli jos tärppää niin hyvä mutta muuten nyt ollaan käännetty katse jo 2020 vuoteen.
 
@Neltsuliini kiitos kysymästä :) Täällä on kaikki so far so good. Huomenna eka perus neuvolakäynti. Meillä kuuluu kunnalliseen varhaisultraus, johon olen itseasiassa päässyt jo 2 kertaa, joten alun kehitys on lähtenyt ainakin hienosti etenemään :love: Nyt rv9 ja viimeksi kkm tähän aikaan, joten jännittää ja aion pyytää ultraan uudelleen mielenrauhan takia :) Oireita on "onneksi", oksettaaa, kuvottaa, turvottaa, väsyttää, *ituttaa, you name it!:ROFLMAO: Ei kuitenkaan niin pahasti kuin esikoispojasta, joten tyttöajatukset ovat käyneet mielessä :LOL:

@Wintersun olen niin pahoillani teidän huonoista uutisista, kyllä nyt saisi jo riittää :cry: Onneksi huumorin avulla tosiaan selviää yllättävän syvistäkin vesistä. Toivottavasti se on nyt sitten siinä tuon hoidon jälkeen:love: Paljon onnea kaikille plussanneille ja piinailijoille, sekä pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Toivon niin teille jokaiselle sen oman plussan :love:
 
  • Tykkää
Reactions: KengulleRuu
Ei oo myoomia. Ei siis oo mitään syytä tähän, ne vaan on. Kipulääkkeet auttaa joo jos ajoissa tajuaa ottaa, sain joskus jotain miranaxia tai vastaavaa (muistinkohan nimen oikein), mut oon vähän huono syömään mitään ns. Vahvempia lääkkeitä.

Niin paljon on nyt ronkittu, ultrattu ja testattu mut ei tosiaan siihen vuotoon mitään sellaista selitystä ole. Työterveydessä suositteli ensin kierukkaa mut sanoin että me yritetään lasta ni ei sitten.
Kuulostaa niin tutulta! Itse kävin viime keväänä gynellä ultrauttaan paikat, kun kivut lisäänty niin paljon että joutui olemaan pois töistä kuukautisten ekat 1-3 päivää o_O Itse en huolinut myöskään kierukkaa. Sain sitten reseptin 800mg buranaan sekä 1000mg panadoliin, niillä kivut on pysyneet kohtuullisesti poissa kun syö vaan kunnon määrät. Vuotoonhan ne ei helpota, ainakin ite vuodan ekat 3 päivää kun vesiputous :confused: ja tosiaan mitään syytä näille vuodoille ja kivuille ei ole löytynyt. Myös ovulaatio on välillä niin kivulias että joudun syömään särkylääkettä.
 
Mä tulin pikaisesti kommentoimaan taas, että täällä ollaan edelleen. Pahoitteluni kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja onnittelut plussista. @KengulleRuu sulle myös varovaiset onnittelut, jotakin siellä kyllä tapahtuu kun viiva näkyy noinkin selvästi. :love:

@Neltsuliini mä bongasin viime raskauden nimenomaan positiivisesta ovistestistä. Olin siis varma että en oo raskaana ja lopetin testaamisen, sit aattelin ovistesteillä kartottaa kierorn vaihetta ja plussaa näytti. Parin päivän päästä testasin raskaustestillä ja plussa tuli. Toivotaan että sullakin olisi samasta asiasta kyse. :love:

ON: täällä piinaillaan edelleen, oireita ei oikein oo joten uskon että menkat alkaa pian. Aattelin testailla perjantaina jos ei to ala vuoto.
 
  • Tykkää
Reactions: KengulleRuu

Yhteistyössä